Na ma megvolt a takarítás, inkább kevesebb, mint több sikerrel. Az alany X-219, sajnos a sok fehér firkával nem igen tudtunk mit kezdeni, de egy része, köztük egy lila graffiti (ami pl. 07-77-n is van - még). A sofőr jó fej volt, engedte, jót beszélgettünk vele közben a jogrendszerről (pl. le kellett zavarni egy alvó csövit a buszról, pihenője volt, de gyakorlatilag még ehhez sincs joguk, vicc.) meg ezekről. A többivel nem nagyon kezdtünk semmit, mert vagy csak fehér firka volt, amihez nem volt szerünk, vagy olyan állapotú volt, hogy nem akartunk foglalkozni vele. ((Hiba: az első futómű környékével, úgy az elejével nincs minden rendben). Pl. 05-64, az se semmi, ázik be mint állat, gyenge, a belseje össze-vissza van foltozva, firkálva, vicc. De 05-66 mindent alulmúlt. Ilyen fos 435-tel még nem utaztam. Gyenge, a motor úgy nyikorog mintha muszáj lenne, ereszti a levegőt, gyakorlatilag leér az alja, a belső állapota ennek se jobb mint 05-644-nek, áááááááááá. Felújítani, de sürgősen. Hogy jó is legyen: R-734 egy nagyon korrekt autó, a sofőr is vigyázott rá, szinte nem is zörög, csendes, jó erőben van, a következő projektben ő is benne lesz, az tuti. Köszönjük Dél-Pest (még ha nem sajnos nem is kelenföldi). Erről a buszról egyébként le lettünk zavarva :D:D:D:D Az ok: a higítós rongyok szaga (mi ökrök nem raktuk el a táskába) sajnos nagyon előrement, így a sofőr meegunta szagot és félreállt a Bikszádi utca után. Egy vizet ivó csöviről hitte azt h ragasztózik, ő(ke)t akarta lezavarni, de nem akartunk köcsögök lenni és leszálltunk (egyébként nem voltak büdösek és jól is visselkedtek). :D:D Rég röhögtünk ekkorát :D:D
valami 435-s helyett (telehányva, éjszakás által a délelőttösnek otthagyva, ahogy én is járva már egyszer....:) lett a 11-87. az indulásait nem tudom, ki pótolta, de én akkor nem láttam senkit és a magam részéről időben mentem.
a 19-48 az r-748 helyett lett kihozva, utóbbi ugyanis defektet kapott (nem durrdefekt, hanem a szolídabb fajta). az ő indulásait pótolta (talán egy körön át) a 06-01.
A 907 az biztos, ő volt pl. a 11:51-es 260-as a Harsány lejtőtől.(és akkor most már tudom, hogy ez szerel át 218 F2-be). Reggel pedig mintha láttam volna a 902-t, lehet, hogy azt váltotta a 218/F9.
Viszont délelőtt vétettem egy hibát a beírásnál, ez helyesen:
218:
F1: FKU-917
F2: FKU-907
F3: FKU-929
F9: vmelyik Volvo a 160/260-ról, ami nem az FKU-907 :)
Khm,ahogy elnézem ezzel a 843 844 üggyel senki se birkózik meg,hogy na vajon most hol van?:D 192-őt is meg kérdeztem,az se hiszem,hogy lemaradás lenne mert tudtam,hogy DP-s. FKU-939-meg bocsánat,hogy meglepődtem.:D De ezeket a kocsimozgásokat már szvsz senki nem tuggya követni.
Annyi ma a ? és a :O jeled, hogy arra kellett hogy jussak, kissé le van maradva a kedves topiktárs.XD Am. NEM, csak 08-43 maradt Dél-pesten, remélem már nem sokáig:P
Jaah,ez a létező legnagyobb baromság:S Mexikóin hova kell a tarcsi?:O Mer Szentmihályin bármikor jól jöhet,96/296-ra,196/196A-ra,130-ra,175-re,de még 173,173E-re is.
Szerintem csak arról van szó, hogy beiktattak egy hosszabb pihenőt (1 óra) valamiért úgy írták, mikor forgalomba visszaáll, mintha tartalék lett volna.
930-ason is vna egy ilyen, 2:50-kor félreáll Szondinál, és 3:14-kor megy vissza központba, közte meg elvileg tartalék, de a gyakorlatban aligha... :)