Van ebből a családból amúgy százával kisebb is, de megnyugtató, hogy oszmán tezsvíreink mindegyiken élnek a személygépjármű abroncsok újrahasznosításának lehetőségével...
Szerintem nem, ezeknek a kerékállását még a mai napig bontják az alacsony hidak alatt (pl. Bécs).
Ettől függetlenül szép hajók (voltak) és marha jól néz ki ez a széles híd, de ma már kicsit megmosolyogtató: a bazi nagy hagyományos kormány a svájci sapkás kormányossal, a tipikus orosz mikrofon a gégecsőre szerelve, a nejlonzacskóval letakart radarkijelző, az a telefon (forró drót a pártbizalmi kabinjába?). Az SDGP akkori agitproposa biztosan szép cikket kerekített volna egy ilyen fotó mellé, mondjuk ezzel a címmel: Полный вперëд (Teljes erővel előre…). Egyébként beállított képről van szó, álló helyzetben készülhetett, mert a telegráf visszajelzője „állj”-ban van, csak a csacsifülek vannak előre nyomva.
a balatoni szezon hosszabbítása milyen fontos cél nekik.
... és ami nagyon nem így lett...
Rengeteg séta- és menetrendi járat maradt el - máskor is, de az utolsó héten különösen, ezek egy része emberhiány, mások hajóhiány, megint más kifejezetten mondvacsinált okok miatt.
De még ha valódi főszezont jártak volna, akkor is rá kell nézni a menetrendre: az utószezon megszűnésével nyertünk 1 hét főszezont, viszont vesztettünk 1 hét utószezont, és sokkal kisebb a különbség (ma már) az utószezon és a főszezon, mint az utószezon és az ősz között.
Én nem mondom, hogy szeptemberben napi járat kell mondjuk Kenese - Tihany, vagy Boglár - Tihany közé, de a szeptemberi hétvégéken a kínálat kevés, sőt, a már nevezett Mária önkormányzat kívételével a cég saját többletkínálata konkrétan nulla.
Szeptemberi péntek - vasárnap napokon L, B, esetleg K, J simán elférne.
A balatoni vonatok akkor is bődületes mennyiségű autó nélküli nyaralóval árasztják mindkét partot, ha az a teljes mennyiségnek 100, 10 vagy csak 1%-a. Mindegy, mert az 1% is megtöltene egy, a mainál használhatóbb menetrendű F járatot.