Ez az LLM-142 nem nagyon igyekszik vissza a régi helyére Battonyára, már vagy két hete a HFF-663 helyett van Kunágotán. Pedig a HFF is dolgozik, a napokban volt a zsadányi Credo helyett is, ma meg az elekieknél.
Reggel még működött az SRD, délelőtt meg is lepődtem kicsit, mikor láttam, hogy a HZE-127 van helyette, gondoltam is, hogy új motor, friss műszaki, aztán bírt egy napot kb., bár gondolom nincs nagy baja. Közben tegnap a HGR-753 is kapott friss műszakit, arra leszek még kíváncsi, hogy a két Rába fog-e kapni, mindkettőnek még a nyár folyamán le fog járni.
Az MRY-kről (937, 939, 941) tud valaki valamit? Műszaki egyiken sincs már, van amelyik hónapok óta áll. Csak alkatrészre várnak, mint a NIG-157, vagy esetleg van valami ok, ami miatt nem kaptak műszakit?
Majdnem elsiklottunk egy fontos évforduló felett :) Ma van 20 éve, hogy a Körös Volán állagba vette az első Kravoláját. Sosiforda korabeli híradását idézném, valahogy én is így éreztem, amikor először megláttam:
2./ CREDO busz a Körös Volánnál.
Ma láttam az orosházi autóbuszállomáson a Körös Volán barnára festett, légkondis CREDO IC 11 tipusjelű, IEA-687 forg. rendszámú buszt Magyardombegyház-Battonya-Orosháza táblával. Elég idétlen jószág, szerintem csúnyább még a Karosáknál is. A C56-osok, 395-ösök között úgy nézett ki, mint egy összement kis távolsági busz vagy egy nagyra nőtt makett.