hű, automata, én szeretem:) ez nem rossz darab így első blikkre. tényleg nem is drága, de ki tudja, mi az a motorprobléma:/ 1000 fölé megy az ára, kíváncsi vagyok mennyivel. sajna nem leszek itthon a licit végére..
Ez az autó (bár még 3 óra van vissza a licitből) még 900 EUR alatt van de valami görgő probléma lehet a motorban, mert bizonyos fordulaton zörög ja és a kilóméteróra nem forog és nincs katalizátora így a regadó 480 de ha beszereltetsz katalizátort, akkor csak 320 (ugye erre is lehet utólag katalizátor?) meg valamennyi szerelő és mondom, a legolcsóbb magyar 900 eHUF ami nem a legbizalomgerjesztőbb első ránézésre aki hirdeti az meg a 924 nél is kamuzik, amit 450-ért hirdet
amit most talán megéri behozni....ööö...olyan nincs.
Kivinni viszont sokkal jobb az euro4-eseket újonnan itthon olcsóbban lehet venni.
Talán amiért megéri kimenni az az hogy ott a javítások talán szakszerűbbek voltak, bár erre én sok ellenpéldát tudnék mondani.
akkor talán azért mert nagyobb a választék.
és senki se gondolja hogy olcsón meg lehet úszni a javitást amikor egy rövid szelepfedélcsavar 11e forint, a szimeringek meg gyáriban 8e fölött vannak. sok kicsi sokra megy, azt meg halkan jegyzem meg hogy elég sok csavart kicseréltem már újra és legalább 20e-et otthagytam a csavarboltba.
4kiló az itt semmi
már az átiratás is több mint 100e
ha valakit érdekel olvasson vissza én néha irogattam mit költöttem..
de a legolcsóbb 944-akor is 900 eHUF és az a tulaj, akinek a 924-ét amit 450 ért hiredt valakik már megnézték, de azt mondták gányolás az egész autó szóval akkor a 944 is felejtős na ilyent már kapsz 1000 alatt és akkor is csak 500 nál tartasz, maradék 400-ból tuti rendbe lehet pofozni, és akkor olyan is lesz. és nem csak 5 féle színből lehet választani, plusz kárpit sem mindegy stb a kérdés csak az volt, hogy lehet-e behozni, ŰŰ(legalább ismertek-e olyant, aki hozott be) mert szerintem ma tutira megéri behozni
de mirol is beszelunk 1000EUR kb 250e ft ennyiert akarsz autot venni, bar nem tudom mit lehet ennyiert kapni... de legyen 2eEUR azaz 500e + reg adó legyen 400e + a kiutazas, hazahozas, ugyintezes, felteve hogy az elsot megveszed... stb 1 milla alatt nem uszod meg, 1 Millaert meg itthon is lehet kapni... es ebbol a fele adó, na ekkor ment el a kedvem a kulfoldi autobehozataltol..
EURO 2 benzines 2,5-től 3,0 ig: 6691000 a regadó amit csökkenteni lehet mondjuk ha a gyártási év hónap 1990. 07. akkor 204 hónappalazaz ennek az összegnek a 15%-a a regadó azaz 1.003650,- Ft
EURO 2 benzines 2,0-2,5 köbcentiig: 4397000,- Ft ami ha hasonló évjáratú akkor csökkentve a hónap szorzóval: 659550,- Ft a regadó, így elképzelhető hogy egy turbót érdemesebb behozni.
pl 85-ös katalizátoros 321 e HUF kat nélkül 480 e HUF
tehát ha azt veszem, hogy 1000 EUR alatt már találni működőképes példányokat, akkor a mai magyar kínálatot nézve előfordulhat, hogy talál az ember egy szemének pont kedves példányt, amin csak a motort kell rendbehozni, és nem az egészet újrafényeztetni stb
A szlovak rendszamot nem ajanlom, mar szopatja a nepet ezzel a VPOP.. nagy kibszas a reg. ado, en is neztem, tobbe kerul mint egy auto... a veteranoknal van valami kedvezmeny...a temarol mar volt szo itt vagy a 24es forumon kb 1 honapja..
Nico! Hajra, nekem ma van 0 napom, jo lenne este valami biztato kepeket latni...
Amugy egyetertunk, varok, inkabb legyen patent minden amit csinalsz..
A fiamat vittem haza es kerdezte: "apa otthon van már a porsche, mert beleulok, es elinditom a kulccsal, es megyek vele, jo?"... 4,5 eves:-)))))
nem tudom, honnan a 9 kiló, én jóval kevesebbet kalkuláltam rá! igaz 2500 ccm fölött elszabadul a pokol, meg a kat hiánya, viszonylag újabb évjárat is nyomja fel a regadót ezért kell öreg, katos, és 2.5 alatti:)
Be lehet már mindent hozni csak nagyon drága a regadó, cirka 9 kiló. úgyhogy azt hozol be amit akarsz és lehet kicsit drága lesz, legfeljebb te is szlovák rendszámú autóval fogsz közlekedni.
:-))
Atilla!
Lendület megvan, csak mivel belémharapott az autó tegnep este ezért gondoltam jobb abbahagyni. így is fél 2 ig mazsoláztam. Azért szépen javul, alakul gyárivá vissza, de nem olyan ütemben ahogy én gondolom, összedobni meg nem akarom.
én is nézegettem kint, de olyan nagyon akciósat nem találtam, megmutatod?:) sztem be lehet hozni, regadó van rá. leginkább euro 2-est éri meg behozni, de nem tudom, h a 2.5-ösök katosak-e?
itthon nem, de külföldön találtam jónak tűnő eladó 944-est. viszont mikor olvasgattam a 944-ről ez bukkant fel a monitoron: Porsche 944 vásárlási útmutató
az oldal alján azt írják, hogy nem lehet behozni, de a hivatkozott link nem él és most hasonlót sem találtam a kérdés az, hogy felejtős behozni kintről, még akkor is, ha jó áron van, vagy sem?
megjavítok valamit azt kicsit ferde, kicsit nem ott van, vagy valamit sikerül szétbaszni.
kezdek mérges lenni, ez így időre nem megy, basszus....
Most még a tegnapi munkám egy részét is vissza kell bontanom, hogy jó legyen, pedig már a kormánymű is fent van, de az egyik vezeték olyan pöcsül áll... :-(((
most szedem le, mert a helyén nem bírom a helyes irányba csavarintani a vezetéket...
aztán az olajgomba saruit sikerült szétbasznom, mérgemben mert nem jött le a kis anya, hanem elforgott a házban...
Ja és természetesen a feszítőrugó alá még be kell raknom a kis tányérkát, mivel ma sikerült meglessem hogy is néz ki gyárilag... és természetesen szereztem is egyet.
Viszont most fürdés közben megint elgondolkoztam egy kicsit ezen az autó vásárlási témán.... tudod amit a merivában a végén beszéltünk és P 9xx ről vot szó..... szóval azon kezdtem el morfondírozni, hogy milyen színűre fényeztetném......
Látom az előző kép elég ilyesztő volt, pedig nem :-)))
Akkor most felteszek egy kis vidámabbat.
A mnenet: konzolka beszerzés, beszerelés, mert a kormányművet sem akarom visszatenni addíg, mert így könnyen hozzá lehet férni.
-kormánymű beszerelés
-vezetékek javítása, ez mundjuk max 15 perc, de szétbontani nehezebb volt a rohadt kikeményedett bandázs miatt, nem akartam a kezem és a vezetékek elvagdosni.
Hagyományos hónap első vasárnapján tartandó találkozónk ezúttal a Balatonon kerül megrendezésre! A Balatoni találkozók hagyományához híven két napos! A találkozás Aug 4.-én az Érdi Shell kút parkolójában 9:00 órakor! További információkat a jövő héten kaptok a pontos programról. Elöljáróban annyit, hogy Geli úr ezen alkalommal is biztosít sátorhelyet (amelyet nem győzönk elégszer megköszönni, tehát köszönöm a szponzorációt) mindazon kedves márkatársunknak akik csatlakoznak remek hétvégi autókázós fürdős sütős programhoz.
Itt van a drágaságom, kicsit lóg a bele, de olyan szeretnivaló... :-)))))
ha szerencsém van akkor még ma beindítom a motort, ha nem akkor holnap.
a gond hogy a kormánymű is még zsákban fekszik mellette, az is felújult végre, meg az elektromos gubancot is ki kell még bogózni, hogy végre normálisan világítsanak a lámpák. na van munka úgyhogy megyek...