Keresés

Részletes keresés

BPI-553 Creative Commons License 2009.10.12 0 0 25350
Más reklám volt 08-54 elején, mint 08-54-nek? Egyezerre hányat láttál 08-54-ből? :D XD
Előzmény: MBen (25348)
BPI-553 Creative Commons License 2009.10.12 0 0 25349
Igen, jó volt, hogy felhívtad rá a figyelmemet. Köszi. :)
Előzmény: FLR-701 (25346)
MBen Creative Commons License 2009.10.12 0 0 25348

Igen, az a 08-54 nekem is szúrta a szemem, mert totál más reklám volt az elején, mint 08-54-nek... :) (ettől függetlenül én is azt írtam)

A két Volvo forgalmiját pedig jól írtad.

Előzmény: 11-88 (25345)
MBen Creative Commons License 2009.10.12 0 0 25347
Érdekes, hogy 00-56 225-ös volt, bár az szerintem csak pótlás lehetett, mert a 225-ból 25-be szerelő az 12-27.
Előzmény: JLA160 (25343)
FLR-701 Creative Commons License 2009.10.12 0 0 25346
De azért jó h szóltam xD:P
Előzmény: BPI-553 (25344)
11-88 Creative Commons License 2009.10.12 0 0 25345
196/196A:
F26: nem 08-54, hanem 08-64.

Valamint nekem F3 az FKU-942, mert még jött most délután egyszer, és rendesen az F3 idejében jött. Úgyhogy akkor valószínűleg az F12 is jó, tehát FKU-941.
Előzmény: 11-88 (25307)
BPI-553 Creative Commons License 2009.10.12 0 0 25344
Leggyakoribb elírási hibám. Szerencsére sokszor még időben feltűnik és kijavítom a küldés előtt, de nem mindig veszem észre az összeset. :S
Helyesen 97-20 akart lenni a 151-esen. :)
Előzmény: FLR-701 (25340)
JLA160 Creative Commons License 2009.10.12 0 0 25343
04-59 az első Mexikói tartalék. Nemrég már bevetésre is indult.
!06-09! @ 96/296
Gyönyörű, és a hangja is szép!
00-56(ld. 225!), 00-74, 06-58 @ 25
12-27, 00-35, 00-56(ahogy beért Mexikóira, átszerelt 25-be), 03-34 @ 225
netinvestor1221 Creative Commons License 2009.10.12 0 0 25342
üdv!
7:BPO-119(pótlás volt reggel),BPI-140,BPI-168,FJX-192,FJX-194,FKU-938
7E:BPO-417,BPO-466,BPO-469,BPO-473,BPO-477,BPO-806
11/111:BPO-507,BPO-755,BPI-384
27:BPI-397
29:BPO-724
40:KXM-039
40E/188E:BPO-249,BPI-209
53:BPO-510,BPI-340
86:FKU-901,FKU-903
87/87A/187:HSJ-462
103:BPI-764
114:HSJ-457
150E:BPO-064
153:BPI-335
160/260:BPO-026,FKU-924,FKU-926
172E:BPI-206
173:BPI-946,FKU-943
173E:BPO-420,BPO-424,BPO-438,BPO-448,BPO-450
206:BPO-845,BPO-875
213:HSJ-465
214:HSJ-458
240E:BPO-605,BPI-266,BPI-287

BPO 662 Creative Commons License 2009.10.12 0 0 25341

57/257 : 06-62; 06-63; 06-67; 15-59; KPN-964

157 : 03-57; 06-02; 15-43

63 : 00-63; 15-32; 15-47...

64/164 : 03-10; 03-30; 03-37; 03-49; 03-60; 03-69; 06-74

Tartalék : 06-74

29 : 07-24(F3)

FLR-701 Creative Commons License 2009.10.12 0 0 25340

"151 97-220"

ezt kicsit elírtad:))

Előzmény: BPI-553 (25338)
BPI-553 Creative Commons License 2009.10.12 0 0 25339

" F3:15-38--> reggel 03-06 pótolta"

 

Mennyire reggel? Mert a 6:29-es Kökis indulását már ő vitte, illetve 03-06 (Mesgye tartalék) is rendesen indult Alacskáról arra a fél kanyarjára a 282E/F13-on 6:51-kor.

Előzmény: BPI-791 (25310)
BPI-553 Creative Commons License 2009.10.12 0 0 25338

93:
F01: 16-48
F02: 15-37
F03: 15-38
F04: 15-64

 

119:

F01: 15-24
 
136E:
F01: 97-15
F02: ?????
F03: 05-62/08-09
F04: 19-77
F05: ?????
F06: ?????
F07: 97-18
F08: 05-82
F09: 19-57/05-81
F10: 11-33
F11: ?????
 
182:
F01: 16-66
F02: 15-35
F03: 02-50
F04: 02-21
F05: 16-31
F06: 16-47
F07: 15-58
F08: 15-44
F09: 02-48
F10: 15-21
F11: 16-37
F12: 12-93
F13: 15-56
F14: 16-41
F15: 02-18
F18: 12-85
 
183:
F01: 02-06


184:
F01: 15-45
F02: 15-61
F03: 02-53
F04: 03-07
F05: 02-17
F06: 15-46
F07: 02-54
F08: 15-40
 
185/217:
F02: 02-59
F05: 06-70
F06: 02-59
F08: 12-85
 
198:
F01: 01-04
F02: 10-06
F06: 01-07
F07: 01-06
F08: 03-47
F12: 02-56
F13: 15-63
 
217E:
F01: 16-15
F04: 06-60
F05: 16-49
 
282E/284E:
F01: 02-60
F02: 00-60
F03: 15-25
F04: 15-28
F05: 02-36
F06: 03-31
F07: 12-98
F08: 15-51
F09: 03-08
F10: 16-28
F11: 15-66
F12: 12-44
F13: 03-06
F14: 02-30


 

35: 16-07

36: 00-10, 08-66, 11-87, 17-91, 18-43

54/55: 05-75, 05-78, 19-60, 19-65*
66: 05-62, 05-82, 11-70,  LOV-876 (?)

84E/89E/94E-294E: 08-13, 18-30, 18-41, 97-39

148: 05-77, 19-32

151: 17-61, 97-09, 97-220, 97-22

159: 11-59, 97-13
166: 15-31, 15-33, 16-16, 16-32, HLN-326

193E: 02-44, 16-49
254E: 06-06, 16-44, 16-64
266: 03-39, 15-54
293: 03-39
293i: 03-39

 

*Szerintem csak pótlás volt, mert egyetlen táblája sem volt (a szélvédő mögött egy papírra rá volt írva, hogy 54), ill. 10 perc késéssel érkezett Pestimre központba (Ültetvény u. felé).

Előzmény: BPI-791 (25310)
MBen Creative Commons License 2009.10.12 0 0 25337
A járatok legnagyobb részének új lett, szóval felesleges egyesével végigkérdezned...
Előzmény: FLR-701 (25335)
MBen Creative Commons License 2009.10.12 0 0 25336
Nem, egész nap esett.
Előzmény: FLR-701 (25334)
FLR-701 Creative Commons License 2009.10.12 0 0 25335
OFF Akkor meik járattnak lesznek új indításai? ON
FLR-701 Creative Commons License 2009.10.12 0 0 25334

Ja értem... de akkor mi?:S balesett??:S

Előzmény: FKU-911 (25332)
ksly435 Creative Commons License 2009.10.12 0 0 25333

Nem egésznapos...

A 05-58 32-esről ment oda.

Előzmény: FLR-701 (25331)
FKU-911 Creative Commons License 2009.10.12 0 0 25332
Nem tervezett pótlás.
Előzmény: FLR-701 (25331)
FLR-701 Creative Commons License 2009.10.12 0 0 25331
Bocs de nem olvastam... miért van ma 1VP?
Előzmény: Aron_son (25330)
Aron_son Creative Commons License 2009.10.12 0 0 25330
1V: 05-58, FKU-914, FKU-945
29: 07-24
MBen Creative Commons License 2009.10.12 0 0 25329
Akkor jól sejtettem, 12:15 körül indult 291-esen Nyugatitól.
Előzmény: Dr.V.ker. (25328)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2009.10.12 0 0 25328

Igen.

Kösz!

Előzmény: MBen (25327)
MBen Creative Commons License 2009.10.12 0 0 25327

134-esen F7 a Bogdáni tartalék?

Ja és reggel elfelejtettem beírni, 204 F7: 03-44.

Előzmény: Dr.V.ker. (25326)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2009.10.12 0 0 25326

Maiak:

29:

F1: 07-65

F4: 07-69

 

118:

F1: 12-01

F2: JUX-020

F3: 134/F8

F4: 17-58

F5: 204/F7

 

134-hez kieg.:

F5: JUX-025

F6: 02-12

F7: 03-01 (végre újra :) )

 

218:

F1: 11-88

F2: ?

F3: 08-37

F4: FKU-917

F5: 08-53

 

237:

F1: 08-00

F2: 08-91

F3: 08-92

 

1V: FKU-914(14:36 körül ezzel a kiírással fordult be a Vihar utcába a Bogdáni útról!!)

22(G->F): 07-04

91(G->F): 07-25

?(G->F): 05-05

?(F->G): 07-15

137: 03-70, 03-72, 07-55

Törölt nick Creative Commons License 2009.10.12 0 0 25325
én meg a v-874-et :) láttam kimenni oda reggel.
Előzmény: 1433 (25304)
MBen Creative Commons License 2009.10.12 0 0 25324

5: 07-27.

25: 03-19.

91/291: 03-01, 05-20, 07-32.

99: 12-68, 15-57, 16-21, 16-40, 16-50.

104/204: 06-04-

120: 06-04, JUX-023.

147: 00-46.

173E: 11-80.

191: 06-74, 07-96.

Előzmény: MBen (25302)
Aron_son Creative Commons License 2009.10.12 0 0 25323
Ott nem tudom mik vannak, de az Örsön kevés volt a 435 :( Szal lehet h ott az van.
Előzmény: BPI-791 (25322)
BPI-791 Creative Commons License 2009.10.12 0 0 25322
Remélem csak a 9/109 kavara miatt tényleg:).Remélem a 9-eseken akkor most 280-anasok vannak,mert ha ott is 435-ösök akkor tényleg a 32 280+435+Volvos lett...
Előzmény: Aron_son (25319)
Aron_son Creative Commons License 2009.10.12 0 0 25321

160/260: 08-02, 08-47, 08-74, 08-76, 11-95, 19-62, FJX-209, FKU-921, FKU-922, FKU-923

161: 05-38, 19-26, 19-30, 19-94, FJX-207, FJX-210

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!