Keresés

Részletes keresés

RadiX Creative Commons License 2022.02.11 0 0 55428

A másik csomópont a 8505 rekonstrukciójával pedig a város nyugati szélén fekvő ipartelepet segíti.

Előzmény: 20-as vonal (55427)
20-as vonal Creative Commons License 2022.02.11 0 1 55427
Előzmény: trizs77 (55426)
trizs77 Creative Commons License 2022.02.10 0 0 55426

Köszönöm.

Néztem nagyon a város térképét, de nem jöttem rá.

 

Így már érthető.

Köszönöm.

radio100jozsi Creative Commons License 2022.02.10 0 0 55425

A kép jobb alsó 1/3-ban az a vékony szaggatott párhuzamos vonal.

Előzmény: trizs77 (55423)
RadiX Creative Commons License 2022.02.10 0 0 55424

A város délkeleti végén található iparterület (Kühne, Waberer's, miegymás) forgalmát vezetik ki a 86-ra és M1-re a belterület elkerülésével, szerintem. Plusz az új út mentén a vasút és az M1 közötti sávban új iparterület lesz kialakítható.

Előzmény: trizs77 (55423)
trizs77 Creative Commons License 2022.02.10 0 0 55423

Nem nagyon igazodik ki ezen a kaotikus ábrázoláson.

 

Az M1-ről bevezetik a városon keresztűl a forgalmat a régi 1-es útra ?

Előzmény: RadiX (55422)
RadiX Creative Commons License 2022.02.10 0 0 55422

A Waze térképén be is van rajzolva:

Ganz Ábrahám utca vonal meghosszabbítva a Kenyérgyár utca vonaláig, a vasút felett felüljáróval, gondolom.

Előzmény: trizs77 (55421)
trizs77 Creative Commons License 2022.02.10 0 0 55421

valaki egy egyszerű móriczka rajzon bemutatná (mert térkép nincs) hogy mit jelent ez a Mosonmagyaróvár déli elkerülő út, aminek építését most hirdették meg. ?

 

 - honnan-hová tart ?

 - milyen hosszú lesz ?

 

 

dimelo Creative Commons License 2022.02.10 0 0 55420

A fajlagos költségeket célszerű a megadott km szelvények között értelmezni,

az, hogy milyen járulékos feladatokkal kell számolni, azt tartalmazza a közbeszerzési kiírás.

de például

az M4 Abony esetében a Főpályával párhuzamos Önkormányzati utak: 2x1 sávos burkolt utak 3 db, de a paramétereket nem közölték (a hírben)

ezért általánosan - mintegy ökölszabályként - összköltség/ főpálya összkm közelítőleg elfogadható.

 

Néhány hete írtam, hogy az M0 Keleti szektoránál a főpályaár kb. 40% volt, pedig a közművek és kisajátítás miatt az jóval bonyolultabb helyzet volt.

 

A forgalom fenntartása (2x1 upgrade) drágítja a kivitelezést, de ez az összehasonlított szakaszok mindegyikénél fennáll.

 

Nagyságrendi különbségek esetén tanácsos belemélyedni az (EKR) adatbázisba.

Közbeszerzési eljárás tárgya 33. sz. főút 2x2 sávra bővítése - II. szakasz Ajánlattevők:

STRABAG Építőipari Zártkörűen Működő Részvénytársaság,

Egyösszegű ajánlati ár (nettó Ft): nettó 17 487 000 000,- Ft

SDD Konzorcium: Dömper Kft. - Subterra-Raab Kft. - Pannon-Doprastav Kft. közös ajánlattevők

Egyösszegű ajánlati ár (nettó Ft): nettó 17 949 010 353,- Ft

ZEMPLÉNKŐ Kelet-magyarországi Építőipari Fővállalkozó és Bányászati Kft.

Egyösszegű ajánlati ár (nettó Ft): nettó 18 101 231 258,- Ft

 

" A Jó, a Rossz és Kartel...

Rosszabb mint a nyugat.
A vadkelet ér el..."

Előzmény: Törölt nick (55419)
Törölt nick Creative Commons License 2022.02.09 0 0 55419

A kilométerben benne vannak a felüljárók,hidak,aluljárók,alagutak stb?

Hogy lehet összehasonlítani különböző területeket?

Előzmény: dimelo (55415)
dimelo Creative Commons License 2022.02.09 0 1 55418

M4 Abony.

Csomópontok: 2 db (401. sz. út, 3122. j. út),
— Országos közúton történő beavatkozások: 2x1 sávos út 1 db (401. sz. út), 2x1 sávos mellékút 2 db (3119. j.út, 3122. j. út),
— Főpályát keresztező Önkormányzati utak: 2x1 sávos burkolt út 2 db, földút 1 db,
— Főpályával párhuzamos Önkormányzati utak: 2x1 sávos burkolt utak 3 db (2., 3., 4. sz. burkolt út), földutak 11 db (F101, F102, F103, F104, F105, F106, F107, F201, F202, F203, F204),
— Műtárgyak: 8 db (1 db meglévő felüljáró felújítása, 3 db meglévő aluljáró felújítása, 4 db új aluljáró építése),

 

54. út 5 db körforgalom

 

Igyekszem következetes lenni...

 

 A TED-ben:

A 33. sz. főút az Észak-Nyugati Gazdasági Övezet és az M35 autópálya közötti szakasz (2209 m) meglévő 2x1 sávos részének kapacitásbővítése 2x2 sávosra - a forgalom folyamatos fenntartása mellett -,

a főút részeként egy 2x2 sávos 95,18 m felszerkezeti hosszúságú közúti híd a 108 sz. vasútvonal felett, továbbá egy 2x1 sávos 91,85 m felszerkezeti hosszúságú direkt ág átvezetés szintén

a 108 sz. vasútvonal felett, valamint 4 db csomóponti ág, új jelzőlámpás csomópontok, párhuzamos gyalog-kerékpárutak és mezőgazdasági földutak létesítésével.

Főbb mennyiségek (várhatóan):

Útépítés:

- Földmű építése: 242 000 m3

- Hidraulikus kötőanyagú pályaszerkezet építése: 11 000 m3

- Bitumenes kötőanyagú pályaszerkezet építése: 12 100 m3

- Jelzőlámpás csomópont kialakítása: 4 db

Híd:

- Tömör vasbeton hídfő felmenőfal és szárnyfal: 440 m3

- Pályafelület:

- a főút részeként egy 2x2 sávos közúti híd a 108 sz. vasútvonal felett: 2249 m2

- 2x1 sávos direkt ág átvezetés szintén a 108 sz. vasútvonal felett: 839 m2

 

jó lenne egy részletes térkép.

 

 

Előzmény: NAR (55417)
NAR Creative Commons License 2022.02.09 0 0 55417

Jól látom, hogy vasúti felüljáró nélküli építkezéseket hasonlítasz össze vasúti felüljárót tartalmazó építkezésekkel?

Előzmény: dimelo (55415)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.02.09 0 0 55416

Valóban, szerintem legkésőbb a választások után nem sokkal be kellene gyújtani a rakétákat, hogy a határidő lejártáig jogerősen le lehessen zongorázni a hosszabbítsáról a döntést.

Ebben egyetértünk.

 

Egyébként meg jó lenne tudni, pontosan mi is nem tetszik a zöldeknek a nyomvonalon. Egyelőre annyi forrás nem elérhető, hogy a publikum értse, miért akarnak új nyomvonalat.

Előzmény: . kata31 (55414)
dimelo Creative Commons License 2022.02.09 0 1 55415

Ilyenkor előkeresem az eredeti rendeletet:

 

M A G Y A R K Ö Z L Ö N Y • 2018. évi 144. szám   30083

A Kormány 1464/2018. (IX. 25.) Korm. határozata a debreceni Észak-Nyugati Gazdasági Övezet kialakításával összefüggő infrastruktúra-fejlesztésekről

A Kormány a Debrecen megyei jogú város közigazgatási területén kialakításra kerülő Észak-Nyugati Gazdasági Övezet kialakításával kapcsolatos, valamint a Debrecen és térsége,

a környező települések fejlesztését is szolgáló közlekedési infrastruktúra- és közmű-beruházásokkal összefüggésben

1. egyetért

a) az M35 autópálya csomópontjának Debrecen-Józsa térségében – 2021. február 28. napjáig – történő megépítésével,

b) a 33. számú főút M35 autópálya és 3316. jelű összekötő út közötti szakaszának – 2021. február 28. napjáig – 2×2 sávosra történő kapacitásbővítésével,

c) a debreceni Észak-Nyugati Gazdasági Övezet területe körüli, 2×1 sávos út megépítésével, valamint az így kialakuló út Debrecen-Nagymacs és Debrecen-Józsa felé történő

kapcsolatának 2×1 sávos, illetve a 33. számú főútig vezető út 2×2 sávos kiépítésével 2019. szeptember 30. napjáig;

 

Az időmúlás "enyhítő" körülmény?

 

És 2018-ban kezdődött az 54. út (Mercedes) 2x2 sávositása 5,7 km = 8,5 milliárd Ft

 

ugyancsak M4 Abony upgrade

meglévő 2x2 sávos nyomvonal átépítése: 73+235-79+230 km sz. között (meglévő 8,25 m széles burkolat,26,60 m sz. korona),
— meglévő 2x1 sávos szakasz bővítése 2x2 sávossá: 79+230-90+859 km sz. között (meglévő 7,75 m sz.burkolat, ~13,80 m sz. korona),

 

A szerződés/rész végleges összértéke: 26 311 716 442.00 HUF

 

 

4 éve még mindkét esetben megépítették 1,5 milliárd /km alatt...

 

500 %-os infláció 2022-re?

 

 

Előzmény: NAR (55411)
. kata31 Creative Commons License 2022.02.09 0 0 55414

A Vasútmentes 10-s facecsoportban megtalálod és ez érvényes 5 évig, azaz 2024-ig. Akkor meghosszabítható újra,..de a végét olvasd...jönnek majd a zöldek! Nincs automatikus hosszabbítás.

 

http://www.urom.hu/images/stories/hirek/2019/skmbt_28319042315540.pdf - nem színvonal a levettékre bemondani bármit.

Előzmény: ÁsítóSárkány (55410)
trizs77 Creative Commons License 2022.02.09 0 1 55413

köszönöm.

Így már más.

Előzmény: NAR (55411)
Route70 Creative Commons License 2022.02.08 0 1 55412

 

   Nekem ez tűnt fel még ebben a szerződésben :

 

"  .2.4)A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül)A szerződés/rész eredetileg becsült összértéke: 9 511 598 019.00 HUFA    !!!

szerződés/rész végleges összértéke: 17 487 000 000.00 HUF "

 

 Azért egy kicsit elgondolkodtató...

 

 

 

Előzmény: NAR (55411)
NAR Creative Commons License 2022.02.08 -1 1 55411

https://magyarepitok.hu/utepites/2022/02/kiderult-kinek-a-munkajaval-valik-negysavossa-a-bmw-gyarhoz-vezeto-33-as-fout

 

"A főút részeként egy 2x2 sávos 95,18 méter felszerkezeti hosszúságú közúti hidat építenek a MÁV Zrt. 108-as számú Debrecen–Füzesabony vasútvonala felett, illetve egy 2x1 sávos 91,85 méter felszerkezeti hosszúságú direkt ágat vezetnek át szintén a 108-as vasútvonal felett."

 

 

Előzmény: trizs77 (55409)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.02.08 -1 0 55410

Segítek: https://www.kormanyhivatal.hu/hu/pest/kornyezetvedelmi-hirdetmenyek 2019. április 12-i hirdetmény (már levették persze).

Semmit nem tudni az eljárásról azóta, szóval a legnagyobb valószínűséggel szünetel, ami azt jelenti, hogy bármelyik pillanatban felébreszthető.

Előzmény: . kata31 (55408)
trizs77 Creative Commons License 2022.02.08 0 1 55409

Ha jól látom ez egy 1,6 - 2.0 km-es négysávosítás.

 

Nem sok egy kicsit 2 km-re a 17 milliárd Ft.- ?

Előzmény: Route70 (55406)
. kata31 Creative Commons License 2022.02.07 0 0 55408

 

Ja az M10? Vörösvár elkerülést kérték a NIF-tól és ezt a 2024-ig meglevő környezetvédelmin belül. Ergo nem lehet módosítás.

 

Visszakötnek a Kopárnál az eredeti terv alapján és ott megáll.

 

Minden más módosítás új környezetvédelmi vizsgálat és tervezés. Nem fér bele két évbe...és jönnek a zöldek azonnal.

 

Előzmény: ÁsítóSárkány (55405)
. kata31 Creative Commons License 2022.02.07 0 0 55407

A közbeszerzése sem.

Előzmény: ÁsítóSárkány (55405)
Route70 Creative Commons License 2022.02.07 0 0 55406

 

  Kíváncsian várom erre ki mit reagál ?

 

 

https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:65299-2022:TEXT:HU:HTML&src=0

 

 

 

  A lényege kb 2 km útra vonatkozóan :

 

Rövid meghatározás:

 

Vállalkozási szerződés a Debreceni Észak-Nyugati Gazdasági Övezet kialakításával összefüggő közúti fejlesztésekhez kapcsolódóan a 33. sz. főút 2x2 sávra bővítésének megvalósítására az M35 autópálya és az ipari fejlesztési terület között (II. ütem)

PST: K033.09.73

 

II.1.6)Részekre vonatkozó információkA beszerzés részekből áll: nemII.1.7)A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)Érték áfa nélkül: 17 487 000 000.00 HUF

                ____________________

 

 

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.02.07 0 0 55405

tov'bbra sem számolsz a módosítás nélküli hosszabbítás lehetőségével, ha jól értem?

Előzmény: . kata31 (55404)
. kata31 Creative Commons License 2022.02.04 -1 0 55404

Akkor Csaba és Tinye felsír, hisze jelenleg a tervekben a 1133 csomópontja a Kopárnál van alagutasan.

 

Szóval he nem lesz újra tervezés, akkor nem lesz Csaba jászfalu felőli dalán a csomópont. - és lejár terv nélkül 2024-be az M10 környezetvédelmi engedély, amit ma nem lehet ott megismételni.

 

Ha lesz újratervezés azon a szakaszon, akkor meg éves vegetációs ciklus, hatástanulmány..nem fér bele az időbe 2024 ig.

 

- feleleges a problémáról a titulushalmazba terelni..

Előzmény: ÁsítóSárkány (55399)
. kata31 Creative Commons License 2022.02.04 -1 0 55403

OGY képviselő jelölti szerepében..!

 

agy az államtitkári? ..mert amit előadtál a pócsmegyeri polgárival siralmas..

Előzmény: ÁsítóSárkány (55402)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.02.04 0 0 55402

Na igen.

Az viszont messziről ordít, hogy melyik melyik szerepében kéri az ITM-et, hogy ők kezdeményezzenek valamit.

Előzmény: NAR (55401)
NAR Creative Commons License 2022.02.04 -2 1 55401

"gyakorlatilag elindult a beruházás" - azért tud nagyot mondani... A HÉV-járműbeszerezésre is kiírták már egyszer a közbeszerzést, aztán hol van az még.

 

"Vitályos Eszter [...] Pest megye 3. számú választókerületének elnöke"

 

Ugye ez a titulus nem közjogi, hanem pártfunkció - csak ezt valahogy elfelejtették említeni...

Előzmény: ÁsítóSárkány (55399)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.02.04 0 0 55400

emlékeim szerint az útügyi műszaki előírások nem, mindenkire kötelezőek, pályázati forrásoknál szokták kikötni a támogatás feltételeként.

A többi stimmel.

 

Amire még esélyed van, megkeresni a megyei főügyészséget a kéréssel, hogy gyakoroljanak törvényességi felügyeletet.

Hátha megteszik, és akkor nem neked kell meccselned.

Előzmény: Fidess (55398)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.02.04 0 0 55399

Ha jól értem, egy környéki OEVK képviselőjelölt kéri a minisztérumot.

https://www.portfolio.hu/gazdasag/20220203/merfoldko-kiirtak-az-m0-eszaki-szektor-tervezesi-kozbeszerzeset-es-atepitik-az-orszag-legbonyolultabb-korforgalmat-is-524807

 

Miközben megvolt a közlemény a módosítás nélküli hosszabbításról

https://www.kormanyhivatal.hu/hu/pest/kornyezetvedelmi-hirdetmenyek

http://www.urom.hu/images/stories/hirek/2019/skmbt_28319042315540.pdf

amiről azóta sincs hír, gondolom szünetelhet az eljárás.

 

Szóval erre az újratervezésre nem vennék mérget.

Előzmény: . kata31 (55393)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!