A város délkeleti végén található iparterület (Kühne, Waberer's, miegymás) forgalmát vezetik ki a 86-ra és M1-re a belterület elkerülésével, szerintem. Plusz az új út mentén a vasút és az M1 közötti sávban új iparterület lesz kialakítható.
valaki egy egyszerű móriczka rajzon bemutatná (mert térkép nincs) hogy mit jelent ez a Mosonmagyaróvár déli elkerülő út, aminek építését most hirdették meg. ?
Csomópontok: 2 db (401. sz. út, 3122. j. út), — Országos közúton történő beavatkozások: 2x1 sávos út 1 db (401. sz. út), 2x1 sávos mellékút 2 db (3119. j.út, 3122. j. út), — Főpályát keresztező Önkormányzati utak: 2x1 sávos burkolt út 2 db, földút 1 db, — Főpályával párhuzamos Önkormányzati utak: 2x1 sávos burkolt utak 3 db (2., 3., 4. sz. burkolt út), földutak 11 db (F101, F102, F103, F104, F105, F106, F107, F201, F202, F203, F204), — Műtárgyak: 8 db (1 db meglévő felüljáró felújítása, 3 db meglévő aluljáró felújítása, 4 db új aluljáró építése),
54. út 5 db körforgalom
Igyekszem következetes lenni...
A TED-ben:
A 33. sz. főút az Észak-Nyugati Gazdasági Övezet és az M35 autópálya közötti szakasz (2209 m) meglévő 2x1 sávos részének kapacitásbővítése 2x2 sávosra - a forgalom folyamatos fenntartása mellett -,
a főút részeként egy 2x2 sávos 95,18 m felszerkezeti hosszúságú közúti híd a 108 sz. vasútvonal felett, továbbá egy 2x1 sávos 91,85 m felszerkezeti hosszúságú direkt ág átvezetés szintén
a 108 sz. vasútvonal felett, valamint 4 db csomóponti ág, új jelzőlámpás csomópontok, párhuzamos gyalog-kerékpárutak és mezőgazdasági földutak létesítésével.
Valóban, szerintem legkésőbb a választások után nem sokkal be kellene gyújtani a rakétákat, hogy a határidő lejártáig jogerősen le lehessen zongorázni a hosszabbítsáról a döntést.
Ebben egyetértünk.
Egyébként meg jó lenne tudni, pontosan mi is nem tetszik a zöldeknek a nyomvonalon. Egyelőre annyi forrás nem elérhető, hogy a publikum értse, miért akarnak új nyomvonalat.
M A G Y A R K Ö Z L Ö N Y • 2018. évi 144. szám 30083
A Kormány 1464/2018. (IX. 25.) Korm. határozata a debreceni Észak-Nyugati Gazdasági Övezet kialakításával összefüggő infrastruktúra-fejlesztésekről
A Kormány a Debrecen megyei jogú város közigazgatási területén kialakításra kerülő Észak-Nyugati Gazdasági Övezet kialakításával kapcsolatos, valamint a Debrecen és térsége,
a környező települések fejlesztését is szolgáló közlekedési infrastruktúra- és közmű-beruházásokkal összefüggésben
1. egyetért
a) az M35 autópálya csomópontjának Debrecen-Józsa térségében – 2021. február 28. napjáig – történő megépítésével,
b) a 33. számú főút M35 autópálya és 3316. jelű összekötő út közötti szakaszának – 2021. február 28. napjáig – 2×2 sávosra történő kapacitásbővítésével,
c) a debreceni Észak-Nyugati Gazdasági Övezet területe körüli, 2×1 sávos út megépítésével, valamint az így kialakuló út Debrecen-Nagymacs és Debrecen-Józsa felé történő
kapcsolatának 2×1 sávos, illetve a 33. számú főútig vezető út 2×2 sávos kiépítésével 2019. szeptember 30.napjáig;
Az időmúlás "enyhítő" körülmény?
És 2018-ban kezdődött az 54. út (Mercedes) 2x2 sávositása 5,7 km = 8,5 milliárd Ft
ugyancsak M4 Abony upgrade
meglévő 2x2 sávos nyomvonal átépítése: 73+235-79+230 km sz. között (meglévő 8,25 m széles burkolat,26,60 m sz. korona), — meglévő 2x1 sávos szakasz bővítése 2x2 sávossá: 79+230-90+859 km sz. között (meglévő 7,75 m sz.burkolat, ~13,80 m sz. korona),
A szerződés/rész végleges összértéke: 26 311 716 442.00 HUF
4 éve még mindkét esetben megépítették 1,5 milliárd /km alatt...
A Vasútmentes 10-s facecsoportban megtalálod és ez érvényes 5 évig, azaz 2024-ig. Akkor meghosszabítható újra,..de a végét olvasd...jönnek majd a zöldek! Nincs automatikus hosszabbítás.
"A főút részeként egy 2x2 sávos 95,18 méter felszerkezeti hosszúságú közúti hidat építenek a MÁV Zrt. 108-as számú Debrecen–Füzesabony vasútvonala felett, illetve egy 2x1 sávos 91,85 méter felszerkezeti hosszúságú direkt ágat vezetnek át szintén a 108-as vasútvonal felett."
Vállalkozási szerződés a Debreceni Észak-Nyugati Gazdasági Övezet kialakításával összefüggő közúti fejlesztésekhez kapcsolódóan a 33. sz. főút 2x2 sávra bővítésének megvalósítására az M35 autópálya és az ipari fejlesztési terület között (II. ütem)
PST: K033.09.73
II.1.6)Részekre vonatkozó információkA beszerzés részekből áll: nemII.1.7)A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül)Érték áfa nélkül: 17 487 000 000.00 HUF
Akkor Csaba és Tinye felsír, hisze jelenleg a tervekben a 1133 csomópontja a Kopárnál van alagutasan.
Szóval he nem lesz újra tervezés, akkor nem lesz Csaba jászfalu felőli dalán a csomópont. - és lejár terv nélkül 2024-be az M10 környezetvédelmi engedély, amit ma nem lehet ott megismételni.
Ha lesz újratervezés azon a szakaszon, akkor meg éves vegetációs ciklus, hatástanulmány..nem fér bele az időbe 2024 ig.
- feleleges a problémáról a titulushalmazba terelni..
"gyakorlatilag elindult a beruházás" - azért tud nagyot mondani... A HÉV-járműbeszerezésre is kiírták már egyszer a közbeszerzést, aztán hol van az még.
"Vitályos Eszter [...] Pest megye 3. számú választókerületének elnöke"
Ugye ez a titulus nem közjogi, hanem pártfunkció - csak ezt valahogy elfelejtették említeni...