Nem tudom, komolyan gondoltad-e, vagy csak vicc, hogy a kocsordi "kis" ojjektumot a vasutasok Szalacsiéról mintázták, mert az biza originál szovjet ojjektum! Világégés esetén ilyenekben tartották volna az afterpartyt!
Én is csak csatlakozni tudok hozzátok, nagy kár volt bezárni a két szatmári vonalat, mert volt utas. Ott jártamkor meglepődtem a csengeri utasszámon, de Zajtán is akadt utas, egy csomó hazatérő diák rohanta meg a Bz-t péntek délután. (Részletes beszámolók #246 #251 itt a topikban).
Ott voltam az utolsó 16305-ön (Zajta-Pest gyors), mellékvonalat meghazudtoló szinten szállt fel több 100 ember a vonalon, Szalkán már nem sok hely volt a kocsikban.
A zajtai meg pláne, utóbbi nem csak hétvégén. Az erős dilettantizmus majdnem mindenütt föllelhető. Zajtára nem poénból járt vasárnap hét Bhv-val a Csörgő.
Azt szeretném megkérdezni a helyi emberektől, hogy a decemberben lezárt vonalak le vannak-e zárva vörös tárcsával? (négyszögletes tábla, vörös négyzetet mutat)
Ma tán valami bibi volt a pocsaji busszal. Ez gyönyörűen meglátszott a Debrecenből 14:50-kor induló vonat utasszámán. Mondjuk ezzel is alkottak, mert 14:48 körül rántották be, a 7 vagy 8 perces késés alapból megvolt.
110-es vonal: Ha minden igaz hétfőtől néhány vonatot Desiro fog csinálni.(-1 szerelvény, ami 2 egységes lenne (?). Pontos fordájuk már több topikban fent van.
Annyit hozzá még hogy nem az MD-k kiváltására jönnek/jöttek, hanem politikai nyomásra. Ebből annyit szűrök le hogy nem hiszem hogy sokáig itt is maradnak, bár ne legyen igazam(?). Jelenleg a vonalon M41+1/2 Bhv+BDt adja a vonatokat. Bár ezentúl is maradnak, kiv. az a néhány vonat.
Igen, javítható, de csak az ún. kívül-belül menetes fehér műanyagbetét bebetonozásával. De előtte meg kell vizsgálni, hogy az aljakon van-e tömeges repedési jelenség (alulról a sín alatti részen indul repedés, mely által az alj vége letörik). Ha be is tiplizik ilyen módszerrel, akkor is vmax=60. Márpedig oda (Debr-Nyíradony) legalább 80 kellene.