Keresés

Részletes keresés

D55 Creative Commons License 2009.03.23 0 0 9708
Vendégsín: Tehát, ha valaki megtapossa, azonnal javul a menetrendszerűség.
Lehet, hogy még korán van, de ezt nem értem. Miért lesz jobb a menetrendszerűség, ha megtapossák? :)
Előzmény: Vendégsín (9707)
Vendégsín Creative Commons License 2009.03.22 0 0 9707
Fél év ehhez kevés volt...

Félreérthető volt, az index hülyeségei miatt. Az állapot egy fél évvel ezelőtt, szűk egy hónapig állt fenn, egy elég nagy gyalogos forgalmú állomási útátjárónál. Tehát, ha valaki megtapossa, azonnal javul a menetrendszerűség.
Előzmény: Infós (9705)
Sutam Creative Commons License 2009.03.22 0 0 9706
Értem, köszönöm szépen! Így télleg elég szégyenletes a dolog... .
Előzmény: Infós (9705)
Infós Creative Commons License 2009.03.22 0 0 9705
"(...) és nem tudom, hogy mit akar jelenteni a képed."
Ha rossz a sínszálhoz kötött vezeték kötési jósága (hogy elég tudományosan hangozzék), akkor a szaki befűrészeli a sínfejet, odarakja a drótot, majd a két oldalt összekalapálja. Ennek a végeredménye látható a képen.
A sínes topicban tudnak hozzátenni a dologhoz, de annyit, kéne csinálni, hogy a síngerinceket kifúrni, majd kúpos reszelővel kúposra reszelni, végül a csavarokat megfelelően ott rögzíteni. Fél év ehhez kevés volt, a képekhez fűzött komment szerint.
Előzmény: Sutam (9704)
Sutam Creative Commons License 2009.03.22 0 0 9704

Szia!

 

Én még csak most hallgatom a vasúti bizber tárgyat, és a szigetelt sín körüli kérdésekről biz még semmi szó nem esett (sajnos ez az 1 féléves kis tárgyacska bőven nem elég a téma megfelelő körüljárásához - pedig ezt nagyon szeretjük...) és nem tudom, hogy mit akar jelenteni a képed. Felvilágosítasz? Kíváncsi vagyok ;-).

Előzmény: Vendégsín (9692)
D55 Creative Commons License 2009.03.21 0 0 9703

OFF

Na jó, inkább mégsem uszítok, nem kívánok Neked rosszat :)

ON

Előzmény: D55 (9702)
D55 Creative Commons License 2009.03.21 0 0 9702

Nem a fenét. Nézz be egy egyetemi kollégiumba, mondjuk a Barossba és meglátod. Én tudom, hiszen magam is gólya vagyok, szeptemberben kezdtem az egyetemet :))))))))))

 

A czukorfalatkázásért pedig lehet, hogy ráduszítok egy tanárnőt. Szerintem Alacc tudja, hogy kiről van szó :)))))))))

Előzmény: Vendégsín (9700)
aruzsi Creative Commons License 2009.03.21 0 0 9701
Most pedig mobil telefonál, mert PT nincs (működő képes állapotban).
Előzmény: Vendégsín (9698)
Vendégsín Creative Commons License 2009.03.21 0 0 9700
Na de a GSM-R rendszer (majd) ezt is megoldja, nem?

Czukorfalatka II., ugye tudod, hogy a népesség alakulásához a gólyának nem sok köze van? :-))
Előzmény: D55 (9699)
D55 Creative Commons License 2009.03.21 0 0 9699
Volt is egyszer egy "Éjjel tülkölő vonatok" nevű topik, ahol egy kívülálló sérelmezte a sok kürtölést és nem értette, hogy a 21. században nincs jobb módszer a kommunikációra, mint a hangjelzés. Na de a GSM-R rendszer (majd) ezt is megoldja, nem?
Előzmény: Vendégsín (9698)
Vendégsín Creative Commons License 2009.03.21 0 0 9698
Ez a bejároti két hosszú dolog csak ott jó, ahol vagy bakter van (abból az időből is származik az egész), vagy közel a forgalmi, mert egyébként szart se ér.

Így van. Már vagy 3 évtizede is helyette a leszáll és pályatelefonál megoldás alkalmazódott, ha 3-4 perc után, látszólag ok nélkül még mindig szép érett színe volt a jelzőnek...
Előzmény: JabyGabi (9697)
JabyGabi Creative Commons License 2009.03.21 0 0 9697

Szóval a keresztkérdés, hogy vajon a sorompó rendetlenkedése miatt volt-e mindez?

 

Minden bizonnyal.


 

Ha igen, akkor Budaörs miért nem tudott bejáratot állítani?

 

"Vagy ez is hasonlóan működik, hogy amíg, nem halad át a sorompó a köv. jelző vörösen marad mint a térközök esetében?"

 

Akkor ha Budörs várt volna míg elhaladunk a sorompó mellett, utána már tudott volna jelzőt állítani??

 

Igen. Szokták is ezt alkalmazni. A gyakorlatban ez úgy szokott kinézni, hogy odanyomja a Hívót, hogy közelebb merjen menni a vonat a jelzőhöz, aztán ha lejött a sorompóról, akkor nyom neki  bejáratot.

Amúgy elég karcsú hely van ott, de ennyi befér.

Dudálgatás. Hát ja, lehet azt, de próbáld ki, hogy a bejárattól mennyire hallatszik az be az irodába, ráadásul nem csak ezzel az egy vonattal van dolga az fszt-nek.

Ez a bejároti két hosszú dolog csak ott jó, ahol vagy bakter van (abból az időből is származik az egész), vagy közel a forgalmi, mert egyébként szart se ér.

Előzmény: CKD Kombinát (9689)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.21 0 0 9696
Erre csak annyit tudok mondani, hogy szomorú... :-(((
Előzmény: Vendégsín (9692)
Vendégsín Creative Commons License 2009.03.21 0 0 9695
:-))
Előzmény: aruzsi (9694)
aruzsi Creative Commons License 2009.03.21 0 0 9694
Mi a probléma?
Mint az ország ...
Előzmény: Vendégsín (9692)
aruzsi Creative Commons License 2009.03.21 0 0 9693
A két hosszú kürtölésből, amit menetrend szerint áthaladó vonatnak kell adnia, ha megállt a bejárati jelzőnél.
És ha az kell, hogy lehaladjon a kapuról ahhoz, hogy szabad jelzővel elhaladhasson, akkor mit ér a dudálgatás?
Előzmény: CKD Kombinát (9691)
Vendégsín Creative Commons License 2009.03.21 0 0 9692
Szigeteltsín fővonalon egy fél éve.





CKD Kombinát Creative Commons License 2009.03.21 0 0 9691
Ezt miből tudta volna?
Gondoltam, hogy lesz kérdés.
A két hosszú kürtölésből, amit menetrend szerint áthaladó vonatnak kell adnia, ha megállt a bejárati jelzőnél.

Befért a vonat a bejárat és a sorompó nyitó 13kHz-e közé?
6 kocsi + gigant. Szerintem befért.
Előzmény: aruzsi (9690)
aruzsi Creative Commons License 2009.03.21 0 0 9690
Kelenföldön a kijárati jelző még zöld volt.
De amire az első térközjelzőhöz értünk az visszaesett vörösre.

Hát a kijárat már csak így működik! :-D

Vagy ez is hasonlóan működik, hogy amíg, nem halad át a sorompó a köv. jelző vörösen marad mint a térközök esetében?
Miért lenne másképp? Szerintem.

Akkor ha Budörs várt volna míg elhaladunk a sorompó mellett, utána már tudott volna jelzőt állítani??
Ezt miből tudta volna?
Befért a vonat a bejárat és a sorompó nyitó 13kHz-e közé? Nekem elég közelinek tűnik.
Előzmény: CKD Kombinát (9689)
CKD Kombinát Creative Commons License 2009.03.21 0 0 9689
Tegnap este Bp.-ről utaztam Győrig, a következők kíséretében:

Kelenföldön a kijárati jelző még zöld volt.
De amire az első térközjelzőhöz értünk az visszaesett vörösre.
Szépen tovább cammogás 15-el.

Ekkor azt hittem, hogy a Budaörs előtti sorompóval lesz valami.
De a sorompónál - látszólag - minden rendben volt, vörös fények villogtak, mindkét csapórúd lenn volt.

Budaörs bejárat hívó.

Szóval a keresztkérdés, hogy vajon a sorompó rendetlenkedése miatt volt-e mindez?
Ha igen, akkor Budaörs miért nem tudott bejáratot állítani?

Vagy ez is hasonlóan működik, hogy amíg, nem halad át a sorompó a köv. jelző vörösen marad mint a térközök esetében?
Akkor ha Budörs várt volna míg elhaladunk a sorompó mellett, utána már tudott volna jelzőt állítani??
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.21 0 0 9688
Mikor melyik. Akku mindegyiknél van. Lehet még mellé aggregátor, második 400/230V-os hálózat, felsővezeték.
Előzmény: pista88 (9686)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.21 0 0 9687
Vagy mégsem. Hibás rajzot néztem. A fene, hogy csak javítgatnom kell.
Előzmény: Törölt nick (9680)
pista88 Creative Commons License 2009.03.21 0 0 9686
A számítógépes biztbereknek mi a tartalék áramforrása? (Második hálózat, akku, dízel stb...)
Előzmény: Törölt nick (9685)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.20 0 0 9685
Na sikerült rájönni egy nap alatt, hogy miért nem jön meg a jelző? :-P
Előzmény: Vendégsín (9675)
D55 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 9684
OFF
Nincs időd...
Hát igen, aki előadásokon nem az oktatóra figyel, hanem beszélget, annak sokat kell tanulnia :)
Vagy ha nem beszélget, akkor egy másik kísértésnek enged... :))))))))
ON
Előzmény: Törölt nick (9682)
CKD Kombinát Creative Commons License 2009.03.19 0 0 9683
Gyerekek, ezt inkább otthon beszéljétek meg! :)))
Előzmény: Törölt nick (9682)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.19 0 0 9682
Őőőőő. Ha te is ráérsz meg én is. Nekem most jelenleg a nincs időm fingani se időszak van. Majd felhívlak jövő héten telefonon, azt megdumáljuk. A Czukorfalatkáért amúgy majd jár neked egy fejleharapás. :-DDDDD ;-)))))
Előzmény: Vendégsín (9681)
Vendégsín Creative Commons License 2009.03.19 0 0 9681
Ezért, ha legközelebb találkozunk... Grrrr.

Mikor legyen, Czu... ? :-))
Előzmény: Törölt nick (9679)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.19 0 0 9680
Akkor immáron Károshegyen :-PPP, bizony hogy eljut.
Előzmény: Vendégsín (9675)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.19 0 0 9679
"Pedig, Czukorfalatka"

Grrrrrrrr. Ezért, ha legközelebb találkozunk... Grrrr.

"már Bahn kollégával soxor írtuk, hogy a Főpályaudvar a 120a, a Tápióbahn legelső állomása, azaz Rákoshegy, leánykori nevén Kavicsbánya."

Jóvanna. A tájszólásokat nem kötelező ismernem. :-PPPP Ellenben a kérdésem továbbra is fent áll. :-))
Előzmény: Vendégsín (9678)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!