Keresés

Részletes keresés

cssz74 Creative Commons License 2008.06.20 0 0 64
Hát ha gyorsforgalmit is annak nevezünk, szerintem a pálya oda azért luxus lenne, de 2x2 elválasztva OK. a 4-es is csak gyorsforgalminak építik, pedig az rettentő forgalmas...
Előzmény: Törölt nick (63)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.20 0 0 63

nevezd inkább M10-nek...

merthogy oda ap. kell, nem valami vacak "kerülő"... :-)

Előzmény: cssz74 (62)
cssz74 Creative Commons License 2008.06.19 0 0 62
A megoldás természetesen a 10-11-es közti szakasz a jenői elkerülővel, esetleg még valahogy a vörösvárival. Fontos lenne.
Előzmény: cssz74 (61)
cssz74 Creative Commons License 2008.06.19 0 0 61
Valóban gond, hogy sem békás, sem budakalász nem rugalmas, így valóban üröm bajban lesz, de remélem ez segít nekik hamar meghozni a helyes és mindenkinek elfogadható megoldást rövid időn belül. A feltáró jellegből nem hiszem, hogy olyan forgalom generálodna...elég fejlett rész ez most is, cora, auchan és a többiek, ipari park, tungsram maradék, nagy lakótelepek...nagyon kell a magas szintű kapcsolat!
Előzmény: Törölt nick (60)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.19 0 0 60

a problemma a 10-M3 viszonylattal van:

 

ezekugye most a bécsiút-árpihíd-hungária-M3 vonalon vonulnak, ez most áttevődik az ÉM0 hídra...

 

mivelazonban egyelőre nincs meg az M0 11-10 közti szakasza, ezért ez a forgalom vagy üröm-békalászon, vagy óbudán vág keresztül, ekkora forgalomra totálisan alkalmatlan utakon...

 

a 11es és 2es árpihíd és ÉM0híd közti szakaszain kezdetben én is inkább forgalomcsökkenésre tippelek, hiszen az új dunakörösztözéssel nagyon sok felesleges mozgás szűnik meg...

 

(aztán hosszabbtávon az új híd területfeltáró 6ása okán generált többletforgalom valszeg elolvasztja ezt a csökkenést...

de addigra megleszen az aquincumi híd és a körvasúti körút, és mindenki heppi lesz...

 

vagy a bilibe ér a kezem...:-))

 

 

Előzmény: cssz74 (59)
cssz74 Creative Commons License 2008.06.18 0 0 59

Azt tudom, te is elég fejlesztés párti vagy...

Falnak megyek, amikor azt hallom, hogy a megyeri híd miatt nő a váci és szentendrei út forgalma...mitől nőne? szerintem pont csökken, mert a békási, endrei nem caklat be, ha palotán van dolga és dettó, mér vonzana plussz forgalmat? rövidít, nem vonz. akinek csepelen van dolga, nem fog arra menni...

szerinted?

a tető sajtó ezzel riogat...

Előzmény: Törölt nick (58)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.18 0 0 58

hát a budai oldal egy nagy xar leszen, ammán biztos...

 

de ha minden jól megy laza 6 év múlva megleszen a folytatás az M10 felé...

hameg nem, akkor 16 év múlva...

 

éjjen sokáig PATÓPÁL!!!

Előzmény: cssz74 (57)
cssz74 Creative Commons License 2008.06.18 0 0 57
Én a forgalomnövekedés végett szomorkodom...
Előzmény: Törölt nick (56)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.18 0 0 56

mármint szeptegyre?

 

ha 15 évet kibírtunk (93 óta tervezik), akkor pár napnak már nincs túl nagy jelentősége... :-)

Előzmény: cssz74 (55)
cssz74 Creative Commons License 2008.06.14 0 0 55
Na iskolakezdésre nem adják át a forgalomnak... :(
cssz74 Creative Commons License 2008.05.18 0 0 54

Ezt így nem értem.

Azt tudom, hogy több cég építi, és jogilag több részből áll, de átadni csak akkor lehet, ha vezet valahonnan valahova...mert átadni mondjuk a anagytartcsai elkerölőt elég fura lenne, ettől hasznosabb lenne már mondjuk pécel és maglód közt... :)

Előzmény: AcidMan (53)
AcidMan Creative Commons License 2008.05.16 0 0 53
Asszem itt van valami félreértés...
Az átadások időpontja ua, de a 2 szakasz nem...
Előzmény: cssz74 (52)
cssz74 Creative Commons License 2008.05.15 0 0 52
Azokon a szakaszokon, ahol én járok( ecser, pécel, nagytarcsa, m3 ) még van tennivaló, és általában pár ember teng-leng...sajnos
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.15 0 0 51

Baromira pang a topic, akárcsak az építkezés...

 

he?

pedig dolgoznak gőzerővel...

augusztura megleszen!

Előzmény: cssz74 (50)
cssz74 Creative Commons License 2008.05.14 0 0 50
Baromira pang a topic, akárcsak az építkezés...nem nagyon találok érdekes infót, csak annyit láttam, hogy a megyeri híd lassan összeér...
M43 Creative Commons License 2008.03.28 0 0 49

http://index.hu/gazdasag/magyar/hid080328/

 

Itt is augusztus szerepel a hídra és az M0 keletre.

M43 Creative Commons License 2008.03.26 0 0 48
Ha nagyon ráhajtanak, talán összejöhet az aug vége, gondolom a híddal együtt. Szeptemberre már jó lenne a Hungáriát tehermentesíteni.
cssz74 Creative Commons License 2008.03.25 0 0 47

http://www.m0.hu/index_10100000.php

hónapok óta az első hír...

Ez csak 2 hónapos csúszást igér máj.31-től...

M43 Creative Commons License 2008.03.20 0 0 46
Hát az jó lenne. A szeptember úgy is bolondokháza a városban. Mennyire reális az aug. vége?
cssz74 Creative Commons License 2008.03.19 0 0 45
Az a helyzet, hogy több önkormányzat tett annó keresztbe, pl. a 17., ezért nem ért el a 31-esig 2006-ban...
Előzmény: Rooger Preed (44)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.03.19 0 0 44
Szakaszos átadásra azért van lehetőség?
Előzmény: cssz74 (39)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.19 0 0 43

mán olvastam... :-)

 

amúgy télleg érdekes lenne tudni ennek a xarakodásnak az okát:

 

pl. a 31estől délre vagy 3-400m-nek még mindig nem kezdtek neki.

(télleg probléma egy vaczak szántó kisajátítása?)

és a 31es felüljárója sincs kész, pedig az autósoknak, meg az építési forgalomnak is sokkal jobb lenne...

 

a 3as út/gödöllői hév hídjaival jól haladnak, de a közelben egy hév mellékvágányt is keresztez a pálya (csömör felé), ahhoz a hídhoz év elején még hozzá sem kezdtek.

nemtom most mi a helyzet...

 

a 05.31 télleg elég valószinűtlen, de 08.31et azért össze lehet hozni...

Előzmény: M43 (42)
M43 Creative Commons License 2008.03.19 0 0 42
Kettővel lejjebb elolvashatod.
Előzmény: Törölt nick (41)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.19 0 0 41

Az M0 kelettel kapcsolatban már komolyabb kételyeim vannak...

 

konkrétan?

Előzmény: M43 (37)
M43 Creative Commons License 2008.03.19 0 0 40
Igen, szerintem év vége reális, ha belehúznak.
cssz74 Creative Commons License 2008.03.19 0 0 39

Köszönöm a kimerítő infót...

A keleti szektort sokszor keresztezem hol Csömör, hol Pécel, hol Nagytartcsa, hogy Maglód Ecser közt, van ahol elég jól áll, de sok helyen erős kételyek gyötörnek, még sehol nem jár a földmunka az M3-asnál, és a régi 3-asnál is a hidak nagyjából megvannak, de alattuk sehogy nem áll az út, Nagytarcsánál kis szakasz beton hibádzik, Pécelnél a pályahíd még elég vacakul áll. Ecser-Maglód közt is lassan halad...pedig elkészülhetne már...május 31 SZVSZ kizárt az kb. 70 nap, ezért van nagy csönd szerintem...

M43 Creative Commons License 2008.03.18 0 0 38
Nyáron már száraz lábbal mehetünk Megyerről Megyerre

* Index/MTI - ugyelet@mail.index..hu

| 2008. március 18., kedd 14:20

Ha a tavaszi dunai árhullám nem okoz váratlan akadályokat, akkor augusztusra elkészül az ország legnagyobb és legdrágább hídja az M0-s északi szektorán. A 11-es főutat kapcsolja majd a körgyűrű által felfűzött további egy tucatnyi fő- és gyorsforgalmi úthoz.

Megfelelő ütemben halad az M0-s Duna-híd építése, és amennyiben a tavaszi dunai árhullám megmarad a mederben és nem akadályozza a munkát, megindulhat a forgalom augusztusban Budakalász és a pesti oldal között – közölte a kivitelező Hídépítő Zrt. igazgatója kedden, egy szakembereknek tartott helyszíni szemlén.

Rapkay Kálmán elmondta, hogy az ország leendő leghosszabb hídja 3,2 kilométeren húzódik a 2 part között, ebből 1860 méteren a folyó fölött ível át. A 62 milliárd forintos beruházás 2 éve kezdődött. A híd 47 méter szélességben kétszer 2 sávon engedi majd át a gépkocsiforgalmat, de gyalogosok és biciklisek is közlekedhetnek rajta.


A hidat és a hozzá kapcsolódó útszakaszt a Hídépítő és a Strabag konzorciuma építi, eredetileg a múlt év végén tervezték átadni. Ha elkészül, azzal – és a fővárosi körgyűrű keleti szektorának szintén nyárra várható átadásával – a 11-es főúttól az M1-esig összesen 13 főutat, autóutat és autópályát kötnek össze Budapest határain kívül.

Jelenleg hozzávetőleg háromszáz munkás dolgozik a formálódó hídszerkezeten, többek között szigetelők, betonozók, hegesztők. A pesti oldalon, ahol 300 méter széles a Szentendrei-sziget és a part között a Duna, már áll a két, egyenként 100 méter magas A betű alakú óriás vasbeton tartópillér. Ezekre 88 acélsodrony kapcsolódik, amelyek a híd szerkezeti elemeit tartják, az egyenként 14 méter hosszú elemek közül 36 már a helyére került, most még a hiányzó 15 beemelése ad munkát.

A budai oldalon 6, egyenként 90-120 méter hosszú, 800 tonnás hídelem közül már az utolsó beillesztése a feladat. A Csepeli Ganz üzemben készülő szerkezetet hajóval szállítják a helyszínre, és hidraulikával emelik a helyére. A híd építési fázisai a pesti oldalon álló hajón kialakított Látogató Központból követhetők nyomon.

Itt megtudható, hogy a híd tervezésénél a modellt 170 kilométeres szélsebességet szimuláló szélcsatornán is tesztelték. Az acél és beton szerkezet egyes elemeit pedig folyamatosan mérnöki laboratóriumban vizsgálják a minőség érdekében, a fémrészeket több réteg korrózióálló anyag védi. A központot eddig csaknem 30 ezer vendég kereste fel, közölte Tóth Klára igazgató.
M43 Creative Commons License 2008.03.18 0 0 37
A híd akár kész is lehet, már csak néhány elem hiányzik, azt pikk-pakk beillesztik. Az M0 kelettel kapcsolatban már komolyabb kételyeim vannak.
cssz74 Creative Commons License 2008.03.18 0 0 36

Nagyon ül a fórum...semmi infó?

Én a neten nem találok semmit sem a keleti, sem az északi szektor hogy halad, pedig emlékeim szerint a keletinek május 31-re az északinak augusztus 31-re kéne meglennie...a NIF.hu-n semmi új hír.

forrotea Creative Commons License 2008.01.04 0 0 35
:)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!