Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Transit91 Creative Commons License 2007.07.04 0 0 2195
Trafó , ami a hűtést illeti. Granada 2.3 V6 terén nincs vmi tapasztalatod? Mármint főzik ezek a vizet vagy elég jó a hűtésük? Merthát itt is van egy bazi nagy hűtő.
Előzmény: trafo2000 (2193)
draft755 Creative Commons License 2007.07.04 0 0 2194

En vettem egy 95-ös 2,5Td cherokee-t meg 2003-ban kb. 130ekm-el. Na annal a hengerfej mar masodszorra erett meg cserere. Es mind a negyet csereli az ember egyszerre, ha prezisen akarja megcsinalni. Utolag mondjuk mar csak azt cserelnem ami eppen gatreopedeses lett. Eleg draga mulatsag. MIndenesetre ilyen kocsikkal kar is kiserletezni.
Sziloplaszt a hengerfej alatt ??? Nem mondod ? Azt oda miota hasznaljak ??? :))))

Sufnituningolt verzio ?

Előzmény: trafo2000 (2193)
trafo2000 Creative Commons License 2007.07.03 0 0 2193
A transit 83 óta közvetlen befecsis,így sokkal jobb hatásfokon égeti a gázolajat,több mozgási energia és kevesebb hő fejlődik a hengerekben.Ezért van hogy -10 fok alatt alapjáraton már nem tudja tartani a hőt,simán visszahül a motor...ehhez képest van egy bazi hűtő és venti,nem csoda hogy a hűtés az tuti.Ismertem olyan tranyót amin tönkre ment a viszko kuplung és a gazdája nem vett rá,inkább venti nélkül járt vele évekig.Soha nem melegedett még 35 fokban sem.A vm az egy fos,berakták scorpioba is sajna,ha egyszer megforr as vize onnantól egyszerűen semmit nem lehet vele csinálni,lehet síkolni meg ragasztani,úgysem lesz jó.Volt hogy barátomnak scorpiót kellett néznem,ahányat láttam mindnek lógott ki a sziloplaszt a hengerfej alól,a gazdája szerint meg,, á semmi baja csak karbantartás miatt" ehhe
Előzmény: draft755 (2192)
draft755 Creative Commons License 2007.07.03 0 0 2192

A hütes ezeken a transitokon peldasan müködik. Ehhez nem fer ketseg. A legtöbb kocsi megirigyelhetne az ilyet. Sztem par tipust mar hengerfejesre hajtottal volna ilyen körülmenyek között. Amit hangosan kimondok az a 2,5-ös VM blokk (pl. fronteraban vagy cherokee-ban).

 

Kuplung milyen most ? Bejaratodott ..? :) Vagy meg kicsit "labilis" ?

Előzmény: tclar (2190)
draft755 Creative Commons License 2007.07.03 0 0 2191
Na en meg jövö heten vagyok Bp.-en ! Hivlak e het vegen ez ügyben. Aztan vagy felküldöd vagy esetleg en lemegyek erte.
Előzmény: tclar (2189)
tclar Creative Commons License 2007.06.30 0 0 2190
Drága Tranzisztorom elvitt minket egy Szfvár-Róma-Nápoly-Bari-Patras-Athén-Thessaloniki-Szfvár körútra. 4000 km hiba nélkül 2 hét alatt! Cserébe meglevegőztettem az Adrián (500 km hajóút). Most láttam  az 5 év alatt először a vízhőfokmérőt a függőlegestől jobbra Athénban a másfél órás csúcsforgalomban 40 C-nál.
tclar Creative Commons License 2007.06.30 0 0 2189
Bocs megvan, csak Öcsém állandóan itt felejtei nálam, megoldjuk (2 hetet nem voltam itthon)
Előzmény: draft755 (2188)
draft755 Creative Commons License 2007.06.26 0 0 2188
Tclar ! Mi van azzal az oraval ? Letezik meg vagy mar elkeztem ? Nem irtal semmit vissza a levelemre.
draft755 Creative Commons License 2007.06.26 0 0 2187

A terhelesröl kerdeznelek Titeket. Mennyire terheltetek eddig tul a transit-jaitokat ?

En par hete egy paletta terkövet vittem 5-10 km-t vele. Kb. 1 Tonna lehetett a suly. A kocsi hatuljan felepö van. Majdnem belevert mar az utba (5-10 cm ?). Mindez uj gatlokkal ... Es elöre lett csusztatva a raklap termeszetesen ! :) 

draft755 Creative Commons License 2007.06.26 0 0 2186
Hey Trafo ! Elsz meg ..? :-) Küldtem emilt !
Előzmény: trafo2000 (2185)
trafo2000 Creative Commons License 2007.06.26 0 0 2185
Nem tudom miért így jelent meg a cím,másoljátok be jó lesz
Előzmény: trafo2000 (2184)
trafo2000 Creative Commons License 2007.06.26 0 0 2184
http://www.youtube.com/watch?v=Q62JHD0nB8Q
trafo2000 Creative Commons License 2007.06.26 0 0 2183
http://www.youtube.com/watch?v=Q62JHD0nB8Q a gép
draft755 Creative Commons License 2007.05.26 0 0 2182
Szuper atat kaptal a cuccra. 20e nem penz egy ilyen szettert. Föleg egy tgk.-nal nem amihez minden min. a duplajaba kerül (elvileg).
Előzmény: tclar (2181)
tclar Creative Commons License 2007.05.25 0 0 2181
Kicseréltem a Tranzisztoromon komplett kuplungot (tárcsa-szerkezet-csapágy). Nem volt gáz felbakolva szerelni, de a kuplungharang 14 db 13-as fejű csavarjának levegős kulcs nélkül nekiállni öngyilkosság. Levegős kulccsal 10 perc. Komplett kuplungszerkezet a Vaterán 20EFT a LUK márkájú.
tclar Creative Commons License 2007.05.22 0 0 2180
Bocs ezt még egyeztessük emilben mert öcsém áthúzta a számításaimat..
Előzmény: draft755 (2176)
draft755 Creative Commons License 2007.05.21 0 0 2179

motormosas föleg tavasszal igen hasznos tud lenni (so) + latod is, ha v.hol elment egy szimmering vagy tömites. egy normalisabb szerelö nem is nyul hozza egy turhasabb motorhoz.

 

telre beallitottam egy csarnokba a gepet es kivontam reszlegesen a forgalombol. hat igy talan meg 5-6 ev v.hogy megoldhato vele. nincs kedvem egy masikat venni halom penzert amire aztan 2-3x ennyi penzt kell költeni, hiaba fiatalabb.

Előzmény: Transit'92 (2168)
draft755 Creative Commons License 2007.05.21 0 0 2178

kepeket nem csinaltam, sajnalom is, de nem volt nalam a gep. :(

4 kört ftottam, abbol kettö tetöig telepakolva. megijedtek amikor meglattak mennyi szart rakok ki egyszerre. mondjuk nem is tudtak arrol, hogy lesz lomtalanitas. azt hittek csak ugy lerakom gyorsan aztan eltünök ... :)

Előzmény: Transit'92 (2167)
mi-mó Creative Commons License 2007.05.21 0 0 2177

 

 Akkor ez már a finis!!! :-)

Előzmény: Transit91 (2175)
draft755 Creative Commons License 2007.05.21 0 0 2176
na az jo hir ! a mult het vegen ugyan voltam, de nem volt semmi idöm. jövö het vegen leszek ujra, akkor elhozom + fizetem. köszi !
Előzmény: tclar (2165)
Transit91 Creative Commons License 2007.05.21 0 0 2175
Még nem. Kell még  egy vízcső, meg a fűtés csövek. A hátsó futómű várat még magára, mivel az Grancinál van. Ma rendeltem hozzá szilenteket az Oldcarstol. Aztán ha megjön akkor az is csere és a fékrendzert fel kell tölteni, légteleníteni, aztán a motort beindítani.Ja és persze vizsga....
Előzmény: mi-mó (2173)
Transit'92 Creative Commons License 2007.05.21 0 0 2174

Ha leveszem a beöntő sapkát, nincs kékes fehér füst. Nem nagy a kartergáz.

Inkább az  a gáz, hogy onnan szív sok levegőt és nem a légszűrőházból.

Most, hogy állítottam a pillangószelepen, hogy alaphelyzetben, nagyobbat van nyitva, így úgy veszem észre, jobb lett valamivel, de így meg nem megy le a gázpedál padlóig ugyebár.

 

Előzmény: trafo2000 (2170)
mi-mó Creative Commons License 2007.05.21 0 0 2173

Viccelsz?A szép autók mindenkit érdekelnek!Nekem nagyon bejön....

Gratulálok a géphez!Teljesen menetkész?

Előzmény: Transit91 (2171)
Transit91 Creative Commons License 2007.05.20 0 0 2172
...
Transit91 Creative Commons License 2007.05.20 0 0 2171

Sajna nem megy a képfeltolto.hu

 

így ide rakom a képeket..  Hátha érdekel vkiket.

 

 

trafo2000 Creative Commons License 2007.05.19 0 0 2170
Ha kihúzod az olajbeöntő sapkát járó motornál mekkora a kartergáz?Szemmel láthatóan jön ki kékes fehér füst az olajbeöntő helyén?Rossz sapkával még nem volt dolgom.Fék tökéletes?Mert ha a szervódob kicsit is ereszt,sokszor hallható a sziszegés a fülkében,akkor a vákumpumpa a többlet levegőt benyomja a motorba,ekkor előfordul nagy kartergáz és olajfolyás.Illetve ha kopott a moci akkor lehet még ilyen,de azt már észre vetted volna más jelekből is.
Előzmény: Transit'92 (2169)
Transit'92 Creative Commons License 2007.05.17 0 0 2169

Traffo!

 

Kérdeznék. Az a gondom, hogy ahogyan a levegőt szívja a motor, olajat is szív fel a kartergáz-visszavezető csőből. Ez hogy lehetséges? Rossz az olajbeöntő sapka, vagy? Én elgondolásom szerint, azért van, mert a karterg.vissza.vezetésnél sokkal nagyobb a vákum, mint a légszűrő felől jövő csonkban. Persze, csak alapjáraton, mikor kicsit van nyitva a pillangószelep. Ha már nyitom jobban, akkor nem onnan szív többet.

Felszívja az olajat, az meg amikor leáll a motor visszafolyik szépen a levegőszűrőre. Grrrr...

 

Mit lehet ezzel csinálni?

Transit'92 Creative Commons License 2007.05.17 0 0 2168

Én is a héten szerelgettem egy picit.

 

Kipuff tartó gumit és hátsó lengéscsillapító szilenteket cseréltem.

 

Meg volt olajcserém + szűrők!

 

Előtte szépen lemostam a motort. Főleg azért, mert néhány helyen szivárgott az olaj. Másnap aztán kiderült honnan folyt. Olajleeresztő csavar (kicserélve), meg a vákumpumpánál. Kapott egy új tömítést az is. Úgy nézem, hogy az olajteknő tömítésnél is enged valamit, pedig azt tavaly nyáron cseréltem.

 

Akkor most megfiatalodott a géped. :-)

Főleg ha télen nem is használod, akkor valsz még később kell elővenned a listád.

Előzmény: draft755 (2164)
Transit'92 Creative Commons License 2007.05.17 0 0 2167

Nah, akkor jó munkát kívánok!

 

Képek jöhetnek természetesen..

Előzmény: draft755 (2163)
GGV Creative Commons License 2007.05.16 0 0 2166
Dehogynem. :)

Csak most nyugalom van. Ahogy nálam is. Nem járok sokat a géppel, mert nincs benne 1-es sebességi fokozat, a Trafo kollégától megvett váltó még a pincében pihen...
Mondjuk nem mutatkozott be szépen, elhoztuk Robitól majd' 250 kilométerről, és az utolsó 40 méteren (a murvás úton) billent meg, és folyatta bele a maradék olaját a faterom Lupo-jába...de amint beköltözik az autómba (és jó is), hatalmas köszönőírásokat fogok írni...:)

GGV
Előzmény: draft755 (2161)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!