Keresés

Részletes keresés

vasutTOM Creative Commons License 2005.03.05 0 0 65
Azt elfejtettem oda írni, ha nem egyértelmű, hogy a szélesnyomközű 5000-s sorozatú gépről kell a fotó és nem az átszámozott 900-s sorozatról!!!
Előzmény: vasutTOM (64)
vasutTOM Creative Commons License 2005.03.05 0 0 64

Üdv mindenkinek!

 

Keresek a Záhonyban valaha üzemelt 5000-s sorozatú puposokról fotót. Ha valakinek van ilyen, akkor küldje el mailban!

Köszi!

 

m61019andras Creative Commons License 2005.03.02 0 0 63

Hibátlan!

 

Az érdekessége az, hogy ekkor a 232-es Púpos ezzel az összeállítással érkezett: M38 2009 - A21 064 - 3vagy 4 pőrekocsi alkatrészekkel - V43 1301.

 

A képek 2002 november 6-án készültek.

Előzmény: V43 1298 (59)
Beni14 Creative Commons License 2005.03.02 0 0 62

benivasut.atw.hu  Az első vasúti oldalam

 

Jó böngészést!

Bárdos Imre Creative Commons License 2005.03.02 0 0 61
Megkérdeztem illetékes helyen: a két A27-est 1989.08.01.-én selejtezték. 
Előzmény: werner (51)
V43 1298 Creative Commons License 2005.03.02 0 0 60
Az előző a kérdésre a válasz!
Előzmény: m61019andras (58)
V43 1298 Creative Commons License 2005.03.02 0 0 59
Isaszeg 2. vágány
m61019andras Creative Commons License 2005.03.02 0 0 58

Ide még nem tettem be képet, most megteszem. :-)

 

Kérdésem, hol készült? Lehet, hogy nagyon könnyű feladvány lesz.

Swamplord Creative Commons License 2005.03.02 0 0 57

Már hallom is, nyár elején a vasútbarátok közfelkiáltását: Púpost a fürdősre!!!

Aztán a szakértői gárda válaszát: nem a fényképezőgépnek készül a fordabeosztás!

Aztán mégis a 233-as húzza majd...

:-)

/poén/

Előzmény: werner (55)
nohab Creative Commons License 2005.03.02 0 0 56

Lehet találgatni, mi lesz a 19606/7 elé fogva a nyáron. A választásban fő szempont, hogy a gép (a sok éves átlag menetrend szerint, ideit még nem láttam) több órát napozik Bfüreden, és 80-as gép elvileg nem jó, valamint, hogy a vonat könnyű, ráaádsul lesz kővonatozás, ezek valószínűsítik idén is a 203-as Púpost.

 

Miért nem jó a 80-as? Cell-Boba között elbírja a menetrend, a fékpróba miatt talán meg sem lenne a 100, mire lemegy a 26 felé :-)

 

A 203-as utoljára 2000-ben járt vele, nem tudom, hogy most mennyire jó gép.

 

Előzmény: werner (55)
werner Creative Commons License 2005.03.02 0 0 55

A "jávorszarvas" már következmény. De amúgy is mellékes, csupán a mozdony imázsát rombolja, ha gyorsításkor túltölt a motor.

 

A nagyobb baj, hogy hordta az olajat, ami drága, emellett kisebb a teljesítmény, meg asszem villamos problémákkal is küszködött.

 

Ha a MÁVnál minden baj oka csak a pénz lenne, akkor minden mozdony, köztük az M40,233 is olyan lenne, mint az M62,265-ös. Annak is kora kamaszkoromban volt az utolsó fővizsgája.

 

A Púposnak Sm-en szerintem nem terveznek nagy jövőt. Ha nincs gép, tessék-lássék befogják valamire, mert állagban van, de ha van gép, akkor parajos.

 

***

 

Lehet találgatni, mi lesz a 19606/7 elé fogva a nyáron. A választásban fő szempont, hogy a gép (a sok éves átlag menetrend szerint, ideit még nem láttam) több órát napozik Bfüreden, és 80-as gép elvileg nem jó, valamint, hogy a vonat könnyű, ráaádsul lesz kővonatozás, ezek valószínűsítik idén is a 203-as Púpost.

 

További lehetőség, hogy a szerelvényt integrálják a 29-es mentrendbe és fordába, és akkor felmegy Fehérvárig, netán Pestig (Sv-től esetleg egy másik szerelvényre kötve), és akkor Sv viheti Cell-Sv között M41-el, vagy remot M62-vel.

 

Közben találtam egy fiatalabb "jávorszarvast":

 

Előzmény: nohab (53)
FOMA Creative Commons License 2005.03.02 0 0 54
Komló-Teher pu.
Előzmény: M61010 (41)
nohab Creative Commons License 2005.03.02 0 0 53
Nem volt az rendben már az elején sem (lásd a jávorszarvast).
Előzmény: werner (52)
werner Creative Commons License 2005.03.02 0 0 52

"Így igaz! És több esetben bele is betegedett szegény."

 

Furcsa, hogy egy 4 kocsis gyorsvonatba betegedett bele. A 19606/7 kiváló munka neki. Megkérdezhetném, hogy akkor végül is mire tartják a mozdonyt? De inkább az való ide, hogy milyen fenntartás az, amivel még ezt sem bírja?

Előzmény: Swamplord (44)
werner Creative Commons License 2005.03.02 0 0 51

"Sajnos már nem, bár nem tudom mikor selejtezték öket."

 

Információim szerint 1989 táján. Ami nem jelenti azt, hogy addig működtek, de megvan az esélye, hogy a"közelmúltban" még jártak.

Előzmény: Bárdos Imre (42)
Dash 9 Creative Commons License 2005.03.02 0 0 50

Megmondom őszintén, hogy a remot hangjához nem volt szerencsém.

Annak csak örülök, ha annak is szép.

De az igazi akkor is az eredeti, fokozatos ford.szám emeléssel járó marad.

Előzmény: nohab (48)
nohab Creative Commons License 2005.03.02 0 0 49

Mármint a MÁV-é, azaz a 214-é, mert mást még nem hallottam.

Előzmény: nohab (48)
nohab Creative Commons License 2005.03.02 0 0 48

a másik pedig a gyönyörű hangja.

 

Igazából ahhoz képest, hogy remot, meglepően jó a hangja. Nekem tetszik.

Előzmény: Dash 9 (46)
Dash 9 Creative Commons License 2005.03.02 0 0 47
Az első kép helyesen Balatonfenyves
Előzmény: Dash 9 (46)
Dash 9 Creative Commons License 2005.03.02 0 0 46

Sziasztok!

 

Egy észrevétel: a 402-es Pupinak elég érdekes lett az ajtókialakítása!:-)

 

Szerintem is. Szvsz a remotnak két dolog látta a kárát. Ez az álltalad említett ajtó kialakítás (tudom, így nem fejelik le a keretet, de lehet, hogy beázik majd mint a Dácsia) a másik pedig a gyönyörű hangja.

 

Íme két beugró kép:

 

 

M40 105 Balatinfenyves

 

 

M40 206 hatvani járműparádé
Előzmény: gmarc (17)
Swamplord Creative Commons License 2005.03.02 0 0 45

A27 001 és 002 kapcsán kösz az infókat.

Kincset érő fotója van-e valakinek erről a két Púposról? A neten nem találtam.

Előzmény: Bárdos Imre (42)
Swamplord Creative Commons License 2005.03.02 0 0 44

Így igaz! És több esetben bele is betegedett szegény.

 

M40 233 a szombathelyi fürdőssel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Idén vajon hadra fogják-e? Vagy remot-Szergej fog tündökölni a fürdős élén?

Előzmény: M40 120 (43)
M40 120 Creative Commons License 2005.03.01 0 0 43

Tavaly a 233 csinálta.

Előzmény: nohabpeti (40)
Bárdos Imre Creative Commons License 2005.03.01 0 0 42

Sajnos már nem, bár nem tudom mikor selejtezték öket.

 

M40  001   DVM 6-1  198/63  1964.07.10   MÁV                            -> 1966.02.14   LKM  A27 001           S ?

M40  002   DVM 6-1  199/63  1964.05.11   Ganztól bérbe              -> 1967.01.12   LKM  A27 002           S ?

 

Előzmény: Swamplord (20)
M61010 Creative Commons License 2005.03.01 0 0 41
FOMA!
Hol készítetted ezt a felvételt?
Láttam az 'elveszett vágányok'-ban, hogy szomorú aktualítása is van.
2585
Előzmény: FOMA (11)
nohabpeti Creative Commons License 2005.03.01 0 0 40

Ez tetszik!

Kíváncsian várom a választ is majd!

Nem tudja valaki,hogy nyaranta még mindig M40 forda -e a 19606/19607?

Emlékszem,régen rendszeresen a 201-esé volt,de annak már vége...

Előzmény: Soldato (12)
nohabpeti Creative Commons License 2005.03.01 0 0 39
Hát...nem mondom,öcsém...a Szergej elbújhat mögötte!
Előzmény: nohab (13)
nohab Creative Commons License 2005.03.01 0 0 38
Ja, nem akartam csepegtetni az infót, 8801/2004.09.26!
Előzmény: nohab (37)
nohab Creative Commons License 2005.03.01 0 0 37
Balatonberény páratlan kifelé!
Előzmény: Adamis Gusztáv (33)
werner Creative Commons License 2005.03.01 0 0 36
Ha van egy kis időtök, nézegessétek meg a Gigant Club M40 képek oldalt, itt van néhány felvétel a jó öreg M40 masinákról. Jó böngészést!
Előzmény: werner (35)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!