Keresés

Részletes keresés

Mtz 550E Creative Commons License 2014.09.30 0 0 85391

Annyira kamion gumit nem akarok tenni alá hogy műszakin ne kötekedjenek azért! Meg elég sokat húzom azért aszfalton is és a keskenyebb gumi könnyebben gurul!

Akkor nézegetem a használt gumit Voltyre vagy Kama márkájú legyen!

Attól hogy 12pr-s a gumi tehetek bele 7.5bar-t?

Előzmény: MTZ Betyár (85390)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.09.30 0 0 85390

A Kama vagy a Voltyre márkájú ezek biztosan oroszok.

Rákerestem most a Rosavara, ukrán ez és ilyen márkájú volt a melós Mtz-men elől.

Csinálja a kamazmintás gumit meg az ifa ballongumit is jelenleg.

Régen szar volt, azt tudom. Most milyen, passz.

Rajta van igen a használton is, hogy kiféle, miféle.

Igen 7,5 bár, én ennyivel használtam, a kamaz könyve is annyit írt szológuminál.

Hogy nyugodtan vehetsz-e azt nem mondom.

 

Hívd fel a Kaposflex Kft.-t A főnök rendes, ajánl neked jó gumit, újat, használtat amilyet akarsz. Én onnan szereztem a 365-ösöket. De van nála mindenre gumi rogyásig.

Előzmény: Mtz 550E (85389)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.09.30 0 0 85389

Hali!

Akkor azt mondod nyugodtan vehetek kamaz vagy medvetalpmintás gumit csak orosz legyen a gyártás?

Azt honnan fogom tudni hogy orosz gumi nem Rosava vagy ilyen sza...ok?

Használtba ha találok rajta van hogy orosz?

 

Meg ezekbe a 9.00R20 kamaz gumiba 7.5bar nyomás kell?

Előzmény: MTZ Betyár (85387)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.09.30 0 0 85388

Üdv!

 

Időben a földbe kerül. :-)

Hosszú ősz lesz azt mondják. Napra jól adott?

Előzmény: Törölt nick (85385)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.09.30 0 0 85387

Szép estét mindenkinek!

 

Ki mondta neked ezt az oltári baromságot arról a fajta gumiról?

Nekem volt Kamazom, ott azon 25 tonna cement volt (nyerges) 80 Km/h-val huzamos ideig simán kibírta a terhelést!

Egyetlen szocialista gumiabroncs az volt, amelyik ért is valamit! (8,25-9,00-as méretben)

IFA-n sokat szívtam a rosava meg a hasonló szarokkal, mikor is sikerült szerezni egy orosztól 4 újat, annyit futottak, hogy lejött idáig moszkvából, onnan kezdve az ifán sosem volt gondom a gumikkal... a többivel volt úgy, hogy 1 fuvar alatt 3 is elrobbant.

Ezeknek a nyomása 7,5 bár és gond sosem lesz vele. Betartottam ezt, egyszer mondta el a titkát az éphu-s gumis.

Az tény lehet, hogy a mai újak minősége rosszabb már mint a 90-95-ben gyártottaké, (ugyanígy az mtz-re való gumiknál is) de még mindíg jó!

 

Meg ha nem ragaszkodsz annyira az országúti gumikhoz, úgyis terepen hajtasz sokat vele gondolom almásba, tarlón, akkor lehet érdemes volna rá nézni 365/80-20-as kamiongumikat. Ritka méret már, mert kimegy a divatból, de összelehet hozni 4-et jóáron és az kerekenként 4,5 tonna teherbírású! 20pr-esek amik nekem vannak!

Vagy gyári ballonkereket, de az drága húzás lenne, mert felnit is cserélni kell.

Előzmény: Mtz 550E (85373)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.09.30 0 0 85386

Hali!

Szerintetek az milyen földművelés hogy szántás után nem kell megtárcsázni a földet hanem a szántásra rászórva a mag és utána betárcsázni!

 

A gép úgy süllyed benne hogy ahol a kerék ment ott a nyom látszik végig mert olyan mélyen nem takarhatom be a magot!

Törölt nick Creative Commons License 2014.09.30 0 0 85385

Jó estét!

Napraforgó után, trikinek kész a magágy. :)

baszlics Creative Commons License 2014.09.29 0 0 85384

Köszönöm szépen!

Előzmény: kavicsos64 (85375)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.09.29 0 0 85383

Hali!

Ma megvettem hozzá a két 50cm-s zártszelvényt meg a megtámasztáshoz is! Holnap összerakom csütörtökön meg próba!

Azért szeretném meghosszabbítani hogy jobban beérjen a pótkocsira meg a közepére!

Előzmény: kavicsos64 (85382)
kavicsos64 Creative Commons License 2014.09.29 0 0 85382

Nem hiszem ha megtámasztod úgy ahogy rajzoltad, de lehet hanyatt dől a traki a súlypont áthelyezéstől.

Előzmény: Mtz 550E (85378)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.29 0 0 85381

Kb 20 éve van ilyen medve talpas gumi a Hw 60-11 es és a Hw 80 as pótkocsikon.

Húzta őket mtz  ifa  liaz mégis minden ok. 

Valamint az ifán is ilyen van és mégis tökéletes.

Egyre kényes az pedig a gumi nyomás. Szigorúan kell neki az 5-6 bar

 

 

Előzmény: Mtz 550E (85379)
ferri72 Creative Commons License 2014.09.28 0 0 85380

Nekem van semmi gond vele,ha teherauto húzza a pótot,azt ne hasonlítsd ahhoz ha traktor húzza.

Előzmény: Mtz 550E (85379)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.09.28 0 0 85379

Hali!

Sok 900r20 kamaz mintás gumit árulnak használtba! De azt mondják ezek egy nagy sza...ok a kamaz vagy medvetalp mintás gumik!

Előzmény: ferri72 (85377)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.09.28 0 0 85378

Hali!

Én is ezen gondolkozok a súlyponton! Olyan 6-7q körül van egy big bag zsákba almából nekem!

Zártszelvény végéhez hogyha csak hozzá hegesztek egy olyan 50cm ugyan olyan zártszelvényt akkor gyenge lenne?

Előzmény: kavicsos64 (85374)
ferri72 Creative Commons License 2014.09.28 0 0 85377

Szia .Senkinek nem éri meg :))))))) de ha mindenki használtat venne , ki venné meg az újat? A használt gumikkal meg vigyázz!!

Előzmény: Mtz 550E (85373)
kavicsos64 Creative Commons License 2014.09.28 0 0 85376

Szerintem úgy jó lesz ahogy rajzoltad, csak kérdés a súlypont áthelyezés mit okoz !

Előzmény: Mtz 550E (85368)
kavicsos64 Creative Commons License 2014.09.28 0 0 85375

A biztosíték tábla kormányoszlop felőli végén a két utolsó biztosíték a két hátsó munkalámpáé onnan vidd .

Előzmény: baszlics (85372)
kavicsos64 Creative Commons License 2014.09.28 0 0 85374

És a trakit nem fogja hanyatt dönteni,ha kintebb lesz a súlypont ? Vagy mennyi súly van egy ilyen bazi zsákban, almából. Másféle rakodóval nem próbálkoztál ? A jugoszláv utód államokban soktraki van ,én nem láttam hogy targonca tornyokat használtak volna valamire is ,viszont ilyen egyenes vastagfalú 4m hosszú vascsövekkel hatalmas fákat felraktak pótkocsira. Ezeket a három pontra szerelték és ezeket használták emelésre ,úgy hogy a harmadik pont ,vagy más néven támasztó orsó helyére volt a vas cső vége rögzítve,és egy szerűen a hidraulikát üzemeltetve bazi súlyokat megemeltek velük.

Előzmény: Mtz 550E (85368)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.09.28 0 0 85373

Hali!

Hw 6011-s pótkocsira keresek 900R20 vízmintás gumiabroncsot ha valaki tud esetleg használtat szóljon! 

Sokan azt mondják hogy a kamaz vagy medvetalp mintás nem jó gyenge hamar szét megy meg olyan hülyén fut súly alatt a pótkocsin!

 

Az új gumit kinek éri meg megvenni?

 

 

baszlics Creative Commons License 2014.09.28 0 0 85372

Sziasztok Fórumozók! A 82-es MTZ-re szereltem előre munkalámpát,mert nem volt.Tettem be külön kapcsolót is,csak azt nem tudom hogy hogyan kössem be hogy jó legyen.Honnan vigyek áramot?Néztem a másik kapcsolót(hátsó)megy rá 4 vezeték is,de arra se tudom honnan megy áram.Ha tudtok segítsetek.Köszönöm.

 

cross_183 Creative Commons License 2014.09.28 0 0 85371

Ez rendben van, de árpa alá novemberben, amikor már hidegek vannak, nem sok értelme van bármit is csinálni. Október elején el szoktuk vetni az árpát. Az is biztos, hogy gyérülnek így is a szántástól, jobbat nem tudok kitalálni. Majd meglátjuk.

Előzmény: csoppika (85366)
kristof1000 Creative Commons License 2014.09.28 0 0 85370

sziasztok Szeretnék vásárolni egy vontatott szüretelőkombájnt,tapasztalatok és vélemények érdekelnének ezzel a két géptipussal kapcsolatban:a.l.m.a.   vagy a braud ami szóba jönne.Alkatrészellátásban esetleg valaki tud e valamit,és hogy melyik gépet javasolnátok?

ferri72 Creative Commons License 2014.09.27 0 0 85369

Szia. Igen nyomatáskor is úgy működik, lassabban nyomja, ennyi. Amúgy gyárilag is úgy jönnek ki az MTZ-k hogy a munkahenger emelő ágban van az a zuhanásgátlós közcsavar, ami mellesleg nem sokat ér mert jó nagy rajta a furat:)))))))

Előzmény: kavicsos64 (85367)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.09.27 0 0 85368

Hali kolléga!

Egy kérdés hozzád!

A képen látható módon emelem és öntöm az almát big-bag zsákból az emelő szerkezet részét amire a zsák van akasztva azt egy 50cm-rel meg akarom hosszabbítani hogy a zsák hátrébb legyen rajta jobban beérjen a pótkocsira?

Előzmény: kavicsos64 (85367)
kavicsos64 Creative Commons License 2014.09.27 0 0 85367

Hát most elgondolkoztattál ,és elméletileg igazad van ,csak akkor mi van ha nem úszóval sülyeszti, hanem nyomatja lefelé abban az esetben is jól müködik?

Előzmény: ferri72 (85365)
csoppika Creative Commons License 2014.09.27 0 0 85366

Hali! Nem akarlak elkeseríteni, de még túl jó az idő a pocokgyérítéshez. Nekem csak másfél  hektár lucernámat ették meg. Nem is tudok búzát ültetni utána. Minél később szántom, annál jobb. Ha elég hideg van már, akkor nincs idejük, meg kajájuk újra elvermelni. Ha szerencsém van, akkor a sirályok is besegítenek...

Előzmény: cross_183 (85361)
ferri72 Creative Commons License 2014.09.26 0 0 85365

Ezen nem kell sokat magyárzni, az olaj amelyik csövön bemegy a munkahengerbe  azon is jön vissza leeresztéskor,ezen okból kifolyólag a zuhanásgátló meg nem csak egy szűkítő hanem egy rugós szelep ami előrefele teljes keresztmetszeten engedi az olajat visszafele meg csak egy szűkebb lukon.

Előzmény: kavicsos64 (85364)
kavicsos64 Creative Commons License 2014.09.26 0 0 85364

Hát eszt magyarázd el nekem légy szíves ! Nem az emeléssel van baj hanem a süllyesztéssel.

Előzmény: ferri72 (85363)
ferri72 Creative Commons License 2014.09.26 0 0 85363

Üdv. A zuhanásgátlót ("szűkítőt") az emelő ágba kell tenni!!

Előzmény: kavicsos64 (85362)
kavicsos64 Creative Commons License 2014.09.25 0 0 85362

Holnap megvizsgálom hogy melyik a ,de nem is kell, ha kimégy a hidraulikát felemeled teljesen, és valaki megnézi ha rá emelsz melyik cső ugrik na az a emelő fele, a másikba kell tenni a szűkítőt !

Előzmény: Mtz 550E (85357)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!