Annyira kamion gumit nem akarok tenni alá hogy műszakin ne kötekedjenek azért! Meg elég sokat húzom azért aszfalton is és a keskenyebb gumi könnyebben gurul!
Akkor nézegetem a használt gumit Voltyre vagy Kama márkájú legyen!
A Kama vagy a Voltyre márkájú ezek biztosan oroszok.
Rákerestem most a Rosavara, ukrán ez és ilyen márkájú volt a melós Mtz-men elől.
Csinálja a kamazmintás gumit meg az ifa ballongumit is jelenleg.
Régen szar volt, azt tudom. Most milyen, passz.
Rajta van igen a használton is, hogy kiféle, miféle.
Igen 7,5 bár, én ennyivel használtam, a kamaz könyve is annyit írt szológuminál.
Hogy nyugodtan vehetsz-e azt nem mondom.
Hívd fel a Kaposflex Kft.-t A főnök rendes, ajánl neked jó gumit, újat, használtat amilyet akarsz. Én onnan szereztem a 365-ösöket. De van nála mindenre gumi rogyásig.
Ki mondta neked ezt az oltári baromságot arról a fajta gumiról?
Nekem volt Kamazom, ott azon 25 tonna cement volt (nyerges) 80 Km/h-val huzamos ideig simán kibírta a terhelést!
Egyetlen szocialista gumiabroncs az volt, amelyik ért is valamit! (8,25-9,00-as méretben)
IFA-n sokat szívtam a rosava meg a hasonló szarokkal, mikor is sikerült szerezni egy orosztól 4 újat, annyit futottak, hogy lejött idáig moszkvából, onnan kezdve az ifán sosem volt gondom a gumikkal... a többivel volt úgy, hogy 1 fuvar alatt 3 is elrobbant.
Ezeknek a nyomása 7,5 bár és gond sosem lesz vele. Betartottam ezt, egyszer mondta el a titkát az éphu-s gumis.
Az tény lehet, hogy a mai újak minősége rosszabb már mint a 90-95-ben gyártottaké, (ugyanígy az mtz-re való gumiknál is) de még mindíg jó!
Meg ha nem ragaszkodsz annyira az országúti gumikhoz, úgyis terepen hajtasz sokat vele gondolom almásba, tarlón, akkor lehet érdemes volna rá nézni 365/80-20-as kamiongumikat. Ritka méret már, mert kimegy a divatból, de összelehet hozni 4-et jóáron és az kerekenként 4,5 tonna teherbírású! 20pr-esek amik nekem vannak!
Vagy gyári ballonkereket, de az drága húzás lenne, mert felnit is cserélni kell.
És a trakit nem fogja hanyatt dönteni,ha kintebb lesz a súlypont ? Vagy mennyi súly van egy ilyen bazi zsákban, almából. Másféle rakodóval nem próbálkoztál ? A jugoszláv utód államokban soktraki van ,én nem láttam hogy targonca tornyokat használtak volna valamire is ,viszont ilyen egyenes vastagfalú 4m hosszú vascsövekkel hatalmas fákat felraktak pótkocsira. Ezeket a három pontra szerelték és ezeket használták emelésre ,úgy hogy a harmadik pont ,vagy más néven támasztó orsó helyére volt a vas cső vége rögzítve,és egy szerűen a hidraulikát üzemeltetve bazi súlyokat megemeltek velük.
Sziasztok Fórumozók! A 82-es MTZ-re szereltem előre munkalámpát,mert nem volt.Tettem be külön kapcsolót is,csak azt nem tudom hogy hogyan kössem be hogy jó legyen.Honnan vigyek áramot?Néztem a másik kapcsolót(hátsó)megy rá 4 vezeték is,de arra se tudom honnan megy áram.Ha tudtok segítsetek.Köszönöm.
Ez rendben van, de árpa alá novemberben, amikor már hidegek vannak, nem sok értelme van bármit is csinálni. Október elején el szoktuk vetni az árpát. Az is biztos, hogy gyérülnek így is a szántástól, jobbat nem tudok kitalálni. Majd meglátjuk.
sziasztok Szeretnék vásárolni egy vontatott szüretelőkombájnt,tapasztalatok és vélemények érdekelnének ezzel a két géptipussal kapcsolatban:a.l.m.a. vagy a braud ami szóba jönne.Alkatrészellátásban esetleg valaki tud e valamit,és hogy melyik gépet javasolnátok?
Szia. Igen nyomatáskor is úgy működik, lassabban nyomja, ennyi. Amúgy gyárilag is úgy jönnek ki az MTZ-k hogy a munkahenger emelő ágban van az a zuhanásgátlós közcsavar, ami mellesleg nem sokat ér mert jó nagy rajta a furat:)))))))
A képen látható módon emelem és öntöm az almát big-bag zsákból az emelő szerkezet részét amire a zsák van akasztva azt egy 50cm-rel meg akarom hosszabbítani hogy a zsák hátrébb legyen rajta jobban beérjen a pótkocsira?
Hát most elgondolkoztattál ,és elméletileg igazad van ,csak akkor mi van ha nem úszóval sülyeszti, hanem nyomatja lefelé abban az esetben is jól müködik?
Hali! Nem akarlak elkeseríteni, de még túl jó az idő a pocokgyérítéshez. Nekem csak másfél hektár lucernámat ették meg. Nem is tudok búzát ültetni utána. Minél később szántom, annál jobb. Ha elég hideg van már, akkor nincs idejük, meg kajájuk újra elvermelni. Ha szerencsém van, akkor a sirályok is besegítenek...
Ezen nem kell sokat magyárzni, az olaj amelyik csövön bemegy a munkahengerbe azon is jön vissza leeresztéskor,ezen okból kifolyólag a zuhanásgátló meg nem csak egy szűkítő hanem egy rugós szelep ami előrefele teljes keresztmetszeten engedi az olajat visszafele meg csak egy szűkebb lukon.
Holnap megvizsgálom hogy melyik a ,de nem is kell, ha kimégy a hidraulikát felemeled teljesen, és valaki megnézi ha rá emelsz melyik cső ugrik na az a emelő fele, a másikba kell tenni a szűkítőt !