Itt a helye minden adatnak,képnek videónak,ami a jó öreg Púposokkal kapcsolatos.Emlékezzünk meg méltán a Ganz-MÁVAG egyik legjobb,sokak által kedvelt dízeléről....még mielőtt végleg kihalnak!
Kérem a topicalapítót, keresse meg a régebbi Púpos-topicot, és kérje az illetékesektől e topic megszüntetését, de legalábbis áthelyezését a vasutas fórumokba.
Ha jól sejdítem, akkor a huszonvalahány M40-es-ből működőképes lehet, kb. 15, az is hat helyen.
Tehát fűtőházanként ÁTLAG kettő működőképes M40-es van, amelyikből naponta dolgozik 1 db ?
akkor tényleg butaság hat felé szétszórni ezt a megmaradt pár darabot.
előbb vagy utóbb ki KELL választani a hat fűtőházból egyet, mindegy melyiket, lehetőleg azt, ahol hosszabb távon is van olyan munka, amelyik ilyen gépet igényel, s a környezetében bőven van olyan pálya is, amire ráengedthető a púpos, és oda összecsoportosítani valamennyit.
Így van, így kerek, én csak az egyszerűség kedvéért írtam, hogy 209-es számról került ki a MÁV állagából. Az original 209-es pedig Saújhelyen végezte, nem tudom, hogy pontosan mikor láttam ott, de annyi tuti, hogy '99 május és november között valamikor.
2. nem tudom (Hatvanba 7 van állomásítva, ebből 4 működőképes(240, 232, 220, "234"), 1 leégett (206), 1 alkatrészbázis (239) és egy eléggé romos (224))
3. Záhony, Nagykanizsa, Hatvan, Dombóvár, Szombathely, és 1 Békéscsabán (ő a nosztalgia gép)
A 203-as Jenbacher motoros ebből a vonatot álltalában továbbító celli személyzetnek nincsen tipusa. A 203 tehát idén sem valószínű, sokkla inkáb valószínű lehet a 233. ha most működőképes, mert tavaly a végére már igencsak megbetegedett.