Keresés

Részletes keresés

M40 120 Creative Commons License 2005.03.07 0 0 91

Csabán a 111, 102, 120 sorrendben fogytak el az utolsók.

A 118-ra sajnos nem emlékszem, pedig papír szerint 1995-ben selejtezték.

Előzmény: nohab (80)
M40 120 Creative Commons License 2005.03.07 0 0 90

Idén is elvileg, ebből 9 állomási tolató és 3 tehervonati.

Valójában több is dolgozik általában.

Előzmény: Törölt nick (82)
fokhagymabors Creative Commons License 2005.03.07 0 0 89

:-)))

Igen, van benne valami, nemrég átpakolódott az összes mozdonnyal, sínnel, ütközővel, vészfékkel, kavicsággyal foglalkozó topik valahova máshova.

Előzmény: Törölt nick (88)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.07 0 0 88

Ezt a topicot nem kerülheti el a rontás.

 

Kérem a topicalapítót, keresse meg a régebbi Púpos-topicot, és kérje az illetékesektől e topic megszüntetését, de legalábbis áthelyezését a vasutas fórumokba.

Előzmény: fokhagymabors (87)
fokhagymabors Creative Commons License 2005.03.07 0 0 87
hogy elkerülje a rontás a topikodat.
M62-181 Creative Commons License 2005.03.07 0 0 86
Igen. De miért?
Előzmény: fokhagymabors (85)
fokhagymabors Creative Commons License 2005.03.07 0 0 85
pontosan M-40?
M62-181 Creative Commons License 2005.03.07 0 0 84
Sziasztok! Ezt a topicot elsősorban az M40-es sorozatú mozdonyok tiszteletére nyitottam! Kellemes időtöltést kívánok minden idelátogató Topictársnak!
V43 1298 Creative Commons License 2005.03.07 0 0 83
Remélem Hatvanba még maradnak egy jó ideig a szergejekkel együtt:)
Előzmény: Törölt nick (81)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.07 0 0 82

Előkerestem tavalyi papírjaimat .:

 

Abban még van 26 db M40-es, melyből naponta dolgozik 12 db.

Törölt nick Creative Commons License 2005.03.07 0 0 81

Ha jól sejdítem, akkor a huszonvalahány M40-es-ből működőképes lehet, kb. 15, az is hat helyen.

 

Tehát fűtőházanként ÁTLAG kettő működőképes M40-es van, amelyikből naponta dolgozik 1 db ?

 

akkor tényleg butaság hat felé szétszórni ezt a megmaradt pár darabot.

előbb vagy utóbb ki KELL választani a hat fűtőházból egyet, mindegy melyiket, lehetőleg azt, ahol hosszabb távon is van olyan munka, amelyik ilyen gépet igényel, s a környezetében bőven van olyan pálya is, amire ráengedthető a púpos, és oda összecsoportosítani valamennyit.

nohab Creative Commons License 2005.03.07 0 0 80
Hát, az a "nem túl rég" sajna igen relatív, a 118-ast a 120-as túlélte egy pár évvel, de már ő is jó pár éve a levesbe került, talán 2001-ben.
Előzmény: nohabpeti (77)
nohab Creative Commons License 2005.03.07 0 0 79
Így van, így kerek, én csak az egyszerűség kedvéért írtam, hogy 209-es számról került ki a MÁV állagából. Az original 209-es pedig Saújhelyen végezte, nem tudom, hogy pontosan mikor láttam ott, de annyi tuti, hogy '99 május és november között valamikor.
Előzmény: werner (78)
werner Creative Commons License 2005.03.07 0 0 78

" A27,003 az ex-M40,209."

Egészen pontosan M40,114, a 209-et a 20-as vonal villamosítási munkái alatt viselte.

Előzmény: nohab (76)
nohabpeti Creative Commons License 2005.03.07 0 0 77
Nem túl rég még volt 118 is,szintén Bc.
Előzmény: lassújel (72)
nohab Creative Commons License 2005.03.07 0 0 76

A 112 nincs már véletlenül eladva ?

 

De. Abból lesz az A27,004. Az A27,003 az ex-M40,209.

Előzmény: M40 120 (74)
M40 120 Creative Commons License 2005.03.07 0 0 75
2(1) PFT helyett inkább ipari (iparvasúti).
Előzmény: M40 120 (74)
M40 120 Creative Commons License 2005.03.06 0 0 74

Még elvileg a 103 is létezik Záhonyban.

 

A 112 nincs már véletlenül eladva ?

 

Szeintem 25(26) MÁV ebből már 2 remot, 2 GYSEV, 2(1) PFT. A MÁVosak egy része működésképtelen /sajnos/. 

Előzmény: V43 1298 (73)
V43 1298 Creative Commons License 2005.03.06 0 0 73
Még 100-as a 104-es (de ő remot lett 302-es számon), 105-s, 112-s és a 115-s
Előzmény: lassújel (72)
lassújel Creative Commons License 2005.03.06 0 0 72

Üdv! A 113-as egyébként az egyetlen megmaradt a 100-as tartományból vagy van még tesója?
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.06 0 0 71
26 db M40-es  6 helyen ???.........:-(((
Előzmény: V43 1298 (69)
Nohabf Creative Commons License 2005.03.06 0 0 70

Békéscsabán érdemes megnézni a 113-ast!!

Nagyon szép lett hogy így visszafestették:

Előzmény: V43 1298 (69)
V43 1298 Creative Commons License 2005.03.06 0 0 69

Válaszok:

1. 26 db

2. nem tudom (Hatvanba 7 van állomásítva, ebből 4 működőképes(240, 232, 220, "234"), 1 leégett (206), 1 alkatrészbázis (239) és egy eléggé romos (224))

3. Záhony, Nagykanizsa, Hatvan, Dombóvár, Szombathely, és 1 Békéscsabán (ő a nosztalgia gép)

Előzmény: Törölt nick (68)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.06 0 0 68

KérdésEK .:

 

1./

Hány db M40-es van még állagban ?

 

 

2./

Az állagban lévőkből mennyi üzemképes ?

 

 

3./

Az üzemképesek hány fűtőházba vannak szétosztva ?

 

 

4./

Hová ?

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2005.03.06 0 0 67

A 203-as Jenbacher motoros ebből a vonatot álltalában továbbító celli személyzetnek nincsen tipusa. A 203 tehát idén sem valószínű, sokkla inkáb valószínű lehet a 233. ha most működőképes, mert tavaly a végére már igencsak megbetegedett.

 

Előzmény: nohab (56)
Szütyi Creative Commons License 2005.03.05 0 0 66

Na ők engem is érdekelnének:-)

Nagyon:-)

Egyébként a VFKk már röfögnek nálam, szerintem jók lettek:-)

Előzmény: vasutTOM (64)
vasutTOM Creative Commons License 2005.03.05 0 0 65
Azt elfejtettem oda írni, ha nem egyértelmű, hogy a szélesnyomközű 5000-s sorozatú gépről kell a fotó és nem az átszámozott 900-s sorozatról!!!
Előzmény: vasutTOM (64)
vasutTOM Creative Commons License 2005.03.05 0 0 64

Üdv mindenkinek!

 

Keresek a Záhonyban valaha üzemelt 5000-s sorozatú puposokról fotót. Ha valakinek van ilyen, akkor küldje el mailban!

Köszi!

 

m61019andras Creative Commons License 2005.03.02 0 0 63

Hibátlan!

 

Az érdekessége az, hogy ekkor a 232-es Púpos ezzel az összeállítással érkezett: M38 2009 - A21 064 - 3vagy 4 pőrekocsi alkatrészekkel - V43 1301.

 

A képek 2002 november 6-án készültek.

Előzmény: V43 1298 (59)
Beni14 Creative Commons License 2005.03.02 0 0 62

benivasut.atw.hu  Az első vasúti oldalam

 

Jó böngészést!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!