Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sarkany Creative Commons License 2015.10.11 0 0 24713

16-os könnyűfém felni helyett mehet 15-ös acél felni?

 

Elvileg mehet. A bal középső ajtóoszlop alján megtalálod, milyen felniméretek használhatók. A gyártási évre figyelj!

Előzmény: trec (24712)
trec Creative Commons License 2015.10.11 0 0 24712

Kérdésem lenne. Ceed 1.6 GDI-re gyárilag 16-os könnyűfém felni helyett mehet 15-ös acél felni? Úgy látom ezzel a motorral is mindkét kerékmérettel forgalmazzák felszereltségtől függően.

-peter Creative Commons License 2015.10.10 0 0 24711

Euro6 emissziója amiatt csinálnak kicsi köbcentis turbómotorokat.

 

Ha tényleg bevezetik az új környezetszennyező mérési módot, kiváncsi leszek, hogy megmaradnak-e a mostani turbósok, vagy vissza lehet térni a GDI motorokhoz.

Előzmény: Laikus Testvér (24710)
Laikus Testvér Creative Commons License 2015.10.09 0 0 24710

Valószínűleg azért, mert egy 1.4-es motor méretileg lényegesen nagyobb, mint az 1.0. A Ford EcoBoost szintén 1.0-ás 3 hengeres motorja álló helyzetben nem foglal el nagyobb helyet, mint egy A4-es papírlap.

 

Meg egy 1.4-es motor turbóval már túl erős. Turbó nélkül is 99 lóerős volt a KIA/Hyundai autókban az 1.4-es motor, ha rátesznek egy turbót, akkor legalább 125 - 140 lóerős lenne. Azt majd a 1.6 szívó motor kiváltására fogják a későbbiekben megcsinálni.

Előzmény: trec (24708)
Sarkany Creative Commons License 2015.10.09 0 0 24709

Nem tudom, írta-e már valaki, hogy a 2012 előtt gyártott Cee'd 15"-os acélfelnije nem tehető fel a 2012 óta gyártott Cee'd-re, mert az első féknyergek nagyobb átmérőn helyezkednek el.

trec Creative Commons License 2015.10.09 0 0 24708

Erre én is kiváncsi vagyok. Amúgy nem értem miért nem az 1,6 GDI-ből fejlesztettek egy 1.4 T-GDI-t.....

Előzmény: Laikus Testvér (24707)
Laikus Testvér Creative Commons License 2015.10.08 0 0 24707

Próbálta már valaki az új ezres turbós motorral az autót?

spooner Creative Commons License 2015.10.04 0 0 24706

Oké, már többen is ugyanezt tapasztaltátok, ezek szerint a típus ilyen... (és ez az olajszűrő megoldása miatt van, erre már rájöttem) 

Előzmény: Ádám Tolnai (24688)
Chewwwbacca Creative Commons License 2015.10.04 0 0 24705

én is így jártam annak idején: le akartam cibálni, persze nem jött le, aztán olvastam a kézikönyvben: le van írva hogy nem lehet (nem szabad) házilag leszedni

Előzmény: Kataline Acs (24704)
Kataline Acs Creative Commons License 2015.10.04 0 0 24704

Szia,

 

rendben, nagyon köszönöm a választ. Akkor nem piszkálom tovább! Még szerencse, hogy nem estünk neki jobban! Húúúú... Köszi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Előzmény: Chewwwbacca (24703)
Chewwwbacca Creative Commons License 2015.10.04 0 0 24703

hello: le ne szedd, ne piszkáld! aktív fejtámla: csak a szervizben lehet leszedni. (balesetkor megvédi a nyakadat, de csak ha nem piszkálod!)

old meg másképpen a fejtámlahuzatot

Előzmény: Kataline Acs (24702)
Kataline Acs Creative Commons License 2015.10.03 0 0 24702

Sziasztok,

 

most lettem egy boldog tulajdonosa egy 2009-es 1.4-es Ceed-nek. Eddig nagyon tetszik! Egy dolgot nem tudok: az első ülések fejtámláját nem tudom leszedni! A hátsók simán kijönnek, de az elsők nem! Pedig üléshuzatot kéne ráhúznom, de így nem lehet. Nyomom a gombot, s az a fele ki is jönne, de a másik fele akad és nem... 

Köszi a segítséget! Kata

trec Creative Commons License 2015.09.24 0 0 24701

Ahhoz túl új, hogy ilyesmi gond lehessen. Az említett külföldi fórumon ahol erről írnak ott is új autóikról írtak a tulajok....

Előzmény: -peter (24700)
-peter Creative Commons License 2015.09.24 0 0 24700

Ha álló helyzetben is csinálja, szerintem motortartó bak, vagy váltó alatti bak lehet elfáradva.

futóműveshez elgurulsz, megnézeted és kiderül.

Előzmény: trec (24696)
Sarkany Creative Commons License 2015.09.24 0 0 24699

Volt egy Pro-m, 1.6 GDI motorral, amit közel hét évig hajtottam, de nem találkoztam ezzel a jelenséggel.

Előzmény: trec (24698)
trec Creative Commons License 2015.09.24 0 0 24698

Nem még nem volt szervizben. De nem gondolom, hogy ehhez lenne köze a dolognak. Ha elkezdesz keresgélni a neten találni német és angol nyelven fórumokat ahol ezt a problémát tárgyalják de megoldást sehol nem találtam. Szóval nem csak nekem tűnt ez fel....

Előzmény: Sarkany (24697)
Sarkany Creative Commons License 2015.09.24 0 0 24697

2400 és 3000 közötti fordulaton finom vibrálást érezni a kormányon ... álló autónál üresben is csinálja

 

Furcsa jelenség. :)

A stabilizátor pálcákat kicserélték már erősebbre? Ugyanis volt egy visszahívás, amit szakszervízben, az esedékes szerviz alkalmával végeznek el.

Előzmény: trec (24696)
trec Creative Commons License 2015.09.24 0 0 24696

Van egy 1.6 GDI Ceedem (2012-). A gondom az, hogy 2400 és 3000 közötti fordulaton finom vibrálást érezni a kormányon, pedálon, műszerfalon. Valamennyi talán minden autóban van de ez szerintem eléggé észrevehető, "zavaró". Ilyen szinten semelyik autóban nem éreztem még. Először kb. 100-as temponál vettem észre menet közben. Azt gondoltam gumi, futómű ilyesmi. Aztán kipróbáltam álló autónál üresben is csinálja - sőt így még feltűnőbb - mindegy, hogy meleg v. hideg-e. Ez üzemszerű vagy hibának számít? Megköszönném akinek 1.6 GDI motoros Ceed van ossza meg tapasztalatát.

ubladen Creative Commons License 2015.09.24 0 0 24695

Sziasztok!

2009 utáni használt Kia Cee'd vásárlásban gondolkodok.

 

Pontosan melyik diesel motorban van már és melyikben nincs kettős tömegű lendkerék és DPF (részecskeszűrő)?

 

Azt olvastam, hogy az 1.6 CRDI-ben mindkettő (elvileg) nincs, de pontosan melyikben van és melyikben nincs, illetve melyik évjáratban?

- 1.4 66kW (90LE)

- 1.6 66kW (90LE)

- 1.6 85kW (116LE)

- 1.6 94kW (125LE)

- 2.0 103kW (140LE)

 

Az 1.4 benzines, vagy az 1.6 dieseles problémásabb (előforduló és/vagy típushibák, megbízhatóság)?

 

Köszönettel,

Ubi

 

 

Gábor Nyolczas Creative Commons License 2015.09.17 0 0 24694

nem tudom sajnos.az van hogy ausztriában vettem itt is használom,kb 1 hónapja van a birtokomban.ceglédi szervizet akartam hívni,de sajna nem értem el.de rajta vagyok 

Előzmény: Laikus Testvér (24693)
Laikus Testvér Creative Commons License 2015.09.16 0 0 24693

2010 óta nem volt az autó márkaszervízben? Mert elvileg automatikusan meg kellett volna, hogy csinálják a szoftvercserét az érintett szériákon...

Előzmény: Gábor Nyolczas (24692)
Gábor Nyolczas Creative Commons License 2015.09.16 0 0 24692

igen ez lesz az :) leköteleztetek :)

Előzmény: -peter (24691)
-peter Creative Commons License 2015.09.16 0 0 24691
Előzmény: aamen (24689)
Sarkany Creative Commons License 2015.09.16 0 0 24690

hirtelen gázadásnál,megtorpan az autó

 

Normális dolog. Ezt a jelenséget nevezik diesel lyuknak.

Előzmény: Gábor Nyolczas (24684)
aamen Creative Commons License 2015.09.16 0 0 24689

"hirtelen gázadásnál,megtorpan az autó egy pillanatra de utána megy rendesen"

 

ize
nem ez volt az a jelenseg ami miatt 2009-2010 korul minden dizel ceed szoftveret frissitettek? itt a topicban is - ha jol emlexem - akkortajt szo volt rola...

Előzmény: Gábor Nyolczas (24684)
Ádám Tolnai Creative Commons License 2015.09.16 0 0 24688

Én tegnap figyeltem rá oda, kíváncsiságból. 10 óra állás után nálam is ca. 2mp. 

Előzmény: aamen (24686)
Gábor Nyolczas Creative Commons License 2015.09.16 0 0 24687

köszönöm a válaszod,de az van hogy pályázok vele már 1 hónapja 10000km tettem bele,jelenleg 111000km van benne,130-140 között járok vele.úgyhogy tanácstalan vagyok :/

Előzmény: Laikus Testvér (24685)
aamen Creative Commons License 2015.09.15 0 0 24686

ma harom nap allas utan inditottam az autot (2008-as crdi), ca. 2 masodperc utan aludt ki az olajnyomas lampa

Előzmény: spooner (24683)
Laikus Testvér Creative Commons License 2015.09.15 0 0 24685

Ezt a jelenséget okozhatja az, hogy a változó geometriájú turbó váltómechanizmusa néha picit megragad, nem áll át a másik pozícióba.

 

Ha kicsit meghajtod, akkor tisztulhat a szerkezet.

Előzmény: Gábor Nyolczas (24684)
Gábor Nyolczas Creative Commons License 2015.09.15 0 0 24684

sziasztok.olyan ember segítségét szeretném kérni aki találkozott már olyan jelenséggel,hogy hirtelen gázadásnál,megtorpan az autó egy pillanatra de utána megy rendesen ez a torpanás annyira minimális hogy az utasok észre sem veszik egyedül én érzem a gázpedálon.viszont már már 2x is csinálta hogy mint ha teljesen megállt volna de aztán ment tovább.semmi füst,hibakód,vagy bármi.ez általában 2-3e fordulat között produkálja.1.6 crdi motorról van szó 2008-as.választ előre is köszönöm üdv mindenkinek :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!