Kérdésem lenne. Ceed 1.6 GDI-re gyárilag 16-os könnyűfém felni helyett mehet 15-ös acél felni? Úgy látom ezzel a motorral is mindkét kerékmérettel forgalmazzák felszereltségtől függően.
Ha tényleg bevezetik az új környezetszennyező mérési módot, kiváncsi leszek, hogy megmaradnak-e a mostani turbósok, vagy vissza lehet térni a GDI motorokhoz.
Valószínűleg azért, mert egy 1.4-es motor méretileg lényegesen nagyobb, mint az 1.0. A Ford EcoBoost szintén 1.0-ás 3 hengeres motorja álló helyzetben nem foglal el nagyobb helyet, mint egy A4-es papírlap.
Meg egy 1.4-es motor turbóval már túl erős. Turbó nélkül is 99 lóerős volt a KIA/Hyundai autókban az 1.4-es motor, ha rátesznek egy turbót, akkor legalább 125 - 140 lóerős lenne. Azt majd a 1.6 szívó motor kiváltására fogják a későbbiekben megcsinálni.
Nem tudom, írta-e már valaki, hogy a 2012 előtt gyártott Cee'd 15"-os acélfelnije nem tehető fel a 2012 óta gyártott Cee'd-re, mert az első féknyergek nagyobb átmérőn helyezkednek el.
én is így jártam annak idején: le akartam cibálni, persze nem jött le, aztán olvastam a kézikönyvben: le van írva hogy nem lehet (nem szabad) házilag leszedni
most lettem egy boldog tulajdonosa egy 2009-es 1.4-es Ceed-nek. Eddig nagyon tetszik! Egy dolgot nem tudok: az első ülések fejtámláját nem tudom leszedni! A hátsók simán kijönnek, de az elsők nem! Pedig üléshuzatot kéne ráhúznom, de így nem lehet. Nyomom a gombot, s az a fele ki is jönne, de a másik fele akad és nem...
Nem még nem volt szervizben. De nem gondolom, hogy ehhez lenne köze a dolognak. Ha elkezdesz keresgélni a neten találni német és angol nyelven fórumokat ahol ezt a problémát tárgyalják de megoldást sehol nem találtam. Szóval nem csak nekem tűnt ez fel....
Van egy 1.6 GDI Ceedem (2012-). A gondom az, hogy 2400 és 3000 közötti fordulaton finom vibrálást érezni a kormányon, pedálon, műszerfalon. Valamennyi talán minden autóban van de ez szerintem eléggé észrevehető, "zavaró". Ilyen szinten semelyik autóban nem éreztem még. Először kb. 100-as temponál vettem észre menet közben. Azt gondoltam gumi, futómű ilyesmi. Aztán kipróbáltam álló autónál üresben is csinálja - sőt így még feltűnőbb - mindegy, hogy meleg v. hideg-e. Ez üzemszerű vagy hibának számít? Megköszönném akinek 1.6 GDI motoros Ceed van ossza meg tapasztalatát.
nem tudom sajnos.az van hogy ausztriában vettem itt is használom,kb 1 hónapja van a birtokomban.ceglédi szervizet akartam hívni,de sajna nem értem el.de rajta vagyok
"hirtelen gázadásnál,megtorpan az autó egy pillanatra de utána megy rendesen"
ize nem ez volt az a jelenseg ami miatt 2009-2010 korul minden dizel ceed szoftveret frissitettek? itt a topicban is - ha jol emlexem - akkortajt szo volt rola...
köszönöm a válaszod,de az van hogy pályázok vele már 1 hónapja 10000km tettem bele,jelenleg 111000km van benne,130-140 között járok vele.úgyhogy tanácstalan vagyok :/
sziasztok.olyan ember segítségét szeretném kérni aki találkozott már olyan jelenséggel,hogy hirtelen gázadásnál,megtorpan az autó egy pillanatra de utána megy rendesen ez a torpanás annyira minimális hogy az utasok észre sem veszik egyedül én érzem a gázpedálon.viszont már már 2x is csinálta hogy mint ha teljesen megállt volna de aztán ment tovább.semmi füst,hibakód,vagy bármi.ez általában 2-3e fordulat között produkálja.1.6 crdi motorról van szó 2008-as.választ előre is köszönöm üdv mindenkinek :)