Ahha. Hát ha nem folyik, akkor talán már megér ennyi pénzt, nagyon talán.
Az agrowolfon, opcióba igaz, de van úszós ilyen tipusú monoblock vagy "darabos" vezértömb. Annyit teszel össze amennyit akrsz, mint a kcr-é.
Ott valahogy 60 körül van egy 3-as elosztó, de úszó nélkül. VAlyon az úszó mennyit dobna rajta kitudja. Meg ott van az erőszabályzó, hogy akkor meg kellene oldani az nyomással ellátását is.
Első nekifutásra, benne hagynám a tengelyt, az tömít. Másodikra, talán könnyen hegeszthető öntvény, mint a hátsó karok. Akkor vakolás megoldva.
1 százasból minimum gazdálkodni kell, hogy meglegyen minden hozzá.
Kisvárda fürdővel szembe bemész és meg mondod neked 4 db felni kell hw 6011 es kocsira R22,5 méretben 315/70 es gumival. Mi is igy csináltuk. CSAK rendelésre hoznak felnit.
Szerencsére idén nem volt aszály, ezért tényleg ráér. :-)
Én orbitot úgy csinálnék, hogy csakis egy hosszú nyomtávrúd lenne és a munkahenger.
A kormányoszlop, mint olajtartály funkcionálna csakis. Meg orbit tartónak, de felvetődött a gondolat, hogy a műszerfal alá kellene betenni, a helye úgyis megvan. :-)
Tudod ennek az a baja, hogy belül van visszavezetve a vezérlőcsatorna.
Át van fúrva a vékony kivezetéstől pár centire a ház belül. Avval nem tudsz mit tenni, erőszabályozó nem működne vele, mert eltud folyni az olaj ott szabadon a vezérlőcsatornában és nem záródik a kúposszelep.
Az enyém középérésü. Szerintem az is még 20 felett van bőven.
Egy kérdés, a vezérlőtömb számozásai miként vannak mert lenne egy p80 3/1 222 es típusú "új" jó áron, de nem vagyok vele tisztába, az enyémre jó lenne e a szabályzóhoz.
Betét számot jelent. Minél nagyobb az érték, annál erősebb a gumi. NAgyobb terhelhetőségű.
Idézek a wikipediáról.
"
(5) LR J
A gumiabroncsok terhelési tartományokba (LR: Load Range) sorolhatók. Az egyes tartományokat betűkkel jelölik. Ez a jelölés a mai napig gyakran előfordul az Amerikában (is) forgalmazott abroncsokon. Európában inkább a PR (Ply Rating) terjedt el, de már éppen megszűnőben van; a pontosabb terhelési szám kiszorítja.
Az első gumiabroncsokat pamutbetétekből gyártották. Ha nagyobb teherbírású abroncsot akartak előállítani, akkor több pamutbetétből készült. Így az abroncs teherbírását (a kor igényei szerint) egyértelműen jellemezte a betétszám.
Később elkezdték a pamutnál erősebb anyagokból gyártani az abroncsokat. Mivel ezek szilárdsága függött az anyagtól, a kord vastagságától, szerkezetétől, a gyártási eljárástól stb., így a betétszám már nem jellemezte egyértelműen az abroncs teherbírását. Ezért bevezették a PR-számot. A 18 PR-es abroncs teherbírása akkora, mint egy 18 pamutbetétes abroncsé.
A PR-számok párosával változnak (a régi diagonálabroncsok páros számú karkaszbetétből készültek, hogy szimmetrikusak legyenek), és egy-egy PR-szám egyértelműen megfelel a terhelési tartomány egy-egy betűjének:
A terhelési tartomány és a PR-szám közti összefüggés:
LR A, B, C, D, E, F, G, H, J, L, M, N
PR 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24
Egy terhelési tartományba több terhelési szám is tartozhat, sőt a terhelési tartományok át is fedhetik egymást úgy, hogy egy-két terhelési szám két terhelési tartományban is megjelenhet. A terhelési tartomány már nem elég pontos a terhelhetőség kifejezésére, és Amerikában is egyre inkább kiszorítja a terhelési szám."
Ne a megyei hatóságra vidd műszakira és nincs ilyen gond.
Igen tehetsz, de minimum a 6 bár! Gyorsan nem mész a trakorral, 7 elég.
Hívd fel ami céget írtam. Ha a szállítás nem megoldható, mert Kaposvár mellett van ez, akkor a környékeden nézz gumisnál. Általában tudnak szerezni olcsóbban újat is, ha úgy van, meg van használt is. De ha hírdetések között van jó vétel, akkor vedd azt, de mindenképp nézd meg tűzetesen személyesen. Nehogy úgy járj, ha megveszed, felrakod, felfújod, tele lesz repedéssel....