:) engem mondjuk nem zavar. ez amolyan "semmi nem jó" típusú elégedetlenkedés a jv-k részéről, szerintem. figyelni köll, oszt jó. (egyébként annyi átszerelés azért nincs)
én a knorrt szoktam kiírni magamnak, de még így is sokszor majdnem elfelejtem.
Volt itt még 11-90 , 18-50 is de én már nem tudom követni . 18-02 85 volt volt meg 85E 18-50 meg 85E volt most meg 85 , . Majd legközelebb úgy írom , hogy 85 - 85E .
Amúgy ha 11.15 körül láttad, akkor tuti nem E-ből átszerelő, mert az a 9.53-as indulást hozza Borárosról utoljára, garázsmenetként. 11.00-11.30 között az alábbiak lehetnek Borároson: F1 (érk: 10.59, ind: 11.08) F7 (érk: 10.49, ind: 11.18) F8 (érk: 11.09, ind: 11.28) F3 (érk: 11.19, ind: 11.48) F2 (érk: 11.29, ind: 11.38)
BPO-662 topiktársat itt kérdezném meg, hogy melyik forgalmit futja a 03-41? Átszerel?:) Csak mert az erre a névre hallgató topiktársat most riadóztattam, és már fejvesztve rohan is fel Hüvibe:)
5:07-03,15-14 7E:19-74 173:19-87 45:04-75,17-82,18-16,18-32,18-33,18-53 Tanulójárat:15-42(12:15kor a Keleti pu.-nál Buda felé),10-05(13:15kor az Örsön)
Ma jól telepakolták szívósokkal a 196/196A-t... Cinkota részéről 17-31, 17-48, 18-00, Óbuda részéről meg 18-17... :-) Megbeszélték, vagy csak véletlenül lett ez a kiadás? :-D
30/30A: (És életemben először 1-2 számban nem vagyok biztos:S) F1: 08-23 F2B: 04-47 F3B: 04-64 F4: 04-77 F5: 04-43 F6B: 04-46 F7: ???, de most már a 04-51 lett rá kihozva, mert a ??? lerobbant reggel. F8: 04-71, de reggel halál pontosan jött az F7 idejében:S F9B: ???, 04-45 lehet, mert itt körözött egész reggel, de futott F11- et (pedig az rendben jött) meg minden mást is csak a saját forgalmiját nem:S, azon meg nem is jött helyette semmi. F10: 17-71 F11: 04-84 F12: 04-62 F21: 19-62 F22: 08-63 F23: 00-25 F24: 17-69 F25: 08-54 F31B: 08-59 F34B: 08-56
F31= Egész nap 122/F1 és este szerel át egy körre, 20:36- kor kezd Mogyoródin. F34= Egész nap 122/F4, este szerel át egy körre, 20:56- os kezdéssel Mogyoródin.
F21= 914- ből szerel át F22= Halovány gőzöm sincsen, de egész nap 30A- t fut, de a nap legutolsó indulását ez hozza a 30- on 23:31- kor a Keletiből, majd gar. F23= Szintén tököm tudja, hogy honnan jön, de egész nap 30- on van, nem szerel át a 30A- ra. F24= 914/F14- ből szerel át reggel, majd ez is egész nap 30- ast jár átszerelés nélkül. F25= 122- en kezd 122/F25- ként, majd a délelőtti üzemzárással jön át és kezd Mogyoródi-patakon 8:56- kor.
Ez a 17-58 kezd odaszokni a 30/30A-ra:))Jó lenne levadásznom egyszer.
Gondolom a 72 trolipótlás miatt van sok Óbudás 280 a 30/30A-n vagy eleve ennyi az összes az iskolaszünetekben?Ja és mikor indulnak ezek az óbudás kocsik a keletitől 30A-ként 11:00 és 14:00-ra között?
96/296: F1: 03-28 F2: 01-26 F3: 03-26 F4: 00-63 F5: 12-03 F6B: 03-45 F11: ? (12 percet késett, majd úgy elhúzott a házunk előtt, hogy nem bírtam elolvasni a rendszámát) F12: KTK-401
134-esen munkanapokon 14:59-re átszerel egy kocsi, az az F11. Megy egy kört, majd 16:10-kor visszaszerel oda, ahonnan jött. Megfigyeléseim alapján a 137-esre.
Hát, én próbáltam a pk. utáni átszereléseket összeszedni a Szentlélek téren. A 118-asról biztosan van átszerelés a 134-esre, és fordítva is. A 137-esre sztem csak akkor szerelnek át vmelyikről, ha vmi gond van, vagy dugó stb.(bár hétvégén tuti van valahonnan átszerelés a 137-esre, úgy tűnik, a 118-asról van :D).
Sőt, hétköznap az egyik 118-as reggel még Szellő utcázik is, délelőtt meg az egyik kocsi a garázsba végez, ami később, délután bárhol előfordulhat, így marad 2 kocsi délelőtt, egy pihen, ami délután újra dolgozik+1 jön a 134-esről, de nem az, ami reggel oda ment :))
Elég nehéz ezeket követni, a 237-esen is van, hogy egy nap 5-6 midi megfordul.
Talán csak a 218-as követhető, annak 1 kocsija a garban alszik délelőtt, a többi meg kinn van, és rendszerint kinn van még a 03-01 is pótólni, 1 óra körül :)
181: 02-45(PÓTLÁS 02-34-et pótolta), 03-06(02-34-et pótolta ő is), 02-42(ő is kocsicseréről került ide), 02-34(Fékhibával garázsba tolta a vontatót.), 12-57(Cserekocsi 234ghelyett) és 1db kocsi amiegész nap kinntvan 02-57 :)
5:KTK-393,394,401,JUX-015!,BPI-514 32:FJX-205,FKU-922,926 67:BPO-075,137 104/204:KTK-399,BPO-365 125:BPI-553!,BPO-078,355 130:BPO-168,454!!(7:30-kor ment Fischer István utcánál Újpalota fele.) 276E:BPO-178,BPI-049(milyen csengője van ennek?:O Sokkal magasabb és fülsüketítőbb hangon szól mint a többi.),052 277:BPI-033,642,BPO-182
Gondolom nem véletlen.. láttam az utaslemaradásos kis videócskát... duuurva volt. Pedig már azt hittem, valamelyik Kiliános top-gép adta be a kulcsot :)
23: F1: 08-08, F2: 18-38, F3: 17-72, F4: 18-12, F5: 08-73, F6: 19-65, F7: 19-77, F8: 08-05 F99-et majd 23:25 körül, ha el nem felejtem... (az utolsó fél kört hozza a Borárosról)
36: F1: 18-18, F2: 18-35, F3: 17-30, F4: 17-77, F5: 11-87, F6: 17-84, F7: 17-65, F8: 17-61, F9: 17-36, F10: 17-96, F11: 08-03 17-84 és 08-03 közül az egyik a csepeli tartalék lesz szerintem, de nem vennék rá mérget (csak egyszer láttam őket, így is 3 órán át sasoltam) :D F16-ot majd 23:35 körül, ha el nem felejtem... (az utolsó fél kört hozza Lőrincről)
Fene enné meg! :D Irigyellek. Tegnap őt vártam Csertőnél, aztán kiderült, hogy pont ő romlott el. 305-ös a beteges állítólag, de mégsem az adta be :D Mire jó ez, hogy körbe megy üresen? Ezt én sem értem...
Semmi baja nem volt (én úgy láttam), csak bejött Csertőre ezzel a felirattal, majd leparkolt a másik troli mögé. A sofőrje kiszállt, de még az első ajtót, sőt a vezetőfülke ajtót is nyitva hagyta (lehet pont nekem, hogy lefotózzam :P). Aztán amikor elindult a 80A, a 303 is ment utána pár perccel.
Nem tudom amúgy, hogy minek járatják így a trolit (nem csak ezt az egy kört hozta, kétszer is jött a Csertőre), hogy utasokat nem szállít?
Nos, ez úgy működik, hogy összespanolsz egy diszpécserrel. Ha elég jóban vagy vele megkérheted, hogy mondja el vagy írja le... mittomén. Mi ebben nem tudunk segíteni!
Ma: 5:KTK-391,397,401,JUX-019!,BPI-517,BPO-727,728 20E:KWY-463,464,LCR-151 25:BPI-227,BPO-056,100,334,620,JUX-020,024 96/296:BPO-355 104/204:BPO-039,349,350(pótlás),363,364,365,644,BPI-264,JLA-159,KTK-398,399 120:BPO-317,281,649,JUX-014 121:BPO-051v06,155,350!(pótlás) 124:BPI-014 125:BPI-013,BPO-063,069 131/231:BPO-138,149,BPI-025,026,296 147:BPO-152,175,JUX-018 170:F6:BPO-304 F7:BPO-132! F8:BPO-192 Localo:JUX-016 196/196A:BPO-007,023,846,854,861,BPI-776,782,951,976!,990!,992,FKU-934,941,942,FJX-194 220:BPO-313,350,358!,JUX021,023,026 Újpest kp-i tart:JUX-026 Pótlás:BPO-350 pótolta BPO-051v61-et 121-en reggel 8 körül,majd 10 és 12 óra között BPI-264-et pótolta 104-en. BPO-358 13:30 körül pótotla 121-en BPO-051v61-et. G:JOX-715 11:58-kor Rákospalotán a Közvágóhíd téren Kápra. BPO-358 12:11-kor kp-ból a Rp-ai MÁV állomásra. Jah és 11-88 topiktársnak üzenem,hogy kérnék 1 196/196A kiiktatásost és ha van 96/296 kiiktatásos akkor azt is...köszi.
Azt pontosan nem tudom, hogy szerdán, meg ma miért robbant le, délutánra megpróbálom megtudni. Amiről tudok, hogy a fékkel meg a motorral is voltak gondok.:S
Azon tényleg nem változtat! :( Csak ahogy írtad úgy időben ütötték volna egymást és nem tudtam, hogy ő volt-e tartalék vagy valaki más. Egyébként Örs délről jött át.
Ismerős infója: 16:50 körül indult 45-ösön 06-57. Állítólag annyian voltak rajta, hogy Sashalomig minden megállóban kb. 20 mp-et kellett várni az utasok le- és felszállása miatt. Eközben az Örs csuklós tartalék 144-esen pótolt.
Javítás, néhányat picit benéztem, eléggé össze-vissza jöttek. Most viszont oda-vissza stimmeltek, egyedül 23/7 keveredett máshova, de biztos, hogy F7, megnéztem AVM-en.
23: F1: 19-65, F2: ??? (lehetséges, hogy 17-93, mert jött szembe, de E táblát láttam rajta, szóval lehet, hogy 23E/F6, és 17-91 pedig 23/F2), F3: 17-88, F4: 18-42, F5: 18-43, F6: 18-25, F7: 18-12, F8: 18-38
196/196A: F1: FKU-934 (AVM-ről) F2: 17-70 (AVM-ről) (eredetileg 00-23 lett volna az F2) F3: 18-15 (AVM-ről) F4: FKU-941 (következtetés új adatok alapján) F5: 18-31 (forgalmi munkalapról) (eredetileg a 08-46 lett volna az F5) F6: 18-36 (AVM-ről) F7: 00-07 (AVM-ről) F8: 19-51 (pótolt egy kört az F11-en, mert 08-46 garázsba ment, de még nem volt kint a váltókocsi. Saját köre emiatt nem maradt ki.) F9: 11-84 (AVM-ről) F10: FKU-942 (AVM-ről) F11: 08-46, aki garázsba ment, majd 00-03 (Volvo helyett) F12: 19-71 (AVM-ről) F31: 08-63 (AVM-ről) F32: 17-76 (AVM-ről) F33: 11-92 (ez is 100%)
Még 3 forgalmit kéne megnézni... A sofőrök már biztos unnak, hogy minden nap kint vagyok. :D
973: 18-15 (--> 196/F3), 18-31 (--> 196/F5). Ezek az átszerelési adatok már végre véglegesek.
Valószínűleg a 276E csuklósításával lesz elég szóló ahhoz, hogy kiadják ezeket a vonalakat a kiiktatás után is. A paraméterkönyvben is az szerepel, hogy midi helyett szóló vonalak lesznek. Óbuda még a 191-esre és a 237-esre ad 3-3 midit.
Már nem is tudom követni ezt az összevisszaságot . Tegnap Du meg volt cinkotás kocsi is a simán , úgy látszik iskolaszünetben adnak rá számot , mert idáig ez nem volt .
39-esen az első 2 nap leginkább azok a kocsik voltak, melyek a kiiktatás előtt a 91/291-en és a 165-ösön voltak. 03-23, 03-65 gyakran szokott a 165-ösön lenni, 03-57 és 03-58 pedig szinte mindig a 91/291-en van. Viszont ezek közül csak 03-23 volt mind a 2 nap a 39-esen.
szerintem közepesen érdekli a tisztelt topictársakat, de engem viszont ez nem zavar:)
szóval, ami - nekem - számít: kormány, fék, tükör, ülés. utóbbihoz hozzá lehet szokni, a többi jó. a motor tropa, de ez engem már nem izgat. nem megy, nem megy... :)
összességében soha rosszabbat. de azért ha van más... :)
ha pedig valaki a 18-34-et reggel a 85-ösön, délután pedig a 85e-n, majd este megint a simán véli felfedezni, az nem a véletlen műve és nem is átszerelés:))
(az egyik berendelt kocsi - 18-06 - helyett második részre a garázsvégző délelőttöt járó 18-34 "hozódott" ki:)
30/30A: F1: 04-70 F2B: 04-47 F3B: 04-46 (VSZ) F4: 04-77 F5: 04-43 F6B: 04-68 F7: 04-20 (Tegnap is és ma is gyros volt) F8: 04-71 F9B: 04-49 F10: 04-84 F11B: 04-78 F12: 17-94 F21: 08-01 F22: 17-69 F23: 08-75 F24: 08-40-->Este 122/F24 lesz belőle, ezért a 30/F24- re megy a 122/F3- on végző kocsi:S F25: 00-25-->Délelőtti műszakát a 122- en kezdi és onnan szerel át. F31B: 08-51-->122/F1- ről. F34B: 08-52-->122/F4- ről.
Akkor ezért volt csere....jó kis megoldás:S 08-47 30/F24 volt egész nap, majd átment a 122- re, onnan pedig a végző F3/08-56 ment a 30- ra az F24 helyére.... este meg is lepődtem:O Ezt a baromságot:S
Lesz segítség, csak kis türelmet kérek. :) 08-41 is biztos F32-n. Mivel a 435-ös ma is ugyanakkor jött, mint tegnap, ezért valószínű, hogy azt is biztosnak veheted.
196/196A: F1: FKU-934 (láttam az AVM-et) F2: 18-36 (AVM-ről ez is) F3: FKU-942 F4: 19-91 F5: 00-20 F6: 00-07 (AVM-ről) F7: 19-92 (AVM-ről) F8: 19-52 F9: 11-84 (AVM-ről) F10: 00-23 (tegnap lett megnézve AVM-ről, úgyhogy biztos jó) F11: FKU-941 F12: 08-46 (ez is meg lett nézve már tegnap AVM-ről) F31: 08-63 (tegnap AVM-ről) F32: 08-41 F33: 08-65
15-ből 8 lett megnézve AVM-ről, azok biztosak (még az összes óbudást is biztosnak mondom). A többi viszont még kérdéses (emiatt a tegnapi listában is vannak hibák jócskán, amikre tegnap még azt hittem, hogy jók). Szívesen venném valakinek a segítségét!
Hát, az valami extrém dolog lehetett vagy cinkotás, mert csak C+D kiadás van. Bár volt, hogy kelenföldiek is voltak, de azt hiszem akkor karácsony vagy mi volt...
96/296: F12: azóta már nem KTK-401, hanem JUX-026 (13:20-kor érkezett meg a Szentmihályira).
175: F1: 01-32 F2: 10-26
196/196A: F6: 19-55 F7: 08-46 F10: FKU-942 (jó volt) F12: 00-23 (ez is jó volt). 00-23 11:30-kor garázsba indult. Helyette mostmár a 17-01 van. F31: 19-62 (jó volt ez is)
Mikor láttad a 850-et a 32-esen? Csak mert 10 körül a Császár-Komjádi uszodánál kanyarodott rá a Bécsi útra, egy szerkocsi társaságában, erősen lógó ajtóval... 206: U-910; 929 08-48, 08-59, 08-77, 08-78, 11-89, 11-91 Amennyiben van rá igény, holnap kb. fél 9 körül be tudom írni a 86; 206 kocsikiadását forgalmi számokkal együtt.
19-64 Örsről 18:45 körül ment garázsba utasok nélkül. Úgyhogy valószínűleg bedöglött vagy pótolt előtte egyet a 44-esen. 44: 00-08 (FKU-950-et pótolja 31-esről, Örsről 18:53-ra indult)
04-49 17:36-kor volt Újpest-Központnál, Kápmegyer irányába. Szerintem 30A volt, de nem láttam rendesen.
18-36-tal valami lett, úgyhogy a 16:02-es indulását nem vitte Szentmihályiról. FKU-946 is meghalt, úgyhogy ő sem vitte a 16:06-os indulását a Szentmihályiról. Persze még egy kicsit élt, úgyhogy elhagyta a végállomást, BKV felirattal...
23-ason egy újabb 415-ös teszi tiszteletét. Azonosítót sajnos nem láttam, 4 emeletnyi magasságból... Dél-Pesti kolléga riasztva, hátha le tudja kapni, mert mire jön visszafelé, szerintem már nem leszek itt :(
* 1/1GY: Nosztalgia-menet, egyik sofőr, aki régen a vonalon dolgozott, ma ünnepli a 60. születésnapját. És pont ma nem volt nálam a fényképező :( , így csak mobilos képpel szolgálhatok.