Ha nem változott a menetrend, akkor igen. 100%-os információm nincs az ideiglenes menetrendről.
Feltételezhetően ekkor indul az Örsről: 15:08, 16:23 utána kb. 17:12-től Örs-Északon (v. Kőbányán) áll kb. egy órát, míg átszerel 169E-re, majd 18:24-kor indul.
Gondolom így tudták megoldani a 44-esen a változásokat a Munka Törvénykönyve miatt. Egyébként, ha jól figyeltem 44/F6 a 169E-re átszerelő 44/F7 helyett még a héten.
174: 04-27, 15:30-kor érkezett Örsre, bevitte a táblát a tartózkodóba, és távozott is.
Továbbá 01-32 2. ajtajának első szárnyát illetve annak környezetét ajánlanám megfigyelésre. Mikor megláttam, nem igazán éreztem magam biztonságban a buszon és 5 méteres sugarában.
Igen este én is láttam már I-346 volt. Még tegnap este egy +: I-150 a Moszkván lerobbant, a nagytárolón szerelgették. És mostanában a Moszkva téri éjszakai csuklós tartalék általában arculatos 280, nem pedig 435-ös. Úgy látszik mostanában rosszul állnak a 435-ökkel kelenföldön.
Az meglep. Őt nem láttam 8-n, 112-n van gazdája. 13-58 sem volt fent, 350 viszont igen (akkor kizárásos alapon pótlás lehetett csak). 11-19-t meg láttam tegnap a garázsban, szépen csillogott :D
Jah, te eddig nem tudtál 508-ról? Egyszerűen tragikus az a kocsi. Teszek majd be képet a vázállapotáról (több helyen repedt, 0-ra rohadva). A gazdája itt van 112-n, ő szereti... :D Mindenki utálja amúgy a totál szétesett beltere miatt, mondjuk ereje van. A váltója régóta nem tökéletes, futómű, váz, az 0. (nem lep meg, a többség hajtja mint az állat). Mondom, a legnagyobb baj, hogy az utastere egyszerűen tragikus, lóg minden, ajtók pattognak mint kecskeszar a deszkán... Fék/motor/kormánymű, az okés, de a többi... (a motornak is érdekes a hangja magas fordulaton, az sem fog már sokat bírni). 139-re meg kezd ideszokni 11-57 :D
44 F1: FJX-216 (pótlás v. csere: FJX-193) F2: FJX-205 F3: 19-61 (8:25 óta 2x ment egy 435-ös pótlásként, először 2 percre, utána kb. 5 percre az előzőtől, ezeket követően kb. 25-30 percig nem jött busz :S) F4: 19-04 (infó: 01-00) F5: 19-97
Lehetr olyan kérdésem, hogy megírjátok nekem 2009. szeptember 1-től leselejtezett, azaz állományból törölt buszok listáját? Olyan nehéz követni a buszos topicban is, meg itt is, ha nem vagyok itt rendszeresen! :( Vagy nyissak egy ilyen topicot? Nem fognak ezért örülni! :S
A buszvezetői szakma mem feltétlenül méretfüggő (mielőtt bárki belekötne: testmagasságfüggő)! Azért az jó, ha eléred a pedálokat meg a perecet (kormánykerék), lehetőleg azonos időben... :-)))
És a Cinkotások a 178-ba 412, vagy 260-st adnak? Mert mindkettőt láttam már. Vagy csak náluk is úgy működik a kocsikiadás, mint kelenföldön, h éppen ami van? :P
139-en van egy csávó, aki egy picit mindig kidíszíti a kocsit, ilyen zászlókkal, meg egy két ilyen állatfigura, meg van egy ilyen kicsinyített rendszáma, amire az van ráírva, h Dr. Flex :D :D Azóta én csak így hívom... :P
Nah,BPI-369-re határozottan emlékszem,az azonosítóról megismertem,hidd el,nem 368. BPI-358-at meg 2x is láttam az is biztos;) 415-öt tényleg elírtam. Igen,BPI-119 kint volt.
+ 36: 03-06 (szép új széles számokkal a FOK-GYEM-en :) oldalsó kijelző megint nem akart utast szállítani :D és az 1-es vagy 2-es ajtónál az egyik üveg rettentően nyikorog :S)
Ezen én is csodálkoztam,de lehet,hogy 561 lesz:) Gondoltam is,hogy ?-el írom:D Nah,pedig BPI-136-ra is mérget vettem volna.Az biztos,hogy BPI-1x6 volt és nagyon hármasnak tűnt.
Hát ez az:) Amúgy meg el kellett mennem,csak "hazaugrottam" beírni a rendszámokat:D De majd legközelebb az ilyen hosszú listát szóközökkel írom,mert tényleg nem túl átlátható:S
178-asba Cinkota is ad 2 számot. Az egyik reggel a 67-esen, a másik pedig a 198*-ason pörög, majd a délelőtt folyamán átszerelnek mindketten a 178/178A-ba.
*Most, hogy megváltozott, gőzöm sincs, hogy megmaradt-e ez a szám, de van egy olyan sanda gyanúm, hogy ha maradt is, én már nem fogom azt látni. :S De majd kiderül a jövő héten....
O-481 egészen biztos, tekintve, h ugyanaz volt vele, mint FKU-937-el, és szerintem egy ember 2 busszal egyszerre elég nehezen lehet... És én nem tudok róla, hogy a 139-en etetős menetrend lenne, de javítsatok ki, ha rosszul tudom
Még tegnapiak: 206: O-874
O-863
O-859
O-878
I-191
91-291: O-736
I-503
O-743
O-742
O-732
191: I-400
O-700
Még egy kérdés: Valaki meg tudná magyarázni, hogy mi folyik a 178-on??? Egyfolytában ilyen idegen rendszámokat látok, ilyen cinkotásokat. Most újabban már cinkota is ad oda, vagy mi???
Nekem nem az a bajom, hogy FJX-ek, hanem rendszeresen ezek a 223, 228, 232, 234, 235 féle pusztulatok kerülnek ide. Pl. egy 218, 219, 230 félével semmi bajom sincs. De ne legyen rosszabb mondjuk egy 225-nél (mondjuk az meg váltóhibás :D). Ma 226 és 227 volt itt, ezek még viszonylag jók. És itt nem a reggeli átszerelős számokra gondolok. 11-54 le van állítva, akkor inkább 11-64, bár ő ma 7 volt, bár pl. 11-71 is volt ma 173, estére viszont átjött 139-re.
Sajnos mostanában gyakran vannak FJX-ek 139/272-n. :S Most jut eszembe, mintha a 11-64 lett volna 272 is, vagy a 11-54 lett volna? Fok-gyemek halottak voltak rajta, ha ez segít valamit.
2 hiba: 8-n 13-69 helyett 13-688 volt, valamint 112-n 13-58 helyett 13-50 117-nek meg régóta sípolós csengője van. 40: KPN-415 helyett KOE-415 van. 11-19 máris forgalomba állt?
Biztos az a 937? Ugyanis 937 egy időben volt kint 04-81-gyel. 19:30 körül mentek Gazdagrétről, előbb 937, majd 481. 937-nek nem lehet baja! :D 155/F08 meg pótolgatott ma ezerrel, volt ma 128, 90 is. 139 volt még 11-29 és 11-71 is. 04-81: hangos, de nem rossz :D Mivel szerencsére ennyit van távol a 7E/173E-től, ezért el kéne kezdeni belerakni a FOK-GYEM-be a többi kelenföldi vonalat is.
Ma: (Elnézést az ismétlésért de nem érek rá átnézni a rendszámokat)
5:BPO-074,634,670,BPI-275,KTK-390,397 7:FJX-193,194,195,217,221,222,224,232,FKU-942,BPI-116,117(mióta van sípoló csengője?),160,161,174,922,926,938,947,BPO-561,567,581 7E:BPO-416,417,425,433,438,439,440,445,448,449,466,485,BPI-183 8:BPI-342,369 20E:FKU-942!!(pótlás) 25:BPI-276,302(3. ajtó jobb szárnyának felül az egyik csavar hiányzott és alul se volt a helyén,ezért lifegett és bevágódott minden csukásnál),629!,BPO-620!,639,665!,JUX-015,020,026 27:BPI-401 30/30A:BPI-736,BPO-471,478,484 32:BPO-568 33E:BPI-186 40:KXM-017,KPN-415 40E/188E:BPI-277,278,BPO-235 53:BPI-018 86:FKU-912,915 96/296:BPO-311 104/204:KTK-393,396,403,BPI-279!,BPO-301!,313,340,350 112:BPO-510,512,BPI-358 114:KXM-045,KPN-954,HSJ-449,457 120:BPI-361,661,BPO-703,JUX-018,023 121:BPO-155 124/125:BPI-013,015,198,231,BPO-070(rossz a váltója),141,143,150,326,352,674!!(egész du kint volt 326 helyett) 147:BPI-258,260! 153:BPI-064 170:BPO-036,310,349!,JUX-017 172E:BPI-288 173:BPI-119,157,171,936,941,BPO556,565,569,580,FJX197,198,199,202,212,214,220,223,225,228,234,FLR-706 173E:BPO418,420,421,422,428,429,430,431,433,434,435,436,450,451,454,457,463,469,BPI-179,181,182 178/178A:BPI-008,010,041,BPO-123! 196/196A:BPO-007,019!,025,030!,437!!(pótlás),472!!(pótlás egy időben 437-el),851!(Fóti út felől jött 196-ként és bement a vk-ba),865,868,BPI-184,962,969!,971!,975!,996!,997!,FKU-941,FJX-206 214:KXM-032,HSJ-477 220:BPO-039!,365,JUX-016,025 224:JUX-015 233E:BPI-783,846,980,995 239:BPI-771 240E:BPO-038,624,653,BPI-023,207,210,211,267,300 272:FJX-226 277:BPO-130,172 G:BPO-025 12:58-kor Újpest kp-ban Városkapu fele.(196-ra) BPO-074 13:44-kor Bosnyák téren Palota fele(5-re) HSJ-474 14:22-kor érkezett a Kosztolányira. T:BPI-136 14:13-kor az Erzsébet Hídon Ferenciek tere fele.
JNG szerintem Szentlőrinci tartalék lesz, vagy valamelyik másik :P 38/138-on meg nem láttam az összes kocsit. Volt még egy nem-ezüst táblás 280-as is, de totál mögöttünk jött ki az Auchantól, így nem láttam, hogy mi volt az.
A történet, egyszerű egyszersmind mindennapi. A garázsban az egyik garázsgépkocsivezető szaktárs oldalról belement. Elég rendesen összetört a busz. A II. ajtónál találta telibe balról. Az eseményt követően a jármű felülnézetből egy nagy kiflire hasonlított. Innen ered a neve. Amikor megkaptam, úgy határoztam, hogy a "Kifli" nevet kapja.
A meglátásod helyes! Valóban, a Volvo-k többsége női nevet kapott. Ugyanakkor, ez nem egy "kőbevésett" szabály, ettől kaphatnak akármilyen nevet, még akkor is, ha ez, adott esetben, furcsának tűnik.
Az ilyesmi általában nem az én akaratom és döntésem függvénye. Amennyiben a beosztáskészítő, vagy a diszpécserszolgálat oda vezényel, akkor ott leszek. A viszonylat ellen nincs különösebb kifogásom, szívesen járok arrafelé. :-)))
Flórát és "barátnőit" ismerem, de Kifli nem éppen egy női név, ezért lepődtem meg annyira. Természetesen érdekel, ha publikus, oszd meg velünk, akár itt, akár a kelenföldi topikban. Előre is köszi.
A Volvot meg megint érdemes volt elengednem 196-oson, jött is utána a 11-84. :-P Voltunk vagy 20-an rajta Újpest-Központtól Újpalota felé, és pár megálló után le is előztük azt a Volvot, amit elengedtem. :-PP
Amúgy 11-84-en valamit javíthattak, mert úgy tűnik, mintha jobban menne és kicsit (nagyon) más lett a hangja is. :-PP
Nem hát,nem szoktam nézni azt a hosszú listát:D De szerencsére nem szúrta ki:D A nyilak meg nem engem kerülnek,hanem, rosszkor voltam rossz helyen,legalább a 785 meglett 85-ön:P
Reggel KETTŐ ezüst volt kint. Az egyik a 914-esen töltötte az éjszakát, szóval már ő nincs kint. Látod, kerülnek téged ezek a buszok, jó nagy ívben. ;-) xD
104/204:BPO-039!,321,618!,BPI-265!,KTK-391,398 120:BPI-361,JUX-018,021 121:BPO-118! 124/125:BPO-100 147:BPO-152!,355 170:BPO-047,337,BPI-275,JUX-015 196/196A:BPO-856,BPI-978!,FJX-198! 220:BPO-313,365,604,JUX-016,024 224:KTK-393(du) G:BPO-604 13:08-kor Árpád Üzletháznál Palota fele. BPO-618 13:41-kor a Széchényi téren Kossuth utcába(104/204-re)
224-essel nem utaztam, de külsőre végre jól néz ki, nem úgy, mint tavaly év végén, amikor még a hátsó ablaka is be volt törve a garázsban állva. Luxus, ha hosszabb ideig le van állítva egy Volvo, látva a buszpark átlagéletkorát, persze nem ártana egy korrekt karbantartás sem.
Az kurvára nem igaz. Mivel még fórumba a büdös életbe nem írtam ennél nagyobb betűmérettel. Felkiáltójel meg csak 1 lenne utána,2 csak akkor van ha nem oda illő a típus,vagy pótlás...
G:BPO-648 15:20-kor érkezett Kökire táblák nélkül. BPO-604 14:10-kor indult kp-ból Palota fele. BPO-539 15:30-kor indult Kökiről 36-os kijelzővel BPI-275 16:27-kor lerobbanva állt a kp-ba mint 104-es Palota fele. BPO-320 16:52-kor érkezett 121-en Vk-ba az Árpád Úton!! utasokkal,majd visszafele a 121-es vonalán ment már.
Biztos nem. A 158-at vagy 159-et láttam szintén ugyanitt (melyik a pislákoló izzós utasterű?, azt), de annak az oldalán nem volt reklám, mondjuk azonosító se. Ez meg négyjegyű azonosító volt.
Óbudások! (Ha Troli is ad az 5-ösbe, akkor ők is! :-) )
Keresek két rendszámot a mai 260-as 5-ösök közül: - ajtótlan oldalán nincs azonosító, az orrán egy darab fehér matrica (reklám?), nagyrábahíd, - ajtótlan oldalán (messziről) GJSZ-es(nek tűnő) azonosító, Harlem Globetrotters reklám (az új, lila-rózsaszín), nagyrábahíd.
16-31 Dp-s kocsi, a 182-es és a 185/217 is DP-s vonal (utóbbi sak részben), szóval nem meglepő, hogy ott volt. Viszont ezek szerint reggel 16-31 volt a 182/F18.
20E:BPI-742,BPO-025,854,860(F11)(5 perc alatt ért du Kápról Árpád Üzletházhoz),868,874!,FKU-927!,945 25:BPO-056,334,639,BPI-302,639,JLA-160 104/204:BPO-321,340,350,BPI-297!,KTK-399,402,403 120:BPO-703,JUX-015 124/125:BPI-029 147:BPI-258 170:BPO-344!,365,JUX-014 196/196A:BPO-007,580!!,802,846,BPI-776,832!(F12),833!,853!,966,FKU-942,FLR-732 220:BPO-036,364,381,604,JUX-018,019 225:BPO-074 G:BPO-025 16:25-kor Műv kp-nál Óbuda fele,majd 16:29-kor ő indult Kápról:O BPO-317 16:35-kor Árpád Üzletháznál Palota fele.
Most tiszta boldog vagyok... a délutánt elcsesztem 9 hiányzó buszra, ahelyett, hogy 19-05-höz mentem volna... (eredetileg 19-17-hez mentem, de nem volt 202E-n... láttam beírta valaki 173-ason volt. Megérte...)
Azért nem irigylem őket, kapni fognak rendesen. Mondjuk annyi igaz, hogy valóban, inkább a bérre ment ki az egész, szar buszok ugyanúgy lesznek kinn, mint azelőtt....
182~ F01: 15-51 F02: 03-36 F03: 02-58 F04: 15-19 F05: 16-31 F06: 00-60 F07: 15-39 F08: N-325 F09: 16-26 F10: 15-41 F11: K F12: 03-36 F13: 01-85 F14: 16-64 F15: 02-21 F18: K +A-161 (most ment gariba a Villanytelepnél, de reggel nem jött a vonalon.)
11:30 és 13:00 között Én csak azokat láttam amiket beírtam... (és hozzátenném még azt a fél kanyart is amíg utaztam a 00-04-el a Moszkvától a Móriczig...)
Nah akkor a ma reggeli összes BKV-s 173-as Nyírpalota út és Etele tér között: 00-04 04-24 04-30 04-32 04-37 04-38 04-48 04-49 04-50 04-51 04-54 04-57 04-58 17-75 30: 04-59 04-63