Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gabi00094 Creative Commons License 2023.07.13 0 0 36169

Ami még érdekes, hogy napi első elindítás után mehetek akármennyit akárhogy nem villanak fel a visszajelzők és nem is dobja be a hibát. Viszont ahogy leállítom és ujra indítom utana 2000 fordulatnál már be is dobja

Gabi00094 Creative Commons License 2023.07.11 0 0 36168

Cseréltem a féklámpa kapcsolót tegnap tettem bele egy újat es nem oldotta meg a hibát sajnos

409 Creative Commons License 2023.07.11 0 1 36167

 

 Nem a váltó miatt olyan, a kézi váltósakban is ilyen van. Ahogy elhangzott két ellentétesen működő kapcsoló van benne. Ebből tudja az adott vezérlő megállapítani, hogy valóban a pedált nyomják, vagy hibás a kapcsoló.

 

 A beszerelésnél ha nem megfelelően van a helyére téve, igen könnyű kivégezni a kapcsolót.  !!! Legalábbis a gyárit és a vele egyezőeket.

Előzmény: Gabi00094 (36164)
cam aro Creative Commons License 2023.07.10 0 0 36166

szerintem itt a legkevesebb bukasal, es ennek fuggvenyeben a legjobb eredmenyel  feklapmpa kapcsolot kellene cserelni.. 

 

ujra. 

Előzmény: Gabi00094 (36164)
mica-r Creative Commons License 2023.07.10 0 0 36165

két ellentétesen működő kapcsoló, egyik a lámpa, másik a motorvezérlőnek

Előzmény: Gabi00094 (36164)
Gabi00094 Creative Commons License 2023.07.10 0 0 36164

Mégse jó🤔 Ha a fekpedál kapcsolót kiveszem a helyéről tehát nem nyomja a pedál világít a fék lámpa úgy gyorsítok akkor nem dobja be a hibát  ... Ennek ilyen 4 vezetékes csatlakozója van mert az automataváltónál is kapcsol valamit ...Nem jövök rá mi lehet vezérlőt is cseréltem... feltanítottam  de ugyan az a helyzet.. Relé esetleg nem lehet? 

Gabi00094 Creative Commons License 2023.07.08 0 0 36163

Köszönöm szépen a segítséget! fékpedál kapcsoló nem volt teljesen a helyén és ez okozta hiába működött rendesen élő adatok alapján ... Mégis azzal volt a gond. Köszönöm szépen mégegyszer mindenkinek a segítséget!

 

cam aro Creative Commons License 2023.07.07 0 0 36162

Sajnálom, hogy le maradt túl egy síkú voltam... ""

 

nem kell sertodni. 

tenyekbol lehet dolgozni... kodhalmazbol nehezebb. 

erre kaptal felhivast. 

-----------------

ha eloadatban minden adat oke.. akkor szoftveres hiba valoszinu.. 

(vagy eloadat ertelmezes. :) 

-----------

ha motor fordulathoz kotod a hibat, es nem kerek fordulathoz.. 

akkor meg barmi lehet.. akar nem ra valo valto is.. 

=========

legyen tipp is.. 

ez evjarat kornyeki vw modellekben a szentlelek tartja az speed szenzort a kerek agyban.. * 

lehet csak vissza kellene dugni a helyere, hogy valos adatot adjon.. 

btw tok mindegy.. 22 eves, barmi baja lehet. 

 

* jo.. storno... 

nyom. sensor a hiba. 

az nem speed sensor hiba..

Előzmény: Gabi00094 (36159)
Gabi00094 Creative Commons License 2023.07.07 0 0 36161

Folyamatos változás van fék nyomásra, valamint azért azt is ki cseréltem szóval szerintem ki lehet zárni ahogy a kockát is.Fék pedál kapcsolót ellenőriztem kiolvasással is valamint a tempomatot is ki kapcsolja ha rá lépek a pedálra,  lfék lámpák világítanak rendesen. Következő kör szerintem akkor a kesztyűtartó mögött lévő elektronika lesz. Nagyon szépen köszönöm a segítséget!

409 Creative Commons License 2023.07.07 0 1 36160

Ebben az ABS "kocka" emlékeim szerint csak a szeleprendszer, és még külön van a vezérlő elektronika az utastérben (ahogy írod is), valamint külön a nyomásszenzor. ( a későbbiekben ezek egy egységet alkotnak)

Valószínűtlen féknyomást ír, az ebben a felállásban nem lehet a kocka hibája. Mennyi az a féknyomás?

Ha állandóan 200valamenyi bar, akkor a nyomásszenzor áramkörében lehet hiba. Ha a pedálnyomásra folyamatos változás látható és 0-ról indul, akkor megeshet pl. a féklámpakapcsoló/k/ hibája is.

 

Elsőre ennyi. 

 

Szerintem!

Előzmény: Gabi00094 (36159)
Gabi00094 Creative Commons License 2023.07.07 0 2 36159

Hogy itt milyen kedves emberek vannak 🙂 Sajnálom, hogy le maradt túl egy síkú voltam... Audi A6 c5 2.5 tdi 2001es évjáratú AKE motorkódú automata FAU kódú triptonic váltóval szerelve 8E0 614 111 T az abs száma. Hibának csak ezt a 01435-öt hozza. Előtöltéstöl is lehet ennél a típusnál de az is rendben van fék nyomás érzékelő, pumpa és a vákuum is rendben kesztyűtartó mögötti abs elektronika modulra tippelek vagy ez a bontott  abs kocka is döglött 🤔 Ami csak azért lenne furcsa számomra, mert ugyan azt a hibát produkálja, hogy 2000-es fordulat felett villan fel az abs és az esp vissza  jelző. Köszönöm a segítségeket és mégegyszer elnézést kérek, hogy ezek le maradtak! 

cam aro Creative Commons License 2023.07.06 -1 0 36158

 Ha még azt is elárulta volna,  ""

 

minek ? :D 

ha ennyire egysiku, akkor probalhatsz neki segiteni.. de falra hanyt borso. 

 

Előzmény: 409 (36157)
409 Creative Commons License 2023.07.06 0 0 36157

 

 Ha még azt is elárulta volna, hogy milyen autója van és mikori, meg hogy milyen ABS van benne.

 

Komolyan nem értem az embereket. Beböfögnek kérdéseket a legelemibb információk nélkül és pontos választ várnak......... Amúgy, egy bizonyos ABS-nek és időszaknak típus hibája.

Előzmény: cam aro (36156)
cam aro Creative Commons License 2023.07.06 0 1 36156

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01435

 

lehet drojt baja is.. 

de fent a linken egy jo lista. 

Előzmény: Gabi00094 (36154)
cam aro Creative Commons License 2023.07.06 0 0 36155

annak nem tudom mi ertelme. .

 

Előzmény: atuc (36153)
Gabi00094 Creative Commons License 2023.07.06 0 0 36154

Sziasztok!

Mitől lehet az, hogy 2000-es fordulat felett fel villan az ESP és az ABS vissza jelző és úgy is marad.Kiolvasva 01435-ös hibakódot hozza. ABS kockát és fék nyomás érzékelőt (bontottakat) cseréltem de a hiba továbbra is fenn áll. Előre köszönöm a segítséget! 🙂

atuc Creative Commons License 2023.07.06 0 0 36153

Cam!    A NAPI számlálót, nem a total odo-t. A napi számlálót senki nem dokumentálja.

 

Értelmetlen a kérdés.

Eeprom módosítás, átírás után újraindítás (reset) van az óracsoportban. (Mintha levennéd az akkusarut.)

Beírnám a 100km helyett a 800km-t, ezután reset, és nullázódna.

 

Előzmény: cam aro (36152)
cam aro Creative Commons License 2023.07.06 -1 0 36152

Még lehet változtatni VCDS-el a napi kilométer számláló állását? ""

 

meglehet baszni a 30 eve zajlo rendszervaltozast.. amig ilyan apro lopasok izgatjak az emberfiat.. 

(de persze nem, csak az ovis jaratot akarod torolni a flottas kocsibol ) 

======================

Előzmény: smith15 (36150)
mica-r Creative Commons License 2023.07.04 0 0 36151

Szerintem csak nullázni lehet a napi számlálót. Talán azt is csak a hagyományos módon.

Előfordulhat, hogy valójában a szoftver nem tudja az fenti extrákat, csak benne van a menüben. Ezek a fiatal autók néha zűrösek ilyen téren.

Előzmény: smith15 (36150)
smith15 Creative Commons License 2023.07.04 0 0 36150

Sziasztok!

 

Adott nekem egy 2018 Skoda Superb kombi 2.0 TSI 4x4 L&K.

Rögtön 2 kérdés is.

 

Még lehet változtatni VCDS-el a napi kilométer számláló állását?

 

Illetve van állófűtés,aminek az egyéb beállítási lehetőségeit nem akarja elvégzeni. Azt írja megvan,de mégse. Olyanra gondolok hogy ha távirányítóval bekapcsolom akkor nyáron például ne csak a szellőztetést kapcsolja, hanem az ülés szellőztetést is, télen pedig az ülésfűtést és a szélvédő fűtést is. Ezzel mit lehet kezdeni?

 

Köszönöm!

Üdv 

rage. Creative Commons License 2023.06.26 0 0 36149

Köszi.

Előzmény: cam aro (36148)
cam aro Creative Commons License 2023.06.25 -1 0 36148

Mi lehet nagyjából a hiba. ""

 

azt mar leirta a hibakod. 

az hogy mi pontossan.. azt viszont csak meresel lehet igazolni. 

-------------

van hogy merni hatekonyabb,..  van hogy cserelni...

------------

vidd szervizbe. 

ennyi adatbol nem lehet donteni. 

avagy de.. lotto jellegel. 

Előzmény: rage. (36147)
rage. Creative Commons License 2023.06.25 0 0 36147

Üdv. Adott egy b8 allroad 2.0cr.

3 hibakódot kaptam .

5120 b1 szonda (p2196 00) túl nagy feszültség - dús keverék

4708 nincs kapcsolat a klima vezérlővel.

 

Mi lehet nagyjából a hiba. Elviszem szervizbe , de nem akarom,hogy ha esetlegesen nem tudja akkor elkezdjünk csereberélni hátha az a hiba.

 

Köszönöm.

 

cam aro Creative Commons License 2023.06.13 -1 0 36146

lehet nincs ra szuksege. 

Előzmény: Szaszaa32 (36145)
Szaszaa32 Creative Commons License 2023.06.13 0 0 36145

Sziasztok! 2.0 crtdi motornál szeretnèk üzemanyag nyomásszabályzó alapbeállítást csinàlni viszont errort írt!

Mi lehet a gond?

klimas56 Creative Commons License 2023.05.29 0 0 36144

Köszönöm Mindenkinek a segítséget, az autó ma beindult és egyenlőre szépen ketyeg. Ha holnap reggel is így fog viselkedni akkor sikerült a hibát elhárítani (egyenlőre) . 

Az "O" gyűrűket cseréltem, illetve ha már a PD elemeket kiszedtem, bevizsgáltattam. Szerencsére ( a zsebemnek is) nincs nagy baj velük , a jegyzőkönyv alapján közel egyformán teljesítenek.

Az elemek kopásos oldalát kicsit felpolíroztam és a fészkeket is filckoronggal kisimítottam. Az "O" gyűrüket a jutubos videó alapján szilikonzsírral bekentem , úgy mentek a helyükre. 

Az átküldött doksi sokat segített, mégegyszer köszönet érte!! 

Remélem 1-2 évig megint nagyobb gond nélkül használhatom majd a járgányt. 

klimas56 Creative Commons License 2023.05.09 0 0 36143

Igen-igen , csak pontatlanul fogalmaztam ..

Előzmény: 409 (36140)
klimas56 Creative Commons License 2023.05.09 0 0 36142

Köszönöm a segítségeket. Még nem gyűjtöttem elég bátorságot a szereléshez, viszont a doksikból rengeteg infót kaptam , amivel lépésről lépésre át tudom nézni a rendszert, mielőtt bontanék..

Előzmény: 409 (36141)
409 Creative Commons License 2023.05.08 0 0 36141

Küldtem emilt az itteni címedre.

Előzmény: klimas56 (36139)
409 Creative Commons License 2023.05.08 0 0 36140

 

 Igen, be kell állítani, ahogy alább atuc is írta, egy alaphelyzetet. De ez nem hézag, hanem amikor a himba teljes emelésen van, akkor kell a csavart teljesen/ütközésig betekerni, majd visszafordítani 180°-ot.

Előzmény: klimas56 (36139)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!