Ami még érdekes, hogy napi első elindítás után mehetek akármennyit akárhogy nem villanak fel a visszajelzők és nem is dobja be a hibát. Viszont ahogy leállítom és ujra indítom utana 2000 fordulatnál már be is dobja
Nem a váltó miatt olyan, a kézi váltósakban is ilyen van. Ahogy elhangzott két ellentétesen működő kapcsoló van benne. Ebből tudja az adott vezérlő megállapítani, hogy valóban a pedált nyomják, vagy hibás a kapcsoló.
A beszerelésnél ha nem megfelelően van a helyére téve, igen könnyű kivégezni a kapcsolót. !!! Legalábbis a gyárit és a vele egyezőeket.
Mégse jó🤔 Ha a fekpedál kapcsolót kiveszem a helyéről tehát nem nyomja a pedál világít a fék lámpa úgy gyorsítok akkor nem dobja be a hibát ... Ennek ilyen 4 vezetékes csatlakozója van mert az automataváltónál is kapcsol valamit ...Nem jövök rá mi lehet vezérlőt is cseréltem... feltanítottam de ugyan az a helyzet.. Relé esetleg nem lehet?
Köszönöm szépen a segítséget! fékpedál kapcsoló nem volt teljesen a helyén és ez okozta hiába működött rendesen élő adatok alapján ... Mégis azzal volt a gond. Köszönöm szépen mégegyszer mindenkinek a segítséget!
Folyamatos változás van fék nyomásra, valamint azért azt is ki cseréltem szóval szerintem ki lehet zárni ahogy a kockát is.Fék pedál kapcsolót ellenőriztem kiolvasással is valamint a tempomatot is ki kapcsolja ha rá lépek a pedálra, lfék lámpák világítanak rendesen. Következő kör szerintem akkor a kesztyűtartó mögött lévő elektronika lesz. Nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Ebben az ABS "kocka" emlékeim szerint csak a szeleprendszer, és még külön van a vezérlő elektronika az utastérben (ahogy írod is), valamint külön a nyomásszenzor. ( a későbbiekben ezek egy egységet alkotnak)
Valószínűtlen féknyomást ír, az ebben a felállásban nem lehet a kocka hibája. Mennyi az a féknyomás?
Ha állandóan 200valamenyi bar, akkor a nyomásszenzor áramkörében lehet hiba. Ha a pedálnyomásra folyamatos változás látható és 0-ról indul, akkor megeshet pl. a féklámpakapcsoló/k/ hibája is.
Hogy itt milyen kedves emberek vannak 🙂 Sajnálom, hogy le maradt túl egy síkú voltam... Audi A6 c5 2.5 tdi 2001es évjáratú AKE motorkódú automata FAU kódú triptonic váltóval szerelve 8E0 614 111 T az abs száma. Hibának csak ezt a 01435-öt hozza. Előtöltéstöl is lehet ennél a típusnál de az is rendben van fék nyomás érzékelő, pumpa és a vákuum is rendben kesztyűtartó mögötti abs elektronika modulra tippelek vagy ez a bontott abs kocka is döglött 🤔 Ami csak azért lenne furcsa számomra, mert ugyan azt a hibát produkálja, hogy 2000-es fordulat felett villan fel az abs és az esp vissza jelző. Köszönöm a segítségeket és mégegyszer elnézést kérek, hogy ezek le maradtak!
Ha még azt is elárulta volna, hogy milyen autója van és mikori, meg hogy milyen ABS van benne.
Komolyan nem értem az embereket. Beböfögnek kérdéseket a legelemibb információk nélkül és pontos választ várnak......... Amúgy, egy bizonyos ABS-nek és időszaknak típus hibája.
Mitől lehet az, hogy 2000-es fordulat felett fel villan az ESP és az ABS vissza jelző és úgy is marad.Kiolvasva 01435-ös hibakódot hozza. ABS kockát és fék nyomás érzékelőt (bontottakat) cseréltem de a hiba továbbra is fenn áll. Előre köszönöm a segítséget! 🙂
Adott nekem egy 2018 Skoda Superb kombi 2.0 TSI 4x4 L&K.
Rögtön 2 kérdés is.
Még lehet változtatni VCDS-el a napi kilométer számláló állását?
Illetve van állófűtés,aminek az egyéb beállítási lehetőségeit nem akarja elvégzeni. Azt írja megvan,de mégse. Olyanra gondolok hogy ha távirányítóval bekapcsolom akkor nyáron például ne csak a szellőztetést kapcsolja, hanem az ülés szellőztetést is, télen pedig az ülésfűtést és a szélvédő fűtést is. Ezzel mit lehet kezdeni?
Köszönöm Mindenkinek a segítséget, az autó ma beindult és egyenlőre szépen ketyeg. Ha holnap reggel is így fog viselkedni akkor sikerült a hibát elhárítani (egyenlőre) .
Az "O" gyűrűket cseréltem, illetve ha már a PD elemeket kiszedtem, bevizsgáltattam. Szerencsére ( a zsebemnek is) nincs nagy baj velük , a jegyzőkönyv alapján közel egyformán teljesítenek.
Az elemek kopásos oldalát kicsit felpolíroztam és a fészkeket is filckoronggal kisimítottam. Az "O" gyűrüket a jutubos videó alapján szilikonzsírral bekentem , úgy mentek a helyükre.
Az átküldött doksi sokat segített, mégegyszer köszönet érte!!
Remélem 1-2 évig megint nagyobb gond nélkül használhatom majd a járgányt.
Köszönöm a segítségeket. Még nem gyűjtöttem elég bátorságot a szereléshez, viszont a doksikból rengeteg infót kaptam , amivel lépésről lépésre át tudom nézni a rendszert, mielőtt bontanék..
Igen, be kell állítani, ahogy alább atuc is írta, egy alaphelyzetet. De ez nem hézag, hanem amikor a himba teljes emelésen van, akkor kell a csavart teljesen/ütközésig betekerni, majd visszafordítani 180°-ot.