Sd4 em van.2011 . 240 ezerkm.200 al vettem 3 éve.Eddig :első difi csere 260 ezer bontottra.Hátsó difi csapágycsere:kb 260,egynapos sebészeten.Némi kerékagycsapágy hang már hallatszik.Motor kifogástalan,fogyi saját műszer szerint 10,6lityi.Autómata váltóolajcsere 71 ezer,szervoszivattyu csere 160.Aki majmot vesz számítson arra,hogy banánnal kell etetni.(:-)))Amikor akkor viszont jó .Gerincműtötten 3 órás benneűlés után sem zsibbadok.Kevés szerelő mer hozzányúlni.
Sziasztok! Kinéztünk egy Freelandert viszont azt látom difi, osztomű gondok, hogy ez mitől, miért? Ez egy 2002-es td4 Freelander, de kicsit elbizonytalanodtam.
Hátsó difihez van felújító csapágyszett. Kezdetben magam is felújított difiben gondolkodtam, de sokalltam a több, mint 1000 Eurót rá. Ez a szett, igaz pár éve 45000 ft-ért itt volt az országban Angliából. Egy kiváló szerelő ismerősöm Jákon kicserélte a csapágyakat. Utána a Haldex ketdett szivatni. Olajszűrő, olaj bele 20.000 Ft. 100e km-ént cserélni kell (teljesen megegyezik a Volvo haldexével.
Sziasztok, egy olyan kérdésem lenne hogy land rover freelander 2.0 di kipörög az első kerék bekapcsol a tc lámpa és a hátsó kerék nem húz. Valakinek volt ijen tapasztalata. Előre is köszönöm a segítséget
Azt látom, hogy hol ereszt alul valahol a kompresszornál, néha hatalmas durrogások közepette füstöt okád mint egy mérges sárkány. Az okára lenné kíváncsi, valamikor hetekig csendben van. A klíma is működik, de 2-3 hónap alatt elnyomja gázt, a klímás annyit kér, hogy egy másik Landit is kaphatnék az áráért. Ezért magam csinálnám, nyomáspróbát megtudom csinálni, az elektronikát is csak töltetni szoktam klímással. Köszi !
A klimás töltse fel UV fényre látható adalékkal a klimát .Amikor ereszt ,egy sötétített műhelyben UV lámpával körbevilágítva a motortérben látható lesz ,hogy hol szökik a gáz.Ha a tiednek nincs ilyen keress olyan klimást akinek van.
Egy klímás kérdés illetve gondom lenne. Több esetben elengedte a gázt a klíma, a nyomáspróbán átment, napokig tartotta a nyomást. A minap a motortérben matatva vettem észre , hogy kisebb, nagyobb pufogások közepette mintha a kipufogó lenne lukas gázt és némi folyadékot lövellt ki. Ez a fordulat emelésével igen látványossá vált, mi okozza, a kompresszor vagy valami más tömítetlenségi hiba ? Köszönöm a figyelmet !
Barátommal vettünk egy Land Rover Freelander 2. HSE 16. kb 5000km után el kezdett rázni az oldala kanyarodaskor. Elvittuk szerelőhöz, aki sajnos elég sok mindent csinált de ugy kaptuk vissza az autót hogy most ráz amikor 2 váltás között van az autó. az oldala ugyan már nem. A szerelo cserélt benne egy első difit de kivette a kardantengelyt mondván hogy a hatso difit is cserelni kell de mivel nekünk kellett most már az autó, a hátsó kerek meghajtás ki lett kapcsolva. Amint haza megyunk akkor vesz egy új hátsó fel tengelyt és visszarakja a kardantengelyt. Hozzateszem az autó megy persze nem úgy ahogy kelllene, és nem kis összeget hagytunk ott, főleg mivel mindez Hollandiában történt. most tartunk hazafele Magyarországra és nagyon kellene egy szuper muhely, akik professzionálisan tudnak dolgozni, odafigyelve és gyorsan. Olyanok kellenek akik tudjak hogy mit kell csinálni és nem csak találgatjak. nagyon megköszönom a javaslatokat :)
Valamelyik ABS jeladó hibája is lehet,sőt ezt tartom valószínűnek.Valamelyik kontakt hibás lehet. Ezt viszont a hibakód olvasó kell hogy lássa a tárolt hibák között.
Ha nem ez, lehet még alacsony feszültség szint.Ezek az autók érzékenyek a feszültségre,és ha a kritikus szint alá esik,akkor mindenféle hibaüzenetet kapsz. Nekem rendesen indított,semmit sem vettem észre,csak az indítás után jöttek a hibaüzenetek.Kiderült hogy az indítómotor annyira leterhelte az akkut hogy ilyenkor leesett nagyon a feszültség. Új akkut kellett vennem,figyelembe véve a kellő indítóáramot,és azóta semmi baja.
Nem biztos hogy a turbó vezérlése rossz.Nekem is ugyanezt produkálta. Végignéztem az összes vákumcsövet,ki is cseréltem a turbó vezérlő szelephez menőt,de nem változott semmi.Maradt az élőadat kiolvasás,és rögtön meglett a hiba. A szívócső nyomás érzékelő megragadt a retektől. EGR tisztító spray szépen kimosta,most olyan mint új korában. Az EGR szelepet is kivettem,tele volt trutyival. Vissza sem raktam,vettem hozzá egy helyettesítő csőcsonkot.
Sziasztok egy kis segitség, ma reggel menet közben meg állt a turbó, szivó motor lett a kocsiból, meg áll újra indit és működik, mi okozhatja, biztos van ebbe is valami szabályzó szelep ami a geometriát mozgatja, nem tudtuk kiolvasni nem volt benne tárolt hiba, előre is köszönöm
Nekem ez van. 2011 es.230 ezerkm.Eddig volt nálam első osztómű csere bontottra 260khuf.Hátsó difi javítás haldex olajcserével(morgott a difi,2db csapágycsere )290 Khuf.Motorral semmi nincs,hibátlan,lassan turbó felujitás jön .Amikor jó akkor nagyonjó.Kényelmes.Saját kompjútere szerint 10,6lityi.Én 12 nek saccolom.Ja a többiek a facebucén vannak,csak szinte én maradtam itt.
Sziasztok! Land Rover freelander 2.2 SD 4 vásárlását töröm a fejem és tapasztalatokra lennék kiváncsi esetleges típusbetekségekre vásárláskor mire kell figyelni olvastam olyat hogy a difivel szoktak problémák lenni ez a gyári alkatrész rossz minősége vagy a rossz tervezése vezethető vissza?
A legegyszerűbb ha a difiből leengeded az olajat,és megnézed mennyire szennyezett,van-e benne fémreszelék.Ha igen,kardánt kösd le, emeld meg a hátulját és nézd meg hogy fut ha tekered,illetve rángasd meg a kihajtást mennyire lóg.Ennyiből kb ki lehet deríteni ha a difi rossz.
Sziasztok! Adott egy frellander 1.Hatulrol moraly hallatszik gondolom a differenciaba valami? Éppen ma csereltuk ki a 2 kardányfelfugesztest de a moraly nem szűnt meg mintha a differenciabol jönne a moraly. A viszko az rendben van. Esetleg valami tanács? Előre is köszi...