Keresés

Részletes keresés

Senior55 Creative Commons License 2014.02.24 0 0 76

Nehéz ügy. Amikor január elejénb megvettem a CT3-somat, a felnőtt lányaim máris tervezgetésbe kezdtek, hogy de jó lesz nekik, mert tudnak rá nyaralást szervezni. Aki már megtapasztalta, nehezen válik meg ezektől a nagyszerű szerkezetektől. Valószínűleg az ismerősöd gyerekei is hasonlóan éreznek és gondolkodnak.

Lehet, hogy célravezetőbb lenne "saját beszerzésű" utánfutó után keresgélni, amíg nem késő.

Szerintem ez jó vétel:

http://aprod.hu/hirdetes/camptourist-ct6-2w-satras-utanfuto-ID1h6Qx.html#3531184979

(6 +2)személyes,

Vagy még néhány 6+2 személyes másik:

http://aprod.hu/hirdetes/satras-utanfuto-ID1syIz.html#3531184979

http://aprod.hu/hirdetes/camptourist-ct-5-3-ID1N22z.html#df1e5db4bf

http://aprod.hu/hirdetes/camptourist-ct-6-2w-ID1zIR3.html#df1e5db4bf

Ezek mind rendelkeznek érvényes papírokkal, így kevesebb költséggel jár az átíratása.

 

Előzmény: fox888 (74)
fox888 Creative Commons License 2014.02.23 0 0 75

Köszönöm a hasznos listát!

 

Lesz mit megnézni rajta. Ha esetleg rossz állapotban vannak a ponyvák, akkor azokon lehet segíteni?

Előzmény: Senior55 (32)
fox888 Creative Commons License 2014.02.23 0 0 74

Köszönöm a figyelmeztetést.

Amit én szeretnék megvásárolni, az egy ismerősé, aki újonnan vásárolta. Felnőttek a gyerekei és már nem használja.

A gyerekei a kellemes emlékek miatt nem szeretnék eladni, de abban bízom, hogyha a közelükbe tudják könnyebben ráállnak az eladásra.

Tavasszal, amint beköszönt a jó idő, megpróbálunk megalkudni!

Előzmény: Piho (36)
Qteo Creative Commons License 2014.02.23 0 0 73

Köszönöm a válaszokat,már várom a jó időt,hogy szemügyre vegyem.

 

Előzmény: Piho (72)
Piho Creative Commons License 2014.02.23 0 0 72

Elsőre nekem is ez az ötletem támadt! No meg az, hogy a nagy nyitott elő sátrat zárttá tenni és ebben kialakítani a plusz hálórészt akár 2 db kemping ággyal. 

 

 

Előzmény: Qteo (71)
Qteo Creative Commons License 2014.02.23 0 0 71

Én most inkább a hosszanti irányban gondolkodok,valahogy úgy ahogy a másik irányban is van,csak még nem sikerűlt jó koncepciót kitalálni.

Előzmény: Senior55 (70)
Senior55 Creative Commons License 2014.02.23 0 0 70

Nem egyszerű a válasz, mert a CT 8-asnál a fekvőhely "kihajtása" az utánfutó hosszában történik, így az ágy szélessége nem lehet nagyobb mint az utánfutó szélessége (1,5 m). A CT 5-nél például az ágyrészt keresztben kell kihajtani, így a szélessége több mint 2 m. Mondanám azt is, hogy az utánfutó oldalfalára rögzített sátortartó csövek forgáspontjait 1 m-el kijjebb vinni úgy, hogy egy kihajtható feklőlapot rögzítesz az oldalfalhoz, csak azt nem tudom, hogy a sátor anyag enged-e ennyit.

Előzmény: Qteo (69)
Qteo Creative Commons License 2014.02.23 0 0 69

Köszi a gyors választ.Még egy kérdésem lenne,szerinted át lehet alakítani négy személyessé?

Előzmény: Senior55 (68)
Senior55 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 68

Ha összeállítod így néz ki:

http://www.unser-camptourist.de/prospekt2.html

Senior55 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 67

Itt az összes változat kezelésije:

http://www.unser-camptourist.de/download.html

 

Senior55 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 66

Itt a német kezelési utasítás:

http://www.unser-camptourist.de/ct8/CT8.pdf

Előzmény: Qteo (65)
Qteo Creative Commons License 2014.02.22 0 0 65

Üdvözlök mindenkit.

 

Én most tettem szert egy ct-8-ra .Ha valaki tudna róla leírást,vagy bármi infót, megköszönném.

Piho Creative Commons License 2014.02.21 0 0 64

Köszönöm a türelmet és a kimerítő képes magyarázatot.

 

A CT5-3 kocsiszekrény tetőzete nekem valami műanyag szerű bevonattal ellátott falemeznek tűnik színe szürke futtatott erezetű. Elképzelhető, hogy a műanyag kopó felület alatt acél lemez található? Vagy a témában felmerülő kerékpár tartó konzolt a 40mm környéki szélekre gondoltad rögzíteni? 

 

 

Előzmény: Senior55 (63)
Senior55 Creative Commons License 2014.02.20 0 0 63

Nagy szilárdságú aluötvözetű szegecsanyát (legalább 100 kg-os húzó terhelhetőséggel) egy darab csavarral , egy anyával és egy alátéttel könnyen lehet rögzíteni a lemezbe.

Az első képen az összeállítás balról jobbra: 9 mm-re felfúrt alátét ami a lemezt helyettesíti, M6 szegecsanya, M6 fakötésű alátét, M6 hatlapfejű csavar, M6 hatlapú anyával:

A "lemezbe" behelyezett szegecsanya nem peremes végéről becsavarva a hatlapú csavart, a peremes oldaláról az alátét és az anya. Két 10-es kulccsal az anyát betekerve, a szegecsanya "megroppan" és a "lemezre" rászorul. Kész a menetes persely.

A fabetétbe csak egy 10 mm-es furatot kell fúrni a menetes rész és "roggyant" résznek. A képen látható peremes szegecsanya "lemez" belső oldala felőli magassága 10 mm. A zárt szegecsanyához szerszám kell, így a nyitottat ajánlom házi készítéshez. Ha nem csavarunk semmit az anyába, egy műanyag bútoripari vakdugóval beázás ellen lehet védekezni.

Előzmény: Piho (62)
Piho Creative Commons License 2014.02.20 0 0 62

Ok!

Az a kérdés már csak, hogy mint azt tudjuk a tető anyagvastagsága 10 mm, na már most az anya amikor meghúzód akkor zömítődnie kellene de nem tud mert nem tudja befogni ezt a vastagságot, azonban ha a belső oldalról egy felbővített un. zsák furatot készítünk elhagyván az anyának szükséges peremvastagságot (2mm) félő hogy a fa tetőanyag átszakad. Elképzelhető hogy én nem értem ezt a dolgot bocsánatot kérek tőletek.

 

 

Előzmény: Bujazliz (61)
Bujazliz Creative Commons License 2014.02.19 0 0 61

Ezek között van zárt anya is.

Előzmény: Piho (60)
Piho Creative Commons License 2014.02.19 0 0 60

Úgy gondoltad a rögzítést, hogy a tetőben lenne az anya? Azt nem értem ebben az esetben, hogy mitől nem fog bele folyni az eső?

Előzmény: Senior55 (59)
Senior55 Creative Commons License 2014.02.18 0 0 59

A járófelület vastagsága kb. 10 mm. A szegecsanya belső része ennél kisebb. Több típus is van. Itt egy link:

http://www.necron.hu/index.php?csavar=csavar_katalogus&csavarok=csavar_besajt_szegecs_anyak

 

Előzmény: Piho (58)
Piho Creative Commons License 2014.02.18 0 0 58

ezt a szegecs csavaros dolgot ez idáig nem ismertem, de ahogy nézem roppant ötletes. Az a kérdésem, hogy a tető kinyitásakor a járófelületből ez mennyit állhat ki, mert ha az ember rálép az nem lehet kellemes. 

Előzmény: Senior55 (56)
Piho Creative Commons License 2014.02.18 0 0 57

Kérdezni szeretném, hogy az országban tudtok sátras utánfutó találkozóról?

 

A németek a cseh határ melletti Olbernhauban minden évben szerveznek klappwohnwagen találkozókat az idei pünkösdkor lesz.

 

Senior55 Creative Commons License 2014.02.18 0 0 56

Ezt a megoldást nem javaslom, mert a csomagtartó "lábai" nagyon hosszúak, ami az oldalirányú terhelésnél - bicigli esetén ez jelentős nyomatékkal járva - az utánfutó oldalának feldörzsölésével járhat. Szerintem a tető a legalkalmasabb, jól terhelhető. Ha egy 40x40 mm-es alu négyzetprofilból "létrakeretet" készítesz, azon a kerékpártartó a tetőcsomagtartóhoz hasonlóan könnyen rögzíthető és a hosszmerevséget is megadja. Az aluprofil a tetőhöz 2x3 db M6,-os szegecscsavarral egyszerűen rögzíthető, amivel a beázás is megakadályozható. Megérkezéskor elég a 6 db csavart kicsavarni és a létrakeret már lent is van a tetőről, ami egyben tartókeret is a földön a bicigliknek.

Előzmény: Piho (51)
Piho Creative Commons License 2014.02.18 0 0 55

hmmm a relaxációban a mama is sokat tud segíteni. Mi a megérkezéskor pláne ha a Balatonhoz megyünk a sör után meg szoktunk mártózni. Bár egy pár éve májusban voltunk ott és inkább a lakókocsi fűtést kellett bekapcsolnunk olyan cudar idő volt. 

 

A hétvégén SKIF projektet tervezek:

 

-az ősszel kibontott kocsibelső mázolása (ha az idő engedi) a felületi rozsdátlanítás és R09 kezelés megvan.

-belső farostlemez borítás készítése új "lemezekből" a régi alapján

-nyitható tetőben lévő fa váz renoválása új rétegeltlemez fekvő felülettel

 

 

 

Előzmény: Senior55 (54)
Senior55 Creative Commons License 2014.02.18 0 0 54

Igen, a kempingezés 1. aranyszabálya, hogy megérkezéskor nem sátorállítás az első, hanem egy szusszantás és hálát adni annak, hogy szerencsésen megérkeztünk. A sör segít a relaxációban és/vagy az akklimatizációban.

Előzmény: Piho (51)
Piho Creative Commons License 2014.02.18 0 0 53

...azonban azt hiszem ez lesz a legegyszerűbb és a legkönnyebben bontható megoldás.

 

amennyiben jól látom békazárakkal kapcsolódik fel és pár pillanat alatt lecsatolható.

Előzmény: Piho (51)
Piho Creative Commons License 2014.02.18 0 0 52

ez is érdekes megoldás:

 

 

Piho Creative Commons License 2014.02.18 0 0 51

A CT5-3 nál valami hasonló megoldásban gondolkodom kerékpár szállítás tekintetében annyi módosítással, hogy nem csinálnám ennyire magasra.

 

 

 

talán annyi macera van vele, hogy megérkezéskor le kell szerelni a bringákkal együtt....bár ha jól végig gondolom megérkezéskor egy sörrel indítok utána szoktam nekiállni a sátorállításnak.  

Senior55 Creative Commons License 2014.02.17 0 0 50

Egyszerű weblapomon néhány info:

http://www.diojet.hu/

Piho Creative Commons License 2014.02.17 0 0 49

A CT6-2deluxe leírását is ide teszem, hátha izgalmas lehet valakinek.

Piho Creative Commons License 2014.02.17 0 0 48

A CT5-3-at  Hollandiában tovább gyártották Alpen Kreuzer Super GT néven. 

Piho Creative Commons License 2014.02.17 0 0 47

A CT5-3 hoz kaptam egy 1985-ben szerkesztésileg lezárt eredeti magyar nyelvű Kezelési útmutatót amit most szkennelve megosztok veletek. 

 

A SKIF-hez esetleg tud valaki valami anyagot?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!