Kösz.Remélem nem lesz rá szükségem , csak azért tájékozódom,mert szeretném lecserélni a nejem eddigi Smartját és többek között versenyben van van egy állítólag váltó hibás is . Amennyiben tudsz normális állapotban lévőt értelmes áron akkor szólj.
Még egy kérdés. Kuplung vagy váltó problémái szokttak lenni ? Akár mechanikusan,akár elektronikusan . Haigen milyen költségek merülhetnek fel nagyságrendileg?
Arra adtam a fejemet, hogy vennék egy Roadstert. Kipróbálnám ezt az életérzést.
A kiszemelt egy garantált 160 e km-es erősebbik gép 2004-ből. Elvileg egyben van. Ha nem haragudtok, nem olvasnám el a több ezer hozzászólást, inkább segítséget kérek, mit is nézzek át, mire figyeljek, mik a buktatók. Előre is köszönöm a támogatást!
Az MHD generátora ami egyben indítómotor is, gyakran kikoptatja a függesztőtengely csavar fészkét. Ez sajnos a vezérlés fedélben van kialakítva, nagy copás és komoly meló rendbe tenni. Ugyanennek a szíjfeszítője gyakran tönkremegy szintén ez okból és sok tízezres egy új.
Krisztián már írta gyakran/könnyen hengerfejesek lesznek. A futómű nagyon hasonló elhasználódásban, árban a régebbihez, bár a szilenteken, fékeken kívül semmi más nem azonos azzal.
cserébe a bódé sokkal autóbb érzetű és a hossznövekedés miatt kevésbé pattogós az autó.
műanyag elemei nem annyira törékenyek. kuplungmotor ennél is gyakran tönkremegy, bontva nem nagyon találni, új elég horror...