Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

trafo2000 Creative Commons License 2007.11.01 0 0 2364
Az adagolón lévő leállítószelep kap áramot rendesen?
Előzmény: trafo2000 (2363)
trafo2000 Creative Commons License 2007.11.01 0 0 2363
Sok minden lehet.A kézi ac átereszt.Falsot szív az üzemanyagszűrő és a ház között.Eldugult szűrő.Öreg porózus gumicsövek.A műanyag üzemanyagcső és az adagoló vagy szűrőház közötti tömszelencés rendszerü gumigyűrü szakadt.Tömítetlenség az adagoló hajtótengelyénél,vagy a gázkarnál vagy az előtöltés állító dugattyúnál.
Ha áll az autó nem folyik vagy csöpög valahol gázolaj?A blokk bal oldala nem olajos az adagoló alatt?Az izzítás napitartálya nem enged gázolajat?A kézi ac pumpálásakor felkeményedik?Pumpálás után sem indul?
Előzmény: Dengo Cx (2362)
Dengo Cx Creative Commons License 2007.11.01 0 0 2362
Sziasztok!
Kéne egy kis segitség vettünk kb. 2 hónapja egy Ford Transitot 2.5 dizel 87 es évjárat alacsony rövid. Szép sárga!
Nagyon jó aranyos persze vannak hiányosságai pl az hogy a múlthéten egyet gondolt és le ált azóta nehezen indul be aztán megy 2 percet és ugy tesz mint ha elfogyna a táp és le áll majd nagy köszörülés árán újra indul megint megy és le áll!
Mi a gond???
Amúgy pöcc röff indult eddig!!
Üdv Dengo
Majd lökök fel képet!
trafo2000 Creative Commons License 2007.11.01 0 0 2361
Jó természetesen.Az új Fiestánkba is a Ford gyári olaja kerül a formula 5w30.Transitba vegyél 10w40 et.Régóta ezeket az olajakat használjuk meg a Q8 at mindenki megelégedésére.Csak motorcraft vagy minimum fiaam olajszűrőt vegyél.
Előzmény: tclar (2360)
tclar Creative Commons License 2007.11.01 0 0 2360
Trafó! Motorolajban a Fordos jó? Köszi
Leslie (DG) Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2359
nekem 10 felett sosem eszik, sem dugóban, sem városban, sem 110-zel trailert húzva... evett már 8-at is, 9 körül van az átlaga.
Előzmény: PowerZ (2356)
draft755 Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2358

Haho !

 

Egy kicsit többet (2-3l ?) mint a II-es Golf diesel. Es, ha nem kell velük teljesen lefekezni a lampaknal akkor meg fürgebbek is a rövid valto miatt. :)

 

> Mennyit fogyasztanak ezek?

Előzmény: PowerZ (2356)
draft755 Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2357
Ma megnezem ujra mert nem vagyok 100% biztos, de azt hiszem 10-labas volt ... Jössz az elköv. 1-2-3 honapban Bp.-re fel ? :) Ha igen, ne felejtsd el felhozni magaddal. De felveszem meg tclar-al a kapcsolatot aztan lehet, hogy rabizom v.mikor komplettan az egeszet (ha elvalalja :-)). Mert lesz ott forrasztgatni valo, az biztos. A relet meg ö ismeri igazan, hogy hogyan lehet javitani. Bar most nem a belseje ment szet mint szokott.
Előzmény: trafo2000 (2355)
PowerZ Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2356
Na hali.

Végre Tranyozhattam kicsit. :))) 3 napig dolgoztam egy 93-as 2.5D-vel. Nagyon nagy filing. Csak sajna a városba ugrálni a sorok között nagyon nem elég. A hangját imádom. Mennyit fogyasztanak ezek?
trafo2000 Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2355
Szerintem javítható amúgy az a relé.Ellendareabom vagyis csatlakozóm lehet hogy van.
Előzmény: draft755 (2354)
draft755 Creative Commons License 2007.10.30 0 0 2354

Hat vagy ujat veszek vagy megint tclar fogja megtuningolni. Most a belseje biztos jo, de egyszerüen egy lab komplettan lerohadt => nem is müködik evvel az izzitas. Majd meglassuk ... A nagyobb gond az ellendarab amibe belenyomod ezt az aranyos feketedobozt. na az mar biztos cseres. Viszont olyat sztem nem is arulnak. :(

A vegen meg tenyleg nyomogombos lesz az izzitasom ! :)

Előzmény: trafo2000 (2352)
draft755 Creative Commons License 2007.10.30 0 0 2353
Ujat tettel fel ? Eleg szar a kep minösege. Küldök neked most mar egy mobil nagysagu fenykepezöt ! :)
Előzmény: trafo2000 (2351)
trafo2000 Creative Commons License 2007.10.30 0 0 2352
A kilenc lábas az 14500 körül,a 10 lábas 15600 körül van árban.De lehet simán nyomógombal is,akkor ócó.
Előzmény: draft755 (2349)
trafo2000 Creative Commons License 2007.10.30 0 0 2351
Tetőjavítás volt,cserép meg léc csere.Azért teló mert meló közben nincs nálam fényképező :)
Előzmény: draft755 (2350)
draft755 Creative Commons License 2007.10.30 0 0 2350
Ja kerem, igy könnyü ...! Telefonnal többet ne fenykepezz. Betonoztatok is ? :)
Előzmény: trafo2000 (2348)
draft755 Creative Commons License 2007.10.30 0 0 2349
Sztem most igy hagyom. Megprobalom ugyis a telen minnel kevesebbet hasznalni a kocsit. Na meg most van mas baj is. :(
Tclar 2 eve megcsinalta a izzato relet. Sajnos szetrohadt es letört az egyik csatlakozoja + az ellendarab amibe beledugod szinten teljelesen tre (cseres). Nem is tudom, hogy lehet ilyet e kapni ...
Előzmény: trafo2000 (2347)
trafo2000 Creative Commons License 2007.10.29 0 0 2348
a múlt hetet végig dolgozta az öreg billencs,nagy segítség volt.(tetőcsere volt a műhelyemen)
trafo2000 Creative Commons License 2007.10.29 0 0 2347
A régi fáradtolaj természetesen hígabb volt már mint az új.Ha nagyon zavar a dolog,kicseréljük a kettes szinkront.Bár az egyes kettes fokozat jellemzően nehezen kapcsolható hidegen a legtöbb transitnál.De pl a type9 váltónál minden fokozat nehezen kapcsolható,és tovább tart felmelegednie mint az mt75 nek
Előzmény: draft755 (2346)
draft755 Creative Commons License 2007.10.26 0 0 2346
Es ez akkor azt jelenti, hogy a regi valtoolaj ennyivel volt higabb mint a mostani ? Amennyivel most jobban akad a kettes gang ?
Mondjuk amit irsz az igaz. Az elsö 3-4 valtas okoz igazan gondot (kettes fokozatba), de oriasi a különbseg a valtoolaj csereje elötti es utani allapot között.
Előzmény: trafo2000 (2345)
trafo2000 Creative Commons License 2007.10.26 0 0 2345
Ford mt 75,ez volt a dobozra írva.Az hogy hidegen akad az jellemző hiba sajna,a type9 váltónál ez még rosszabb,de megvan picit az mt 75 nél is.Ahogy figyeltem nekem csak az első két-három kapcsolásig csinálja.Amúgy ennél hígabb váltóolaj nincs,ez is már olyan híg mint az automataváltó olaj.Dupla kuplung segít a dolgon.
Előzmény: draft755 (2344)
draft755 Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2344
Trafo-bacsi ! A valtoolaj amit multokor beöntöttel nekem milyen volt ? Erdeti Ford azt tudom, de melyik fajta ? Nagyon durvan akad a valto pedig meg nincs is olyan hideg ejszaka. Reggel elindulas utan alig tudok kettesbe valtani.
Az audiban szinten csereltünk most kb. 5-6 hete. Avval nincs gond. Abba Castrolt öntöttünk (FLX ?). A literara kb. ott volt mint a forde.
Remelem javulni fog a helyzet különben lehet lecserelni. Normalis ez ilyenkor (a kezdetekben) ?
Előzmény: trafo2000 (2342)
draft755 Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2343
Na akkor mar Te is jartal arra ... :(
Nekem most mashol inztezik jattert. Meg szerencse, hogy nem csak oda mehetsz.
Előzmény: bogyo28 (2337)
trafo2000 Creative Commons License 2007.10.23 0 0 2342
Alkatrésznek vettem,de azért tesztelgetem,nagyon jól megy.
Előzmény: trafo2000 (2341)
trafo2000 Creative Commons License 2007.10.23 0 0 2341
került hozzám egy nagytestvér,V8 econoline.
mi-mó Creative Commons License 2007.10.22 0 0 2340

-hiába-/kimaradt

mi-mó Creative Commons License 2007.10.22 0 0 2339

Gratulálok!De ,az a legnagyobb baj,hogy tapossa ki egy-két ember az így is járható utat,mert amira a aharmadik kerül oda ugyan ez vár rá!En csak ezt nem értem!Miért kell mindenkinek-mindíg 1000 ajtón döngetni ha valamit szeretne elintézni az öreg autójával kapcsolatban.

-Lehet így szűrnek,aki már itt elbukik ne akarjon veteránt mert nem elég fanatikus a személyisége,akinél veszélyben lenne egy koros technikai mementó! 

Előzmény: Earles (2338)
Earles Creative Commons License 2007.10.22 0 0 2338
Én keresztül fogom vinni a veteránosítást. Néhány akadékoskodó majom nem fog ebben meggátolni. Az a helyzet, ha az embernek van kellő kitartása, néhol elég nagy a pofája, másutt meg tudja tartani a száját, tudja megfelelően kezelni az ellenséget, akkor mindent el lehet intézni. Legjobb példa a származásellenőrzésem. Még mindig ugyanarról az autóról van szó. Most jött meg a papír, hogy minden oké. Persze ez is úgy kezdődött több, mint egy hónapja, hogy "ja, hát külföldi forgalmi és az utolsó rendszám nélkül nem lehet". Arra a kérdésre, hogy miért nem, az volt a válasz, hogy a számítógépprogram kéri ezeket az adatokat, nélkülük nem enged továbblépni. Előkerült gyorsan egy szabályzat, hogy kiderítsük, mit lehet tenni. Kiderült, hogy semmit, bár említ olyat, hogy forgalmi helyett egyéb okmány is elfogadható. Itt a gyenge pont. Mi lehet egyéb okmány??? Senki sem tudja. Készültem, volt egy papírom a korábbi tulaj osztrák önkormányzattól, amiben az autó adatai szerepeltek, továbbá egy tulajdonviszonyokat igazoló nyilatkozat (1966-tól 1990-ig használták, aztán Hegyeshalomnak ajándékozták). (Érdekes módon az osztrákokat ismeretlenül kerestem meg emailben, leírtam a bánatom, hogy kéne valami ilyesféle papír, és semmi időn belül itt volt a posta. Plusz egy email, hogy ha forgalomképes az autó, akkor szeretettel várnak vele vendégségbe, lehet az archívumben régi fotókat kukázni róla, stb. Kedves emberek.) A gyengébbek kedvéért volt magyar fordítás is nálam. Erre felbolydult az egész okmányiroda, nézegették a papírt, tanakodtak, felettest hívtak, vakaróztak, aztán kiderült, hogy nem jó. Ez bizony nem okmány. Úgy itélték meg, hogy nem hiteles dolog egy önkormányzat által kiállított, polgármester által aláírt, fotóval alátámasztott papír. Szerintük akár csont hazugság is lehet az egész. Röhej. Itt volt az amikor kussolni kellett. Eljöttem, de egy csomó infót leszűrtem, nevezetesen hogy ezeknek fingjuk sincs a dologról. Következő lépés: telefon a központi okmányirodába. Órákon át (szó szerint értendő) tartó csörgetés, illetékesek kapcsolgatása után kiderült, hogy ott sem jobb a helyzet. Egy különbség viszont volt: próbáltak segíteni. Addig smúzoltam a diszpécserkisasszonyokkal, hogy egyész magas szintekre tudtam felkapcsoltatni a telefont. Beszéltem egy nővel, elsírtam az ügy részleteit, aztán azt mondta, hogy beszél a főnökével (minden okmányirodák 2. számú mindenhatója), aztán visszahív. Na gondoltam, addig álljak fél lábon... Nem telt bele egy óra, itt a meglepi, hív a nő. A főnöke azt mondta, hogy a papír teljesen jó, és hogy mondjam meg a csinovnyiknak a helyi okmányirodában, hogy a származásellenőrzést csinálja meg, és hivatkozzak rá név szerint. Úgy is tettem. Visszamegyek, hivatkozok, abben a pillanatban megfagyott a levegő az okmányirodában. Érdekes módon most már tökéletesek voltak a papírjaim, a programban a "rendszám" és a "forgalmi engedély száma" rovatokban megfelelt a "+++", elment az infó a programba. Úgy tűnt, hogy vége. Két hét múlva megint okmányiroda más okból kifolyólag, azt elintéztem, a végén az aláírásnál nézik a nevemet, és úgy mellékesen azt mondják, hogy nekem van ám itt valamim, ami visszajött, mert nem jók a papírok. Nem értesítettek, ez így véletlenül derült ki. Ha nem tévedek arra, lehet, a mai napig várom a papírt. Ismét telefonálgatás a központi okmányirodába, egy jó óra után ismét a korábbi nőhöz jutottam, mondom mi van. Gyakorlatilag burkoltan elnézést kért, hogy ilyen hülyék az ügyintézők, és kaptam egy számot, ahol közvetlenül lehet beszélni a származásellenőrzést végző céggel (azt hiszem MGA Kft). Ott egy kedves nő fogadott a telefonnál, huszadszor is elsírom a bánatom. Azt mondta, hogy az okmányirodától nem keresték őket az anyagommal (akkor mi alapján rinyálnak, hogy nem jó a papír????), és szerinte ez teljesen síma ügy. Azért beszél a főnökével, de biztos oké lesz. Fél óra múlva visszahív, hogy a főnök szerint is renben van, és hogy szerencsém van, mert egy adag osztrák papírt most intéznek, és ha el tudom faxolni a papírjaimat, akkor hozzárakják az én ügyemet is. Úgy is lett, de arra megkértek, hogy szóljak az okmányirodának, hogy az anyagomat sürgősen küldjék át hivatalosan is, mert magánemberrel ők elvileg nem állhatnak kapcsolatban. Az meg elég hülyén jön le, hogy az eredmény előbb megvan, mint a hivatalos megbízás. Persze amikor szóltam nekik, akkor én voltam a büdös gyökér, mert belekavarok a "munkájukba". Aztán a héten megjött a papír, hogy rendben van.
Előzmény: bogyo28 (2336)
bogyo28 Creative Commons License 2007.10.21 0 0 2337
a XII kerületben a Tranyóval is szopattak rendesen, május óta nem tudom átiratni a tüzoltót, eredetvizsga buko, stb....
Előzmény: draft755 (2328)
bogyo28 Creative Commons License 2007.10.21 0 0 2336
Kezdek egyre jobban örülni annak hogy nem akartam veteránosítani az én tüzoltómat... és anno a MAVAMSZ is állandóan azzal baszogatott hogy a caprikat is vissza kéne alakítani gyárira hogy veteránok legyenek. de ha már egy eredeti tüzoltó tranyó se jó, akkor mi értelme az egésznek? és persze közben nem kevés nagyvasat látok OT rendszámmal, ami ki tudja mennyire eredeti...
Előzmény: Earles (2322)
trafo2000 Creative Commons License 2007.10.11 0 0 2335
de telefonon egyszerűbb azért ezt intézni a kasznira írtam árat
Előzmény: Leslie (DG) (2334)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!