Nem értem különben, hogy mi a franc ez a várakozási idő, emlékezetem szerint nem vagyok új felhasználó, és valahol azt olvastam, hogy ez csak azokra vonatkozik. Ez a fórum lehet hogy jobb lett, de én még nem nagyon értem a működését, viszont legalább gyorsabb sem lett...
A papírhajó szerint a Csiga-biga nevű hajóval órás sétajáratra lehet menni. Aztán miután fizettél derül ki, hogy helyette a Mustanggal visznek.:-)))))))
Hű, erre én már (vagy inkább még) nem emlékszem...
Arra emlékszem, hogy a 80-as évek közepén hosszú évekre hanyagolták az északi parti vonaljáratot Tihanytól nyugatra, de volt egy K járat Keszthely-Tihany között (ált. a Keszthely járta), meg persze a hosszú G...
Talán ma sem lenne marhaság a V (vagy H?) Keneséig, vagy mondjuk Almádiig.
Örülnék, ha ketten-hárman össze tudnánk dobni azt a 49 (51) %-ot. Meg is számolom legközelebb, ha felmegyek a padlásra vasvillával megforgatni a papírpénzt (meg ne penészedjen) - mennyivel is fogok beszállni az üzletbe.:)))) Nem kell sokáig olvasgatnom. De komolyabban: talán az érintett önkormányzatok kérésére, segítségével lehetne eredményt elérni menetrend-ügyben...
Egyébként emlékszem, a 80'-as évek elején a mostani V3 járat Keneséig közlekedett, onnan fordult vissza délután. Így mintegy ellenpárja volt a J-nek. Utaztam is rajta egyszer, a Tünde volt.
No, majd ha a mi kezünkben lesz a BHRt, intézkedünk... :)))
Mik a terveid? Puccs, vagy dobjuk össze a 49%-ra a pénzt, és kenjük meg valami kisebb önkormányzat vezetőit, hogy adjanak még oda 2%-ot a többségi irányításhoz?
Erről Tom többet tudhat, de szerintem nem olvassák.
Marekp-nek teljesen igaza van abban, hogy a jobb lenne ha A szembe menne J-vel (na persze, ha közel érnek, akkor kerülje ki...:-)))).
Én annyit tudok, hogy a BHRT-nél a hajókon írják a kis naplóba (vagy mibe) az utasszámot (tavaly legalább is többször láttam), így azért valamennyire képben lehetnek, és talán igyekeznek akkora hajót, és arra járatni, amerre utas is van. Persze lehet, hogy naiv vagyok, de azért a BHRT mégsem MÁV...
A Siófok-Füred vonaltól keletre szerintem gyenge a menetrend, biztos lennének itt jobb lehetőségek, mert pl. Almádi v. Alsőörs elég jelentős turistaforgalommal bír a nyáron... Bár fejlődés is volt az elmúlt években (M).
Üdvözlöm a "fordaértekezlet" résztvevőit. Az A-járatot nyilván azért találták ki és közlekedtetik, hogy a Füredtől keletre fekvő településeket összekösse a déli parttal. Eddig OK. De maximálisan igaza van marekP-nek és egyetértek vele, hogy inkább szembe kellene mennie a J-járattal (délelőtt és délután is)!!! No, majd ha a mi kezünkben lesz a BHRt, intézkedünk... :))) Addig is olvashatnák a BaHartosok a topickot. Tényleg: szerintetek olvassák??? Van ennek valami jele?
Szerintem jó, csak az a 8.00 túl korán van. Volt korábban 8-kor T, régebben 7.20 kor M, meg G, de biztos azért szüntették meg, mert senki nem utazott rajta.
Az A indulhatna Füredről, csak akkor valahogy meg kellene oldani a Siófok nevű cipősdoboz hazaszállítását...
Az A1 járat a legértelmetlenebb az aktuális menetrendben. Egymás után közlekedik negyed órás eltéréssel két hajó, aztán egész nap semmi. Tiszta hülyeség.
Bár itt a legutolsó kép tűnhet a legjobbnak, semmi egyéb zavaró momentum nincs a képen a hajón és az égbolton kívül, nekem mégis az első tetszik jobban, a hullámkígyó miatt.
Igyekszem figyelemmel kísérni a hozzászólásokat. (Tegnap kerestél mobilon - már nem aktuális?) A holnapi hazautazásom megterveztem: 852.sz. vonat Sv - Siófok, A1 járat Siófok - Balmádi. Aztán egy hét szabi a Tó körül, úgyhogy várom az infókat: melyik hajó hol jár...