Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

trafo2000 Creative Commons License 2007.11.02 0 0 2370
Adagolót szinte csak akkor kell leszedni ha az előtöltés állító dugattyú szimeringjét kell cserélni.Az adagoló egyébként nem lehet rossz,ha az nem szívja a gázolajat akkor megáll mint szög,ilyet nem csinál hogy hol megy hol nem.
Előzmény: Dengo Cx (2369)
Dengo Cx Creative Commons License 2007.11.01 0 0 2369
Meg találtam majd holnap szét kapom és meg nézem meg a le állító szelepet is csak kell keresnem hozzá egy cső kulcsot mert nem férek hozzá se csillag se villás kulcsal.
Kiváncsi leszek hogy mi lehet majd holnap meg látom ha egyik se akkor nagy a sz opás de remélem nem az adagoló.
Előzmény: trafo2000 (2368)
trafo2000 Creative Commons License 2007.11.01 0 0 2368
Abból tudja engedni a gázolajat a gyertyára ha izzítani kell,mert ebben egy darab központi lángizzító gyertya van.Ez a visszafolyó ágból töltődik fel.Egy mk1 fiesta úszó és tűszelep van benne,olyan mint egy karbinak az úszóháza.Az akksi felett van,a szélvédő alatt.
Előzmény: Dengo Cx (2367)
Dengo Cx Creative Commons License 2007.11.01 0 0 2367
Köszi
Az a napitartály az mit takar?? Mert ez az első Transitunk és ilyet még nem hallottam.
Vagy mire szolgál??
Ez már azé nagy segitség:) remélem nem adagolós reggel ez lesz az első dolgom hogy meg nézem ezeket
trafo2000 Creative Commons License 2007.11.01 0 0 2366
Ki kell szedni a leállítószelepet és megnézni hogy nincsenek e apró fémdarabkák az alján.Jó adagolósműhely az Mohácson van.De gondolom az messze van neked.De érdemes átnézni a visszafolyó ágat is,a tiéden gondolom cav adagoló van,az érzékeny a visszavezetésre is.Pl ha megtörik egy cső,vagy eldugult a napitartály (az autó jobb oldalán az akksi felett)
Előzmény: Dengo Cx (2365)
Dengo Cx Creative Commons License 2007.11.01 0 0 2365
Huh jó sok mindent irtál!!
A ac az fel keményedik be is indul a kocsi és olyan mintha nem kapna tápot vagyis el fogyna és le áll.
Majd ujra tudom inditani egy kis köszörülés után aztán megint megy és megint el áll.
Olaj nem folyik sehol eddig pöcc röff izitás nélkül is indult olajszürőt most cseréltem meg levegő szürőt is hátha az a baj de nem.
Már mondták hogy lehet az adagoló ha az akkor tud valaki egy megbizható szerelőt.
Amúgy jó a fórum olyan mint a Citroenes ez előtt ott voltam fent mert volt egy jó kis Citroen Cx em ez a nevemen is látszik és ott meg szoktam hogy mindenki segit ahol tud ez látom itt is nagyon jól müködik! Igy tovább:)
Köszi a segitséget előre is!
trafo2000 Creative Commons License 2007.11.01 0 0 2364
Az adagolón lévő leállítószelep kap áramot rendesen?
Előzmény: trafo2000 (2363)
trafo2000 Creative Commons License 2007.11.01 0 0 2363
Sok minden lehet.A kézi ac átereszt.Falsot szív az üzemanyagszűrő és a ház között.Eldugult szűrő.Öreg porózus gumicsövek.A műanyag üzemanyagcső és az adagoló vagy szűrőház közötti tömszelencés rendszerü gumigyűrü szakadt.Tömítetlenség az adagoló hajtótengelyénél,vagy a gázkarnál vagy az előtöltés állító dugattyúnál.
Ha áll az autó nem folyik vagy csöpög valahol gázolaj?A blokk bal oldala nem olajos az adagoló alatt?Az izzítás napitartálya nem enged gázolajat?A kézi ac pumpálásakor felkeményedik?Pumpálás után sem indul?
Előzmény: Dengo Cx (2362)
Dengo Cx Creative Commons License 2007.11.01 0 0 2362
Sziasztok!
Kéne egy kis segitség vettünk kb. 2 hónapja egy Ford Transitot 2.5 dizel 87 es évjárat alacsony rövid. Szép sárga!
Nagyon jó aranyos persze vannak hiányosságai pl az hogy a múlthéten egyet gondolt és le ált azóta nehezen indul be aztán megy 2 percet és ugy tesz mint ha elfogyna a táp és le áll majd nagy köszörülés árán újra indul megint megy és le áll!
Mi a gond???
Amúgy pöcc röff indult eddig!!
Üdv Dengo
Majd lökök fel képet!
trafo2000 Creative Commons License 2007.11.01 0 0 2361
Jó természetesen.Az új Fiestánkba is a Ford gyári olaja kerül a formula 5w30.Transitba vegyél 10w40 et.Régóta ezeket az olajakat használjuk meg a Q8 at mindenki megelégedésére.Csak motorcraft vagy minimum fiaam olajszűrőt vegyél.
Előzmény: tclar (2360)
tclar Creative Commons License 2007.11.01 0 0 2360
Trafó! Motorolajban a Fordos jó? Köszi
Leslie (DG) Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2359
nekem 10 felett sosem eszik, sem dugóban, sem városban, sem 110-zel trailert húzva... evett már 8-at is, 9 körül van az átlaga.
Előzmény: PowerZ (2356)
draft755 Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2358

Haho !

 

Egy kicsit többet (2-3l ?) mint a II-es Golf diesel. Es, ha nem kell velük teljesen lefekezni a lampaknal akkor meg fürgebbek is a rövid valto miatt. :)

 

> Mennyit fogyasztanak ezek?

Előzmény: PowerZ (2356)
draft755 Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2357
Ma megnezem ujra mert nem vagyok 100% biztos, de azt hiszem 10-labas volt ... Jössz az elköv. 1-2-3 honapban Bp.-re fel ? :) Ha igen, ne felejtsd el felhozni magaddal. De felveszem meg tclar-al a kapcsolatot aztan lehet, hogy rabizom v.mikor komplettan az egeszet (ha elvalalja :-)). Mert lesz ott forrasztgatni valo, az biztos. A relet meg ö ismeri igazan, hogy hogyan lehet javitani. Bar most nem a belseje ment szet mint szokott.
Előzmény: trafo2000 (2355)
PowerZ Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2356
Na hali.

Végre Tranyozhattam kicsit. :))) 3 napig dolgoztam egy 93-as 2.5D-vel. Nagyon nagy filing. Csak sajna a városba ugrálni a sorok között nagyon nem elég. A hangját imádom. Mennyit fogyasztanak ezek?
trafo2000 Creative Commons License 2007.10.31 0 0 2355
Szerintem javítható amúgy az a relé.Ellendareabom vagyis csatlakozóm lehet hogy van.
Előzmény: draft755 (2354)
draft755 Creative Commons License 2007.10.30 0 0 2354

Hat vagy ujat veszek vagy megint tclar fogja megtuningolni. Most a belseje biztos jo, de egyszerüen egy lab komplettan lerohadt => nem is müködik evvel az izzitas. Majd meglassuk ... A nagyobb gond az ellendarab amibe belenyomod ezt az aranyos feketedobozt. na az mar biztos cseres. Viszont olyat sztem nem is arulnak. :(

A vegen meg tenyleg nyomogombos lesz az izzitasom ! :)

Előzmény: trafo2000 (2352)
draft755 Creative Commons License 2007.10.30 0 0 2353
Ujat tettel fel ? Eleg szar a kep minösege. Küldök neked most mar egy mobil nagysagu fenykepezöt ! :)
Előzmény: trafo2000 (2351)
trafo2000 Creative Commons License 2007.10.30 0 0 2352
A kilenc lábas az 14500 körül,a 10 lábas 15600 körül van árban.De lehet simán nyomógombal is,akkor ócó.
Előzmény: draft755 (2349)
trafo2000 Creative Commons License 2007.10.30 0 0 2351
Tetőjavítás volt,cserép meg léc csere.Azért teló mert meló közben nincs nálam fényképező :)
Előzmény: draft755 (2350)
draft755 Creative Commons License 2007.10.30 0 0 2350
Ja kerem, igy könnyü ...! Telefonnal többet ne fenykepezz. Betonoztatok is ? :)
Előzmény: trafo2000 (2348)
draft755 Creative Commons License 2007.10.30 0 0 2349
Sztem most igy hagyom. Megprobalom ugyis a telen minnel kevesebbet hasznalni a kocsit. Na meg most van mas baj is. :(
Tclar 2 eve megcsinalta a izzato relet. Sajnos szetrohadt es letört az egyik csatlakozoja + az ellendarab amibe beledugod szinten teljelesen tre (cseres). Nem is tudom, hogy lehet ilyet e kapni ...
Előzmény: trafo2000 (2347)
trafo2000 Creative Commons License 2007.10.29 0 0 2348
a múlt hetet végig dolgozta az öreg billencs,nagy segítség volt.(tetőcsere volt a műhelyemen)
trafo2000 Creative Commons License 2007.10.29 0 0 2347
A régi fáradtolaj természetesen hígabb volt már mint az új.Ha nagyon zavar a dolog,kicseréljük a kettes szinkront.Bár az egyes kettes fokozat jellemzően nehezen kapcsolható hidegen a legtöbb transitnál.De pl a type9 váltónál minden fokozat nehezen kapcsolható,és tovább tart felmelegednie mint az mt75 nek
Előzmény: draft755 (2346)
draft755 Creative Commons License 2007.10.26 0 0 2346
Es ez akkor azt jelenti, hogy a regi valtoolaj ennyivel volt higabb mint a mostani ? Amennyivel most jobban akad a kettes gang ?
Mondjuk amit irsz az igaz. Az elsö 3-4 valtas okoz igazan gondot (kettes fokozatba), de oriasi a különbseg a valtoolaj csereje elötti es utani allapot között.
Előzmény: trafo2000 (2345)
trafo2000 Creative Commons License 2007.10.26 0 0 2345
Ford mt 75,ez volt a dobozra írva.Az hogy hidegen akad az jellemző hiba sajna,a type9 váltónál ez még rosszabb,de megvan picit az mt 75 nél is.Ahogy figyeltem nekem csak az első két-három kapcsolásig csinálja.Amúgy ennél hígabb váltóolaj nincs,ez is már olyan híg mint az automataváltó olaj.Dupla kuplung segít a dolgon.
Előzmény: draft755 (2344)
draft755 Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2344
Trafo-bacsi ! A valtoolaj amit multokor beöntöttel nekem milyen volt ? Erdeti Ford azt tudom, de melyik fajta ? Nagyon durvan akad a valto pedig meg nincs is olyan hideg ejszaka. Reggel elindulas utan alig tudok kettesbe valtani.
Az audiban szinten csereltünk most kb. 5-6 hete. Avval nincs gond. Abba Castrolt öntöttünk (FLX ?). A literara kb. ott volt mint a forde.
Remelem javulni fog a helyzet különben lehet lecserelni. Normalis ez ilyenkor (a kezdetekben) ?
Előzmény: trafo2000 (2342)
draft755 Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2343
Na akkor mar Te is jartal arra ... :(
Nekem most mashol inztezik jattert. Meg szerencse, hogy nem csak oda mehetsz.
Előzmény: bogyo28 (2337)
trafo2000 Creative Commons License 2007.10.23 0 0 2342
Alkatrésznek vettem,de azért tesztelgetem,nagyon jól megy.
Előzmény: trafo2000 (2341)
trafo2000 Creative Commons License 2007.10.23 0 0 2341
került hozzám egy nagytestvér,V8 econoline.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!