Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pepetigris Creative Commons License 2016.07.10 0 0 15426

Én is ezt találtam, valaki csináltatta esetleg náluk?

Előzmény: Totya3 (15425)
Totya3 Creative Commons License 2016.07.10 0 0 15425

Itt is megkérdezheted. Direkt 2,2 i-CTDi is van csomag...

http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?id_category=57

Előzmény: pepetigris (15421)
Totya3 Creative Commons License 2016.07.10 0 0 15424

Olyan helyen, ahová el kell vinni a kéttömegű lendkereket, a tárcsát és a szerkezetet és kb. 40% megerősítik, összeillesztik. Maga a tárcsa nem sokat ér tuning mellett. Ha meg nem tuning, akkor semmi értelme, tegyél bele simát. Sok esetben, ahol csak a tárcsa lett felkevlározva, rángatott a szerkezet. Mindenképpen érdemes összeszabályoztatni, különben szedheted szét néhányszor. Ha a neten keresel ,találsz néhány helyet, kb. 60-ért szokták ezt csinálni, ami megéri...

Előzmény: pepetigris (15421)
wastegate Creative Commons License 2016.07.09 0 0 15423
Előzmény: wastegate (15422)
wastegate Creative Commons License 2016.07.09 0 0 15422

XVII. Zsuzsanna utca ... Hajdú Kálmán.

Viszed a tárcsát lefúrják a régi kopóréteget és felszegecselik az újat.

 

w

Előzmény: pepetigris (15421)
pepetigris Creative Commons License 2016.07.09 0 0 15421

De, kevlárra gondoltam. Hol érdemes csináltatni?

Előzmény: wastegate (15420)
wastegate Creative Commons License 2016.07.07 0 0 15420

Napi használat közben nem fogod szeretni ... nem elég a kevláros tárcsa !?

Ha sok a startolós nyomatékos indulás akkor a szinter jobban bírja.

 

w

Előzmény: pepetigris (15419)
pepetigris Creative Commons License 2016.07.07 0 0 15419

Van valakinek tapasztalata szinter kuplunggal kapcsolatban?  (2.2 ctdi)

Totya3 Creative Commons License 2016.06.30 0 0 15418

Boldogan. :)

Előzmény: pepetigris (15417)
pepetigris Creative Commons License 2016.06.30 0 0 15417

Hogy bírsz így élni? :-)

 

Előzmény: Totya3 (15413)
sleon Creative Commons License 2016.06.29 0 0 15416

A WD40 eddig megoldotta a kontakt hibát köszi az infót!

sleon Creative Commons License 2016.06.27 0 0 15415

Köszi megpróbálom! 

 

Előzmény: CoIie (15409)
CoIie Creative Commons License 2016.06.26 0 0 15414

Akkor egy 8%-al kisebb kerékátmérő csodát tud tenni és ezzel 100-nál pontos lesz! :)

Előzmény: Totya3 (15413)
Totya3 Creative Commons License 2016.06.26 0 0 15413

Ezt én is tudom. Van egy EU-s szabály, miszerint sebesség 110%-a, +-6 km/h. Azaz ha 100-al mész, akkor lehet 104, vagy 116 is, azt elfogadják. De engem nem ez érdekel, hanem az, hogy hogyan lehetne beállítani. Közben kiderítettem, hogy minden adat CAN-en keresztül meg fel a km/h egységbe. Valószínű, hogy nem tudom megszerezni a szükséges infókat, sajna. Valószínű könnyebben építek egy másik kijelző egységet a gyári helyére, mint a gyáriban lévő mikrokontrollernek megszerezném a kódját, fejlesztő környezetét stb. Először azt gondoltam, hogy a km/h jelet külön viszik fel, hogy a CAN hibája miatt ne menjen el a sebesség kijelzés, de tévedtem, minden CAN-en, megy. A régebbi autómban 100-ig 1-2-őt csalt, ez meg 8-at. Nem tudom, majd meglátom mi lesz... 

Előzmény: CoIie (15410)
mitchs Creative Commons License 2016.06.26 0 0 15412

Ja. Végül kiderült, hogy a hátsó szélvédő fűésszálai közül az egyik meg volt szakadva.  A szélvédő be volt párásodva és rányomtam az ablakfűtést és az egyik fütőszál környezétében nem szárította le a párát. Szabad szemmel nem láttam rajta szakadást így nagyítóval néztem végig és találtam rajta egy kb. 0,5mm-es szakadást. Érdekes a dologban, hogy nem vertem oda semmit a fűtőszálhoz, így nem is értem hogy szakadt el. Vannak ilyen ezüst tartalmú fütőszál ragasstók azzal megragasztottam és jó lett. ( egyébként ha van műszered, azzal ki is mérheted a fűtőszál hálózaton végig játszogatva, hogy hol van a szakadás.) Ha nincs sehol szakadás, akkor az antenna erősítő is behalhatott, de ez állítólag nagyon ritka.

Előzmény: Törölt nick (15408)
chunter Creative Commons License 2016.06.26 0 0 15411

Néztem, hogy többeknél volt gond a gyári CD-s rádióval. Elvileg mp3-at szeretné, ha be tudná olvasni a CD-ket. Tettem bele tisztító CD-t, de sajnos többszöri próbálkozás után se lett jó. Van valami megoldás ennek a javítására, vagy inkább ruházzak be egy USB-s yatour-ba? 

CoIie Creative Commons License 2016.06.25 0 0 15410

Szerintem minden pontos addig a pontig, amíg a Honda azt akarta. Azután az órán szándékosan eltorzítja + 5-10-el, sebességfüggően.

Előzmény: Totya3 (15388)
CoIie Creative Commons License 2016.06.25 0 0 15409

Ha nem oldódott még meg, akkor meg lehet próbálni fellazítani a hengeres tempomat kapcsolót a kuplungpedál felett és 180°-al elforgatva (csatlakozóval, kábbellel) visszarögzíteni (1 anyacsavar).  Ekkor a pedál a kapcsoló tolórúdját a másik irányba próbálja 'körpályán' eltolni és segíthet az érintkezésben (ahogy nálam tette).

Előzmény: sleon (15394)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.25 0 0 15408

Lett megoldás ?

Nálam is előjött ugyan ez...

Előzmény: mitchs (15350)
chunter Creative Commons License 2016.06.23 0 0 15407
wastegate Creative Commons License 2016.06.23 0 0 15406

Nem gondolnám, hogy "pöccre" kellene indulnia ...

 

w

Előzmény: sleon (15404)
chunter Creative Commons License 2016.06.23 0 0 15405

Nehéz indítás sok mindentől lehet

- elégtelen üzemanyag ellátás: üzemanyagszűrő, ac-pumpa stb..

- rossz gyújtás: gyertya, trafó

 

Én is a gyertyákkal kezdenék. 

 

Előzmény: sleon (15404)
sleon Creative Commons License 2016.06.23 0 0 15404

Mostanság nekem az 1,8 benzines nehezen indul. Ez alatt azt értem, hogy nem az a nyomod a gombot és pöcre indul hanem forgat 3-4-et mirre elkapja. Mi lehet a gond ? Esetleg gyertya csere? 96 ezer km van benne.

chunter Creative Commons License 2016.06.23 0 0 15403

Igen, elég drágák. Én nagyon jó áron jutottam hozzá, de van benne km bőven (228e). Magasan extrázott példány, és ami fontosabb: a kocsi megkapott minden karbantartást (rendszeres olajcserék, friss kuplung, felújított kormánymű, hibátlan futómű, új felni és gumi). Igazi gondos tulaja volt, ennek megfelelően az autó - ha nem is új - de nagyon egyben van. Én már láttam pár dolgot, de ha azt mondták volna, hogy 100e van benne azt is elhiszem. Olajat nem eszi, motor füstmentes és olyan csendesen jár, h néha nézem a fordulatszámmérőt, hogy nem állt-e le. :)

Előzmény: Totya3 (15402)
Totya3 Creative Commons License 2016.06.23 0 0 15402

Sok szerencsét kívánok hozzá! Mindenkinek meg vannak az indokai, mit miért választ, amit tiszteletben kell tartani, illetve tanulni kell egymástól ez ügyben mindig. Érdekes minden történet, ami a választáshoz vezet. Nekem eddig benzines autóim voltak (nemrég cseréltem le a 2.2-es Accordomat), de mindenkinek körülöttem diesel, még a két autószerelő barátomnak is, akikkel együtt tuningoljuk a járgányokat a szűk baráti körnek. A sok tapasztalat meggyőzött, hogy nem azt kell nézni, hogy diesel-e, hanem azt, hogy milyen. Alap tézis, hogy Bosh vezérlés. Második a gondosság. Aztán, hogy inkább 4 henger és nem PDi. Persze a több hengeresek és a PDi, HDi-k is jól működhetnek, de várhatóan több velük a macera. Mindegyiknél van kivétel minkét előjellel! De csak az hogy diesel, nem deffiniálja, hogy az városba nem való, vagy fordíva. Azért mert kialakult egy sztereotípia, hogy jobb a diesel hosszú távra, mert gazdaságos, nem jelenti azt, hogy ne lenne alkalmas városi közlekedésre ugyanúgy, mint egy benzines, az vicces kijelentés lenne. Bizonyos kényelmetlenségek, mint hogy lassabban melegszik figyelembe vehetők, de ez inkább kényelmi kérdés, mint műszaki. Én japán párti vagyok, ez még egy plusz pont lehet, amikor az ember dönt, ki milyen márka mellett voksol. Ellenpont az ár lehet. (pl. tesóm most vett egy Volvo S60-at, 1,1mill, 8 éves, szép, diesel 5 henger, 163ló, én meg a 8 éves Civicet 2,6-ért. Most mi értelme lenne azon vívódni másoknak rajtunk, hogy ki volt a nagyobb hülye? Mindkettőnken megvannak az indokai és majd kiderül, hogy mi lesz. De bármi lesz, neki van 1.5milla előnye, hogy a felmerülő költségeket kompenzálja velem szemben. Én meg abban reménykedem, hogy a drágább Japán technika jobban kitart.) 

Lényeg, hogy úgy érezzük, jól választottunk. Tökéletes autó nincsen, de olyan igen, amit nagyon lehet szeretni.

Azt hiszem a Civic MK8 pont ilyen, ezért sok örömködést kívánok neked is!

Előzmény: chunter (15401)
chunter Creative Commons License 2016.06.23 0 0 15401

Ennyire nem mentem utána, hogy melyikben nincs. Időközben vettem egy 1.8sportot. 2.2-es dízelből nem sokat néztem meg. Tényleg jól tolnak, de elég lefingott volt mind amiket láttam. Néztem egy 1.8-as benzinest is, ami tetszett, de sok volt km benne. Cserébe végig volt szervizelve és mind műszakilag, mind a belső tér nagyon egyben volt. Látszott hogy volt gazdája (új gumik, szerviztörténet cserélve, motor olajat nem eszi, nem füstöl, nem zörög, egyenesen megy, stb...). Eljött volna a pont, hogy vidékre kellett volna járnom kocsikat nézni, de előtte felhívtam egy erős alkuval, amiben végül megállapodtunk. Nem bántam meg, ráadásul nem fekete vagy ezüst, hanem piros, ami nekem bejön. :)

Benzinessel valahogy nyugodtabban alszom, nem beszélve arról, hogy lehet napi járós kocsi lesz munkába (~10km Bp), úgyhogy jobb a békesség, de azt is elhiszem hogy van akinek városba is jó a dízel. 

 

 Volt egy két kisebb baja, amikből párat sikerült is javítani. Pl. ha nem hajtja be a tükröt a motor, akkor egy 34Ft-os PTC biztosíték cseréje megoldja a dolgot. CD olvasója nem veszi be a CD-ket azt még ki akarom tisztíttatni, de nagyobb baja ne legyen. 

Előzmény: Totya3 (15396)
Totya3 Creative Commons License 2016.06.21 0 0 15400

"Jónak mondod...."

Ennek örülök, viszont akkor nem értem mi a nézeteltérés oka. Biztosan mások a tapasztalatok...

Előzmény: alázógyík (15399)
alázógyík Creative Commons License 2016.06.21 0 0 15399

"Neked volt már diesel autód? Javítottál már ilyeneket? Tuningoltál már ilyeneket? Van már 15-20 év tapasztalatod ilyen téren?"

 

Jónak mondod....

Előzmény: Totya3 (15398)
Totya3 Creative Commons License 2016.06.21 0 0 15398

Természetesen meg tudod ítélni hogy nem értek hozzá. Neked volt már diesel autód? Javítottál már ilyeneket? Tuningoltál már ilyeneket? Van már 15-20 év tapasztalatod ilyen téren?

Azt kell megtanulni, hogy milyen olajat, milyen csereintervallumban kell használni, cserélni. Azt is, hogy hidegen nem hajtom szét a motort, bár a mostani motorok már sokkal jobban bírják, csak felesleges arra tíz percre. Ha meg tíz percen belül ott vagy városban, akkor ne autóval menj.

Előzmény: Varshi (15397)
Varshi Creative Commons License 2016.06.20 0 0 15397

> Érdekesek ezek az urban legendák! :)

 

Érdekesek ezek a hozzá nem értők. :-)

 

Amúgy mennyi idő szerinted télen bemelegedni egy dízelnek? (vízhőfok, olajhőfok, olajnyomás ->kenés) Hogy viseli a sok hidegüzemi járatást? Milyen kapcsolata van vajon a turbónak és a hengerfejnek az előbbi kérdésekhez...?

 

Esetleg nem árt tekintetbe venni, hogy megfontolja az ember, ha tanácsot kap.

Előzmény: Totya3 (15396)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!