Már július közepe van. és a Bayliner hajók B7, B8, B9 még mindig a siófoki örs udvarán. Talán nem is teszik őket vízre az idén? Lomac-et látni mindenfelé.
A Hron szlovák tolóönjáró nem átalakított, eleve ilyennek készült.
Piros volt a test és fehér a felépítmény.
Már amikor 83-ban elkezdték gyártani a TR 1000-s típust, tervbe volt véve, hogy sorozatban gyártanak majd ilyet, de csak több évvel az utolsó TR 1000 legyártása után készült el, úgy tudom, hogy csak ez az 1.
Tényleg elcsúfítottak néhány vízibuszt, de legalább megvannak és dolgoznak!
A Vár-Kert és az Óbuda tényleg nem lett szép, de kellemes sétafedélzetük lett, lent pedig tágas terük. És ez mindigis hiányzott a magyar vízibuszokból. Szépek voltak, de kizárólag túristautakra voltak jók. Minimális kilátással, fényképezni belőlük meg csak a bejárótól lehetett, feltéve, ha nyitva volt és, ha megengedték és ha nem állták el.
A sárgaságot, ami tényleg a Fonyód-Szentendre-Szentes, csigalassúsággal újítják fel és neki is alakítják a hátsó-felső sétafedélzetét.
2002 októberében jött át a Tiszáról, azóta dolgoznak rajta...
A Viking Europe és a River Adagio a többmillio eurós havaria után 1 héttel már felújítva, kijavítva vitte az utasokat.
Szegény kis vízibuszt meg ilyen lassan javítják.
A Szabadi viszont szép lett és formáját is megőrízte, de én még nem láttam, hogy utasokat vitt volna...
Zézé légyszi ne csesztesd szegény Enzot! Tudni akarja, hogy milyen hosszú, mekkora tömegű, hány szemből és fülből áll, és hogy hány éves a kapitály stb.
Még nem láttam a Moszkitót (vagy hogy is hívják) mozogni. Mostanáig. 10 perce jöttem át a Lánchídon, a Moszkva akkor fordult az Hotel Intercontinental alá.
Hát elég buta helyen van, de a kollégák épp ma fogják megvizsgálni, ,hogy ki lehet-e annyira melegíteni, hogy visszacsalogassák a horpadás nagy részét.
Először jött a Bakony, aki szépen leelőzte a mezőnyt. Tihanyrévnél való induláskor szerencséje volt, vagy 10 sec hátborzongatóan gyönyörű kürtszó után simán átjutott a mezőnyön.
Majd hatalmas tumultus lett, mire a Kossuth a indult. Nem sokat teketóriázott, teljes gázzal úgy elindult a mezőny felé, hogy meghűlt bennem a vér... Kissé durva volt. A hajók egy rész oldalt fordult, a többiek a kormánylapát rángatásával (mi ennek a szakszerű neve?) menekültek előre, de aztán nyitottak neki egy kis rést. A Széchenyi finomabban csinálta, igaz ő Szántód felől jött, jobban felkészülhettek rá.
Majd megjelent Siófok felől a Keszthely, és megállt udvariasan a hajózó úton kívül... Némi hezitálá után úgy döntött, nem esik neki a mezőnynek, és ellindult Szemes felé, továbbra is a hajózóúton kívül.
Csillag126 rangfokozatos hozzászólásából is azt a következtetést vonom le, hogy nagyságrendekkel nagyobb lehet ezen fórum olvasótábora, mint az aktív hozzászólók létszáma.