3. kép. Lehet, hogy az ajtó a lépcső miatt csak részben nyitható? Másrészt sajnálom, hogy ez a hosszanti padrendszer a hátsó részen megmaradt. Nagyon kényelmetlen háttámla nélkül utazni. Amúgy nem néz ki rosszul.
A Hévíz fotók web-esítése még várat magára, így inkább felteszek néhány képet előre, de természetesen az eredetik mennek a Balatoni hajók oldalra majd.
Ez meg előtte volt, a kép címe: A magyar tenger gyümölcsei (busa+Csiga Biga)
</P>
Megj: mi a véleményetek az ilyen vízjelezéshez? Kérdés egész pontosan az, hogy az eredeti kép és ez a kép jogilag hogy is van? Szerintem az eredeti már más képnek minősül. Talán...
Nem. Évekig csináltam fiatalabb koromban, de nem azért, mert olyan nehéz, hanem mert már akkor is kevés volt rá az időm. Amúgy nem tudom, mi a piaci értéke, de ha közgazdász-órabérrel számolok, biztos, hogy nem lenne rá fizetőképes kereslet. :))) Meg túl sokat kell molyolni ahhoz, hogy csak úgy tovább adja az ember.
A katamaránok miatt. Normál víznél ugye a kaput kifelé hajtják és hogy ne akadjon el, és ne kelljen célozgatni a közepét. Most egyenlőre befelé hajtják és fa járólapot tesznek le.
Beszállás és fordulás megkönnyítésére alacsony víznél.
Ha valaha még lesz nagyvíz (100<), akkor meg cserélhetik ki őket...
By the way:
Nagyszerű és zseniális a modelled!!! Vagy 15 éve én is próbálkoztam a hajómodellezéssel, de nekem ehhez sosem volt türelmem, pedig akkor megvolt a Tahi rajza is. Piaci alapon megrendelést nem veszel fel? :-))) (Ezt végül is nem is viccből írtam.)
Ps. A Helka képen azért lejt a Balaton, hogy legalább folyóvíz illúzióját keltsem;-)
Pps.:Azért hogy milyen kicsi a világ, bóklásztam a kikötőben az indulásokra várva, közben kiderült, hogy az Almádi egyik matróza éppen egy Dunai vizitúra-cimbora.
<DT>Jégeke
<DD>valamely folyón vagy tavon előállott jégfölület szétdarabolására szolgáló eszköz. Kétféle szerkezetü J. van. Olyan, amely bizonyos számu, mozgatható állványhoz erősített acéllemezből áll, amelyeknek vésőszerü éle barázdákat csinál a jégen és olyan, amely az állvány tengelyére erősített körfürészből áll. Drótkötél segítségével egy mótor mozgásba hozza a fürészt, amely aztán a jeget felvagdalja. Ha a jégfelület egyenetlen, akkor előbb a jéggyaluval legyalulják. (Pallas)</DD>
smith
Malwin azt akarta írni, hogy dunaiak figyelem, írjatok ti is, mert arányaiban kevesebb a folyami hozzászólás. Tehát nem a balatoni sok, hanem a folyami kevés! Érted!!!?
Igaz Malwin?:-)) Jöjjenek azok a képek!
Üdvözlettel, egy többnormás hozzászóló (azaz: dunakompatibilis balatoni) :-)
Akkor legyen már egy kis Tisza is.. ma megmozdult a Matthias Rex, szegedi Maros torkolat-Boszorkánysziget útvonalon.Hallani kellett volna a vasárnapi sétálókat: Jéééé, hajó a Tiszán! :-((((((
Az Anker press jelenti, hogy kiszállás után a Tünde (utas híján) üresen viszaindult Siófokra T2-ként. Célszerű lett volna ott éjszakázniuk, reggel meg megcsinálni az A1-gyet:-)))))
Az ANker press jelenti a Tünde fedélzetéről, hogy a Györök lett volna az A5 járat, de nem volt utas, így 19:25-kor átállt a tankolóra.:-)) A Tündére sem volt senki naplemente túrára, így az ment el T járatként, hamarosan kiköt Füreden, kb. 10 perc a késése (indulóban).
Kérdés! Melyik lesz reggel az A1? Persze reggel is ráérnek áthajózni, így nem kell távoltölteniük az éjszakát (mert gondolom, mindannyian ott aludtak volna, nem?).
Ennek a képnek a témája a kihaladó Gulács lenne, érdekessége viszont a témát részben takaró fotográfus, aki így hátulról erősen hasonlít TOM topiktársra. :-)))