Tyű de sokat irkátatok a hétvégén.
Na nézzük sorjában:
________________
j2smith
Sajna van pici problém a felnivel.
Az okosok szerint nagyon szélesre sikeredett, asszogyák a futómű nem fogja hosszútávon bírni. Valszeg visszarakom a gyárit.:-((
Tényleg valaki megméthetné mennyi a gyárival. Az enyém 171cm szélesre sikeredett.
Ha engem kérdeztél a vásárlás helyszínével kapcsolatban, akkor: igen.
_______________
R5TL
y2000 kft. Ez nem mai darab, már a negyedik nyári szezonját kezdi. Asszem már az újabb verziót gyártják. Ha jól emlékszem 36-38e körül volt.
______________
JuanPablo
Digigép kölcsönző nem igen van.
Illetve tudok, stúdióval villágítással, stb...
Egy hétvégét 1-2 millából meguszod:-)))
Budapest kiesik fotózás szempontjából?
Az infó onét származik hogy lecserélték /saját autó,saját tapasztalat/ Egyébként az első 2500-5000 kilométernek pont ez az egyik sarokköve. Csiszolodnak az alkatrészek, összegyülik az olajban, és ha nincs kellö idöben lecserélve az akkor igen könnyedén kárositja, illetve megröviditi a motor élettartamát.
Az már egy másik dolog hogy nem minden autómárka adja ingyen az első olajcserét, pl a Fordnál valoban ki kell fizetni. Ez van.
Egyébként a saját érdekében ajánlom mindenkinek, ha nem biztos benne kérdezzen rá szerviz elött. Ha mégse cserélnék le akkor szánja rá az esetlegesen felmerülő anyagiakat mert megéri hosszutávon, utána ugy sem kell 30 000 kilométeren keresztül cserélni.
Érdeklődtem Dévényi Györgynél. Ő mint váltizásról csak annyit tud, hogy holnaptól emelkednek az árak, mert a garancia 2 év lesz. Illetve az SX-nél elmarad a felső kesztyűtartó.
fehérvárra vittem, ilyenkor ellenőrzik a folyadékszinteket, ha kell utántöltenek, semmi érdekes nem történik. kb 1 óra alatt megvan, ha pontosan a bejelentett időre viszed, és nincs sok kocsi. eddig nem volt semmi problémám még fehérváron, szerintem nincs gáz velük!
szép dolog az optimizmus, de az élet mégsem olyan...
Fehérvári vagyok, lehet, hogy abban is gondolkozom, ott is becsületesek lesznek remélem!
Egyébként köszönöm! :-)
Az első 2500-as szerviz tök ingyenes, az olajcsere is
Mi Érdre a Siposhoz "jáatjuk" a kicsikét, semmi gond nem volt velük, normálisan elvégzik a munkát. Azt meg kötve hiszem hogy nem cserélik le az első olajat, ugyanis ha bedöglik a moci, az első igazságügyi szakértő ráveri a teljes kárt a szervizre. /legalábbis remélem/
Probáljunk olyan jókedvüek és optimisták lenni mint a C3........ mi csak golyó-nak hivjuk :))
Heló! Napok kérdése és én is elviszem a kicsikét az első kötelezőre! Te hova vitted? Ugyanúgy Szfv. Tóth, avagy máshova? Tapasztalat?
Egy szervízestől hallottam (persze nem Citrós volt), hogy pl.érdemes megjelölni a nívópálcát alkoholos filccel, azért, hogy kiderüljön tényleg megtörtént-e az olajcsere...
Mit végeznek el még ilyenkor (szűrők cseréje stb.?), mennyi ideig tart hivatalosan? Nekem mit kell fizetnem belőle?
JuanPablo !
180 km alatt nem feketedik be az olaj. Viszont ha nem engedték le rendesen (nem várták meg hogy kifollyon, én kb 20 percet szoktam hagyni, és esetleg nem volt meleg a motor)...
JuanPablo !
A PSA-s weblapon kérdezz rá, ki vállalna fényképezést a C3-ról és a Kacsátokról. Nekem van digitgépem, de elég messze vagyunk ugyebár...
Ábrahámhegyen sokat nyaraltam gyerekkoromban a barátoméknál, meg a későbbi gimnáziumi osztályfőnökömet is ott ismertem meg :).
Mailt nem kaptam a hétvégén...
Én akár kell, akár nem, lecseréltettem az olajat és nem várom meg a 20.000 km-t mivel 90%-ot városban használom.
Döntsön mindenki saját belátása szerint.
Én nem értem ezt az olajcsere dolgot. Ha egyszer nem cserélnek, akkor nem is kell. Megkérdeztem. (C. Nagy) Teljesen szintetikus olaj, majd akkor kell cserélni, amikor legközelebb megyek.30.000-nél (Hdi), vagy 2 év. Ma már nincs olyan, hogy "sorja". Ahol van, azt az autót ki kell dobni. A mai modern gyártástechnológia mellett nincs sorja. Inkább azért van bejáratás, mert hátha nem húztak meg valamit rendesen, hagy rázódjon össze az autó. IMHO
A Kanizsaiba ne vidd! Én ott akartam venni az autót, kb. 2 hétig alkudoztam velük! Kérdeztem valamit tőlük amire azonnal nem tudtak válaszolni. 2 nap múlva visszamentem megkérdezni utánna jártak-e. Az eladó zavarából láttam hogy nem, de azért motyogott valamit. Kikötötték, hogy melyik bank finanszírozását fogadják el. Természetesen ez nem egyezett azzal amit én akartam. Mielőtt végképp hátat fordítottam volna az egésznek még megjegyezték (kérdés nélkül), hogy az első szervízre "illik oda vinni az autót ahol veszem". :-(((
"Mindenképpen oda vidd elsőre ahol vetted. Mondtak valamit ezzel kapcsolatban, netán nekik kel kitépni az első átvizsgálásos cetlit a szervízfüzet elejéről, vagy valami hasonlót. Nem esküdnék meg rá! "
Én rákérdeztem erre, mivel elég messze lakom onnét, ahol vettem, és a kereskedő azt mondta, hogy vihetem a legközelebbi márkaszervízbe, nem muszáj oda, ahol vettem.
Kérdés, hogy a legközelebbi márkaszervíz mennyire fog örülni, hogy nem náluk vettem az autót, de oda viszem szervízre?
2500km-nél van ugye az első szeríz? Most akkor kell olajcsre vagy nem? Elég 20ezer körül?
Szia Helga Pataki!
Azt már írtam korábban, hogy milyen megérzésem támadt az első szervízzel kapcsolatban.
Mindenképpen oda vidd elsőre ahol vetted. Mondtak valamit ezzel kapcsolatban, netán nekik kel kitépni az első átvizsgálásos cetlit a szervízfüzet elejéről, vagy valami hasonlót. Nem esküdnék meg rá!
Többen dícsérően írtak a Könyves Kálmán körúti Citroen Nagy-ról (ugye Ő az?). Én mindig fontosnak tartottam új autónál az első olajcserét, mert akkor kikerülnek azok a kis "fémdarabkák", amik a motor összekopásánál lekerülnek innen-onnan. Nem én találtam ki, hanem egy öreg autómérnök ismerősöm ajánlotta jó pár évvel ezelött. Baj nem lehet belőle az biztos.
Kérdés, hogy megengedik-e a bentmaradást. Egyszer jártam náluk kacsa alkatrész és tanács ügyben, akkor mintha a műhelyben vettek volna át autót javításra. Azt hiszem az akkori műhelyfőnök volt, ha jól rémlik valamilyen András, szemüveges 40-es. Nagyon készséges volt velünk is!
Ha pozitív a véleményed róluk és beengedtek nézelődni, okvetlenül írj róla a topicban!!
Mekkorák a srácok? Kik vannak túlsúlyban a családban? Nálunk mi férfiak! Két nagy fiam van, (23/25) övéké a kacsa, az "öregeké" meg a "nagy kacsa", vagy akár "gömböcnek" is nevezhetném.
Tegnap Egerbe mentünk és egy szürke c3-as vezetőnője boldogan integetett amikor megelőztem.
Olyan "kacsás" érzésem volt. Én is üdvözöltem egy apró kürtjellel, aztán huss.
Várom a híreket.
JP
A műszerfalról annyit tudott mondani, hogy egységesen fekete lesz nem lesz kétfele osztva. A levegő beömlők x felszereltség esetén feketék egyébként szürkék lesznek (ezüst). A dokumentáción csak egy felsorolás volt nem részletezték pontosan változásokat. A kárpitozásról annyit mondott (tudott) hogy "áttervezték" újabb, másabb lesz.
JuanPablo, nekem még kb. 2000 km-em van az első szervizig,de én mindenképpen szeretnék majd mellette maradni.Te melyik szervizbe vitted a kocsidat? Én valószinüleg a Nagyhoz fogom visszavinni,eddig pozitivak a tapasztalataim, a Dévényi György különösen segitőkész. Persze eddig vásároltunk...Kösz, hogy aggódsz a srácokért ( 3 van belőle ), vigyázni fogunk!
hecsa, neked is kösz a tanácsot, eddig ki-bekapcsolgattam az automatát, végül bekapcsolva hagytam, csak kicsit furcsa volt az állandó légkondizás. Ez mindekinél így működik? Egyébként ha csak a hűtést kapcsolod ki, a többi (ventillátor, befujás) automata marad.
Hadd kérdezzek már rá én is erre a változásra! A számítógépen túl, a műanyagok és a kárpitok változása pontosan mit takar? Pl. műszerfalnak csak a színe változik, vagy ezt a béna alsó apróbogyós anyagot is kicserélik valami puhábbra, igényesebbre. Ua. a kérdésem az ajtót borító tenyérnyi és jelképes kárpitot illetően is.
A Computert a Citroen Nagy-nál mondták amikor megrendeltem az enyémet március 17-én. Mivel nem volt raktáron olyan amit kértem ekkor mondta, hogy gyártatni kell az autót. Egy dossziéból vett elő egy anyagot a srác onnal olvasta fel, hogy milyen változások lesznek áprilistól. Érdeklődj náluk: Dévényi György 216-7100 (központi szám név szerint kell kérni)
Az digit légkondi automata módban iszonyatosan "szofisztikált" módon működik: 0 fok (kinti hőmérséklet) alatt kikapcsol, felette be - függetlenül a beállított hőmérséklettől. Okos, nem? Ennek ellenére én hagyom mindig AUTO-n, mert ha kikapcsolod télen a légkondit (hópelyhet), akkor a többi beállítást sem szabályozza.