Nem. Évekig csináltam fiatalabb koromban, de nem azért, mert olyan nehéz, hanem mert már akkor is kevés volt rá az időm. Amúgy nem tudom, mi a piaci értéke, de ha közgazdász-órabérrel számolok, biztos, hogy nem lenne rá fizetőképes kereslet. :))) Meg túl sokat kell molyolni ahhoz, hogy csak úgy tovább adja az ember.
A katamaránok miatt. Normál víznél ugye a kaput kifelé hajtják és hogy ne akadjon el, és ne kelljen célozgatni a közepét. Most egyenlőre befelé hajtják és fa járólapot tesznek le.
Beszállás és fordulás megkönnyítésére alacsony víznél.
Ha valaha még lesz nagyvíz (100<), akkor meg cserélhetik ki őket...
By the way:
Nagyszerű és zseniális a modelled!!! Vagy 15 éve én is próbálkoztam a hajómodellezéssel, de nekem ehhez sosem volt türelmem, pedig akkor megvolt a Tahi rajza is. Piaci alapon megrendelést nem veszel fel? :-))) (Ezt végül is nem is viccből írtam.)
Ps. A Helka képen azért lejt a Balaton, hogy legalább folyóvíz illúzióját keltsem;-)
Pps.:Azért hogy milyen kicsi a világ, bóklásztam a kikötőben az indulásokra várva, közben kiderült, hogy az Almádi egyik matróza éppen egy Dunai vizitúra-cimbora.
<DT>Jégeke
<DD>valamely folyón vagy tavon előállott jégfölület szétdarabolására szolgáló eszköz. Kétféle szerkezetü J. van. Olyan, amely bizonyos számu, mozgatható állványhoz erősített acéllemezből áll, amelyeknek vésőszerü éle barázdákat csinál a jégen és olyan, amely az állvány tengelyére erősített körfürészből áll. Drótkötél segítségével egy mótor mozgásba hozza a fürészt, amely aztán a jeget felvagdalja. Ha a jégfelület egyenetlen, akkor előbb a jéggyaluval legyalulják. (Pallas)</DD>
smith
Malwin azt akarta írni, hogy dunaiak figyelem, írjatok ti is, mert arányaiban kevesebb a folyami hozzászólás. Tehát nem a balatoni sok, hanem a folyami kevés! Érted!!!?
Igaz Malwin?:-)) Jöjjenek azok a képek!
Üdvözlettel, egy többnormás hozzászóló (azaz: dunakompatibilis balatoni) :-)
Akkor legyen már egy kis Tisza is.. ma megmozdult a Matthias Rex, szegedi Maros torkolat-Boszorkánysziget útvonalon.Hallani kellett volna a vasárnapi sétálókat: Jéééé, hajó a Tiszán! :-((((((
Az Anker press jelenti, hogy kiszállás után a Tünde (utas híján) üresen viszaindult Siófokra T2-ként. Célszerű lett volna ott éjszakázniuk, reggel meg megcsinálni az A1-gyet:-)))))
Az ANker press jelenti a Tünde fedélzetéről, hogy a Györök lett volna az A5 járat, de nem volt utas, így 19:25-kor átállt a tankolóra.:-)) A Tündére sem volt senki naplemente túrára, így az ment el T járatként, hamarosan kiköt Füreden, kb. 10 perc a késése (indulóban).
Kérdés! Melyik lesz reggel az A1? Persze reggel is ráérnek áthajózni, így nem kell távoltölteniük az éjszakát (mert gondolom, mindannyian ott aludtak volna, nem?).
Ennek a képnek a témája a kihaladó Gulács lenne, érdekessége viszont a témát részben takaró fotográfus, aki így hátulról erősen hasonlít TOM topiktársra. :-)))
Füreden nagy az uszályforgalom mostanában. Az IZSÓ és az ECHO (Óriás Line) forgolódik sokat. Épül az új vitorláskikötő, mélyítik a medret. Katt a képre!