annyi biztos, hogy a 18-50 beszart a 68-ason, így cserélődött, mégpedig a 18-23-ra (ami a garázsban tárolt). utóbbi helyett tehát más lesz/van délután a 85e-n.
Szóval 206-oson délután 8, köszönöm ;) Lehet a bogdánira is kinézek, hogy ott is tudjak fényképezni 86-osokkal együtt. Bár filózok még, hogy mit válasszak Moszkva vagy Bogdáni, mert ugye már hamar sötétedik :S
Reggel 7 kocsi a garázsban kezd, a 8. (F.3) az középrészt vált, és 7-kor kezd a Bogdáni úton. Délután 3-tól pedig van egy Szóló szám is. Tehát délután 1-gyel több kocsi lesz kint.
Szerintem te biztosan tudnál nekem segíteni :) Délután is ugyan annyi kocsi van kint a 206-oson mint reggel? Csak mert holnap lehet mennék fotózni és jó lenne ha tudnám, hogy hány kocsit tudok lekapni :) Köszi ;)
Vártam FÉL ÓRÁT (!!) a sarkon, mire jött a kocsi(és egy ideje már biztosan ott állt)... És nem kis folkszvágent vártam, hanem vontatót. Le voltam döbbenve, amikor villogva jött egy egész transzporter, vagy mi... De ami késik nem múlik -alapon gondolom, mégis vontatót hívtak. Azt már nem vártam meg...
BPO205 ma este fekve maradt az Alkotás és a Hertelendy sarkán, a sofőr elmondása alapján dugulás miatt. Fél nyolc körül jött vonalműszak. Valamit berheltek rajta, úgyhogy miután az útkereszteződésből kievickélt, kemény 5-10 kmó sebességgel, 5-10 méterenkénti lefulladással eljutott a Tartsayig. Ott viszont már megadta magát az akku is a rengeteg indítás miatt.
Ha meglátom a 17-25-öt munkalapon, lesz nálam egy fehér tintás hibajavító, és a típuskönyvemmel kicsit félrevonulok, majd jelzem a diszpécsernek, hogy nekem nincs is csuklósra engedélyem :))) Nálatok fullon van a létszám, maradok nyugton.
Gondolom a 17-25 fékpadján mért diagramon látható lenne, hogy a kerekek fékhatása közti különbség megengedett hibahatáron belül van, igaz? :)
"1.2.1.3.1. A fékhatás kezdete és egyenletessége
1 bar fékhenger nyomásnál már meg kell jelenni fékhatásnak a kerék gördülési ellenállásán felül. Az egész mérési tartományban egy tengely kerekeinek fékerő különbsége 20%-nál nem lehet nagyobb."
*Ma nem értem el a 08-80-at, úgyhogy Volvo-val (FLR-723) kellett hazajönnöm... Jól láttam, hogy mintha másabb lenne 723 műszerfala a vezetőfülkében, mint a többi Volvo-nak? Vagy csak én nem vagyok a Volvo-khoz szokva?
Ez a 12-94... a hétvégén próbáltam ki életemben először 60V- n.... piszok erős masina... még csak nem is váltogatott sehová sem a hegymenetben:P Igaz, kívül 1-2 helyen kissé meg van rohadva, de nagyon bejött;)
a fék tegnap is kurvára tökéletes volt bazzeg... olyan lehetett ma is:) a fűtése jó, de ott rohadjon meg, ha nem lehet vele kanyarodni meg megállni. kukába vele, de azonnal!
Hihetetlen kényesek vagytok... Itt bezzeg van, amikor az utolsót járja, és senkinek semmi baja vele... Fűtése tökéletes, fék is... A többiről meg inkább nem nyilatkoznék :oP
Más: Mióta van ennyi 280-as az 51-esen? Tegnap a 00-02-vel jöttem haza, jött szembe mégegy, és a 17-73-at is ott láttam (Hazajött végre :o).
U932 gondolom X209 helyett van, mert az utóbbi 122-őn mért ma. Remélem a későbbiekben mindennap más mérős Volvo adnak ki, nem meg csak ezt az egyet egész hétre :S Különben nem tudom mit fogok fényképezni :S
12V/14V: 03-09, 03-81, 04-30, 04-35, 18-07, FLR-736(?). (mielőtt Mr. VPkérdés megkérdezné, hogy mi történt, nem volt előre tervezett VP; SZTK-nál volt esemény)
36: 17-77, 18-23 200E: R-729 254E: 16-49, HLN-324 266: 16-64, 16-66 NKH: 05-13 TANULÓJÁRAT: -> 02-64 (11:10-kora Villanytelpnél) -> 12-04 (14:33-kor a SZarva csárda téren) 1V: R-715 (14:25-kor így állt ki a Villanytelepnél. Üzemzavar volt, vagy a vezetőnek nem volt kedve utast szállítani?)
Tudom, hogy a Budafok alatt húzódó pincék, illetve az utcák nem túl nagy szélessége miatt alapból csak 405-ösök járhatnak, de már sokszor előfordult ott 260-as és 415-ös.
Ha hiszed, ha nem, a Városház téri szűk kanyarokat megtették már 260-assal, mivel saját szememmel láttam, de ha máshol nem, akkor az üzletház és a bank kis utcájában (Kuruc köz) simán tud várakozni bármilyen típus.
Igaz, kellene legalább egy jól karbantartott. Állandóként kezdetben 14-11-est használták, ő most éppen Óbuda állományát gazdagítja...
(kérdés, a mai 06-97 vajon meddig bírja a napot...)
20E: Ma dugó a Dózsán és a vágány utcában is mindkét írányban, úgyhogy kavar: 08-50, 08-56, 08-63, 08-37, 11-93, 11-97, 17-42, 08-65, U933, 934, 935, 944
Hááát. Alapból a BKV szerint csak Midivel adható ki. Azt is nehezen gyűrték le a környékbeliek torkán. A Városházánál nem egy kanyarnál problémás lenne, akkor meg amiatt nem járna mert elakad valahol. A 33-as megállójában nem várakozhat. A Törleyen pedig biztos nem fog, mert nem éri meg/nincs értelme. Inkább kéne szerezni 1 db. új midit a vonalra, vagy egy állandót amit jobban karbantartanak.
Szia, mostanában hiányoznak Tőled a 103-asok... Pedig ma esemény volt a vonalon, a Budafoki úton a Lágymányosira fordulásnál lévő megállónál ütközött egy autó és 18-22 reggel 7 és fél 8 között. A rendőrök is megjelentek, a Budafokin pedig a dugó egészen az Építész utcáig ért.
Szerencsére nem volt komoly a csatt, sem az autón, sem a buszon nem láttam komoly sérüléseket.
44 F3: FLR-732 F5: 19-78 (a 6:30-as és a 7:22-es Örsös indulása kimaradt) F7: 19-69 10 percenkénti indulás volt, majd 7 óra után 8 percezésre váltottak.
30A: KTK-400 Szegedi út Keleti felé 10:15 03-19 Szegedi út Szondi út felé 10:15 00-35 Róbert k.krt Szoni út felé 10:50 KTK-391 Róbert k.krt Keleti felé 10:58
nem tudom, mi lesz benne, mi nem. speciel a fékje már k. régen is nyikorgott (igaz, utána megcsinálták és jóideig semmi hangja-baja nem volt). a fékhatást viszont nem befolyásolta a hang, ezt tapasztalatból mondom. az is igaz, hogy baromi rég voltam vele.
a vázról inkább nem mondanék semmit, mert megtalál valami militáns kelenföldes...
Kedvességed határtalan, változtathatnál rajta. Igen, a legszarabbnak tartottam, amíg itt volt, ugyanis a féknek inkább hangja volt, hatása az nem igazán, rugózása egyáltalán nem, tehát a szart is kirázta belőled, ez érződött az első futóművén is. Üvöltő váztörés, az ablakok néhol 5-10 centit is mozogtak. Más is írta már rá, hogy a cég szégyene. Pont.
Zörgés ellen is van ám pár módszer 412esnél, hogy ne zörögjön annyira. Ajtókat néha le kell zsírozni mert igen csak nyikorognak... Felül a görgőknél és máris csendes az egész busz...
Vázjavítást meg nem tudni mi alapján kapnak. De amit visszavágtak kelenföldről kocsik 3-ból 2 már kapja a vázjavot... Pedíg van olyan "őshonos" kocsi ami vizsgán átmegy üvöltő váztöréssel ;-)
0221-nél is elől hallottad a kopogást. Mindenki ezt írta be ("A" tengely kopog), a műszak pedig mindent meg tett amit tudott, de hát ha a hiba nem ott volt...
02-21: nem volt gyenge és a váltója is rendben működött. Egyedül a kopogása zavart, de vonalszerelő mint írtam megcsinálta. Zörgés ellen nincs gyógyszer, csak vázjav.
30/30A (KNORR): Ez a reggeli papír szerinti kiadás, 8 órakor már semmi nem volt belőle:S F1B: 04-32 F2: 04-62 F3: 04-70 F4B: 04-77 F5B: 04-20 F6: 04-21 F7: 04-39 F8: 04-43 F9: 04-55 F10B: Délelőtt 04-27, délután 04-68. F11: 04-79 F12: 04-84 F13: Első körében már kipurcant, aztán a 04-27 lett rá kiadva, miután F10- en végzett. F14B: Délelőtt 17-15, délután 04-77. F15: 04-37 F16B: 04-19 F17: 04-78 F21: 18-52 F22: 19-62 F33B: 08-76 F34B: 11-94 F35B: 17-94
* Pótoltak: 04-20; 04-32; 04-49; 17-15 is visszakerült vmire....stb:S
20E: 08-60 garba vontatva 07:45 Keleti pu. 07:15- Keleti pu felől érkező Káp felé 20E-k sorrendben: Káp: 07:14: 08-41 U924, 08-76, 17-94, 18-48, U922, 11-97, 11-93,
Csak hegymenetben mentem vele, ott meg is értem, hogy nem találja a 4-est. :) De attól függetlenül bizony ZF-es. Bár a 13-67 az simán felváltott 4-esig a legnagyobb emelkedőn is, szép fütyülés közepette; igaz a tüzeskedős incidense óta nem mentem vele, de remélem maradt olyan jó. :)
Mai 240E-k: 03-33, 06-53, 12-11, 12-13, 12-66, 12-67, 12-72, 12-77, 12-78, 12-80, 12-81, 12-83, 12-89, 12-91, 13-00 (ill ezek közül volt vmelyik 288-as) +140: 12-09; 188E: 10-67
196/196A: F1: FKU-942 F2: 00-17 F3: FLR-723 F4: 18-53 F5: FLR-732 (?) F6: 00-22 F7: 17-01 F8: 08-46 F9: 11-84 F10:18-32 (Volvo helyett végre!!, és ez pont az a Volvo-s szám, amit reggel el szoktam engedni :-)) F11:18-24 F12:18-36 (már kérdezni is akartam, hogy mi van vele) F13: FKU-941 F22: 08-44 F23: 08-65 F24: 08-20 (fújj... remélem nem szokik ide :-SS) F25: ? F26: 08-63
Gyakorlatilag teljesen jó volt, nem is kellett kitáblázni. Nagyon megtetszett a kis dög :D A vezető amúgy 721 gazdája, amit kiadtak az 58-ra vagy hova, ő reggel óta bent volt, és kiadták helyette ezt. Hát jöhetne gyakrabban is :D (bár gazdás kocsi). Szerintem a 112 jóval kevésbé ölné a 412-t, mint pl. a 8, 53.
Tegnap:
90: [b]05-10, 13-35[/b], 07-75
129: [b]15-14[/b], 07-40
Ma:
5: [b]07-45[/b] (7:20, Alagút, Pasarét´)
90: [b]05-08 (kíváncsi leszek, fel tud-e menni...), 05-10[/b], 13-58, 13-60
32:00-08,04-75,08-47,11-55,05-67 85:18-06 85E:08-30,11-85,17-77,18-29,17-99 93:15-20(F3);F1(16-12[ nem biztos,csak a hangja alapján gondolom,hogy ő az]...) 97E:11-69 136E:08-07 161:FLR-730 161A:05-63 168E:01-89 169E:19-94 176E:01-52,06-01
Még mindíg gyenge az a kocsi, vagy azóta még gyengébb lett? Váltóját megcsinálták már? NMert akár kettesbe akár D-be raktuk, anno csak 2-esből volt hajlandó elindulni. kivétel mikor fix-egyből indítottam-
Kopogásról jut eszembe: 07-73, na az valami brutális hátul (de legalább van benne erő, szépen mássza a hegyet). Sajnos itt Kf-en a 412/415-öknél nagyon gyakori, és egyre gyakoribb, lassan olyan névjegy lesz, mint a szar fokgyem. :( Mondjuk nem csoda, az 53-ason amit kapnak, meg a Konkoly Thege sem semmi, a Rákóczi-ról nem is beszélve...
02-29-re: 02-21 is kopogott sokáig (nemrég kaptuk vissza Kelenföldről), mire nálam a szerelő kiderítette, hogy a bal hátsó kerek ütköznek egymásnak menetközben. Meghúzta a csavarokat, onnantól fogva kopogásmentes lett, szépen csendben futott. Szerintem itt is hasonló gond lesz.
A front kijelzője csíkokban rossz, de ettől eltekintve nincs gond a kijelzője. Jó kis kocsi volt, öröm halani, hogy még mindig az. Engem is fűz hozzá valami...:)
Ez a nap a különlegességek napja. 8-112 - össze-vissza indulások, 5: KTK-395 (Dózsa, Palota,15:00), 086-37 (Uránia, 18:55, Palota), 03-09 (Pasarét) 7: 19-16 7E: 08-81 8: 12-91, 13-27, 02-49, 02-37, 07-81, 13-30 9:X-207, 17-12 39: 07-64 58: 07-21 (?) 90: 13-33, 13-40, 13-43, 13-70 102: F1: 05-20 F2: 15-02 F3: 05-12 F4: 13-66 105: 07-42, 07-70, 13-52, 07-85, 05-05 112: F2: 15-05 F3: 07-72 F4: 13-55 F5: 15-01 F8:02-29!!!!!!! a többiek: 13-50, 13-69 (jó szokásához híven lerobbant),15-04 (szar a ráádiója), 15-11 139: 11-31, 11-40, X-220 173: 08-31 173E: 04-56, 08-22 178: 10-10, 10-18, 10-31, 10-58, 13-80, 07-76 212: 13-65 233E: 11-54 239: 11-51, 05-51, 05-52, 11-48, 11-39, U-937!!! 02-29 fantasztikus volt, ment szépen hegynek neki, jól rugózott, az alját nem vertük oda szerencsére, a FOK-GYEM tökéletes, sajna a megállók nem voltak benne, csak a szám meg a kiírás. Nagyon szépen fordult. Zsír kocsi, mától ő a kedvenc 412-m :D (gazdi is dícsérte, meg a sofőr is, egy hiba van, a kopogó elsőfutómű
196/196A: F1: FKU-941 F4: 00-08 F6:00-19 (hát ennél nagyobb ajándékot nem is tudtak volna reggelre adni történelem TZ. előtt :-))) ) F9: 18-20-on pedig én is meglepődtem. Jól gondolom, hogy ő le volt állítva eddig? F10: FLR-732 F25: 11-93
A "járataimról" délutánra átszerelő számok ;-) Lehetséges, h. időközben 16-05 kocsicserés lett napközben, de ha nincs semmi műszaki problematika , akkor a reggel látott kocsinak kéne ott lennie. :)
Sajnos olyan profi még nem vagyok, indításim nincs hozzájuk. Így, ha nincs időm és nem tudom őket felírni a Szendrőnél, akkor sajnos csak a számokat tudom beírni. 102 dettó. (bár most már 3 forgalmit tudok indítási nélkül is :D). Nekiállok lassan összeszedni őket :D
220:BPO-036!,337,350,674,KHZ-884,KTK-393! G:BPO-350 14:16-kor Árpád Üzletháznál kp fele 220-ra. BPO-381 14:05-kor lerobbant az Erzsébet utcánál Palota fele,pótlás BPO-036,majd BPO-674.
Egész jó ez a kocsiáthelyezés nélküli knorr a 30-ason legalább megtudjuk mik a mérős gyrosok a troliba :P Gondolom a tartalékok is mérősek ugye (Stadi és Mex)?
Most nézem, h. azt a topictás is beírrta. Picit benéztem ezt. Viszont időközben még akadt 2 rendszám máról, és még este lesz pár 166/266-os: 54/55: 11-26 (?), R-736 84E/89E/94E-294E: 08-04 194/199: 16-40 254E: 15-62
A bringán nem láttam sérülést, a busz jobb oldala volt horpadt. De kétségbe is vonom az egészet, túl magasan volt a bringához képest. Akkor viszont az előtte álló furgonra gyanakszom.
:D:D Azért írtam, h semmi baj, mert a bringán se láttam semmit, a buszon pedig 3-4 ember töltögette a papírokat. De nem tudom, mi volt pontosan. Mentőt nem láttam.
Hát szerintem egyik se túl jó gép. 11-63 alváza nem semmi, a többit leírtam. 11-49: motor füstöl, csukló szakadt, nyikorog, első FOK-GYEM szar, most épp nagy betűkkel TANULÓJÁRATRA van befagyva :D
Ha ezt egy bringás látná, amit írtál szvsz felkötne téged XD "bringással ütközött, de semmi komoly, jobb oldal sérült meg egy kicsit" Közben a bringás meg kórházba került legalább? :D
Majdnem egy éve (idén januárban) az egyik este ugyanígy távozott az 50-esről is Szávába... Csak akkor üzemzárás után, addig a Békén félre volt állítva, akkora volt a baja. De azért hiányzik innen, megszerettem. Meg kilógott a sorból. :-)
Délután volt egy kis metró pótlás a 3-as vonalon a Deák és a Lehel között! Kb. 14:30 és 15:15 között. Pótlók: 04-40 04-48 04-49 05-79 06-74 11-69 11-79 11-89 11-97 17-98 U-910 U-947 R-737.
08-45 és 08-63 szerinted miért? :-D 20E-s kocsik, de főleg a 08-63. A 11-84-gyel meg az a bajom, hogy ha csütörtökön sem az F8-ra kerül, akkor nem tudok vele menni délután, és ilyen 19-75-tel, meg ilyenekkel nem akarok menni.
46/146: F9:06-57 (tuti, hogy nem pótlás volt, most délután is láttam, tehát 412-es helyett)
96/296: F21B: 01-77 (csak 15:45 körül érkezett meg táblák nélkül a Szentmihályira) F31: KTK-396
Reggel Alacskán kezd 282E-ként. 6:51-kor indul Alacskáról, majd amint beérkezik Kökire (ca. negyed 8 körül) átvedlik a Szentlőrinci úti (Mesgye utcai) tartalékba és egészen éjjel fél 12-ig tartalékként előfordulhat bármelyik vonalon, ahova küldik pótolni. Éjjel fél 12-kor garázsba áll.
BPI-553 és még aki látja honapra: szeretném kérni 11:00-ig időpontot 03-06 ra gondolom KÖKI-s vonalakon jár, ha tartalák az se baj :) Előre is köszönöm !
Én is néztem nagyot, amikor megtudtam. Már értem, hogy olykor-olykor miért 412-essel van adva ez a szám. Bár ha a 178-ason nincs meghirdetve AP-ként (mint ahogy a 198-on nincs), akkor meg még mindig nem értem, hogy minek rá néha-néha 412-es.
Kb. egy, vagy másfél hete a társopticba be lett írva, hogy Cinkota már 2 számot ad a 178-asba.... ;-) 198-as knorr - > Fogalmam sincs róla, hogy mérnek-e vagy sem.
Az jó. :S Reggel pedig ő volt a 6:40-es 182-es (F05) és reggel még F01-en 16-66 volt kiadva. Én is 645-el mentem reggel suliba. Egyre jobb kocsi a kicsike. :P
ÁÁÁ, akkor mégis csak jól sejtettem, hogy 19-48 volt az. :-( Mivel ő reggel beállt a gariba kétrészesként, így nem tudtam megnézni, h. most 8-as-e vagy 9-es-e a vége, de lsőre 9-est láttam. Akartam dobni neked SMS-t, h. melyiken van reklám, de inkább hagytam, hogy majd ha nem jó, a fórumon te tuti kijavítod nekem. (Ezt köszi.) Így legyen 5-ösöm a lottón. :-)
A 104- es az a 17:45- ös indulás volt 204- be Kossuthtól, meg a 19:15- ös is, a 125- ös 19:20- kor jött szemben a Hubainál kifelé, a 170- es pedig 17:35 körül volt a Kossuthnál központ felé.