Keresés

Részletes keresés

marky-511 Creative Commons License 2019.12.25 0 1 11465

Kár, hogy az a rengeteg utas már a Szepes, bolt megállóhelyen leszállt :( 

Előzmény: Econell99 (11464)
Econell99 Creative Commons License 2019.12.25 0 2 11464

Ehhez nem is fűznék hozzá semmit. Ízlelgessétek :D ->

 

https://youtu.be/m5X9OSBA_Ws

marky-511 Creative Commons License 2019.12.20 0 0 11463

2009-ben is be volt ígérve az új vonalhálózat. Alig nyúltak hozzá valamihez, de az legalább rosszabb lett (lásd 23-as).

 

Előzmény: Caf 518 (11454)
ikarus1980 Creative Commons License 2019.12.18 0 0 11462
Igen, én is így gondolom, inkább arra akartam utalni ezzel, hogy ezek szerint már az helyközi változat is megkapta a típusengedélyt?
Előzmény: Alexander Pistoletov (11461)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2019.12.17 0 0 11461

Szerintem annak foglalták le, szinte egyértelmű.

(Az 502-ből is kinézném, hogy valami elvetemült ötletre tartogatták, de azt bizony idén kellett volna bemutatni.)

Előzmény: ikarus1980 (11459)
ckg471 Creative Commons License 2019.12.17 0 0 11460

Mindenesetre a JSZP-ben nem került kiadásra a rendszám. Érdekes, hogy az 502 sem, 503-ról viszont folytatódnak rendben.

Előzmény: ikarus1980 (11459)
ikarus1980 Creative Commons License 2019.12.17 0 0 11459
Egy kis érdekesség a cikkből egyébként (mondjuk lehet, csak nekem új dolog ez :D)
A helyközi Reform megkapta az RFM-50? (a logika azt diktálni, hogy '501) rendszámot. :)
Előzmény: Caf 518 (11454)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2019.12.17 0 0 11458

Így már világosabb, akkor ez egy BKK-BKV (vagy BKK-VT) viszonyhoz áll közelebb.

Kecskeméttel akkor csak annyi lesz a közös, hogy az ITK mindkét helyen önálló üzemeltetőként lesz jelen.

Előzmény: trizs77 (11456)
trizs77 Creative Commons License 2019.12.17 0 0 11457

Az ITK már most szerintem tudja mi a pályázat eredménye: 

http://www.dehir.hu/debrecen/ujabb-mercedes-buszok-allhatnak-be-2021-ben-a-debreceni-tomegkozlekedesbe/2019/12/16/?fbclid=IwAR2UmhnlmUKWRq3KPmngnrqcB2NI5HvuFUvlCigqAdmjMLncPKktz7GFqD4

 

 

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

Ez újságírói spekuláció.

 

Nem jelenti azt, hogy így nem történhet majd meg, de azt se jelenti, hogy így kell megtörténnie.:

 

 

Az majd a DKV felső vezetés előterjesztőjének, de különösen Debrecen város polgármesterének felelőssége lesz, hogy ha az ITK nyer, akkor:

 

            - "a" változatban az ITK által Törökországból behozott 140 db MB csuklós/szóló buszt ,

vagy

           - "b" változatban = valahonnan hozott 50-60 db csuklóst, plusz a helyben karosszált 80-90 db Reform buszt ,

 

          - "c" változatban = bárki más által hozott másik gyártmányú 140 db autóbuszt

választja ?

 

 

Ebben döntsön a polgármester.

Ő azért (is) van.

 

 

Előzmény: Caf 518 (11454)
trizs77 Creative Commons License 2019.12.17 0 1 11456

Magyarán az ITK elsődleges szolgáltatóvá lép elő (mint pl. a VT Budapesten, vagy ők maguk Kecskeméten), ha jól értem.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Nem.

Nem jól érted.

Fordítva.

 

Kecskeméten a város az ITK-val szerződik.

 

Debrecenben nem.

Debrecenben a város belső szolgáltatót választ.

Erre EU lehetőség adott.

Választásuk a DKV-ra esett.

 

(amúgy bármelyik a város tulajdonában lévő saját céget választhatták volna a temetkezésitől a kertészetiig)

 

Tehát a DKV lett a belső szolgáltató.

Ok.

 

Majd a város nevében a DKV ír ki alvállalkozói tendert.

Akire bárki jelentkezhet.

 

Az egy másik kérdés, hogy ITK (feltételezhetően) megpróbál majd nyomást gyakorolni a városra, hogy Őt válasszák hisz Ő oda munkát vitt, munkahelyeket teremt, stb.

Ebből még nem következik, hogy ők fognak nyerni.

De nyerhetnek.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Most a CIVIS Konzorciumban az ITK és a DKV mellérendeltségi viszonyban áll.

 

Ez megváltozik.

Alá és fölé rendeltségi viszony jön.

 

Felül lesz a DKV és alatta lesz az ITK, ha az ITK nyer.

 

 

Előzmény: Alexander Pistoletov (11455)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2019.12.17 0 0 11455

Magyarán az ITK elsődleges szolgáltatóvá lép elő (mint pl. a VT Budapesten, vagy ők maguk Kecskeméten), ha jól értem.

Előzmény: trizs77 (11453)
Caf 518 Creative Commons License 2019.12.17 0 1 11454

Az, hogy nincs cívisbusz konzorcium megszünteti azt, hogyha a buszok állnak akkor fizetni kelljen érte és hogy kényszer trolipótlozás legyen. 

 

Ellenben: most már el kellene dönteni, hogy beszereznek-e új trolikat vagy Debrecen lesz az első olyan város ahol 30 éves solarisok lesznek majd egyszer. 

 

 

Az ITK már most szerintem tudja mi a pályázat eredménye: 

http://www.dehir.hu/debrecen/ujabb-mercedes-buszok-allhatnak-be-2021-ben-a-debreceni-tomegkozlekedesbe/2019/12/16/?fbclid=IwAR2UmhnlmUKWRq3KPmngnrqcB2NI5HvuFUvlCigqAdmjMLncPKktz7GFqD4

 

A kecskeméti állomány már picit érdekesebben alakul, mert ugye ott ITK lesz 2020 januárjától: 

 

"Kossa György az ITK Holding elnök vezérigazgatója szerint 20 Mercedes-Benz reform és 25 diesel conecto busz érkezik május elejéig Kecskemétre. Egytől egyig új buszok. Ezeket egészíti majd ki a jelenleg város tulajdonában lévő 17 hibrid conecto." 

 

Tehát: 20 MERCEDES BENZ REFORM --- > wtf????? a mai világunkba ez a típus max elővárosi viszonylatokban közlekedhetne de ott is csak alacsony forgalom esetén. 

 

Csak nehogy Debreceni is reform temető legyen...... 

 

Mellesleg remélhetőleg 2021-től valamilyen új vonalhálózattal is előrukkolnak. 

trizs77 Creative Commons License 2019.12.17 0 2 11453

2021 csak DKV, nem lesz civisbusz.

Na majd meglatjuk, hol lesz akkor a DKV-nak telehelye a buszokhoz?

 

------------------------------------------------------------------------------------

 

Sehol.

 

A DKV belső szolgáltató**** lesz.

Mint belső szolgáltató írja ki az alvállalkozói tendert-

 

2020-ban ki kell írni, ki is fognak írni egy szolgáltatási tendert.

Kb. 140 buszra amiből kb. 60 lesz csuklós.

 

Erre jelentkezik majd :

      - az ITK,

      - a Pityi-Palkó Kft. és

      - a  Ki-Mit-Lop Gmbh

meg aki akar.

 

Egyik megnyeri.

Annak a telephelyén fognak aludni a buszok.

 

 

*** = a DKV most nem belső szolgáltató, hanem a CIVIS busz Konzorcium egyik tagja.

A Másik tag az ITK.

 

Tehát a jogi helyzet változik meg.

Megszűnik a konzorcium 2021. végével.

 

 

Econell99 Creative Commons License 2019.12.14 0 0 11452

Ha jól emlékszem akkor volt szó arról, hogy az ITK a déli ipari parkban fog építeni egy "nagy gyárat". Lehet, hogyha az meglesz, akkor a Richter utcait eladják/bérbeadják a DKV-nak.

Előzmény: norbertos (11450)
Econell99 Creative Commons License 2019.12.13 0 0 11451

Az lenne csak nagy vicc, amúgy :D

Előzmény: norbertos (11450)
norbertos Creative Commons License 2019.12.13 0 3 11450

2021 csak DKV, nem lesz civisbusz. Na majd meglatjuk, hol lesz akkor a DKV-nak telehelye a buszokhoz? Visszaberli az ITK-tol?
https://www.dehir.hu/debrecen/a-kozgyules-elfogadta-hogy-a-teljes-kozossegi-kozlekedest-a-dkv-vigye-debrecenben/2019/12/12/

Balu424 Creative Commons License 2019.12.11 0 0 11449

Itt a jó link: http://civisporta.hu

Előzmény: Balu424 (11448)
Balu424 Creative Commons License 2019.12.11 0 1 11448

Megjelent egy írás: BALOGH TAMÁS ZOLTÁN EGY LEGENDÁS DEBRECENI AUTÓBUSZ-VISZONYLAT TÖRTÉNETE.  A 31-es busz története

Megnézhető itt: http://civsporta.hu   2019. II. szám.

Econell99 Creative Commons License 2019.12.11 0 0 11447

Nocsak-nocsak. :D

Előzmény: S6tech (11446)
S6tech Creative Commons License 2019.12.11 0 1 11446
http://www.dehir.hu/debrecen/2021-nyaratol-egyedul-viszi-tovabb-a-debreceni-tomegkozlekedest-a-dkv/2019/12/11/
Joe0401 Creative Commons License 2019.12.05 0 0 11445

Az a hír járja, hogy selejt lett a 403-as trolibusz.

 

Van még elég kiadható állapotú trolibusz?

A MAZ trolinak mi baja lehet?

Econell99 Creative Commons License 2019.12.05 0 0 11444

:D

Előzmény: marky-511 (11443)
marky-511 Creative Commons License 2019.12.05 0 1 11443

Én se használom, a régi telefonra szedtem le próbából, megérte :D 

Előzmény: Econell99 (11439)
ckg471 Creative Commons License 2019.12.05 0 0 11442

A "valósidejű" adatok megbízhatósága is hagy kívánnivalót maga után amúgy, ha jól gondolom, hogy az appban és a megállóhelyi kijelzőkön lévő adatok forrása ugyanaz. Így ez esetben szerintem mindegy, hogy a TransIt vágja át át az utast, vagy a Debreceni Menetrend.

Előzmény: ron89 (11441)
ron89 Creative Commons License 2019.12.05 0 0 11441

Valóban szörnyű az az app, de ha csak ott lehet látni a valósidejű adatokat, akkor muszáj használni. Ha végre engedélyezné a DKV más fejlesztőknek is a hozzáférést, abban a pillanatban törölném a telefonomról, de erre aztán várhatunk. :(

Előzmény: Econell99 (11439)
Econell99 Creative Commons License 2019.12.04 0 0 11440

Ja és a 14-es járaton a viszonylatszám megint egy új betűtípussal jelenik meg.

Econell99 Creative Commons License 2019.12.04 0 0 11439

Még jó, hogy nem használom azt a szart és nem látom ezeket, amiket ott (is) alkotnak :D

Előzmény: marky-511 (11438)
marky-511 Creative Commons License 2019.12.04 0 2 11438

Új útvonalon az 50-es? :D

Econell99 Creative Commons License 2019.12.02 0 3 11437

A minden évben lejátszott Első hó vs DKV focimeccs eredménye 1-0. Ahogy mindig. 

marky-511 Creative Commons License 2019.12.01 0 0 11436

A holnaptól esedékes menetrend szerint már használva lesznek.

Előzmény: S6tech (11435)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!