Keresés

Részletes keresés

depi vol.2 Creative Commons License 2018.04.04 0 0 5086

Akkor ha meg nem akarod eladni, minek árulod?

 

Ez a csavarodás a magyar motorra meg elég érthetetlen, a pénztelenséget és berheléseket ismerve. Miből gondolod, hogy egy külföldi alapból szar, mert az nem magyar?

Nem itt van a hiba, a gond a sok rohadt magyar nepperrel van, aki a konténerből kikukázott romot összetákolja, megtekeri és eladja faszaként. Azért mondom, hogy nem érdemes vele foglalkozni, és ha valakinek van egy kis esze, vásárlás előtt körbenéz a neten és megtalálja a releváns, figyelmeztető írásokat róla. 

Előzmény: Móncsa (5081)
- - - BEEP - - - Creative Commons License 2018.04.04 0 1 5085

Látom nekem ez a külföldi motor a kattanásod :D nyilván azért van annyi külföldi mert van rá igény, a magyar választék elég gyenge, bővíteni kell. Képzeld el a motoromat tavaly és is kint vettem, kiválasztottam, kiutaztam és behoztam, és rohadtul nem bántam meg. Igaz nem olasz, hanem német, de klasszisokkal jobb mint amit itthon néztem és megvehettem volna, arról nem is beszélve hogy mennyivel került kevesebbe. 1. tulajos, szervizkönyves, minden dokumentum megvan hozzá új kora óta, ilyen is van, nem csak a bontóból kell gondolkodni hogy mindenki ott veszi. Ha túllépsz ezen a témán hogy csak magyar motor az igazi, te is rájössz hogy van élet az itthoni tákolmányokon kívül is.

Előzmény: Móncsa (5083)
- - - BEEP - - - Creative Commons License 2018.04.04 0 0 5084

Azért a robogón kívül is van élet, a kymco mellett is volt nagymotorom, most csak az maradt és a robogó ment a háztól.

Előzmény: Móncsa (5082)
Móncsa Creative Commons License 2018.04.03 0 0 5083

21db-ból 20db külföldről behozott  .

Előzmény: depi vol.2 (5080)
Móncsa Creative Commons License 2018.04.03 0 0 5082

T-max a király !!!

Előzmény: - - - BEEP - - - (5079)
Móncsa Creative Commons License 2018.04.03 0 0 5081

Tudom hogy bukok rajta  akkor is tudtam mikor megvettem,  ez van ,  már nem érdekel hogy mennyit bukok rajta ,lehet hogy meglesz még 30 év múlva is akkor majd nyerek rajta :):):)

Ha majd egyszer tényleg el akarom adni akkor felteszem a vaterára tavasszal minimál ár nélküli licitre és akkor aki kapja marja.

 

 

Előzmény: depi vol.2 (5080)
depi vol.2 Creative Commons License 2018.04.03 0 0 5080

Az Oké, de ha végigveszed, hogy vettél magyar gépet drágán és beletettél 20e km-t sem az évek alatt, akkor kiszámíthatod, hogy mennyit buksz rajta, hogy ott álldogál nálad. Most árulod 700e ft-ért, de ha nem találsz rá madarat, akkor marad nálad majdnem örökre ezen az árazáson.

Így többet buksz rajta, mint én, aki megvettem, használtam 6e km-t és eladtam 250e ft-os buktával és inkább benyeltem, de átültem egy jobbra. Semmi bajom nem volt addig, míg nem kezdett el a gép nyüglődni, és elmondom neked, hogy a gép egy kis része volt a szívásnak. Szerelő nincsen, aki szívesen foglalkozna vele ma már, rohadtul sokba kerülne a javítása, a Kymco alkatrészeinek árairól nem is beszélve. Ez egy tipikus állatorvosi ló, vedd olcsón, javíttasd drágán és szervizeld sűrűn, mert így csinálták meg.

 

Éppen 21 darab 500-as Xciting van a HaHun, 300-250 összesen 8 darab, ez nem véletlen... sajnos (és a tied a második legdrágább, ez is tény, de ez a te dolgod)

Előzmény: Móncsa (5076)
- - - BEEP - - - Creative Commons License 2018.04.02 0 0 5079

Én már megszabadultam a szeméttől, Yamahával járok, köszi

Előzmény: Móncsa (5078)
Móncsa Creative Commons License 2018.04.02 0 0 5078

Csak Neked csak most húsvéti akcióban:):):)

Előzmény: - - - BEEP - - - (5077)
- - - BEEP - - - Creative Commons License 2018.04.02 0 0 5077

Még mindig árulod 888.888 Ft-ért? :D

Előzmény: Móncsa (5076)
Móncsa Creative Commons License 2018.04.02 0 0 5076

Szia

Amíg megy addig megy utána meg majd lesz vele valami ,évente megyek vele 1-3000km-t mert kényelmes gyerek vagyok hidegben esőben  nem motorozok , évente teszek bele új olajat meg szűrőket ha szétmegy akkor így jártam majd én is eladom keletre .

Mondjuk ezért nem is vettem nyugatról behozottat annak idején.

Előzmény: depi vol.2 (5068)
piadone Creative Commons License 2018.04.02 0 0 5075

Köszönöm szépen!

 

Előzmény: Szere28 (5073)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.02 0 0 5074

Lehet , hogy kapható új  , sopronban  és dorogon  470 ezer  ft. - ért . Holnap megérdezem .

Előzmény: piadone (5067)
Szere28 Creative Commons License 2018.04.02 0 0 5073

Udv!

Igen. Pl membrán nem zár jól. Vagy kopót a henger. De lehet más így nem tudom megmondani 

Udv!

Előzmény: piadone (5071)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.02 0 0 5072

Láttam őket a jófogáson :)

Előzmény: piadone (5070)
piadone Creative Commons License 2018.04.02 0 0 5071

Üdv!

Találkoztál már olyan problémával hogy a motor (kymco s9 2t) rúgásra mindig elsőre indul, de önindítóval még nem is pöffen? Aksi s az önindító tökéletes, s teker is mind ahogy kell!

Előzmény: Szere28 (5065)
piadone Creative Commons License 2018.04.02 0 0 5070

Ezek onnan valók csak használtak

Előzmény: Törölt nick (5069)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.02 0 0 5069

Köszi , most nézem osztrák oldalon  1450 euroval kezdődnek .

Előzmény: piadone (5067)
depi vol.2 Creative Commons License 2018.04.02 0 0 5068

Igen, és szarok is. 

Egy 500-as blokk ne dőljön ki 60-70e km után, de ha ki is dől, meg lehessen csinálni, de sajnos nem lehet, ugyanis maga az anyag kopik ki, ami maga a hengerfej anyaga, nem tudsz vele mit csinálni.

 

Nézd, erről már sokat beszéltünk itt is, de én találkoztam sok Xcitingossal. Neked van egy géped, amibe tettél 20e km-t és nagyjából simogatod az évek alatt, de ezek a gépek odakint használva vannak, pörgetik őket rendesen és megkérik a speciális olajat és megfelelő karbantartást. Ez sajnos nem Honda, mondjon akármit is a Kymco, nem hiába dolgozták át 3* is  a motort főleg az elégtelen olajzási furatok és megoldások miatt. Lehet ragaszkodni, de odakint rohadtul nem foglalkoznak ilyen felújítással, szétszedik, látják hogy kopott, eladják keletre.

Előzmény: Móncsa (5062)
piadone Creative Commons License 2018.04.02 0 0 5067

Ha jól tudom csak külföldön! (Ausztria) úgy hallottam hogy megszűnt a Kymco képviselet.

Előzmény: Törölt nick (5063)
Móncsa Creative Commons License 2018.04.02 0 0 5066

Üdv.

Ez igaz valamit biztos elbasztak de amíg van sok 60-70km-t futott példány addig nem aggódok.

Előzmény: Szere28 (5065)
Szere28 Creative Commons License 2018.04.02 0 0 5065

Udv!

Sok más járműnél ez jól működik. De itt sokszor gond a kenés miatt. Valahogy nem sikeredet valami jóra.

Udv!

Előzmény: Móncsa (5062)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.02 0 0 5064

És a Agility 4 t is eladó ?

Előzmény: Törölt nick (5036)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.02 0 0 5063

Ezekből a Kymco motorokból újat nem lehet már vásárolni ?

Előzmény: piadone (5039)
Móncsa Creative Commons License 2018.04.02 0 0 5062

Kymco ezzel a csapágyazás kialakítással lábon lőtte magát, akkor elméletileg minden motornak max 20 ekm alatt tönkre kellene mennie de sok olyan hirdetést lehet találni külföldi oldalakon ahol 60-70e km-t futott Xcitingokat is árulnak.

Előzmény: depi vol.2 (5061)
depi vol.2 Creative Commons License 2018.04.02 0 0 5061

Nagyjából akár így is lehet fogalmazni, ugyanis nem mindegy a motor egyéb alkatrészeinek állapota sem,  plkompressziója és a vezérlésének pontossága sem.

 

Megjegyzés a videóhoz, amit linkeltél.

Ezt a hengerfejet felújítani így sok értelme nincsen, szerintem, ugyanis a veztengely csapágyfészkein látni már komoly bemaródást, az meg maga a hengerfej anyaga. A Kymco ezzel a csapágyazás kialakítással lábon lőtte magát, mert ha elkezdődik a berágódás, az hamar megeszi az anyagot. A vezérműlánca kuka, nem is kicsit.   

De itt a dekompresszor jónak tűnik, egyébként,persze ezt így biztosra mondani nem lehet, mert ha kotyog, kikopott a szabadonfutó része és nem zár vissza azonnal, akkor az is cserés.

Előzmény: Móncsa (5060)
Móncsa Creative Commons License 2018.04.01 0 0 5060

Üdv.

Megkopik és nem működik ez oké így érthető de az nem érthető hogy miért van az hogy 10 esetből 10x pöcc röff indul majd 2hét múlva 10esetből 3x megszorul majd 1 hét múlva újra 10 esetből 10x indul majd ..... teljesen kiszámíthatatlan hogy mikor fog indulni és mikor fog szorulni.

Ha elkopott akkor kész mindig szoruljon meg mert nincs dekompresszor és akkora a kompresszió hogy az önidító nem képes átfordítani a dugattyút  de hogy ilyen kiszámíthatatlanul nem indul akkor ott másnak kell lennie szerintem.

Üdv.

Előzmény: Szere28 (5059)
Szere28 Creative Commons License 2018.03.31 0 0 5059

Udv!

Alul van egy úgymond zár szerkezet ami mindig egy bizonyos ponton fixalja. Na az szokot megkopni és akkor nem működik. Akkor tud nehézen indulni. Az h holl áll meg s dugó nem okoz gondot.

Udv!

Előzmény: Móncsa (5058)
Móncsa Creative Commons License 2018.03.31 0 0 5058

Szia!

Köszönöm.

0.30-0.33 sec között a bal oldalon a veztengely bütyük előtt ami a képen pont felfelé áll gondolom az lenne az .

Az hogy tud NÉHA gondot okozni?

Az gondolom mindig forog a veztengellyel együtt ha elkopik akkor mindig gondot kellene okoznia vagy azzal van összefüggésben, hogy leállításkor nem mindegy hogy a dugattyú a hengerben hol áll meg ?

Előzmény: Szere28 (5057)
Szere28 Creative Commons License 2018.03.31 0 0 5057

Udv!

A veztengelyen látszik. A bütyök mellet látszik egy réz egység amin van meg egy bütyök. És az nem úgy dekompreszor h van egy külön szelep neki. Azt csinálja h hosszában tartja nyitva a szelepet így csökkentve a kompressziót.

Udv!

Előzmény: Móncsa (5055)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!