206 1.6 16V (2001) NFU motorkód, gyújtáskimaradás 4. henger. Ezzel ajándékozott meg ma a kis jószág. Jó eséllyel gyújtótrafó lesz a ludas. Úgy emlékszem, hogy valamelyik Opel (talán Astra) trafója beépíthető a PUG-ba, kis átalakítással, igaz lehet ez?
Válaszokat köszönöm.
U.i: Ha esetleg nem, akkor vmi noname trafó is megteszi? Valeo 45k az Unixnál!
Üdv. 2000-es 206-om hátsó ablaktörlő egyik napról a másikra nem működik. A burkolatot levettem semmi különöset nem láttam alatta. Pl. Vezeték szakadás vagy ilyesmi. A motor adhatta meg magát, vagy lehet valami egyszerűbb probléma?
A kis riasztó kütyüvel ki tudtam kapcsolni a rendszert. Működik a központi zár. Most nem kapcsol be riasztó.Valaki tud segíteni hogy működik a riasztó? Nincs hozzá semmi leírás.
Sziasztok , Ennél a kocsinál(99es 1,9D) hogy van ? A ABS , visszajelző lámpája ha ráadom a gyújtást világít, ha beindítom elalszik. Mit is jelent? jó az ABS vagy hibát jelez. Ugyan ez van a légzsák visszajelzővel is.
Sziasztok, 2000es évjáratú az autó, gyári riasztóval. Tegnap este csinálta először, hogy nem nyitotta ki az autót a kulcs gombbal. Villogott a riasztó ledje az ablak mögül. Sokadik próbálkozás rá megkönyörült rajtunk. Ott álltunk a városban este két gyerekkel tanácstalanul. Nem volt jó élmény. Hazaértünk. Elem jó, akksi jó a kocsiban. De csak manuális nyitja az ajtókat a Kulcs. Lenne tippetek mit nézzek meg? Köszönöm üdv Attila
Ma olajat és olajszűrőt cseréltem. Megakadt a szemem az olajszűrő alatti érzékelőn. Furcsának tűnt, hogy csak egy vezeték megy rá, először úgy gondoltam, talán az egyik vezeték leszakadt, de nem láttam igazán jól, így lefényképeztem és kinagyítottam, így már nem látszik annyira leszakadt vezetéknek.
Lehet, hogy így van rendben? Vélemény?
Motor 2006 1.6 16V NFU (TU5JP4) .... ha esetleg valaki tud, pillantson rá a sajátjára vagy ismerősére. Vajon így normális?
Az ablakot nem biztos, hogy lehet tanítani. Ha van rajta A betű, mint a képen, akkor meg kell neki tanítani a végállásokat (le kell engedni, és egy pár másodpercig nyomni a gombot, majd felhúzni, és szintén egy pár másodpercig húzva tartani a gombot). Úgy emlékszem lehet is érezni, mikor felhúzod a gombot, hogy két állása van, kétszer kattan. Ha nincs A betű, nem lehet tanítani, akkor ki lehet cserélni a kapcsolót. Azthiszem minden kapcsoló olyan volt, hogy csak a sofőr oldal volt automata (európában a bal oldali gomb, az angoloknál a jobb oldali). Mintha az is rémlene, hogy valaki kettőből faragott valahogy egyet, és mindkét oldal automata lett (hmm... erre azért ne vegyél mérget, több mint 6 éve eladtam az autót, és még azelőtt nézegettem aktívan a 206-os fórumokat, tévedhetek is)
"Igaz. Így viszont szemből lesz gyengébb a fénye..."
Az lehet, viszont mivel nemcsak szemből kell hogy lássanak téged, ezért a lámpát úgy kell felszerelni, hogy jobb és balkanyarból is jól látható legyél. Ezért a világító testeket enyhén kifelé fordítva kell felszerelni. Az Osram
PX-5 konkrétan 10 fokot ad meg, plusz-minusz 3 fokos tűréssel. Ez a 206-os rácsívét követve kb. 13 fokban realizálódik.
1. Nem kell, hogy pont a haladási irányba álljon. Egy hosszú elnyújtott kanyarban téged sem szemből lát a másik kocsi. A PX-5 a felszerelési utasításban 7-13 fokos eltérés betartását írja elő, nyilván ezen belül megfelelő a fénykibocsátás.
2. A PX-5 -nél a helyszini leszerelés egyébként nem járható, mert úgy kell bepattintani a helyére. Cserébe viszont úgy néz ki, mintha gyári lenne.
1. Van egy Peugeot 206 1.4 HDi Riviera (2005) kisautónk, és a központi kijelzőjét 1 sorosról a képen látható típusra cseréltem, hogy kicsit több mindent lehessen rajta látni. A kijelző működik, viszont szeretném ha megjelennének rajta a fogyasztási adatok is. A jobb oldali (ablaktörlő) bajuszkapcsoló vége nem nyomogatható sajnos. Levettem a kupakot de a középső része le van fenekelve, tehát gondolom átalakítani sem lehet. A kérdés, hogy külső gombbal a BSI felé nem lehet megoldani ezt? Egyáltalán tudhatja a fedélzeti computer funkcióit a BSI? Egyébként most már szövegesen is kiírja hogy "ICE ALERT", "LOW FUEL LEVEL", "ECO MODE" stb. Vagy a kapcsoló kicserélésével lehet ilyen funkciónk?
2. Az alacsony üzemanyag jelzés rosszul működik. Olyan későn jelzi, akkor villan fel a sárga led, ha maximum 10km-t tudunk már csak megtenni az autóval. Mi lehet a gond? Ha tankolunk bele 5 litert, akkor több mint 1/3 -ig mutatja az üzemanyag szintet. Szerelőt kérdeztem, azt mondta, hogy ezek ilyenek... Szerintem ez azért elfogadhatatlan és így kiszámíthatatlan a használat és a tankolás, nem egyszer volt már, hogy emiatt megállt az autó... Persze van üzemanyag tartalék kannába, de mégis bosszantó.
3. Ablakemelőt hogyan lehet megtanítani, hogy impulzus üzemben működjön? Jelenleg addig mozgatja az ablakot, amíg a kapcsolót kézzel tartjuk.
Igen, ez nagyon hasznos kiegészítő, jól megoldottad, bár nekem úgy tűnik a videót nézve, hogy bezavarhat, ha -ne adj Isten- vontatni kell az autót. De lehet, hogy csak a videón tűnik úgy.
Nekem a felszerelésnél ennek a megoldása jelentette a legnagyobb problémát, végül is az OSRAM PX-5 típust vettem meg, és a -méhsejt- rács hátsó síkjára tettem fel, így az esetleges vontatást nem zavarja.
A vezetéket a lökhárító legalján vittem végig, elkerülendő, hogy a ventillátor esetlegesen elkapja.