Keresés

Részletes keresés

Tom_ Creative Commons License 2004.07.14 0 0 9903

muggli! Látom erőteljesen fejlődik a vízjelező technikád. A közepén lévő hatalmas felirat, az alsó részt teljesen betöltő rajz és a piros dátum mellett nem sok hasznos hely marad a képeken. Így akár az Index-re is mehetne, szerintem ezt akár magukévá is tehetik!

:-)))))))))))))))))))))))))

Előzmény: muggli (9902)
muggli Creative Commons License 2004.07.14 0 0 9902

Urak!

Egy rövid ideig a http://muggli.atw.hu címen megnézhető a "Hunyadi" és a "Rákóczi" párosa, valamint pár kép a naszád tisztulásáról, még a bajai út előtt.

muggli©

Enzo Creative Commons License 2004.07.14 0 0 9901

Köszi!

 

(A videót majd otthon is letöltöm, mert itt semmivel nem tudom megnézni egyik formátumot sem.)

Előzmény: Bócman (9899)
Bócman Creative Commons License 2004.07.14 0 0 9900
A három egyforma motor a segédüzem volt.
Előzmény: Enzo (9897)
Bócman Creative Commons License 2004.07.14 0 0 9899
Előzmény: Bócman (9898)
Bócman Creative Commons License 2004.07.14 0 0 9898

A fűrészt megnézheted vágás közben a belinkelt honlapról letölthető wideón:

 

 

Előzmény: Enzo (9897)
Enzo Creative Commons License 2004.07.14 0 0 9897

Nem semmi! Magáról a fűrészről viszont nem láttam sehol képet, csak az azt mozgató kötelekről. Bár lehet, hogy figyelmetlen voltam. Azért azt is megnézném.

 

Ezek milyen motorok lehetnek/lehettek?  

Előzmény: Bócman (9894)
muggli Creative Commons License 2004.07.14 0 0 9896

Ezt a vágótechnológiát már begyakorolták a "Kurszk" kiemelésekor is, azt is hasonló módon emelték ki, legalábbis egy részét. Brutális ez a vágó eszköz!

muggli©

Előzmény: Bócman (9895)
Bócman Creative Commons License 2004.07.14 0 0 9895

Téves információ!

 

Kifejezetten nagy értékű BMW-kel, illetve jó drágán árusított (na ja, ízlések és pofonok...) Volvókkal és Saabokkal volt tele.

 

A hivatalos oldal szerint 2871, más források szerint 2862 darab volt a fedélzeten.

(Hogy ebből pontosan mennyi volt autó, és mennyi volt Volvo vagy Saab, arról nem találtam információt.)

Előzmény: DLala (9893)
Bócman Creative Commons License 2004.07.14 0 0 9894

salvage

 

Felhívnám mindenki figyelmét erre a képre:

 

Kettévágott turbina!

 

 

 

A vágókötél nagyon szépen kettévágta a középső gép turbináját, és látszanak a légutak.

 

Hasonlómód megdöbbentő látvány a leszeletelt lendkerék.

 

 

A bal oldali gép szinte sértetlen, a jobb oldaliról viszont már a teljes turbina, illetve a lendkerék is hiányzik.

 

 

Előzmény: DrBub0 (9892)
DLala Creative Commons License 2004.07.14 0 0 9893
Ez az a hajó, amiben több ezer vadiúj Skoda Superb utazott volna Amerikába...
Előzmény: DrBub0 (9892)
DrBub0 Creative Commons License 2004.07.14 0 0 9892
A képek a tricolor balesetének, és az azt követő mentő- pontosabban takarítóakció képei. Pár barátomnak már én is feltettem, mint képrejtvényt a közeli képeket.
Képek 1 szelet hajóról
És van linkem magának a mentőakciónak a weblapjáról is
Tricolorsavage
A dolog lényege, az elsüllyedt hajó eltüntetése a hajózóútból. Ezt pedig úgy csinálták, hogy szeletekre vágták a hajót, és így darabonként emelték ki. Az eset méltán bekerülhetne (vagy talán volt is?) a GIGANTS című ismeretterjesztő sorozatba.
Gyakorlatilag megcsinálták a világ legnagyobb fémfűrészét (WIDIAs huzalfűrész).
Tom_ Creative Commons License 2004.07.14 0 0 9891

Ezek a képek az Interneten keringtek az alábbi szöveggel:.

"Egy elsüllyedt hajó zavarta a csatorna forgalmát. Mit volt mit tenni feldarabolták, kiemelték, hazavittték - nem gyenge. 1-2 érdekesebb kép. El lehet kepzelni mi minden potyogott ki belole fureszeles es emeles kozben..."

         

MALWIN Creative Commons License 2004.07.14 0 0 9890
Mármint hogy mik vannak:http://www.nol.hu/cikk/325407/:-))
Előzmény: MALWIN (9888)
rezgaras Creative Commons License 2004.07.14 0 0 9889
Z. Z. írta:

> Lomac-et látni mindenfelé.

És a rendôrök igen készségesen felajánlják a kivontatást a felborult hajóknak. Utána ugyanis benyújtják a számlát... :-)))
Előzmény: Z. Z. (9881)
MALWIN Creative Commons License 2004.07.14 0 0 9888
Hogy mik vannak!
viking star Creative Commons License 2004.07.13 0 0 9887

VH???

Öö...biztos:)

Köszi szépen!!

Előzmény: MALWIN (9884)
Z. Z. Creative Commons License 2004.07.13 0 0 9886
Rézgaras (9875) dícséretéhez csatlakozva én úgy fejezném ki magam, hogy köszönjük a képes beszámolót!
Előzmény: Mad Scientist (9858)
Z. Z. Creative Commons License 2004.07.13 0 0 9885
Értem. Köszönöm.
Előzmény: MALWIN (9882)
MALWIN Creative Commons License 2004.07.13 0 0 9884

Off

Viking, anyukád kérte a VH menetrendjét, küldeném, de szr a szolgáltató mailja.

Kis türelem, jó?

ON

Előzmény: viking star (9883)
viking star Creative Commons License 2004.07.13 0 0 9883

A holnapi megbeszélésről lehet, hogy pár percet kések, mivel a menetrendi moszkvával jövök haza:) Bár, ha pontosan befut hétre odaérek:)

 

Tényleg....ugye MOST szerdán lesz a megbeszélés?

Előzmény: Bócman (9878)
MALWIN Creative Commons License 2004.07.13 0 0 9882

Má mé'?

Én is csak most lettem kész a kerti öntözőrencerrel::::-))))

Előzmény: Z. Z. (9881)
Z. Z. Creative Commons License 2004.07.13 0 0 9881

Csak hogy növeljem a hozzászólások számát:

 

Már július közepe van. és a Bayliner hajók B7, B8, B9 még mindig a siófoki örs udvarán. Talán nem is teszik őket vízre az idén? Lomac-et látni mindenfelé.

 

muggli Creative Commons License 2004.07.13 0 0 9880

Mióta lett cica a nyuszifülből? :-))))))))

muggli©

Előzmény: Bócman (9864)
Pedrofon Creative Commons License 2004.07.13 0 0 9879

A Hron szlovák tolóönjáró nem átalakított, eleve ilyennek készült.

Piros volt a test és fehér a felépítmény.

Már amikor 83-ban elkezdték gyártani a TR 1000-s típust, tervbe volt véve, hogy sorozatban gyártanak majd ilyet, de csak több évvel az utolsó TR 1000 legyártása után készült el, úgy tudom, hogy csak ez az 1.

Előzmény: viking star (9844)
Bócman Creative Commons License 2004.07.13 0 0 9878

Na, pupákok, jövé szombaton megszámolhatjátok!!!

 

Ne csak a szátok legyen méretes...

 

Mellesleg meg egy jó serital mellett sokkal kellemesebb ezt megvitatni.

 

A pontos métert, vastagságot, tömeget holnap megnézem a hajóbizonyítványban.

Előzmény: Z. Z. (9868)
Pedrofon Creative Commons License 2004.07.13 0 0 9877

Tényleg elcsúfítottak néhány vízibuszt, de legalább megvannak és dolgoznak!

A Vár-Kert és az Óbuda tényleg nem lett szép, de kellemes sétafedélzetük lett, lent pedig tágas terük. És ez mindigis hiányzott a magyar vízibuszokból. Szépek voltak, de kizárólag túristautakra voltak jók. Minimális kilátással, fényképezni belőlük meg csak a bejárótól lehetett, feltéve, ha nyitva volt és, ha megengedték és ha nem állták el.

A sárgaságot, ami tényleg a Fonyód-Szentendre-Szentes, csigalassúsággal újítják fel és neki is alakítják a hátsó-felső sétafedélzetét.

2002 októberében jött át a Tiszáról, azóta dolgoznak rajta...

A Viking Europe és a River Adagio a többmillio eurós havaria után 1 héttel már felújítva, kijavítva vitte az utasokat.

Szegény kis vízibuszt meg ilyen lassan javítják.

A Szabadi viszont szép lett és formáját is megőrízte, de én még nem láttam, hogy utasokat vitt volna...

Előzmény: Enzo (9841)
Pedrofon Creative Commons License 2004.07.13 0 0 9876

Köszönöm a bíztatást!

Most még csak az IFÁ-ról énekeltünk, de lesznek hajós nóták is, ígérhetem!

 

Láttam múlt pénteken 1 svéd vitorlást Pesten! Jó messziről jött.

Aztán jött völgymenetben a Flóra nevű szegedi muflon 2 igen kopott bárkával, az egyik egy félhosszú Interlighter volt. Jó rég láttam olyat.

Tegnap pedig a Jégtörő X döngetett át a városon. Ő is ritka vendég mostanában.

Előzmény: Mad Scientist (9778)
rezgaras Creative Commons License 2004.07.13 0 0 9875
Mad Scientist írta:

> a kormánylapát rángatásával (mi ennek a szakszerű neve?)

Pumpálás. De versenyen amúgy tilos :-))) Egyébként is egy 50-est már nem könnyû arrébbpumpálni...

Jók a képek!
Előzmény: Mad Scientist (9858)
Tom_ Creative Commons License 2004.07.13 0 0 9874
Azt én sem tudom, de a szakállának hosszát meg tudom adni. :-))))
Előzmény: Z. Z. (9873)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!