muggli! Látom erőteljesen fejlődik a vízjelező technikád. A közepén lévő hatalmas felirat, az alsó részt teljesen betöltő rajz és a piros dátum mellett nem sok hasznos hely marad a képeken. Így akár az Index-re is mehetne, szerintem ezt akár magukévá is tehetik!
Egy rövid ideig a http://muggli.atw.hu címen megnézhető a "Hunyadi" és a "Rákóczi" párosa, valamint pár kép a naszád tisztulásáról, még a bajai út előtt.
Nem semmi! Magáról a fűrészről viszont nem láttam sehol képet, csak az azt mozgató kötelekről. Bár lehet, hogy figyelmetlen voltam. Azért azt is megnézném.
Ezt a vágótechnológiát már begyakorolták a "Kurszk" kiemelésekor is, azt is hasonló módon emelték ki, legalábbis egy részét. Brutális ez a vágó eszköz!
A képek a tricolor balesetének, és az azt követő mentő- pontosabban takarítóakció képei. Pár barátomnak már én is feltettem, mint képrejtvényt a közeli képeket.
Képek 1 szelet hajóról És van linkem magának a mentőakciónak a weblapjáról is
Tricolorsavage A dolog lényege, az elsüllyedt hajó eltüntetése a hajózóútból. Ezt pedig úgy csinálták, hogy szeletekre vágták a hajót, és így darabonként emelték ki. Az eset méltán bekerülhetne (vagy talán volt is?) a GIGANTS című ismeretterjesztő sorozatba.
Gyakorlatilag megcsinálták a világ legnagyobb fémfűrészét (WIDIAs huzalfűrész).
Ezek a képek az Interneten keringtek az alábbi szöveggel:.
"Egy elsüllyedt hajó zavarta a csatorna forgalmát. Mit volt mit tenni feldarabolták, kiemelték, hazavittték - nem gyenge. 1-2 érdekesebb kép. El lehet kepzelni mi minden potyogott ki belole fureszeles es emeles kozben..."
Már július közepe van. és a Bayliner hajók B7, B8, B9 még mindig a siófoki örs udvarán. Talán nem is teszik őket vízre az idén? Lomac-et látni mindenfelé.