Sziasztok! Lenne egy kérdésem. Adott egy 125-ös liberty. Beindul, de kb. 2 mp után leáll. Gondolom immo baja lehet. Ehhez alkatrész vagy jótanács valakinek?
Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni: szeretnék vásárolni egy liberty 50 4t tipust, viszont nemtudom eldönteni hogy valóban 50 es e vagy attól nagyobb a ccm. Milyen ismertető jegyei vannak az 50 esnek, alváz szám kód vagy ilyenek válaszokat előre is köszönöm
A segítségeteket szeretném kérni. Adott egy Piaggio Liberty 50 2T,a problémám a következő,a múlt héten elszakadt a meghajtószíj,nagy nehezen sikerült levennem a variátort(amit még eddig soha nem csináltam),és az összes görgőm el van kopva,kivéve egyet,amit lemértem,és 7,37 gr-ot mértem.
Ha jól tudom,a gyári görgő 6,5 gr-os.
Az lenne a kérdésem,hogy ti milyen súlyú görgőt ajánlotok,nektek mi a tapasztalatotok ?
elhataroztam nekem 125 os Liberty az a gep ami napi hasznalatra jolesz:) arra lennek kivancsi mi az ami a motor gyengesege vagy oda kell figyelni ra? Esetleg a hibak:) illetve mi a kulombseg a 125/150/200 ccm es valtozat kozott a ccm -en kivul:) Loerobe hogy valtoznak ezek?
van egy 125 ccm immobiliseres liberty-m.a következőt produkálta,akarom indítani,és nem történik semmi,csak a code led villog!mi lehet a baj szerintetek,esetleg van e konkrét megoldás és nagyjából az milyen árfekvésű lehet szerintetek?
Liberty 2T hidegen (főleg a múlt heti 0-5 fokokban) nagyon magas az alapjárat, hogynemondjam olyan, mintha csutkára húznám a gázt.
Mitől lehet, mit csináljak?
A másik, hogy amíg nem melegszik be, addig (kb. az első ötszáz méter) ha kicsit is nagyobb gáz adok, akkor mintha fuldokolna. Jó ez így vagy nem? Összefügg a fent leírt jelenséggel?
Igaz én nem újat, de egy jó leharcoltat vettem (50 4T), de mindenhova elvitt - és haza is hozott. :) ~2,6-os fogyasztással jártam vele. Az enyémben az elektronikus korlátozást kiszedték (átfűrészelték a CDI dobozát a megfelelő helyen :)), a kormányra hasalva vitte a valós 80-at, de majdnem elszállt. A kényelmes utazója 50-60 között volt. Jobban nem éri meg hajszolni, mert nagyon pörög és eheti az olajat is.
Én a 2 litert kevésnek tartom, a 2,5-3 közé tenném 100 kg-s drájverrel. Az 1,4-es fogyasztást felejtsd el, ha csak nem vagy 40 kg és 160 cm. :) És nem 30-cal mész. Azok általában injektorosak, így az is számít pár decit.
Én 2011 októberében vásároltam újonnan egy Liberty 50 4T robogót. Tavasztól, őszig rendszeresen használom munkába járásra ami napi 37 km. Eddig 7900 km-t mentem vele de hála Istennek (nem akarom el kiabálni) eddig nem volt vele semmi problémám. A fogyasztása nagyon jó általában 50-es tempóval járok vele de a fogyasztása a 2 litert még soha nem érte el. Igaz nem sokkal de mindig alatta van. Az én súlyom 77 kg az a plusz 23 kg, hogy mennyit számít nem tudom.
Sziasztok! 50 4T robogót készülök vásárolni. Először Hondát néztem, de úgy tűnik, az nem igazán gyorsul, és 45-nél nem megy többet. A Liberty a videók szerint tud olyan 60-70 körül.
Nekem a fogyasztás most a legfontosabb szempont, ha tartok vele egy 50-es tempót, az 2l-ből meg fog állni? A gyári adatok szerint a Hondának annyi elég. 100 kiló vagyok, és bolti új példányt vennék, vagy nagyon keveset futottat. A spritmonitoron olyan 2,6 körüli fogyasztásokat írnak, de nem tudni, mennyire húzzák neki.
Látok hirdetésekben 1,4l körüli fogyasztásokat is más gyártmányoknál, de azok méretre nem illenének hozzám (185 centi).
Scarabeonak zsíros az első teleszkópja, ami pár hónap után nem csillapít szinte semmit. Nagyon ráz emiatt a motor. Egyébként soha nem hagyott az út szélén. Szakszervízben szervizeltettem, ahol sztem csak lehúztak. Kipufogóm folyton elkormolódott, tisztítani hordtam szinte havonta (2-3eFt). Ez sztem amiatt volt, mert szándékosan alulfúvókázták a motort. (be is zárt azóta a szalon....mily meglepő) Használtan vettem a motort és az első szíjcsere.....után már gyengébb lett. Azután meg jött ez a dugulásos téma. Sztem ha gyári,akkor lehet benne eggyel nagyobb fúvókát rakni bele, így +fél literért 5-10km/h-val több a vége. Még figyelni kell, hogy a blokk alján az öntvényben kialakított kitámasztó kiképzése ne legyen kitörve(esés miatt). A Liberty nekem 'műanyagabbnak' tűnik, de az olajos első teló mindenképp mellette szól. Kár, hogy nincs belőle hátsó tárcsafékes. Nekem a Scara az volt.
Szóval meguntam a harcot ezzel az egyeddel, és emiatt váltok Libertyre. Heti 20-30-40órát motorozok...szóval nem rázatom magam tovább.
A variátorház végénél/alján kell lennie egy leeresztő csavarnak. Leereszted, a nívópálcát kicsavarod és beleöntöd az olajat. Fejből nem tudom, milyen olaj kell, de nem sima motorolaj, hanem hajtóműolaj. A négyüteműbe SAE 80W/90 vagy olyan kell, ami tudja az API GL3 minősítést. Kb. 1 deci kell majd. Keress rá a neten, biztos lesz találat, kétütemű Libertyvel nem nagyon volt dolgom.