Nem vagyok egy internet bajnok,otthon van robbantott ábrám a szerelési könyvben.A sierra fórumon kérdezz körbe,az 1,6 sierrán ugyan ez a Ford vv karbi volt.
Most sem sikerült... Na de majd most! (Csöppet béna vagyok ma...) http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1721357&command=ugras&screenwidth=800 Üdv mindenkinek! Peti
Sziasztok! Eladó sorba került a Transitom. (Nem kell aggódni, nem hagyok fel a Transitozással, már megvan a másik! Hamarosan teszek fel képeket róla). Szóval Mk II Transit 1980-as 1.6 sor mocival. Angol gyártmány az alvázszám eleje GBV. Sok felújított, jó állapotú alkatrésze van. Alkatrészei eladók!! Ha valakit érdekel, itt egy link:(Kép, részletes leírás, elérhetőségek) http://admin.hasznaltauto.hu/index.auto?command=osszeshirdetes&sID=bbe57a3420ee6a518e13b73e2723099e Sürgős lenne a dolog, mert útban van és a pénz is kellene az új gép rendberakásához. Ha valakit komolyan érdekel, hívjon bátran! 06-30-417-53-90 Üdv mindenkinek! Peti
Netudom milyen a motor csak annyit hogy sima szívo dizel 1993 évjáratu de nem látok semijen gyertyát nincs ott semi ilyen,végülis akkor ezen nincs izítás ha nem indul el akkor kivan a motor most probáltam indítani sajna lemerült az aksi
1.Szelepdekni tömítés,egyszerű cserélni.Hátsó főtengelyszimering,váltó,lendkerék leszedés. 2 Nem tudom milyen transitod van,nem mindegyiken van izzítás.Nézd meg a szívotorkban van gyertya gázolaj és elektromos csatlakozással vagy csak vakdugó. 3 Ha nem rögtön alszik el az olajnyomás lámpa akkor rossz az olajszűrő,nincs vagy nem működik a visszacsapó szelepe.Csere csak motorcraft vagy fiamm. 4 töltés lámpa ha gázfröccsre alszik el nem baj,jellemző erre a generátorra.Persze azért töltést lehet mérni. 5 2x 55 elég 6Fúrni nem érdemes,gyűrüzni is elég sokszor.Amúgy egy jobb dugó 43 e,plussz gyűrü,plussz tömítések,csapágyak,munkadíj,valszeg több mint a kocsi vételára. 7 59kw=79le
Köszi a válasz de több kérdésem is lenne,idököben elment az internetem de írásna csak a fele ment el, van még kérdésem amit írtál mit jelent,mert valhonan a motor hátulyábol folyik az olaj rá a hidra elég jol kis tocsa marad alatta,honanfolyhat? de most nem indul el mi a teendö ezen nincs izzitás?Ha elinditom az olajnyomás lámpa nem midjárt alszik el ugyszintén a töltés jelzö eggyeltalán nem alszik el csak jonagy gázfröccsel ez hiba vagy nem kell vele foglalkozni?.Akumlátor 55ah van benne 2-tö darab ez elég?A km csak annyit hogy igy gondolom énis talán annyit hogy én vagyok a 3.dik gazda akitöl vettem öreg bácsi volt 1 évg nem használta de a km állást ösem tudja ö"kimélétesen bánt vele elmondása szerint".Ha motort megfurnám mibe kerülne vagy adjak tul rajta,de szezonban használom 3-4 honapot lehet hogy ennyiért nem kapnák másikat.ja még eggy 59kw mit jelent hány loerös,
A jobb oldali akksi előtt van egy kábelköteg,kilóg belőle két vezeték,egy fekete csati van a végén nincs bedugva sehova.Álltalában barna és zöld/fekete a szinük.Ha összezárod őket,minden indításnál izzítani fog.Persze ellenőrizni kell a gyertyát is meg a gázolajszelepet.Gyertyát ki kell tekerni és megnézni akksitöltővel.Sokszor a lerakódott koksztól nem működik.
Nézd egy 93 as platósban van vagy 5-600km,ha nem vigyáztak rá akkor lehet kopott a motorja.Ki tudja milyen olaj volt előtte benne.A reggeli hidegindítás meg az olajfogyasztás elárulja.Ha a fékszervó ereszt,az is csinál nagy kartergázt a motorba.
Én egy kezdö Tranzitos vagyok nemrég vásároltam TL 190 és 59kw os 1993 évjáratu,platos duplakereküt.Akkor minden okés vot indult igaz nem volt ilyen hideg de nem is volt csak kicsi karter gáz kicserétük olajat szijakat görgöt szüröket mindent amit ilyenkor szokásos, lett is kartergáz elég szépen (lehet palira vettek) ?
Tud nekem valaki olyan szerelőt ajánlani, aki még tud és mer, egy 1976-os, 1,7 l-es V 4-es, Ford Transittal foglalkozni? (lehetőleg Bp vagy nagyon a környéke).
cromax én nem tudom vállalni, teherautóban nem vagyok annyira otthon (bár értek hozzá) dízelbe sem nyúlok ha csak tehetem és a műhelyem is fullon van, egy percem sincs reggeltől estig... és ez így lesz vasárnap estig :)
Nem bontott tetővel csinálnám, hanem én készítenék rá magasítást. Értek valamennyit az űvegszálas műgyantázáshoz, meg tudom csinálni, csak azt nem tudom, hogy a műszaki vizsgán átalakítási engedély nélkül át lehet-e vinni?
ne vedd meg, a fullmagas szerkezetileg teljesen más... és az gyárilag üvegszálas. amire találsz egy normális bontott tetővázat plusz a magasítást és összetákolod... nem éri meg. nekem fullmagas van, olcsón vettük, van 1-2 baja, de az állapot javítható a méret adott. inkább nézelődj tovább.
Van nálam egy Transit, amit esetleg megvennék. Tudtok ajánlani valakit Bp-Budaörs környékén, aki nagyon ért a Transithoz és megnézné nekem holnap? Reggel kiderül, hogy indul a hidegben, de egy szakértő vizsgálatra rá szánnék némi pénzt.
Ez egy félmagas tetős. Műszaki vizsgán kekeckednének, ha műgyantából csinálnék rá egy magasítást?