Keresés

Részletes keresés

dyz Creative Commons License 2006.03.16 0 0 575
Beidézzem az egészet? :-)

nyáron meg belesülünk a Combinóba.
Éppen erre reagáltam.

De nem vagyok meteorológus (sem:)).
Én sem. Maradjunk ennyiben.
Mi olvassak még el?
Előzmény: mk4047 (573)
vrobee Creative Commons License 2006.03.16 0 0 574
Akkor tavaly előtt volt az a nagyonmeleg? .. öregszem, egyik év olyan, mint a másik :)
De nem, mert már zöldkapaszkodós Volvón is utaztam!
---
Volvoknál úgy is volt, ahogy mondod. De a Combino 3x olyan hosszú.
Számít az szerintem. Az Ik280 és az ICS közül is az előbbiben sokkal durvább a szauna, pedig ablakfelületre kb. megegyeznek.

Plusssz az nem mindegy, hogy percenként nyit-e ajtót, vagy 5 percenként, mint a metrópótló.
Előzmény: Fricy (569)
mk4047 Creative Commons License 2006.03.16 0 0 573
Talán, ha volnál szíves végigolvasni a mondatomat...
Előzmény: dyz (572)
dyz Creative Commons License 2006.03.16 0 0 572
olyanokról lehet hallani, mint globális feémelegedés
Igen, az a néhány tizedfok, na az tényleg indokolja az energiafaló légkondit egy 10-20 perces utazáshoz...
Előzmény: mk4047 (570)
dyz Creative Commons License 2006.03.16 0 0 571
Ez csak azóta fontos - a légkondi-divaton túl - amióta a gyártók "elfelejtenek" megfelelő méretű nyitható ablakot rakni a járművekbe.
Előzmény: vrobee (566)
mk4047 Creative Commons License 2006.03.16 0 0 570
Kellene valami statisztika, de olyanokról lehet hallani, mint globális feémelegedés következményeként az éghajlat radikalizálódása, tehát most odafagyunk az UV-hoz nyáron meg belesülünk a Combinóba. De nem vagyok meteorológus (sem:)).
Előzmény: vrobee (568)
Fricy Creative Commons License 2006.03.16 0 0 569
OFF Pont tavaly nem volt igazán nyár. Augusztusban kabátban járt a fél ország. Volvók esetében is ezt mondták.
Előzmény: vrobee (568)
vrobee Creative Commons License 2006.03.16 0 0 568
Hát nem tudom. A tavalyi az forró volt, de az előtte levő pár évben nem is igazán volt nyár, ha jól emlékszem. Meg kellene nézni valami statisztikát...
Mindenesetre, ahogy hallom, mostanában nem nagyon kaptok hőgutát :)
Előzmény: mk4047 (567)
mk4047 Creative Commons License 2006.03.16 0 0 567
Remélem nem túl elvont ez a dolog, de az elmúlt években egyre gyakoribb a nyári forróság (35C körüli hőm.), úgyhogy én már Közép-Európa ezen részein is indokoltnak látom a klímát, különösen olyan járműveken, ahol gyakori a zsúfoltság.
Előzmény: vrobee (566)
vrobee Creative Commons License 2006.03.16 0 0 566
Azért akárhogy is nézem, tényleg elég béna a belső elrendezés. Lényegében nincs normális ülés.:(

A légkondinál a lisszaboni összehasonlítás finoman szólva nem fair. Meggyőzőbb lett volna hasonló éghajlatról hozni példákat.
Igy látatlanban nem vagyok benne annyira biztos, hogy ez most a legfontosabb Bp. közlekedését illetően.
Fricy Creative Commons License 2006.03.16 0 0 565
www.veke.hu-n lévő cikkben szerepel, hogy MA üzemelték be először a villamost! A kör bezárult, emberünk lódított! Csúnya dolog!
Előzmény: mk4047 (564)
mk4047 Creative Commons License 2006.03.16 0 0 564
Nem véletlenül kérdeztem rá én is...picit gyanús adolog:)
Előzmény: Fricy (563)
Fricy Creative Commons License 2006.03.16 0 0 563
És pont 15-én nem készült róla kép, amikor ezer ember volt az utcán? Cö-cö-cö...
Előzmény: Téboy1 (560)
mk4047 Creative Commons License 2006.03.16 0 0 562
Micsoda??? Combinot láttad az utcán???
Előzmény: Téboy1 (560)
Fricy Creative Commons License 2006.03.16 0 0 561
OFF
800*600-as simán feljön. Csak a feltöltés után klikkelj rá a Beszúrás gombra!
Előzmény: GA 96 00 (555)
Téboy1 Creative Commons License 2006.03.16 0 0 560
Jelentem: 2006.3.15 én 10:10-10:15 között baleset NÉLKÜL befordult Móricz Zsigmond Körtér hurokvégállomásán,és megvolt Mifelénk első köre! Sziasztok! Logoff! :)
Téboy1 Creative Commons License 2006.03.16 0 0 559
Sziasztok! Várjatok! :)
adam_89 Creative Commons License 2006.03.16 0 0 558

Egy cikk a Combinok érkezéséről:

 

Az első Darázskukac Budapesten

 

Adam89

csuklo Creative Commons License 2006.03.16 0 0 557
Kb 10:00-11:00
Előzmény: Sir Rooth (547)
GA 96 00 Creative Commons License 2006.03.16 0 0 556
Feladom :(
Előzmény: GA 96 00 (555)
GA 96 00 Creative Commons License 2006.03.16 0 0 555

Na probáljuk meg még kisebben!

Ha 800*600 ast nem engedi akkor 640*480
Mekkora a max??

 

Amúgy hogy tetszik?

Előzmény: GA 96 00 (554)
GA 96 00 Creative Commons License 2006.03.16 0 0 554
Na a képfeltöltés IDE nem erösségem :(
Előzmény: GA 96 00 (553)
GA 96 00 Creative Commons License 2006.03.16 0 0 553

No hogy ON legyen a topic.

:)

at3sz Creative Commons License 2006.03.16 0 0 552
Végre valaki kimondta a tutit :)

Előzmény: Törölt nick (494)
felder Creative Commons License 2006.03.16 0 0 551

"mert magántulajdonban vannak, és a tulajnak a világ egyik legjobb üzlete az olaj eladása."

 

 

"Általában a jó dolgok drágák"

 

 

Ha más szemszögből akarod nézni a világot, ajánlom figyelmedbe a CNN következő műsorát:

 

 

We Were Warned: Tomorrow's oil crisis
Saturday, March 18 at 8 p.m. and 11 p.m. ET

 

Tehát szombaton elmagyarázzák,

1. miért akar az USA  25 éven belül az energiahordozó  import 75%át otthon előteremteni

 

2.vajon igaz-e az, hogy a legoptimistább szakemberek szerint majd csak 35 éven belül fogy ki a kőolaj

 

3. mivel jár az, ha Kína az olajimportban megelőzte Japánt, valamint a föld legnépesebb köztársasága, India követi őt az úton.

 

Na ez egy szép körmondat lett!

 

felder

 

2006 március 16.

 

Előzmény: vaskerék (533)
NZA Creative Commons License 2006.03.16 0 0 550

A fékútról nem tudsz valamit,üzemi és vészfékezés esetében?

 

Erre szerintem én nem fogok tudni érdemi választ adni. De csodálkoznék, ha nagy eltérés lenne a mai típusokhoz képest, és a vészfékezésnél is valószínűleg előírnak valamekkora féklassulást. De ezt nem tudom biztosra.

 

Egy dolog azonban elmondható: a kocsi terheléseloszlása talán a lehető legoptimálisabb a csuklós kocsik között. Ez szerintem azt jelentheti, hogy a szóló ICS-nél jobbak lesznek a tapadási viszonyai. De erről szerintem csak kipróbálás után lehet érdemben nyilatkozni.

Előzmény: Menroting (549)
Menroting Creative Commons License 2006.03.16 0 0 549
Köszi !A fékútról nem tudsz valamit,üzemi és vészfékezés esetében?
Előzmény: NZA (546)
P.stephenson Creative Commons License 2006.03.16 0 0 548

Beszámoló a keddi nap eseményeiről itt.

 

 

P.s

Sir Rooth Creative Commons License 2006.03.16 0 0 547
És kb mikor az ugyanakkor?:)
NZA Creative Commons License 2006.03.16 0 0 546

Tehát itt sem lenghetnek ki erősebben a csuklós villamosrészek mint ahogy a másik típusoknál a csatolt kocsik?

 

Énszerintem nagyobb kisöprések nem lesznek. Egy kivétel van: kanyarodás elején, míg az első kocsirész kisöpör, a második kocsirész valamennyire besöpör. Ez különbség, de ez a besöprés nagysága sem nagyobb, mint a többi kocsi kisöprése. (Azonban a többi kocsinak az ívek elején nincs az egyenes pályaszakaszon besöprése. Nem tudom, mennyire világos amit írok, érdemes megtekinteni ezt az ábrát a kocsi működésének megértéséhez: http://villamosok.hu/nza/kurz/gt4-weg.gif - az alsó ábrát érdemes nézni.)

 

S egyenes pályán kigyozó mozgás léttrejöhet -e?

 

Nem. (Normális működés esetén.)

Előzmény: Menroting (545)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!