Namost, akkor a Balatonvidéki kollégákat mindenképpen oda kell szervezni.
A kerekeken közlekedő hajók témakörben messze verik Európát!
(A télre megrendeltek egy teljes sorozat kereket az összes hajójukra. Februártól áprilisig a somogyi dombságban menetrendbe állnak a Volán hálózatában.)
OFF Köszönöm Zoltika! De ez most nekem itt annyit angolul beszél, hogy nem tud németül, vagy magyarul, ha eszt most mind kiszótárazom - elalszom holnap a buszt. Majd utánna. Köszönöm a levlista-felvételt: Laja ON
Kurdeejay: Hínye, hogy Te merre nem jársz?
A zsinórt bekenik festékkel, és kifeszítik.Mikor feszes, föggőlegesen mintegy megpendítik,és az nekicsapódik a felületnek, mire a festék leválik róla, és megfesti a felületet.
Így nem kell mérni, amikor a Sopron vízvonalát festjük.Elöl méret, hátul méret és csapó!
Sejtettem, gondoltam át kéne elõtte vinni a Sopront valami hegyre, ott nincs annyi szúnyog. Úgy hallottam erre a népi gyógymód, hogy be kell dörzsölni magát az embernek pálinkával. Fõleg belülrõl. :-))
Hát olyan kék és tán 10-15 kilós (szakító) mit vevék, gondoltam azzal, ha nem jó, be lehet húzni az akármit is. De nekem nem sürgõs, szójj, ha megvan, s megmarad a madzagom.
Szerdán délben felügettem egy égig érõ lajtorjával a Kossuthra, hogy madzagot fûzzek az árbóc két oldalán a csigákba (zászlótartás végett, ez feladat vóna) asztán meg vissza is, úgy, ahogy jöttem, mert rá kellett ébrednem, hogy a kevés vagyok, hogy felállítsam a létrát a két ponyva között azok elszakítása és a fényszóró leverése nélkül. Volna még 1 lelkes ember, ki pl. hétfõn v. kedden (vagy késõbb egy Sopronmentes napon) egy egyeztetett idõpontban fél órára jönne segíteni felállítani a létrát? Lehetõleg délelőtt kéne, mert 12-kor nyit a vendéglõ és hülyén nézne ki, ha beleesnék valakinek a kajájába...