Megfejtődött a "Hová vitte a Hunyadi a darut?" rejtély: Tahiban mégis kihelyezték a pontont. Tehát Tahi egyelőre nem jut azon több tucatnyi falu sorsára, ahol ott van a szépen kiépített kikötő ponton nélkül.
Köszi, sejtettem, hogy Te is azok közül való vagy, akiket nem szeretek, ha evezek, mert, sehogy sem tudok, az egymásra merõleges hullámokra párhuzamosan ráállni. :-)
Lehet, hogy a Sopronnál is túlbonyolítják, néhány tekercs szigetelő szalag vagy vastagabb cellux megoldaná a problémát. Egyébként rájöttem: a nagy melegben gyorsabban szárad a festék, nem kell ráégetni utána.
Z.Z.: Tom! Hétvégére átvesszük az irányítást a fórumon. :-))))))
Természetesen. Egyébként nem értem a kollegákat: ahelyett, hogy a főszezonban a Balatonon lennének, és figyelnék az ezernyi hajót (géphajók+vitorlások), esetleg hajókáznának vagy fürödnének, ahelyett a legnagyobb melegben festik a Sopron vízvonalát. :-)))))
Bócman! Nem érnének le a kerekek. Figyeld csak meg, az Európa és Attila közti "optimális méretű hajó" is úgy el fog tűnni jövő nyárra, hogy az csak na.
Namost, akkor a Balatonvidéki kollégákat mindenképpen oda kell szervezni.
A kerekeken közlekedő hajók témakörben messze verik Európát!
(A télre megrendeltek egy teljes sorozat kereket az összes hajójukra. Februártól áprilisig a somogyi dombságban menetrendbe állnak a Volán hálózatában.)