Egy kombi 3-asnál még jól jöhet...de mondjuk egy sima sedan 3-asnál még megértem, hogy nincs.
(Az automata csomagtérajtóért legalább nem kell elmenni az 5-ösig. A 3GT és a 4-es Gran Coupé is megkapja :))
@Aszpirin: A kombinációs lehetőségek szűkültek, vagy netán ModernLine-od van, és - mivel azt március óta kivezették a kínálatból - azért nem lehet már pontosan olyat összekonfigurálni, mint a tiéd?
Na igen, ha fest a nadrág, akkor az a világos kárpiton minden bizonnyal meglátszik.
Nekem a világos belső valahogy hozzátartozik a "prémium feelinghez", de ez nagyon egyéni ízlés kérdése, persze.
Érdekes: most néztem a konfigurátort, és olyan belsőt, mint az enyém (minden világos / osztriga: kárpitok, szőnyegek, kormány) most már sehogy sem lehet konfigurálni... osztriga színű műszerfal / kormány már egyáltalán nincs, és az a fajta díszbetétek sem. Szóval a színösszeállítás-kínálatot is evről-évre változtatják.
Szerintem ez egyszerűen csak a modellek pozicionálása miatt van így...ez egy az 5-ös szintjétől induló modellek privilégiuma. Más gyártó már 2005 óta kínálja - az 5-ösnél - kisebb modellekben is, sajnos ez van.
@Aszpirin: Nyilván ironizáltam a kárpitos bérlettel...én abból indulok ki, amit a tesztekben olvasok (tudom, nem az újságíróknak kiadott tesztautók a világ legmegkíméltebb autói), illetve amit én láttam abban - az ugyancsak tesztautóként kezelt - F33-asban, amiben világos bőr volt: az ülőlap szélei már kezdtek elszíneződni a benne ülők nadrágjaitól. Pedig nem volt benne sok km...pont mint itt:
Én imádom a világos belteret, nekem olyan van (osztriga, bőr-szövet kombi). Egyáltalán nem vészes, bár tény, hogy nem "gyerekbarát". Kissé túlzás ez a "bérlet kell a kárpitoshoz" dolog, én még nem voltam kárpitosnál, júliusban lesz egy éves a járgány.
Amúgy ezt nem is értem, miért nem lehetett megoldani a szellőzést... Szép a bőr, elegáns, de elég macerás tud lenni, szóval nekem sem kell.
Ahogy Moon mondta, a világos beltérhez valóban bérlet kell a kárpitoshoz. Szerintem élhetetlen. Főleg, aki családdal, gyerekekkel, állandó teltházzal autózik. Engem ez a veszély nem fenyeget, de eleve a sötét színeket kedvelem inkább.
Pontosan ezért tervezem én is az alcantara megtartását. (Na meg egyébként tetszett is a korábban nálam lévő F36-ban. Nem olyan komor sötét, de nem is érzékeny világos.)
Jelenleg bőrös autóm van, ülésszellőztetéssel, de nélküle nem akarok bőrt ...egyszerűen hülyén veszi ki magát, hogy az ember - egy annyira nem szar autóból - egy verejtéktócsával a hátán száll ki az autóból nyáron.
A világos szövet vagy bőr pedig bár nagyon szép, de hamar koszolódik, illetve elszinteződik ha farmert viselsz. Márpedig sem a kárpittisztítóhoz nem szeretnék bérletet, sem pedig állandóan kendercsuhában, vagy bikafuttató fehér, San Fermin szettben autóba ülni...ráadásul az ülés varrásának színe, és a kék csík a műszerfalon tökéletesen passzolna a külső színhez is :)
Én is mindig figyelem őket, de eddig - azon a 428i Cabrio-n kívül amihez volt szerencsém - csak 2db _28i-t láttam, igaz, az egyiket pont most pénteken, ami egy N-nel kezdődő rendszámú 328i xDrive volt :)
Mindig figyelem pedig én is, még ha nincs is rajtuk hátul motorjelzés, a kipufogó(k) számából lehet következtetni, hogy talán _28i, vagy valamelyik nagyobb dízel lehet-e benne?!
ToldiE: Ha már írtad, csak nem emlékszem, bocs:
Látva, hogy M Sport csomagod van, meghagytad a csomaghoz tartozó alcantara belsőt, vagy upgrade-eltél bőrre?
Moon aggódott tegnap az adaptiv futómű miatt, húzós lesz, ha javítani kell. Hát én azt mondom, ha az adaptiv világítás adja meg magát, az sem lesz jobb. Amúgy komoly cucc, nekem nagyon bejön. Ha maradna xenon lci után, akkor azt választanám, de ha csak led lesz, akkor az. Elég ütős az adaptiv led is.
Karbantartáshoz egy kérdés: olajat fogyasztja a 35i?
2015/07-től lesz gyártásban, ez biztos. Árlistát meglátjuk... Amint elérhető, hozok a Wallisból (tudom, elérhető online is, de nem szeretek monitorról olvasni). Illetve látni szeretnék élőben egy kiállított LCI-t, beleülni, stb.
Hibák... Sajnos én sem tudok. Valószínűleg itthon még nincs is olyan 28i, ami futott volna mondjuk 200-250 ezer km-t, amiből már érdemleges következtetéseket lehetne leszűrni. Megjegyzem, eddig 2 ilyen autóval találkoztam, pedig napi szinten vezetek. Az egyik egy 428i volt, a másik 328i. Bocsánat, láttam pár hete egy harmadik 328i-t BY rendszámmal. Szóval nem tűnik tucat cikknek.
Használtautón van jelenleg 11 db eladó 28i, 35-ből 10 db.
Ha lassan mész, akkor van ködlámpa is, a xenon mindig fordul. Ha tolatsz mind a két ködlámpa ég. Meg ugye játszik a vetített fény formájával is. Szóval van munka elöl.
A weboldalon a típus kiválasztásánál a 3-asnál már az facelift-es változat kis képe van, illetve csak a "Főbb jellemzők és tények" menü van, a "Konfigurátor" eltűnt. (Persze ha egyenesen a konfigurátorra mész, akkor a listában tudsz facelift előtti F30-ast konfigurálni.)
Ha nyár közepétől már a facelift-est gyártják, akkor szerintem már júliusnál előbb meg kellene jelennie az új felszereltség- és árlistának. (Még ha nálunk nem is, a német weboldalon...abból is lehetne látni, mi változott a felszereltségben. Igaz, engem ez 99,9%, hogy nem érint, mivel egy F36 a cél:))
Én egyelőre nem tudok sajnos (vagy szerencsére) semmilyen típus-specifikus hibáról. Igaz, itthon azért annyira nem is egyszerű ezeket begyűjteni, mivel az eladott 3-asok (vagy akár 4-esek) túlnyomó része _20d.
@ToldiE: Neked milyen meghibásodásaid voltak eddig? Nem csak motorra gondolok, hanem bármire, ami bosszantott, vagy pláne szervizes beavatkozást igényelt.
Szerintem júliustól lesz lci árlista. Addig se ártana begyűjtenünk valami gyakorlati infót a 28i esetleges hibáiról. 30i-ről nyilván semmi nem fog jutni a katalógus adatokon kívül.
Ha nyártól már a facelift-est árulják, akkor az árlista szerintem már csak napok (hetek?) kérdése és kint lesz...január környékén pedig már a _28i-ről _30i-re váltás is biztosan világos lesz :)