Keresés

Részletes keresés

dentx Creative Commons License 2007.02.19 0 0 6467

"Az úzsás OK, de mellel ne pillangóval, meg a dugás"

 

Szerintem a legutolsó jelentősen emeli a pulzusszámot!!! :DDD

dentx Creative Commons License 2007.02.19 0 0 6466

Sziasztok!

Én úgy tudom szlovákoknál kb 30ezer magyar pengőért csinálják a nikasilozást. Egy barátom nemrég vett egy 2005-ös Ktm.et amivel az igen művelt előző gazdája valószínűleg homokot etetett így viszi nikasiloztatni (plusz stb), tőle hallottam ezt a lehetőséget. Ha valakit konkrétan érdekel, szívesen rákérdezek.

Előzmény: Gyöször (6465)
Gyöször Creative Commons License 2007.02.19 0 0 6465

"Az úzsás OK, de mellel ne pillangóval, meg a dugás"

 

Itt arról van szó amire gondolok? :D

 

Más. Persely. Előbb utóbb megérik a nicasilom egy persely behelyezésre. Nekem már megvan a wiseco perselyem a hengeremhez. Wiseco dugót is fogok bele tenni. Milyen gyűrűt válasszak hozzá? mert unokatesóm már perselyezett és első túlméretre fúrt motort vett, 66,75ös dugó volt benne 67,00ásat vettünk, de annyira ki volt kopva, hogy majdnem tág lett ígyis a fúrás. A gyűrűje pár üzemóra alatt elkopott és alig van kompresszió a gépben. Amúgy megyeget. és a hangja sem rossz. szal merjem belehúzatni a perselyt vagy próbáljak meg nikasiloztatni? igazából irreálisan nagy lenne a nicasil költsége ebbe az 1988as motorba, de ha nagyon esélytelen ez a persely inkább megcsináltatom mert én ezt a motort szeretném még sokáig hajtani, szeretem és szeretném ha JÓ lenne.

Előzmény: zöldember (6462)
zöldember Creative Commons License 2007.02.19 0 0 6464

Na ja

Meg a lövészet!

Előzmény: gencsydani (6463)
gencsydani Creative Commons License 2007.02.19 0 0 6463

"Adrenalint meg csak a cross termel, meg a vadvizi evezés, meg az ejtőernyős ugrás, meg a bungie jumping."

 

Meg a lövészet! Mikor az oktatott hátrafordul a lőállásban csőre töltött fegyverrel vagy a lába mellé lő a földbe. Tapasztalat.

Előzmény: zöldember (6462)
zöldember Creative Commons License 2007.02.19 0 0 6462

Szia Béla

Olvass vissza én a futást nem javasoltam. A futás nagy teljesítményt igényel ahhoz ugyan úgy be kell melegíteni, mint a crosshoz. Az izületeket is megviseli megasztán Qrva drága cipő kell hozzá, hogy a térded ne legyen szar. Csizmába meg nem tanácsos futni mert az meg kikészíti az achilleszt. Séta, az OK, estleg kocogás, De ha van egy biciglid az pompás. de azt is könnyű áttétellel. Az úzsás OK, de mellel ne pillangóval, meg a dugás. A lényeg a kis terhelés. az nem termel tejsavat. Adrenalint meg csak a cross termel, meg a vadvizi evezés, meg az ejtőernyős ugrás, meg a bungie jumping. 

Előzmény: MX BELA (6446)
Dr.Gonzo2 Creative Commons License 2007.02.19 0 0 6461
Köszönöm, a tanácsot.

Mivel 500 000.- Ft körüli összeget tudok majd vásárlásra szánni, valószínűleg felújjított, vagy felújjítandó lessz a gép, ugyhogy előbb - utóbb belefutok ebbe a kérdésbe.

A perselynél utángyártott -athena-prox-wiseco-stb- perselybetétre gondoltam.

Valószínűleg ezek az általad leírt anyagból-módon készülnek.

Írtam emailt a címedre, a motorvásárlással kapcsolatban, (nem akarok itt indulatokat kavartatni)

Ha van rá időd olvasd el légyszíves.

Tisztelettel: Dr.Gonzo2
zöldember Creative Commons License 2007.02.19 0 0 6460

Hali Mon2ster

Málam szakavatottabb embert kellene megkérdezned én nem tudok reális választ adni neked. Nekem csak crosszos tapasztalataim vannak. Igaz indultam néhány endúró-cross versenyen. Ott az erő beosztása volt meghatározó a valamint egy Qrva hosszú pályát nem lehet bememorizálni, tehát improvizálni kellett, ami elég veszéllyes volt. Az endúrósok elég bátor gyerekek az tuti. A speciál szakaszokon a motorozás technikája szerintem eggyezik.

Előzmény: MON2TER (6451)
zöldember Creative Commons License 2007.02.19 0 0 6459

Hy Doc

Az acél perselytsemmiképen ne építesd be.

Az acélnak nagyon nagy a hőtágulása nagyobb mint a dugattyújé. és ha felmelegszik beszorul. Ha pedig olyan nagy illesztést adsz, hogy ne szorúljon be a dugó akkor meg kicsi lessz a teljesítménye mint egy kopott mocinak.

Centrifugál öntésű gömbgrafitos szürkeöntvényből szoktak készíteni henger perselyt. A hőtágulása megközeliti a dugójét. A gond a gyűrűknél kezdődik.

Akkor szokák a hengert persejezni ha a NIKASIL megsérül. Ha megpersejezteted a hengert valószínüleg gyári dugattyút fogsz bele építeni. ( a kisiparilag készített dugatyú nem viseli el a cross motorokban szokásos magas kompressziót ) A gyári dugóhoz crom gyűrűk vannak. A crom gyűrűk nagyon kemények és viszonylag gyorasan elkoptatják a hengerperselyt.

A nagyobb súrlódási tényező miatt motor teljesítménye kb 4-5%-al csökken.

Viszont van egy nagy előnye. nem szükséges drága szintetikus 2t olajat használni, elegendő az ásványi aminek literje 6-700 ft.

Mivel a nikasil és az alumínium is szürke színű, használt hengeren nagyon nézd meg a Nikasil tükröződő felületét, a matt felület kopást jelent. A kipufogó csatornák közötti gátnál szokott először megjelenni. Ja és karcos sem lehet mert az meg kompresszió veszteséget okoz.

 

 

Előzmény: Dr.Gonzo2 (6450)
GeryV8 Creative Commons License 2007.02.19 0 0 6458
közben megtaláltam a neten, de ez nekem inkább (egy komolyabb) térdvédőnek tűnik, mint térdgépnek.
a héten úgyis benézek norbihoz (hogy beszéljen le az sxf-ről)...rákérdezek.

thor

Előzmény: mic71 (6455)
strife Creative Commons License 2007.02.19 0 0 6457
képek vannak? esetleg a pályáról bővebb?

Előzmény: GeryV8 (6452)
strife Creative Commons License 2007.02.19 0 0 6456
TSR múltkor írta a Veszprémi boltot (NIVO & J.F.F. Motor Team Kft.). Azóta kontaktoltam velük.
Itt Egerben van kapcsolatuk (Zweirad BT.), épp ma rendeltem két cuccot.

Az eladónéni a sisakokat nem ajánlotta, mert a veszprémi bolt szerint (is) nincsenek ár/érték arányban. Habár shoei-t is forgalmaznak tehát lehet, hogy üzleti maszlag, de ki tudja, csak értenek hozzá...


Előzmény: GeryV8 (6453)
mic71 Creative Commons License 2007.02.19 0 0 6455
Ócsa is pl. Power wearban szerepel.
Előzmény: GeryV8 (6453)
GeryV8 Creative Commons License 2007.02.19 0 0 6454
ok, meg kinézhetnénk lacházára is....pl péntek....vasárnap meg zöldember. :))
többet kéne mocizni...
Előzmény: MX BELA (6446)
GeryV8 Creative Commons License 2007.02.19 0 0 6453
thor-t ki forgalmazza bp-en?

jöhetnél csapatni 7végén te is.....visszaadnám a kártyát! kösz még1x...úgy néz ki beválik az acerbis.

Előzmény: mic71 (6447)
GeryV8 Creative Commons License 2007.02.19 0 0 6452
dani

tegnap nem ment az oldal.....szóval ITT voltunk.
MON2TER Creative Commons License 2007.02.19 0 0 6451

Hola Amigos!

 

Egy kis motocross eddzes nekem sem artana. Talan Dabason voltam utoljara krosszpalyan :) Igaz, ott meg nem az ugratokra koncentraltam, hanem az enduros reszekre, de iden mar a krosszpalyan is jobban akarok menni.

 

Tenyleg Zoldember, mi a velemenyed az enduro es az mx kozti kulonbsegrol, marmint motorozastechnikailag? Grillmayer anno mindkettoben bajnok volt... :)

Dr.Gonzo2 Creative Commons License 2007.02.19 0 0 6450
Zöldember!


Az acélpersely behelyezésével felújjított, és használt hengerekről mi a tapasztalatod?

strife Creative Commons License 2007.02.19 0 0 6449
van kitartása a srácnak. respect.



video
strife Creative Commons License 2007.02.19 0 0 6448
MX1
1 112 COPPINS JOSHUA 50
2 19 PHILIPPAERTS DAVID 44
3 60 NEMETH KORNEL 40
4 114 DE REUVER MARC 36
5 122 MELOTTE CEDRIC 31
6 20 MEO ANTOINE 30
7 80 PRIEM MANUEL 26
8 4 BEGGI CRISTIAN 26
9 23 SALVINI ALEX 26
10 5 BARTOLINI ANDREA 23


úgy néz ki Kornélnak nem lesz rossz ez a 07-es idény... reméljük a folytatás is hasonló lesz...
mic71 Creative Commons License 2007.02.18 0 0 6447
Van a Thornak is egy térdgépe, ami nem annyira drága. Ha jól emlékszem 30 alatt van a pár. Az is kétcsuklós, elég masszívnak néz ki.
Előzmény: GeryV8 (6445)
MX BELA Creative Commons License 2007.02.18 0 0 6446

Jövö vagy utána hétvégén mehetünk a zöldember pályályára csapatni ,az lenne jo ha ö is ráérne akkor .:)))))))))és megmondaná hogy mi ujság a technikával,szerintem ahoz képest hogy most kezted ,és amenyit motorozol nem mész roszul. A zöldember tanácsait én megfogadom ,legközelebb amig gyalog nem mentem körbe nem ülök motorra!!!!!!És a jövö héttöl futni fogok !!!!!!!!

Előzmény: GeryV8 (6444)
GeryV8 Creative Commons License 2007.02.18 0 0 6445
szia,

én nem spóroltam a védőfelszereléseken egyáltalán, más asszem ennyiből motort venne.
de őszintén bevallom egy evs, vagy asterisk térdgépre sokalltam a lóvét (pedig tudom, hogy jók, és szemezek is velük). aztán ha egy esésnél a sípcsontom összeérne a combommal, akkor biztos, hogy másként gondolnám. addig meg megpróbálok vigyázni....

Előzmény: bergember (6436)
GeryV8 Creative Commons License 2007.02.18 0 0 6444
zöldember

egyetértünk az edzésben....25 motorost egyszerre...az nem lehet az igazi.
a kontaktot köszönöm, elképzelhető, hogy igénybe veszem, de valamelyik hétvégén úgyis meglátogatunk, és akkor megbeszéljük a részleteket.

hogy hogyan crossozom? kezdő szinten...és akkor finom voltam.
nemrég kezdtem, első crossmotor, stb...

Előzmény: zöldember (6431)
GeryV8 Creative Commons License 2007.02.18 0 0 6443
dani

fent van a motocross.vasarhely.hu-n.

de hgoy őszinte legyek, nem mernék megesküdni, hogy tényleg azon voltunk...:D
bugyi után balra...ennyi maradt meg.

amúgy jó volt, bár a pálya nem lesz a kedvencem...
Előzmény: gencsydani (6430)
GeryV8 Creative Commons License 2007.02.18 0 0 6442
tamas
akkor jó csúszkát
Előzmény: TamasM (6428)
GeryV8 Creative Commons License 2007.02.18 0 0 6441

coppins, philippaerts is mögötte. ez szép, gratu kornélnak!

Előzmény: strife (6439)
strife Creative Commons License 2007.02.18 0 0 6440
sorry:

http://www.motocrossplanet.COM
Előzmény: strife (6439)
strife Creative Commons License 2007.02.18 0 0 6439
WOW!


"Kornel Nemeth on pole position in Montevarchi
Kornel Nemeth set the fastest time today at the first round of the Italian Championship in Montevarchi. Rinaldi Yamaha rider Josh Coppins was just a little bit slower as Nemeth and set the second fastest time in front of David Philippaerts. In the MX2 class it was the Frenchman Nicolas Aubin who set the fastest time in front of Manuel Monni and Kenneth Gundersen.

Results:

MX1:
1 K. NEMETH 1’50.746
2 J. COPPINS 1’50.907
3 D. PHILIPPAERTS 1’51.118
4 M.DE REUVER 1’51.265
5 A. MEO 1’51.379
6 C. MELOTTE 1’51.630
7 A. SALVINI 1’51.680
8 C. STEVANINI 1’52.335
9 A. CHIODI 1’52.795
10 T. TRAVERSINI 1’53.007
11 A. BARTOLINI 1’53.194
12 A. CINELLI 1’53.313
13 C. BEGGI 1’53.329
14 M.DOTTORI 1’53.759
15 D. BRICCA 1’54.008
16 S. KRAGELJ 1’54.058
17 S. DAMI 1’54.156
18 M.PRIEM 1’54.529
19 H. STRAUB 1’54.634
20 L. LEONCE 1’54.653
21 N. SEPAK 1’54.702
22 D. PARSHIN 1’54.712
23 P. SCHNEIDER 1’54.779
24 B. MANNEH 1’54.817
25 M.STAUFER 1’55.002
26 M.VESTRI 1’55.469
27 F. DEBBI 1’56.391
28 D. CADEK 1’56.735
29 F. COMPAGNONE 1’57.218
30 M.LELJAK 1’57.408
31 M.FRANTISEK 1’57.609
32 L. MACERATESI 1’57.733
33 S. RICCI 1’57.931
34 B. RUFLI 1’58.488
35 K. MACHTLINGER 1’58.566
36 M.PAOLANTI 1’58.636
37 M.CASUCCI 1’58.643
38 I. LASAGNA 1’59.024
39 S. BONACINA 1’59.029
40 M.BECHTER 1’59.400

MX2:
1 N. AUBIN 1’51.967
2 M.MONNI 1’51.979
3 K. GUNDERSEN 1’52.073
4 P. GAUTIER 1’52.149
5 M.BONINI 1’53.021
6 J. TARROUX 1’53.097
7 A. CAIROLI 1’53.117
8 R. LOMBRICI 1’54.219
9 A. PELLEGRINI 1’54.228
10 D. GUARNIERI 1’54.281
11 M.MADDI 1’55.123
12 F. NEUGEBAUER 1’55.180
13 M.ANIMENTO 1’55.536
14 M.DE BORTOLI 1’55.732
15 A. LUPINO 1’55.799
16 P. PANES 1’55.799
17 M.WALKNER 1’55.817
18 N. CHARLIER 1’56.097
19 P. BERTUZZO 1’56.339
20 M.BECONCINI 1’56.373
21 E. CAMERLENGO 1’56.491
22 A. CERVELLIN 1’56.770
23 D. PHILIPPAERTS 1’56.887
24 P. SMITKA 1’57.122
25 F. FERRARI 1’57.190
26 S. BAIMA BASQUET 1’57.454
27 S. CAPPELLINI 1’57.560
28 D. TURCHET 1’57.621
29 M.SCHEGLER 1’57.731
30 Y. TYLETSKI 1’57.956
31 G. MARTINI 1’58.184
32 J. LAURIJSEN 1’58.228
33 T. PAUL 1’58.255
34 M.WALADE 1’58.268
35 M.BARTOLINI 1’59.035
36 A. SCHAFER 1’59.191
37 M.STALMANN 1’59.281
38 G. WICHT 1’59.546
39 D. LORENZON 1’59.787
40 P. KEJMAR 2’00.619


Forrás:
http://www.motocrossplanet.net
petiair Creative Commons License 2007.02.18 0 0 6438

Hali mindenkinek!!!

 

Látom zajlik itt az élet!!;)

 

Elkezdtem visszaolvasni a hozzászólásokat és ebből kifolyólag megkérdem tőletek hogy miylen véleménnyel vagytok a REPSOL ATF 3  vagy a CASTROL TQ hajtóműolajai iránt.remélem minél többen hozzászóltok:D pro meg contra.esetleg ha vkinek van egy bevállt típusa örömmel fogadnám ha megosztaná velem!!!

 

Üdv mindenkinek: Petiair

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!