Szerintem nem logikus a csere. Mármint a Gulács-Bakony-Szántód csere. A Gulácsot ott kellett volna hagyni Gben, és a másik kettőt elég lett volna cserélni. Hiszen a G járatban ugyanakkora befogadóképességű hajó jár, mint eddig. Hogy a Szántód tetejére miért nem lehet felmenni azt nem tudom ,remélem megcsinálják mert iszonyú bosszantó. A csopak tavaly is bent állt egész nyáron Siófokon, aztán nyár végén volt kint menetrendiben. A főszezon utolsó péntekén ő vitte G-t Lelléig, mert a Gulács előző este vitt Fonyódról Zánkára gyerekeket.
"Ne bántsuk a Földvárt, ipartörténeti emléknek kellene lennie! Én már csak erről az egy eredetiről tudok. "
Van egy eredetibb is, igaz, az Ausztriaban, a Wolfgangsee-n, ha jol emlekszem Falkenstein a neve, azon semmi nem valtozott, meg a regi Ikarus lampak es a kapaszkodo muanyag boritasa is eredeti. Tavaly meg megvolt, igaz mar nem jar.
Ja hogy még azt nem küldtem el:))
(Jójó, de nekem is csak két kezem van:))
http://fpress.hu/folyamhajo/rajzhajo/sopbmp.bmp
Nemtom mennyire használható. Felső az egyszínű, az alsó az annak az átdolgozása amit úgy kb féléve-egyéve készítettem. Bmp-be hagytam, így (legalábbis szerintem) minden használható rajzformátumba elmenthető.
(Ezt a hozzászólást most kód-mode-ba írtam (remélem nem kulimászozza össze), mivel szerkeszt módba egyszerűen NEM ENGED beleírni...najó, nem szidom tovább az inydexet:))
A tegnapi nap folyamán kellemetlenül szembesültem a következő tényekkel:
1. A Zoltán gőzös átadása szigorúan zárt, erőművi területen lesz, és Bin Laden biztosan ott ólálkodik a kerítés körül.
2. A rendezvényt szervező erőmű nem népünnepélyt szervez (bár gáláns, a múzeum megvalósulását segítő tettük méltó lene az ünneplésre), hanem egy nagylétszámú, de zártkörű rendezvényt. (kb. 150 meghívott lesz, s az átvevők közül a szakmai vonal kb. 20 főt küldhet, amiből a 10-15 fős MHE különítmény szép nagy szám, csak nekünk kevés)
Én, be kell vallanom, nem tudtam, hogy az üzemi terület a két erőművi ág között a Dunáig ér, s így azt sem tudtam, hogy nem közterületen lesz az ünnepség. Ezen téves tudásomat erősítették a korábbi megbeszélések is, sajnos.
A fentiek alapján kérem, tanúsítsatok önmérsékletet, s csak azok akarjanak eljönni, akiknek olthatatlan a vágya a hajós munkára. Öröm látni a lelkesedést, de senki ne várjon sokat: beszéd az átadoktól, beszéd az átvevőktől, egy kis szabadtéri kínálás, aztán indulás a rövid éjszakázással együtt kb. 20-22 órás útra.
Neszmélyben ezután tengernyi munkalehetőség kínálkozik és hasonlóan sok munka tervezett, előkészületben lévő virtuális múzeumunkkal, amelyet remélem nem nagyon sokára bemutathatunk majd a hajó-skanzen megnyitó ünnepségén is.
Tegnap Bócmannal telefonon hosszan és mélyen szembenéztünk a helyzettel, s összeállt, hogy kik jelezték az elmúlt hétvégén tettekkel, vagy verbálisan munkavágyukat erre a hétvégére.
Kérem, a résztvevők haladéktalanul küldjék meg személyi igazolványuk számát és lakcímüket részemre e-mail-ben.
Nagyon kérem továbbá, aki úgy érzi, hogy ő el lett felejtve, vagy félre lett értve, pedig nagyon szeretne jönni, szóljanak telefonon, vagy levélben. Igen rossz lenne ugyanis, ha bárkiben tüske, főleg kihúzatlan tüske maradna.
Attila: tényleg lejössz a naszáddal? Az ágba behajózni és ott kikötni tudtommal tilos. Az ág elején, kb. 150-200 m-re a Zoltántól állnak a másik partnál vizügyesek (uszályok, kotró, Jégtörő III.), ők lehet, hogy megengedik az odakötést. Ha jössz, kérlek vegyél fel pár embert.
Ajvé... :-( De ha ez ennyire "reménytelen", akkor mi a (távlati) terv a Petőfire? Úgy tudtam, hogy (idővel) "teljes felújításban" (újraépítésben) részesül(ne)... Ha nem a régi gépével játszanának puzzle-t, akkor mit tennének a "helyére"? Ő is egy olyan gőzös lesz, ami nem is gőzös...? :-(
A tanulómatrózos "újoncok" közé bebújtatva nem férne fel az egyesület látványtervezője?:) Ha nem, nem....:) (...tényleg kellet vónya az a fránya hajóskönyv...:))
Kuhrner!
Akkor viszont, ha lenne még hely, jelentkeznék a naszádra BP-Batta-Bp sopronnézőbe! gázolajba beszállok.
Én lemegyek a naszádommal "kukkolni". Terv szerint szombat reggel 8-kor indulok Újpestről, így 10-re leérek Battára, és elfoglalok valami jó megfigyelőállást.