Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bogyo28 Creative Commons License 2008.01.11 0 0 2514
Üdv mindenkinek!

Lassan ugy néz ki talán sikerül a második tranyot is müködöképessé tennem, és talán már a papirok rendezésében is látszik a fény az alagut végén. Még trafotól kell megszereznem pár "apró" alkatrészt, és vizsgáztatható lesz a platós MK1.

Az jutott még eszembe, hogy most költözködünk a capri-s honlappal, és az uj szerveren van egy rakás hely. Ha lenne rá igény lehetne csinálni egy transitos lapot. Tök ingyenbe lenne, de csak akkor fooglalkoznék vele ha van rá igény, különben kár a munka vele. Némi tipustörténet és jó sok kép jó lenne.

Bogyó
pali5555 Creative Commons License 2008.01.11 0 0 2513
trafo2000

Köszi a válasz akkor szerinted én is igygondolom marad a gyürüzés csa annyit hogy milyen gyürü ami elfogathato jo, nehéz bezserezni vagy lehet kapni bárhol
Garantált 100000 volt a motorba az tényleg nem sok lehet ilyet veni?Motorszámmal hogy lehet variálni ilyen esetbe
trafo2000 Creative Commons License 2008.01.11 0 0 2512
Nézd,nem kötelező de ki kell szedni,az új meg 5e forint.És a hajtókar ugye sokkal többet dolgozik mint a nyugvó csapágyak.Én szeretem kicserélni.
Előzmény: Transit'92 (2508)
trafo2000 Creative Commons License 2008.01.11 0 0 2511
Szerintem qrva sok de te tudod.Ennél jóval olcsóbban lehet venni komplett motort.Most adtam el 200 ért olyat amiben volt 100e km.A gyűrüzésről pedig ugye írtam hogy kemény a transit blokk,nem igazán kopik meg hogy ne lehessen gyűrüzni.Nos amit úgy itéltem meg hogy jó lesz,csináljuk,az jó is lett.Több cégnek készült így,minden nap használják őket,nem hobbiautók.Ugye a költség sem mindegy.
Előzmény: pali5555 (2509)
trafo2000 Creative Commons License 2008.01.11 0 0 2510
Nem tudom,látnom kellene milyen a tiéd,de ki tudod lámpázni.Az enyémen egy vezeték van,a test a kasznira megy.
Előzmény: draft755 (2506)
pali5555 Creative Commons License 2008.01.11 0 0 2509
Szia trafo2000

A minap voltam ez ügyben szerelönél ö nekem aszt monta gyürüzés nem ér semit mert a henger hordo alakra kopik ez által nem sokk minnden érhetö el( javulás) ö a furást alyálya 186000-ért fötengly köszörülé,dugo gyürü szerelve,+ a hengerfely 150000 tehát336000 az egész +tömités munkadij ez jo ár vagy nagyon sok
Transit'92 Creative Commons License 2008.01.10 0 0 2508

Értem.

 

Akkor gyűrűzöl, ha 1,5 l / 1000 km? Az már elég durva!

 

Annyit az enyém még biztos nem eszik meg. A 15 000-es csere alatt nem öntök utánna 22 litert, az biztos.

 

Hajtókarcsapágyakat is kötelező cserélni?

 

Nálam eddig télen mindig jól indult, pedig kint éjszakázik.

Max 2x fordul körbe a főtengely. De inkább pöccre szokott indulni.

 

:-)

Előzmény: trafo2000 (2504)
draft755 Creative Commons License 2008.01.09 0 0 2507
VW 1,9 Tdi-nel is hasonlo a felallas. Furogatni nincs sok ertelme ill. mar tul költsges lesz a dolog.
Előzmény: trafo2000 (2504)
draft755 Creative Commons License 2008.01.09 0 0 2506

Ugy erted nem jo tehat hibas ?
Mert van ugye a 9-labas meg a 10-labas. En a 10-labasat vettem mert az erdeti is olyan volt.

2db elektromos csatlakozas van a szelepen, ha jol emlekszem. Melyikre adjak direktbe 12V-ot ?

Előzmény: trafo2000 (2501)
trafo2000 Creative Commons License 2008.01.09 0 0 2505
Addig vidd lejjebb a főfúvóka méretét amíg nem rángat a motor,akkor már túl szegény a keverék.
Előzmény: Earles (2497)
trafo2000 Creative Commons License 2008.01.09 0 0 2504
Vagy alapméreteset teszek be vagy fúrok.De négy új dugó az már jó húzós.Fúrás nélkül nem teszek be túlméretest
Előzmény: Transit'92 (2494)
trafo2000 Creative Commons License 2008.01.09 0 0 2503
plussz munkadíj...
Előzmény: trafo2000 (2502)
trafo2000 Creative Commons License 2008.01.09 0 0 2502
Azért pöccre nem fog,5-6 szor körbe forgatja a főtengelyt...
Gyűrüzés álltalában elég,a blokk jó kemény anyagból van...alap gyűrü van 20 ért tarabusi,AE 27 ért,Hf tömítés 3-8 e,Hajtókarcsapágyak 5 e,karter 4 e.SSzelepdekni tömítés sokszor visszarakható ha gumi és még rugalmas,ha parafa akkor cserés az is,meg pár apróság még pl porlasztó tömítés...nem vészes szerintem.Akkor gyűrüzök ha mondjuk 1000 km en többet eszik mint 1,5 liter vagy hidegen nem indul,gyenge a teljesítmény stb
Előzmény: draft755 (2492)
trafo2000 Creative Commons License 2008.01.09 0 0 2501
Nos,akkor adj direkt áramot annak a szelepnek ott a szűrőházon és kiderül jó e.Ha akkor nyit lehet nem jó relét vettél.
Előzmény: draft755 (2491)
draft755 Creative Commons License 2008.01.09 0 0 2500
Na az ezert nem ugy müködik. Az 1 lityi mint mar irtam inkabb csak hajtasnal palyan fordulhat elö. De mivel nem megy az ember 15ekm-t folyamatosan 120-al palyan ezert az olajfogyasztas is valtozo. De hajtva is az 1 liter 1000-kent mar kicsit sok.
Előzmény: Transit'92 (2499)
Transit'92 Creative Commons License 2008.01.09 0 0 2499

Én is így vagyok.

Bár a 0,5 - 1 liter elég soknak hangzik 1000 km-enként. Az akkor 15 l / 15 000 km ?!

Annyit azért én még nem öntögetek utánna.

 

Előzmény: draft755 (2498)
draft755 Creative Commons License 2008.01.08 0 0 2498
Meg en sem tudok pontosabb erteket mondani (pl. fel vagy egy liter hajtottabb menetnel) 1000 km-kent. Kell egy kicsit tesztelgetni meg mericskelni aztan majd kiderül. Az utobbi 5ekm-nel kellett 1-2x utannatölteni es nem 1dl-t. Mondjuk palyan majd csucssebessegnel biztos nem annyit eszik mint orszaguton vagy varosban. Ez barmelyik nem kopott motorra is ervenyes.
Előzmény: Transit'92 (2496)
Earles Creative Commons License 2008.01.08 0 0 2497
Szakértők! Öreg V4 2000 benzinesnél érdemes fúvókacserével kísérletezni a takarékosabb üzemeltetés céljából?
Transit'92 Creative Commons License 2008.01.08 0 0 2496

Annyira megkopva biztos, hogy nincs a motor, mert erő van bent.

 

Ha jól gondolom, inkább csak az olajlehúzó gyűrű lehet jobban megkopva.

 

Előzmény: draft755 (2495)
draft755 Creative Commons License 2008.01.07 0 0 2495

Ha nem furod a hengert es csak gyürüzni akarod, akkor biztos alapmeretest teszel be ujra. Ha nem akkor meg sztem mar nem csak megkopva volt, hanem komaban a motor.

 

+ba még esetleg, hogy fúrás nélkül lehet e nagyobb (+0.5 , +1.0) gyűrűre cserélni a régit

 

Előzmény: Transit'92 (2494)
Transit'92 Creative Commons License 2008.01.07 0 0 2494

Na ez a téma engem is érdekelne!

 

Úgy veszem észre, hogy az utóbbi időben sokszor kell utánöntenem motorolajat.

Pontosan nem tudom mennyi fogyott el az utolsó csere óta, de nemsokára megint cserélem úgyis az olajat és akkor majd felírom mennyit öntögettem.

 

Tavaly már gyűrűztünk egy Transitot apámmal. Úgy emlékszem 50e körül volt az anyagköltség. Alapméretes, gyári gyűrűket raktunk akkor be abba a Transitba.

 

Kérdésemim nekem is hasonlók lennének.

 

+ba még esetleg, hogy fúrás nélkül lehet e nagyobb (+0.5 , +1.0) gyűrűre cserélni a régit

Előzmény: draft755 (2492)
draft755 Creative Commons License 2008.01.07 0 0 2493

Na ez lett volna tegnap a passzolo valasz ...

 

Jaro motornal.
Inditozas csak fel sec. es utanna mar jar a motor, de ebben az esetben ugyan az. A lenyeg, hogy forogjon. Igaz ? :-)

A nafta nem csak 3-4 sec.-ig jön amig az izzitas törtenik, hanem amig jar a motor. Felteve, hogy a banancsati rövidre van zarva.

Előzmény: trafo2000 (2490)
draft755 Creative Commons License 2008.01.06 0 0 2492

Trafo !

 

Gyürüzessel kapcsolatos kerdeseim :

 

1., milyen olajfogyasztasnal erdemes mar erre gondolni

2., milyen magas az alk.resz költsege a müveletnek

3., mennyire lesz utanna meg franko a motor ill. milyen hosszu ideig

4., a hideginditasi dolgot ugy ertsem tenyleg (mar v.hol volt erröl szo), hogy pl. ejszaka -5 C utan reggel meg akar izzitas nelkül is "pöccre" kell indulnia a motornak

 

??? 

draft755 Creative Commons License 2008.01.06 0 0 2491

Mar legtelenitettem 2-3 eve es amikor minden müködött akkor jaro motornal jött nekem majd fel-1 dl körüli mennyiseg. Utanna allitottam le a motort es csavartam vissza a gyertyara a csatlakozast. Elvileg a füzete is ezt irja. Szoval most nem tudom mit mondjak neked. :)

 

Sorrend a füzet szerint :

1., csati lecsavar, csö vege üvegbe belogat (környezetvedelmi okokbol :-))

2., banan csatlakozo rövidrezar

3., Inditasz es hagyod jarni a motot 3-4 sec.-ig amig kijön kb. 30-40 cl-nyi nafta

4., motot leallit, banan csati szetszed, csöveg gyertyara visszacsavar

 

En ezt nem ugy ertelmezem, hogy nem csak öninditasnal kene jönnie naftanak a csö vegeböl.

 

Előzmény: trafo2000 (2490)
trafo2000 Creative Commons License 2008.01.06 0 0 2490
Önindítózás közben jön csak nafta,úgy nézed?
Előzmény: draft755 (2489)
draft755 Creative Commons License 2008.01.06 0 0 2489

BUEK mindenkinek igy utolagosan is ... :)

@ Trafo

 

A heten vettem a cromaxnal 1db uj izzitorelet. A csatlakozosaruk elrohadtak igen csak. :( Nem volt vele erdemes mar foglalakozni. Ma beraktam, lam egyböl kigyulladt az izzitas visszajelzö lampaja (bana rövidrezarva mert itt mar +8 C van). Problema: nem jön a nafta, ha beinditom a motort es varok majd 10-15 sec.-et. Mit ellenörizzek a gazolajszelepen ami a szürö es a gyertyara ravezetett csonk között van (kiegyenlitö tartaly mellett) ?? Biztos ott lesz a hiba.

 

A fütesventillator ellenallasat is cserelem. Kereken 3 es fel eve csereltem es összesen 2 telet birt ki (tavaly le volt allitva a kocsi egy csarnokban egesz telen). Eleg rossz eredmeny. :-( Porra rohadt szerencsetlen. Csatlakozosaru letört => nem erdemes tuningolni. Költseg: 8,6e :-((

 

Leflexeltem a tartokonzolt amin a rele van es azt + az ellenallast fel fogom rakni az aksi magassagaba, ahol mar joval kevesebb viz eri. Ez a gyari megoldas a doblemezen a fordtol nagyon nem OK. :((

 

> Persze ellenőrizni kell a gyertyát is meg a gázolajszelepet.

 

Előzmény: trafo2000 (2440)
Transit91 Creative Commons License 2008.01.06 0 0 2488
Helló Trafo!

Már telefonon nem akarlak zavarni. A másik kapcsoló jó lett. Mármint egy másik escorté. de az miért nem volt jó???? nemtom lényeg hogy megy.
Majd ha jobb idő lesz és lesz találkozó, és neked is lesz és el is hoznád :) majd kicserélném transit kapcsolóra. Addig is köszi a segítséget.
Üdv Zsolti
Mitsubishi Sapporo Creative Commons License 2008.01.02 0 0 2487
Szia!
Nem, nem tűntem el csak dolgoztam és nemrég értem haza!
Nekem szombat vagy vasárnap délelőtt lenne jó. (Holnap és pénteken is melózok).
Ha neked megfelel, akkor hívj fel a 06-30-417-53-90-es számon és megdumáljuk a többit.
Üdv!
Peti
HOOD Creative Commons License 2008.01.02 0 0 2486
Sziasztok!
Mivel M Sapporo barátunk eltünt, valaki mást kérnék arra, hogy ajánljon nekem karosszériást és autószerelőt, aki át nézné azt a Transitot, amit meg akarok venni.

HOOD
HOOD Creative Commons License 2008.01.01 0 0 2485
Hali!
Budaörsi vagyok, az autót megkapom kipróbálásra.

Budapesten bárhová el tudom vinni megnézetni.
Most az év elején meg tudnád nézni valamikor?

Nekem valamelyik nap délelőtt jó lenne.

HOOD
Előzmény: Mitsubishi Sapporo (2484)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!