A leállással kapcsolatban. Próbáld leszedni a CR nyomásszabályzó szelepet,amit a nagynyomású szivattyú végén találod.Lehúzod a csatiját és van két 5-ös inbusz csavar azt kiszeded,csak nehogy beessen ott a résbe mert azt leír6od :)) Kihúzod a a nyom.szab.szelepet a szivattyúból és annak a végén van pici szűrő.De nézd meg az O gyűrűt is nem szakadt-e. Na ez a szűrő valszínű el van koszolódva.Ultrahangos tisztító ha nincs akkor az erős szinte éles sűrített levegővel kifújatod minden irányből alaposan. Előtte nézd meg erős nagyítóval a szűrőt :)
Gondolom Bosch van rajta.Ritkán megy tönkre,amugy a közép ár úgy 40 körül van.
Nos hát annyit kérek,hogy ne vádaskodj,idézlek :"Ez igy csak 1-2 szaki reklámoldala!Lehet ,hogy a "küldők" még jutalékot is kapnak?" Mert ugye ezzel nem segítettél a kérdezőnek,kérőnek.
Vegyük újévi humornak és lezártnak az egészet.
Na meg persze ez a fórum nyilvános és nem a te privát weboldalad! Ha irritáló szöveget tolsz ide fel biztos lesz aki hozzászól.Mellesleg 13 éve van nálam az oroszlán + 42 év kisebb-nagyobb járművekkel,....hát van picike tapasztalat.
Segítségre lenne szükségem a következő autóval kapcsolatban (307- 2002 - RHS motorkód)
Kb 1 hónapja random időközönként leállításnál nem áll le azonnal a motor, még párat fordul és fulladozva leáll. Következő indításnál pöccre indul, de APF hibát dob és beírja ezt a hibakódot P1138 (képen csatolom)
Kb 2 éve már volt gondom ugyanezzel, ott ki is derült hogy a kábel volt a ludas, meg volt már toldva azt rendberaktuk el is múlt azóta se volt vele gond idáig. Most annyi kivétellel hogy néha nehezen áll le a motor és ezután jön a hibakód is. Sikerült élő diagot csinálni, képeken láthatjátok a mért értékeket:
Ezen a képen a hibakód van:
Ez a kép alapjáraton készült hideg motornál:
Ez a kép pedig kicsit megemelt fordulatszámmal körülbelül 1200-1400nál:
A kérdésem az lenne, hogy ezekből az adatokból kiolvasható az, hogy ha valóban a nyomásszabályzó gyengélkedik? illetve nem e nagyon rossz érték a porlasztóknál az a korrekció különbség? Számít az hogy hideg volt a motor, lehet hogy üzem melegen is meg kellene ismételni?
Illetve egy ráadás kérdés :)
Egytömegű lendkerék van már az autón, kb 24-25 ezer kilóméter van benne azóta, és nyáron kiszakadt az alsó hátsó motortartó, amit az alváz szám alapján kaphatóra cseréltettem ki (swag gyártmány), és eléggé rázza is a kasznit vele az autó. Lehetséges hogy meg kéne próbálnom beszerezni egy gyári 90 lóerőshöz valót? Nézegettem a bárdi unix zsu kínálatát, de mindegyiknél ugyanazokat a cikkszámokat hozza a két külön motorra, plusz a febi blistein oldalán is ugyanazt a cikkszámot árulják a két motorhoz. Van esetleg ebben valakinek tapasztalata?
Remélem azért nem akarod megszabni ,hogy mi legyen a véleményem !Hogy miben vagyok járatos meg miben nem arról meg lila-gőzöd sincs és persze közöd mégkevesebb !
Upszzzz tudsz jobbat??? Hát írd le neki részletesen a sorrendet a hf.leszedéshez,meg az összerakásban.Hf csavarok meghúzási sorrendjét,nyomatékát......stb...stb.
Az meg,hogy jutalék????? Ne írassál már velem nagyon csúnyát így új év elején. Még a "szakik" is baráti áron csinálják a fórum tagoknak a gépeket. Úgy látszik nem vagy ebben járatos.
Sajnos ez a topik is oda jutott,hogy kikoptak a segiteni tudó és akaró szakik! Max. anyit kaphat a segitség kérő ,hogy elküldik " Jena"-hoz vagy még esetleg más szakihoz ! Ez igy csak 1-2 szaki reklámoldala!Lehet ,hogy a "küldők" még jutalékot is kapnak?
Sziasztok. Az öreg hölgy új gazdához kerül. Így eladó lenne egy Morette lámpa és egy RT3 navigációs rendszer. A morette Dolomit szürkére van fényezve . Ára 85.000.-
A facelift tulajoknak ismerős a probléma: ha lecseréljük a gyári fejegységet (RD4/RD43/RD45), akkor nem lehet beállítani az órát. Ez évente legalább kétszer okoz gondot :)
Három megoldás szokott lenni a problémára, van aki arra az időre visszarakja a gyári fejegységet, van aki a kesztyűtartóba költözteti, van aki megveszi a Connects kábelét ~22 ezerért.
A negyedik megoldás a szoftverfejlesztőé (ami az elkészítésre fordított időt átszámolva drágább lett, mint a Connects kábel) :D
A forráskód githubon elérhető, a videó leírásában ott a link is hozzá. Hibajavítást, plusz ötletet, feature-t szívesen fogadok, de pénzt ne csináljon belőle senki, ha kérhetem.
Kellemes Ünnepeket mindenkinek.
ui: a régi projektem kódja is felkerült github-ra, akit érdekel meg tudja nézni.
Nekem még a régi van. A kétzónásnál is gyakori a fogaskerekek lekopása és eltérően dolgozik a két oldalon. Pl. ugyanolyan hőfoknál az egyik oldal fűt, a másik hűt 😀
A tapasztalatok szerint használja a külső hőmérsékletet a szabályozási kör.
Logikus is, hogy ha azt hiszi, hogy a kinti levegő 40 fokos, akkor nem fogja felmelegíteni, ha bent 23-at szeretne elérni. Azt hiszi, hogy emeli a benti hőmérsékletet, ha nem melegíti a beérkező levegőt, de mégsem.
A belső hőmérő a visszacsatoláshoz kell, de mivel azt hiszi a rendszer, hogy fűt, itt most nem lesz sosem jó értéken.
Már hogyne lenne köze hozzá. A csatolt kép bal oldalán láthatod, hogy mik azok a komponensek, amik részei az automata klímának. Középen a párologtató elfagyását megakadályozó mechanizmusról egy ábra. A jobb oldalt pedig azt látod, hogy mi történik, ha az egyes komponensek meghibásodnak. Mindhárom résznél látszik, hogy a külső hőmérséklet szenzornak szerepe van az automata klíma működésében.