Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tibke Creative Commons License 2007.03.09 0 0 20052
nem volt 1.4es, megnéztem tömítéskatalógusban is. MN az 1.3as dízel kódja. wan egy ilyen technika egy ismerősöm wartburgjában. nem megy sehogy, de nem is eszik. :)
Előzmény: Tibke (20051)
Tibke Creative Commons License 2007.03.09 0 0 20051
az egész véletlen nem 1.3as? mert az volt polokban, arról tudok. 1.4ről nem annyira.
Előzmény: WarbiRunner (20047)
Pitbull Creative Commons License 2007.03.09 0 0 20050
Használtautón van egy veterán korú golf1 ilyne motorral. Örvénykamrás szívódiesel.
Előzmény: WarbiRunner (20047)
wartburgospeti Creative Commons License 2007.03.09 0 0 20049
Szia!

Én 10w 40 -est használok.Ha márkát kérdezel akkor én a Rowe mellett teszem le a voksomat ( A VW gyári olaja) , az ára is egész jó. De tehetsz bele Valvoline-t is stb. stb.
Előzmény: Irmscher 353 W (20048)
Irmscher 353 W Creative Commons License 2007.03.09 0 0 20048

WR!

Majd mesélek neked valamit a hétvégén, ha összefutunk...

Injektorral, s a Te motoroddal kapcsolatos, énis nagyon meglepődtem...

 

Légyszi írjátok már meg, hogy 4T Wrtburgba milyen olaj dukál (mit ajánlotok), milyen olajszűrő, és a váltóba milyen olajat vegyünk???

Sürgős lenne, előre is köszsönöm!

 

-Irmscher-

Előzmény: WarbiRunner (20047)
WarbiRunner Creative Commons License 2007.03.09 0 0 20047
Tibke! Tudtad, hogy volt előredőlős 1.4 dízel VW motor? Én most szembesültem vele (munkaidőben eBay nézegetés közben...). Trabantba kisfogysztás hajhászoknak jó lehet:1.4D
F.E.K. Creative Commons License 2007.03.09 0 0 20046
:)

Határeset lehetett... utánna hogy vadásztad elő a csavart ?
Előzmény: Riff-Raff (20044)
Riff-Raff Creative Commons License 2007.03.09 0 0 20045
Engem lehet, hogy érdekelne a kormányváltókar, az enyémnek eltört a műanyag markolata. Bár még megpróbálok előbb szerezni egyet itt Szegeden, mert a távolság itt akadály lehet, csak eddig még nem is próbálkoztam, mert már fél éve egyéb projektek vannak folyamatban.
Előzmény: WarbiRunner (19925)
Riff-Raff Creative Commons License 2007.03.09 0 0 20044

Én olajleeresztéshez egy műanyag kannát használok, aminek ki van vágva az oldala. Ha nincs benne 4 liternél több, akkor meg tudom úgy billenteni, hogy a kupakjától már elfolyik az olaj, letekerem a kupakját, és ki tudom önteni belőle az olajat a száján.

Hát egyszer csak úgy megszokásból engedtem le valamiből az olajat, és hogy ne legyek nagyon olajos, meglazítottam a leeresztőcsavart, és utána már csak egy csavarhúzóval bökdösve tekergettem, hogy pottanjon bele nyugodtan a kannába, majd visszateszem, ha a kannából kiöntöttem az olajat. Leeresztőcsavar pottyan a kannába, olaj rázúdul, kanna vészesen telik, én meg rájövök, hogy ebben a gépben bizony több olaj van a szokottnál. De félbeszakítani nem tudom, mert a csavar az olaj alján. :-)

Végül szerencsém volt, mert a kanna épp színültig telt, persze így kiönteni nem tudtam, egy tejfölös pohárral meregettem ki belőle annyit, hogy ki bírjam önteni. :-)

Előzmény: WarbiRunner (20042)
WarbiRunner Creative Commons License 2007.03.09 0 0 20043
Egyszer lenne rengeteg időm, akkor megépíteném a motoromat hengerenkénti injektorral, és összeraknám hozzá a neten terjedő Megasquirt nevű vezérlőegységet. Mindent, az utolsó hajszálig be lehet állítani házilag, akár az ütemenként többszöri befecskendezést is! Többet tud, mint a legtöbb gyári vezérlő.
Igazi jó játék műszaki érdeklődésűeknek.

Hogy miért karbit teszek fel? Mert nem hiányzik a sok tyúkbél és elektronika a motortérbe, nomeg egyelőre nem hiányzik a pénztárcámnak sem az injektorbeépítés költsége. Mondjuk 1.3-ra tűrhető pénzért lehet szerezni hengerenkéntit, de mire összeáll, biztos lesz 50-be az is (computer, AC, beállítás stb.). A karbik várhatóan fele ennyiből fent lesznek.
És olyan rettenetes különbség szerintem nincs. Fogyasztásban biztosan jobb a hengerenkénti injektor minden kategóriában (utcára/versenyre), de jól összerakott rendszereknél nem nagy a különbség. A Honda karbim jó példa. Ugyanazt a motort (1.6 16v ZC) gyártották PGMFI programozott befecskendezéssel és DC (dual carb) karburátorral. Hajszálra ugyanazok a paraméterek, kivéve, hogy a karbis 500-zal hamarabb adja le a csúcsnyomatékot. Fogyasztásban 2 deci a PGMFI javára.

Persze injektornál könnyebb tovább lépni, könnyen és precízen újraparaméterezhető a vezérlés (chiptuning). Karbinál ez kissé macerásabb.

WR
Előzmény: Hamutipro (20032)
WarbiRunner Creative Commons License 2007.03.09 0 0 20042
ehh..én a féltengelyeket "pattintottam ki" egyszer, csak a váltóolajról megfeledkeztem. Pedig oda volt készítve a kis tepsi az olajnak...Jutott rám is, a földre is :-)

WR
Előzmény: Camping311 (20041)
Camping311 Creative Commons License 2007.03.09 0 0 20041

Hali!

 

Pszt.. csak megsúgom, hogy a haveri körömben nincs olyan figura, aki ne járt volna így legalább egyszer :P Én még váltóolajjal is megcsináltam, pedig az picit drágább :P

Cimborám (autószerelő) nagy 353W felújítás közben összerakta a hátsó fékerőszabályozót fordítva... szerinted mennyi idő alatt jöttünk rá, miért "ragad" be a hátsófék állandóan? ( kb 1 hónap)

 

M

 

Előzmény: twk004 (20020)
solct Creative Commons License 2007.03.08 0 0 20040
Annyival nem jobb, mint drágább....
Pláne, hogy 2T-re nem kivitelezhető :D
Hálistennek....
Előzmény: Irmscher 353 W (20039)
Irmscher 353 W Creative Commons License 2007.03.08 0 0 20039
Szerintem injektor, s hengerenkénti volna a legjobb, de a közös sem rossz, azzal is lehet menni, tapasztalat:P
Tibke Creative Commons License 2007.03.08 0 0 20038
HOgy érted hogy a vezérlés más? ott van lambda szonda, légtömegmérő. nemtom a te központidban van-e. Miről való a te befecskendeződ?
Előzmény: DE LUXE 64 (20035)
solct Creative Commons License 2007.03.08 0 0 20037
Bocs!
Központit akartam írni :o)
Fáradok ...
Előzmény: solct (20036)
solct Creative Commons License 2007.03.08 0 0 20036
A hengerenkénti injektor nem is injektor, hanem inkább szabályozott karburátor...
Ez az én véleményem ;o)
DE LUXE 64 Creative Commons License 2007.03.08 0 0 20035
A központit egyszerübb volt betenni,és akkor még a hengerenkénti nem fért be.
A vezérlés nem volt más a hengerenkéntinél?
Előzmény: Tibke (20034)
Tibke Creative Commons License 2007.03.08 0 0 20034
ha már injektor, akkor hengerenkénti. elvileg jobban is megy tőle. központit én személy szerint nem tennék fel.
Előzmény: Hamutipro (20032)
DE LUXE 64 Creative Commons License 2007.03.08 0 0 20033
Hali !

Én betettem egy injektort ,az a tapasztalatom,hogy nem eszik vele kevesebbet,viszont talán stabilabban jár.
DE LUXE 64
Előzmény: Hamutipro (20032)
Hamutipro Creative Commons License 2007.03.08 0 0 20032
Na Úrak feldobom a labdát.
Most az elkövetkező két hétbe megint meg lesz a vita téma.
Szerintetek 4T Wartyiba karbi v injektor?
Melyik miért? Miért ne?
Na esünk egymásnak. Minden érvet meg hallgatok.
Tudni kell én karbi párti vagyok. De az injektorral kevesebbet eszik.
Tibke Creative Commons License 2007.03.08 0 0 20031
háát, a gólyaláb se túl egyszerű, akkor meg kelett volna tornyot csinálni. elvileg bírnia kell a te megoldásodnak is, bár én fosnék.
Előzmény: godi (20026)
twk004 Creative Commons License 2007.03.08 0 0 20030
Üdv!

Jut eszembe: Isten éltesse a Zoltánokat, amelyek ma tartják ... ;-)

twk004
Előzmény: gyuzo (20017)
solct Creative Commons License 2007.03.08 0 0 20029
Hi!

Töredelmesen bocsánatot kérek, nagyobbat akartam írni :(
Az IFA generátoron van nagyobb tárcsa, az van rajta.
Előzmény: wartburg312 (20010)
Irmscher 353 W Creative Commons License 2007.03.08 0 0 20028
LimDom!

Engem is érdekelnek a felnik!
(Pontosabban egy haveromat, írj, légyszi, hogy mennyi, mert a srácnak nagyon kellene...)


WR!
Akkor majd lehet rádcsörgünk:)
Előzmény: LimDom (20024)
adam353 Creative Commons License 2007.03.08 0 0 20027

Szia!

 

Engem lehet érdekelne a csupasz felnik! Ha már tájékozódtál, h mennyit is érnének neked, akkor tárgyalhatnánk:)

 

Más:

Mindenkitől, aki a Bonciban szokott "túrkálni". Mennyit kérhetnek egy jobbos első féknyeregért?

 

Előre is köszönöm

 

Sziasztok

Előzmény: LimDom (20024)
godi Creative Commons License 2007.03.08 0 0 20026

Ez engem is érdekelne, hátha van valami jobb megoldás mint az én hegesztős megoldásom.

Lehet hogy nekem is jobb lett volna ha a felső lengőkar helyett kap egy golyalábat, és akkor nem kellett volna a csonkállványt hegeszteni.

Előzmény: Tibke (20025)
Tibke Creative Commons License 2007.03.08 0 0 20025
4 felni csupaszon ha szépek akkor 30 körül talán elmennek.
előre hogy teszel fel nagyobb féket? csonkállvány hegesztés?
Előzmény: LimDom (20024)
LimDom Creative Commons License 2007.03.08 0 0 20024

Sziasztok!

Következő a kérdésem: nem kell-e valakinek 4 majdnem vadiúj Dunlop téligumi, Irmscher felniken...? így tél végén...

Igazából sejtem a választ, mert sajna ezek nemolcsó gumik:-), ezért a másik kérdésem, hogy vajon mennyiért adható el csak a 4 Irmscher alufelni? Nem keres véletlenül valaki Wareszre alufelnit gumi nélkül?

 

(Amúgy, csak hogy kiöntsem a lelkem...:-)))))), azért került eladósorra a sok évre tervezett, újonnan vásárolt téligumim (alufelnistül), mert az új, 16"-os nyári felnik felrakása nem lett/lesz olyan egyszerű dolog (mint ahogy elképzeltem), hogy csak csináltatok egy osztókörmódosítót, és pikk-pakk!:-) Szóval kerékagy-átfuratolás lesz a megoldás, de ez hátul nem megoldható a dobfék és a hátsó kerékagyak miatt. Így kiiktatom a dobféket, és hátra kerül az első agy, tárcsafékkel együtt. Így persze előlre akkor már nagyobb féktárcsákat rakok (jóval nagyobbakat...), így már nem fogom tudni töbé felrakni a 14"-es kerekeket. Na hát ez a rövid sztori. Szóval jól beelvágtam a lecsóba... Nem így akartam, de szerintem örülni fogok neki a végén!:-)))

F.E.K. Creative Commons License 2007.03.08 0 0 20023
És még le is meri írni!! :)))

Azért jó pihenést! :)
Előzmény: twk004 (20021)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!