A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Ó, dehogy :) Az azért (is) van, hogy utcán ne akarjak versengeni. Kint sosem érsz el olyan G-ket, legalább is az én életösztönömmel biztos. =fosós vagyok, ha jönnek szembe :D
Belenéztem a kommentekbe és ott valaki érdeklődött Brettől, élvezi-e eldobálni a 23000 dolláros motorját. A válasz az volt, hogy úgy emlékszik, amikor mostanában megvette, 33000 szerepelt a papírokon és igen, semmi problémája nincs azzal, hogy eldobja.
(Mutatja a pitiánerségemet, hogy az enyém 20000 se volt idestova 10 éve és mégis nagyon rühelleném eldobni még most is...)
Van egy kedves ismerősöm, akinek adok a véleményére, már csak azért is, mert kanyargós közúton egyáltalán nem tudom követni, Ő már 3 olyan contit elkoptatott, és imádja.
Gs méretben szerintem nagyságrendileg 30-50 jobb fajta gumi kapható, és nem gondolnám, hogy mindet kipróbálta a tisztelt topictárs, innentől kezdve pedig komolytalanná válik a “csakazajó” hozzászólás.
Gs Lc gumi ügyben ne habozzatok akár az 1250 gs-ről is azonnal ledobni a gumit, az egyetlen elfogadható a Conti trail attack 3. Jó tanács, azoknak, akik nem akarnak folyamatos búgással motorozni. különösen az 1250 tulajoknak ajánlom, mert ott nem nyomja el a motorzaj a gumizajt :)
Mortoff, bocsi, hogy nem reagáltam a kérdésedre, de a moci távol telel tőlem.
Leteszteltem mindent.
Igen, az autós verzió szivargyújtóról kap tápot. Módosítom a kijelentésemet, az autós verzióban ha bedugom a tápot, akkor csökken le a fényerő.
Motoron ez történt:
Töltő nélküli állapotban bekapcsolva felvettem a fényerőt 100%-ra, kikapcsolva bepattintottam a helyére. Moci beröffent, navi bekapcsolódik és már csökkentett fénnyel ment. Bementem a beállításhoz és ott már 60%-on volt a fényerő, amit azonnal felvettem 100-ra.
Vagyis nincs külön megkülönböztetve a navi menüjében, hogy fényerő táppal vagy táp nélkül, a beállítás a táp nélkülire vonatkozik, de máshogy kezeli, ha tápot kap.
Az autó üzemmód kocka is aktívvá vált, hát kipróbáltam, ha már ott voltam. 4 óra körül volt, már sötétedett és a garázsban is inkább sötét volt, mint világos. Berakva a pipát a fényerő számláló azonnal lekúszott 30%-ra, ami abban a fényviszonyban inkább silány volt, mint használható, ki is vettem és azonnal visszament 100%-ra a fényerő számláló.
Tehát a probléma megoldódott, köszönöm mindenkinek a segítséget!
Tekintve, hogy a videó a táskák összehasonlításáról szól, pontosan az volt a cél, hogy megmutassák, milyen jól megvédik a motort illetve hogy ennyitől nem megy tönkre a táska. :-))
Aki esetleg biztos hátterű, garanciális, 2016-os, 30.500km-es, frissen szervizelt, abszolút újszerű, riasztón kívül fullos GS LC-ről álmodik, az keressen, megegyezünk :-)