Ma a 0850 a 914-es viszonylat 11-es forgalmija (ezt ált. így jöljük: 914/F11: 08-50). Ezt abból tudom, hogy tudom merre lakik a topictárs és, hogy ekkor még csak ez a forgalmi startolt el Káposztáról. Ez a forgalmi reggel, miután végzett a dél-pestinél 4 óra akárhánykor, megy a Keletihez és átszerel 20E-re.
Semmi gond ;) Nyugodtan azt írsz be amit akarsz, csak ha már vmi be van írva, azt egy részről felesleges megint beírni, mert már nyilván mindenki értesült róla, másrészről meg csak fölösleges gépelés... Bár mondjuk én akkor ezt telibe szoktam ..., amikor egy rakás rendszámot felírok pl. 7-173/7E-173E-ről... xD Ha már ennyi energiát fektettem bele, akkor beírom és pont. :P :D
Ok. Vettem. Először írtam, ma szinte egész nap utaztam a városban, amit láttam buszról rendszámokat leírtam. Ezt a 30-ast meg ilyeneket, nem tudtam, bocsi. Azt a 169E-t meg valószínűleg elnéztem...
Nem, nem mondtad. Az is jó, hogy leírtad, hogy nézze át mi lett eddig beírva, nem is ez volt a gondom, amint észre vehetted. Viszont, ha nem zavarna, akkor nem is szektoroznál itten... XD
Hagyjuk már ezt a ki-kinek a szektora dumát, akkora marhaság, mint Mont Blanc Európában... Ellenőrizze, azt, hogy amit ír, bevolt-e már írva aznapra avagy sem... Nálad korábban meg nem hiszem, hogy bárki beírná a rendszámokat mivel már reggel 5-kor napra kész a 30-as lista van a fórumon :D :P
És, ha beírsz rendszámokat, előtte azért ellenőrizzed le, hogy mi volt már beírva...Pl. a 30- as az én "szektorom", ergo minden nap beírom, és már ma is megtettem;)
El is fér... csak a Borsónál az egész kocsisornak vissza kell tolatnia legalább 10 m-t (lehet hogy 20-at is) azért hogy felmenjen a 435-ös... :S Mivel a 260-asnál is van olyan hogy tolatniuk kell, a 412-esnél pedig mindig...
44 F1: FJX-208 F2: FJX-216 (Ha minden igaz 13 óra körül betolta a vontatót, a 12:25-ös köre pótlás nélkül maradt ki) F3: 19-66 F4: Örs tartalék F5: 18-20
Jó, a csuklós Örs-tartaléknál belefér, hogy 67-esbe küldik, általában nem jön az össze, hogy a szóló tartalék szóló vonalra menjen, a csuklós meg csuklósra. (bár gondolom ez is diszpécserfüggő) Egyébként amíg AVM-es volt a 67-es, addig rendszeres volt 61E-ről a pótlás 435-össel.
04-54 @ 956 03-19 @ 990 06-01 @ sz14/908 04-25 storiánál volt vagy 907 vagy 956 mert a hátsó kijelző sötét volt:( 11-38, 19-44 @ 973 04-32 @ 907 13-27 @ 908 06-71 @ sz11
Én is ezen gondolkodtam,hogy most 160/260 vagy 109,de ha 160/260 lett volna akkor nagyon az egyik Volvó seggébe jött volna,meg nekem különben is 109 rémlik.
44: F5: FLR-706 (Örsről 10:40-es indulás) 144: 19-04 277: 03-32 F4: 00-70 (->144) 01-77 (ap helyett, valószínűleg F6) 32: 04-48 109(?): 03-16 - most este utasok nélkül a garázs felé GO: FKU-941
Az nagyon jó! Nagyon örülök, h egyik frissen felújított 435-t se láttam 7-173-n! 33, 33E, 139, 239, 272 - itt is hiány van a felújított, jó állapotú 435-kből. A 178 törzskocsik főleg a 10-10, 10-18, 10-23, a többi pedig általában a 02-27, 02-28, 02-29, 02-31, 02-32 ötösből szokott kikerülni. (meg hát természetesen más is odakerülhet)
Nem tudja valaki mi van 18-10 , és 18-18 al ? 18 állt vagy 3 hétig vsz. miatt utánna láttam 1 napot és most 1,5 hete megint nem látni . 10 et meg 2 hete nem látni .
gondoltam hogy le fog robbani ugyan is nem sok hiányzott hogy lerobbanjon alattam a Batthyány tér felé ugyanis ő vitte az 5:57-es indulást Óbuda Vasútállomástól
és szerintem megérne egy selejtet 18-17 annyira rossz állapotban van vagy egy felújítást mondjuk menjen a Kamionba bár tudom hogy egy álom lesz.
A 18-17-es csodagépünk reggel, kifelé a 260-oson az Orbán Balázs úti megállóban lerohadt, utasokkal tele, akik megszállták az utána érkező 218-ast(08-49 volt az, nem mindenki fért fel...)
játéklehetőség. pl. a műszak berendelheti a délelőtti kocsit nappali javításra, mert tudható, hogy be fog menni. még lehetne mondani más okot is, de nagyjából ilyesmi. (lásd még: nyáron a diszpécsereink szerint kevesebb volvo-tartalék volt, mint az alapmenetrend szerint. ok: kevesebb a beugró-szám, így aki esetleg bemegy cserélni, annak nincs vagy nem nagyon van mire. vannak ilyen finomságok, amik kívülről sokszor érthetetlenek:)
260-as helyett. XD (Nem tehetek róla, hogy reggel egy csomó 196-os rendszámát nem tudtam elolvasni, és délután kellett vele bajlódnom, utána meg rohanás, hogy elérjem a 14:46-os 18-16-ot a 196A-n, de még ebédelni is kéne... :-S)
Amúgy meg már hozzá vagyok szokva a "412-es helyett" szövegekhez, biztos megszokásból írtam ezt most is. XD
Rendszámok még:
46/146: F8: 01-07
96/296: F1: 01-35 (megerősítve) F31: valóban a KTK-401.
* A sima egész napos F2- höz azért van általában 2 szám beírva, mert a forgalmi délben (értelme nem tom, hogy mi) fél órára garba megy és ott van a botátadás, ergo kocsicsere is néha.
136E F01: R-715 F02: 05-43 F03: 05-71 F04: ???? F05: 19-57 F06: 05-62 F07: R-746 F08: 19-32 (Reggel a treffen lerobbanva állt, majd egy idő után átállt hátra, a parkolóba és ott várta tovább a szerelőt.) F09: 05-81 F10: 05-50 F11: 19-29
Tegnap a váltómmal beszélgettünk harmonikás 280-ról (talán arról, amivel tegnap voltál).
Azt mondta egész tűrhető az a gép. Javasolta, hogy próbáljak ki ilyen ajtóval felszerelt kocsit. Csengő - ajtózárógombot el sem engedted már be is vágódik az összes ajtó + nyitott állapotban tükörben nem lóg ki a gumija. :)
ja, jó. csak mert ugye az örsről mentem, úgyhogy a margónál nekem már nagyon nagyon... :))
a 17-57 amúgy egész jó (az ülést leszámítva, pesze). de muszáj volt lecserélni. 18-40: szó-szó. az ülése annak is borzalmas, meg van egyéb baja is, de összességében az se rossz.
Ja, amúgy vazze, az FJX-216-ot megint felkiáltójelezted, amikor az már volt itt hétfőn, az FLR-734-et meg ugye nem, ami már nem tudom én hány hete nem volt itt...
Reggel kézzel-lábbal integettem neked, amíg a Margó Tivadar utcánál álltál a pirosnál. Ott voltam a villamosmegállóban. Aztán később a 85-ösön utazva (08-30-on) jöttél szembe az Élessaroknál. :)
KTK-394 Blahán 11:17-kor palota felé 16-22 Keletinél 15:34-kor palota felé KTK-400 Keletinél 15:34-kor pasarét felé 03-09 Keleti 15:51-kor palota felé KTK-393 Keleti 15:55 pasarét felé
Már vártam a kérdést :) 07-27 -> 10:51, Keleti pu. (Pasaréti tér felé) 01-63 -> 10:54, Keleti pu. (Rákospalota felé) 13-64 -> 13:32, Döbrentei tér (Pasaréti tér felé) 13-61 -> 13:37, Döbrentei tér (Rákospalota felé)
92:10-26(F/5),10-30(F/2) 130:01-55,10-56 174:A 01-32-délután lerobbant,helyette a 05-67 pótolta. 175: F/1:03-05 F/2:06-57(reggel még az volt 412-helyett)
"Ez 6:15 és 7:30 között egyszer fordult elő. 7:22 után. Előtte volt 9 perces és 6-7 perces követés. "
Pontosan 7:22 után volt szerencsém megtapasztalni. Előtte nem tudom mennyi volt, F2 az előírtnál két perccel ért korábban a Jókaihoz, F5 nem tudom mikor ment el.
08-77 elvileg csak pótólta a 17-94-et (ami lerohadt a Bécsi út 265-nél, a 08-77 pedig ~70 50-el döngetett ki, és 7:02 körül indult a Harsány lejtőtől (6:58-as indulás))
196/196A-n biztos az F1 meg F5? Mert nálam du mintha fordítva mentek volna egymás után.:O Legalábbis úgy lett felírva időpont szerint FKU-942 13:55 Árpád Ü. Fóti fele. FJX-206 13:58-kor Árpád Ü. Fóti fele. És elvileg vissza is így jöttek,de azt már nem írtam fel.
Hát azért BPI-800-nál ritkább. BPI-725 most van itt 3-adszor 868 meg kb 4-5-ödször mióta Óbuda 5 számot ad. BPI-800 meg volt már a héten is meg múlt héten is...
Igen,mert ezek az FJX-ek mind ritkák itt,míg BPI-800-at azért elég soksozr látom,szóval szerintem MBen-ek nincs igaza,azokat felkiáltójelezem,amik ritkák a vonalon:)
220:JUX-017,021,025(pótlás),BPO-310,337,350,604 G:BPO-337 13:55-kor Árpád Üzletháznál kp fele(220-ra,pedig már a vonalon kellett volna lennie) BPO-350 14:00-kor Árpád Üzletháznál kp fele(220-ra) BPO-604 14:11-kor Árpád Üzletháznál kp fele. 7:16-kor tolta 1 260-as a vontatót Árpád kórháznál Palota fele.
Pedig 14:19-kor ő ment Árpádnál Békásra:) 220-on amúgy is csak a 134-re szerelő F4B lehetne. Még nem néztem át,de valószínű,hogy ő 104/3-as,aki BPI-189 helyett van du. Szal köszi 220/4B megvan:)
196/196A: 08-20, 08-46, 11-84, 11-95, 17-01, 17-31*, 17-63, 18-33, 18-52, 19-62, 19-73, 19-86, FJX-206, FKU-942, 949 + még 3 autó, ami nekem már nem lett meg (köszönhető a reggeli sötétségnek és az utcavilágító lámpa működésképtelenségének).
*Jól beázott a mai nap folyamán az esőzések miatt. A sok utas meg mind beleült a víztől tocsogó ülésekbe... XD A tetőről meg csepegett a víz a fejükre. Legalább már nem kell otthon fürödni. XD
20E: F1: 11-97 F2: U945 F3: 18-17 F4: 11-94 F5: 08-63 F6: 08-76 ? (Volvo helyett) F7: U935 F8: 17-42? (Keleti pu felé a vasúti átjáró alatt Dózsa Gy.út a lámpa előtt szerelőre vár 08:00, 09:30 kor még ott volt) F9: 08-02 F10: U944 F11: ? F12: 08-54 F13: U933 F14: 17-36
Elvileg ő óbudás, csak azért kérdeztem. Lehet 13-50 (nem valószínű, inkább 90/212), 13-51 (elvileg 112), 13-52 szintén óbudás (105 törzs), 13-53 (lehetséges, 8/53 főleg), 13-54 (mostanában nem láttam), 13-55 (ő a legvalószínűbb), 13-56 (nem hiszem, ő, 13-58 és 13-59 90 törzs). :D
OFF www.ebuddy.com ;) Itt be tudsz jelentkezni az MSN-be. Próbáld ki! ON ----------------------------------------------------------- 15-44-et picit elírtam. 15-45 akart az lenni. :-) (Viszont a múlt éjszakára jól írtam be 15-45-öt)
Pedig meg mertem volna rá esküdni, hogy ő jött szembe az Üllői úton. :S BPI-779 topictárs remélem kiegészít majd, hogy melyik ráncost írtam el. (14:06-kor volt a Lakatos útnál Pestlőrinc felé). Őt követte 17-80, aki valószínűleg utolérte.
Pedig meg mertem volna rá esküdni, hogy ő jött szembe az Üllői úton. :S BPI-779 topictárs remélem kiegészít majd, hogy melyik ráncost írtam el. (14:06-kor volt a Lakatos útnál Pestlőrinc felé). Őt követte 17-80, aki valószínűleg utolérte.
Pedig meg mertem volna rá esküdni, hogy ő jött szembe az Üllői úton. :S BPI-779 topictárs remélem kiegészít majd, hogy melyik ráncost írtam el. (14:06-kor volt a Lakatos útnál Pestlőrinc felé). Őt követte 17-80, aki valószínűleg utolérte.