04-46-ra sajnos nem mivel Ő 12:30 körül félre volt állva a Keletinél. (és utána valakihez ment is a szerelő valószínűleg hozzá, de azt már nem vártam meg)
04-79: 13:20-kor amikor a 30-assal végre a Mogyoródi-Patakhoz értünk... :D Ott állt hideg váltósként 08-01-el együtt. :S
17-63 ha jól számolom akkor 13:29-kor indult a Keletitől 30A-n. (ha nem szerelt át, mivel ezt a szemből jövő buszokból számoltam ki)
A 04-26 pedig valószínűleg Őt pótolta az előző körében, mivel az u-944 már a Keletinél állt elég sokat az indulása előtt és egy körrel később már nem láttam kinn a 04-26-ot és az u-944-et sem :S.
08-02-re pedig pontos időt nem tudok, de 2 órakor kinn állt (hideg váltósként a 17-36-al együtt Kápon)
Biztos nem F5. Mert F5 idejében14:00 körül 197 indult Fótiról. És F2 idejében 137 indult 14:33-kor.:P És F2 mindig a felüljárón jön velem szembe mikor mygek hazafele,így volt ez ma is. Ezt nézd át még 1x;)
F5:FJX-197 F11:BPI-137! Aztán F4-et és F11-et nem tudom
*15:20-kor láttam a palotai temetőnél a Szentmihályi felé, utána meg nemsokkal jött a 19-76 is (ez ugye az F12). Tehát F12 előtt indult a 11-37, akkor F5.
23: LOV-873 (feltáblázva :SSS most vagy beszartak a kijelzők, vagy a sofőr............) 54: 03-02 (16.35-ös indulás a Borárosról, valószínűleg a gelka kezelése alatt lévő 19-50 helyett)
Figyelj, nem vitatkozom. Te is szereted a roncsaid pedig semmivel nem különbek mint a többi. És én is szeretem az ezüstöket,meg ráncosokat. Igen az ezüstnek a festése is tetszik,meg a kijelző,meg a csengő...és ezek így egybe:P
Attól, hogy más a busz fényezése, attól még ugyanolyan 280-as maradt, mint pl. az Újpesti társai. Talán ezért is mind1 a topictársnak is, hogy milyen busz jár arrafelé. :) De ha ennyire a fényezésre akarsz élvezkedni, akkor költözz ki Gyálra, aztán ott majd nap, mint nap megteheted ezt. ;-) xD
Hát az aztán nagyon hiányzik:S Azzal asszem nem csak én szívnék. Nem tudom te mér nem örülnél az ezüstnek(lehet,hogy azér amiért én nem örülök a 861-nek):D
103: FKU-937 (vultron érdekes :D megálltunk a lámpánál, és léptetett magától :D) U: 12-68, ha jól láttam, hátul 150E táblával, 10.10 körül Lágymányosi hídon Buda felé
Pedig a volánbusz készül átvenni az Újpesti szóló vonalakat, BKV-s ezüstnyíl fényezésű alacsonypadlós KingLonggjaival. ;-) A vonalbejárások is megvoltak már. :D
112: F01: 13-42 F02: 05-03 F03: 05-10 F04: 15-05 F05: 15-11 F06: 13-51 F07: 13-55 F08: nincs (a kocsi, aminek kéne lennie, kint volt...) F09: du. nem volt
Van egy tippem, h kivételesen 13-68 nem robbant le, hanem 212-re küldték pótolni, a helyére pedig 06-74 jött (sajnos nem volt nálam gép). 139-n honnan lett ennyi FJX? Elvileg egynek kéne lennie reggel (gondolom 217), + a mai napra 220 is maradt. De 226?....
Én mindegyiknek tudom a menetrendjét fejből, úgyh tudok segíteni ha kell. De csak akkor kell írni, ha én nem írom. Köszönettel 13-68. U.I.: Az utóbbi jópár napban itt volt a közelben, ami nagyon jól esett!!!
Kívánom én neked a Kingákat...eljön még az az idő. Én meg röhögve olvasom majd a fórumba,hogy 861-et selejtezik:D Jah és kell ezüst:P Ha nem is Troliba de Óbudára vagy Cinkotára jöhetne. Van 1 pár vonal ahova nem ártana:) Na álmodozás vége:D
Oks. Ha jelzel, többnyire tudok segíteni. 102-k forgalmi szerint, 90, 155 forgalmi nélkül (inditási nincs hozzájuk), így egy gyors vonalbejárás segít ezen.
Az neked úgy is mindegy, csak ezüst legyen és menjen, neked csak ez számít..... :) És ki tudja, lehet, hogy DP-n pótolt előtte, szal. lehet, hogy DP-ről ment 196-osra. :D
224:KTK-403 G:BPO-705 15:13-kor Műv kp-nál Óbuda fele.(5-ről) BPO-350 15:22-kor Árpád Üzletháznál Palota fele.(220-ról 104-re) BPO-876 15:29-kor Árpád Üzletháznál Palota fele.(122-ről 196-ra) BPO-840 15:24-kor az Ősz utcánál Káp fele állt lerobbanva.(20E)
08-81 akkor már inkább Dél-pestre jöjjön vissza 254E-re. :P De akkor már 08-22 is visszajöhetne vele együtt. :) ) ------------- 93: F02: 15-45 166: 16-66 266: 15-28
7:FJX-192,204,215,221,225,228,BPI-117,149,174,922,938,BPO-561,568 7E:BPO-421,422,435,437,445,459,465,466,483 8:BPI-063,200!(941-es volt előző éjjel),309,328,331,334,339,BPO-237,721
44 F1: 19-96 F2: 18-16 F3: FJX-207 (a 6:38-as és 7:30-as indulása kimaradt, 7:22 és kb. 7:38 között nem indult az Örsről 44-es) F4: FJX-201 F5: 19-91 F6: 19-42 F7: 04-75
45 F1: 19-61 F2: 19-94 (a 6:26-os Örs indulása kimaradt) F3: 19-67 F4: 00-05 F5: 19-90 (a 6:38-as Örs indulásában 19-86 pótolta 244-esről, utána nem tudom, hogy visszaállt-e) F6: 18-53 F7: 18-33 F8: 19-75
244 F1: FJX-210 F2: 18-15 F3: 11-85 F4: 17-98 F5: 19-86 (a 6:43-as Örs indulása kimaradt a 45-ös pótlása miatt, nem tudom, hogy a következőben ment-e) F6: FKU-940 Bosnyák térre igyekvő buszok az Örsön keresztül: 6:15 körül volt Örs-Zuglón: FJX-192, utána 19-38, 6:26 Örs-Zugló: 05-61, majd FJX-205, FJX-194 (végül 144-esre ment pótolni 7:15 körül)
December közepén felbukkant kb. 1 hétre, miután megcsinálták a popsiját, amibe a 435-ös belement a Borároson. Közlekdett kb. egy hetet, aztán le lett állítva, mert ékszíjfeszítőre vár. Már megint arra..... :S )
Gyálin volt valami ezüstcseréből származó 260-as tartalékgép is, dugigtömve táblákkal, csak épp gyáli nem volt benne, így tábla nélkül repesztett a Nagykőrösi úton.
44 F1: 19-66 F2: FJX-201 F3: FJX-207 (Ha valaki látná, hogy az esti 21:09 pihenője után hova szerel át, megköszönném, ha beírná a fórumba.) F4: Örs tartalék F5: 08-46
Nem ismerem aki kivitte délelőttre, de amikor már befejeztem a fotózását és nézegettem közelebbről (a gép még a nyakamba volt), jön a tartózkodóból a buszhoz, majd megkérdezte tőlem, hogy "Engedély?"... Lehet, hogy azt kellett volna mondanom, hogy a vezetésére még nincs? X) Az meg egy vicc, hogy egy napja van kint és már ennyire retkes... Jah és a troliban atomokra van szedve a mosó, mert felújítják. Teljesen ki lesz cserélve az egész.
08-01: nagyon szép belülről is, tetszik a belső burkolat és a szövetülései sincsenek még kiülve, "egyenes háttal lehet ülni rajta", felszállok és hátam mögött egyből egy csöves szörcsögöt :(
*Mióta átkerült 17-25 Cinkotára, azóta sokkal jobbnak tűnik (legalábbis nekem)! :-P A hangja jó, és nem olyan csiga lassú! Biztos meg van az oka, hogy miért nem állították le a 17-15-tel együtt. :-)
Választék: 8.29 (14), 8.39 (9), 8.49 (5). Ez alapján 8.39-re gondolnék :) Ha hosszabb ideig állt KöKin, akkor meg 8.49, mert annak volt egy majdnem 1 órás pihenője :D
11-64 sem bírta végig a mai reggelt, Nagytétény felé a Kitérő úton állt meg a Szerémi úti lámpánál, elég nagy gubancot okozva ezzel, mert mellette nem sok busz fért el. Így egy darabig kis kerülővel jártak a buszok (Mezőkövesd u.-Szerémi út).
A változatosság kedvéért 17-92 a ma reggelt sem bírta ki, most a budatétényi sorompónál adta meg magát.
01-65 ma valóban 113-as, addig néztem a ködön keresztül, míg tutira meg nem láttam a számát. Inkább itt számít törzsnek, mint más vonalon, 00-66, 01-70 és 01-84 társaságában.
05-61: 6:28-kor Kőbányai oldalról Bosnyák tér felé 05-68: 6:36-kor Kerepesiről Bosnyák tér felé FJX-204 nem sokkal utána Kőbányai oldalról Bosnyák tér felé FJX-203: 7:02-kor Kőbányai oldalról Bosnyák tér felé 06-01: 7:30 körül üresen a kőbányai oldalról zuglói oldal felé (lehet, hogy 92/F9)
Nem oda tartozik és kész:D De holnaptól azér se fogok 1-et se kiemelni,csak ha tényleg nagyon ritka(évi 1x):D És akk 1-el kevesebb dologér lehet szekálni:D
az is elképzelhető...csak azért tippeltem a 19-86-ra,mert a 942-őt ugye 13:25-kor láttam,és 13:30-kor van egy magaspadlós indulás ami az F3,és az ma a 986.De lehet,hogy tényleg Volvo pótlás volt,hiszen általában ap.-s számot szoktak pótolni valóban...
Hogy nem bírták legalább az egyiket a 85E-re kitenni... viszont lehet, hogy a 17-59-et láttam a 00-07-ről... sőt, biztos, mert valami BPI-758-9 szerűséget láttam a hátsó rendszámtáblán. :-)
Amikor mobilról írom be a rendszámokat, akkor mellé írom (most már hétfő óta véglegesítve), mert sajna a mobilon véges a karakterszám, amit beírhatok. Hétfőn is asszem 4-5 karakter maradt még, amit elhasználhattam volna, aztán annyi.... Viszont csütörtökönként informatika órán írom be a rendszámokat, szal. számítógépről, és itt ugyebár nem véges a karakterszám. Illetve a suliban jegyzettömbben megvan a "sablon", ami így néz ki, mint ahogy ma írtam be a rendszámokat.
Ez még nem teljesen biztos, hogy I-412 27 lesz, de nagy esély van rá. Amúgy azért van most az elmúlt napokban a 27-en, mert a gazdája is ott volt. Lehet, hogy ő ment a 27-re. Majd utánanézek az elkövetkezendő napokban.
Tegnap pont ez a 2 boldogította a 196-al járókat:D Úgy látszik együtt dobálják őket. De 748-nak örülnék,ha 196-ra szokna,most,hogy 9-esen megszűnt a száma.
03-08 a legtöbbször Határ úti tartalék szokott lenni (284E/F09) 03-06 a legtöbbször Szentlőrinci tartalék (282E/F13) 03-07 a legtöbbször pedig a Pestlőrinc szokott lenni. (184/F04)
Hát a kiadhatók közül az egyik :D Én nem nagyon véltem felfedezni mintát benne, attól függ, ki kapta azt a számot, és a saját kocsisok milyen számot kaptak. Talán a 302 meg a JNG fordul meg ott ritkábban, a maradék 3 az ide-oda-random-módon :D
233E-n 17-92 utolsó reggeli köre kimaradt, mert állva maradt Camponánál, s 8:14-kor sem volt indulás, pedig 08-42 rendesen beérkezett az Urániától (aztán odaállt 17-92 mellé).
33-ason ma 04-81 is tiszteletét tette, 251-esen pedig az elmúlt egy hétben megfordult mindhárom midi, amelyek 2-3 hete még cinkotaiak voltak.
*Az alacsonypadlós buszokat igazságosabban is eloszthatták volna: 131/231-esre 3, 144-re és 176E-re 0. Nem irigylem a Rákosi úti rászorulókat napközben.:S
Ha nem jön közbe semmi lerobbanás, akkor ezekből következően az átszerelések:
Elméletileg 85E kocsi,bár huzamosabb ideje a 17-12 jár a helyén,bár múlt héten volt a 799 ott.Szal. azon a számon hol a 799 hol a 712 megy ma épp a 712...