Ha jól gondolom, ki kell drótoznom a kábelfejet.... és azután összekötni a K vonalat, és a groundot, megadom a 12voltot és a groundot az órának ahova kéri, és még vajon mi kellhet?
Első körben lecserélem az óraegységet egy standard másik működő hasonló korú autóból, amit abban elérek a vagcom-mal.
Ha az kommunikál, ebben az autóban, akkor kábelhiba kizárva.
Délutánra már jön egy donor, amin ezt le tudom tesztelni....
Én ilyen szinten nem foglalkoztam soha kódolással, csak a hibakiolvasással, és törléssel beállítással. Ezzel valószínűleg ezzel kelleni fog.
A problémám amiért segítséget kérek, hogy semmilyen élő nyelven nem találtam VCDS / VAG COM megoldást a neten...
Azt gondolom, valaki elbarmolt rajta valamit, talán elkódoltak valami kommunikációs csatornát, talán szándékosan, és ezért nem látom az órát, viszont kifogástalanul üzemel minden funkciója.
Az óra típusa: 8d0919033f
Ilyet sem láttam még közelről eddig. Ez egy első generációs "nagy board"os óra, ami csak pár funkciót tud.... nem can bus-os
van ra egy frissitesem 2015-bol, de veszodni nem erdemes vele.
a hex can meg ez ev marciusa korul biztos hogy frissult.
azota nem tudom, valtottunk ujabb verziora.
ez sem a bolcsek kove.
az e-kezifek pl random nincs passatokhoz.
( szerviz intervallum ment vele utana is. , csak nem az SRI-bol, hanem az 17 instrument menubol kellett szoszolni a nullazasal. ... ha jol emlekszem. )
Nem szűnt meg, csak ahhoz a feltételhez köti, hogy a csatoló szoftverét is frissíteni kell. A frissítés után a korábbi VCDS szoftverek nem fognak vele működni.
https://www.ross-tech.com/vcds/tour/recode_screen.php
Valahol a lap alja-közepe körül.
Csak egy reboot, ez a bcm-nél normál esetben nem igazán történik meg, míg pl egy motorvezérlőnél igen, egy gyújtás le fel ciklusnál. A bcm mindig figyel, akkulevételig.
Szia Syracusa.Igen úgy van kódolva ahogy te is írtad 17,7 be 23,6 ki.Ezt a szoftver resetet nem tudom,hogy kell meg csinálni,de nem is bisztos ,hogy akarom.Nem ér anyit az egész,hogy utánna meg online újra kódoltasam a BCM et ha nem jön össze ,vagy úgy gondolod,hogy ennek nem áll fenn a veszélye.?
Kódolás után egy 'soft reset'-et kellene nyomni a vezérlőnek, ha minden más rendben van, ez megoldja. Kikapcsolt világítás mellett és törölt hibakód után.
Hát igen pont ez a probléma.Ha BCM tudja,hogy ledes lámpát kell kivezérelni akkor nem szabadna ,hogy hibának vegye a halogén izzók hiányát.A ledes lámpák közül meg mind a kettő világít.Akkor mi a baj?
Még csak anyit,hogy az a furcsa az egészben ha a BCM ben halogén izzóra állítom a rendszám vill akkor a ledek nem is világítanak .Csak ha ledre állítom akkor világít a rendszám vill.tehát a BCM ezek szerint veszi a kódolást.
Köszönöm a válasz .A 000052110 számú utólagos gyári szettet tettem bele,és hibát jelez,tehát feltételezem nincs benne műterhelés.Ugyhogy lehet ,hogy marad az utólagos műterhelés amit nem szerettem volna ,mert gyári szintűre akartam megcsinálni.Egyébként az autó 2011.05. havi.
Ezekben nem mindegyik BCM engedi a LED rendszámtábla világítást akkor sem, ha a kódolásban ott van és el is fogadja. 1K0937087Q biztosan nem jelez rá hibát, az egyel korábbiak talán nem. Ha jól emlékszem, 2012 körül volt változás, a madzagozásban biztosan és talán ebben is. Ha szól érte a lámpa check, akkor előtét ellenállásos kell, vagy gyári utólagos szett (000052110), de rá kell kérdezni hogy van-e utóbbiban műterhelés.
Szia 409.Köszönöm, hogy próbálsz segíteni.Az autó hátsó lámpáinál csak a világítás ledes a többi nem gyárilag.Az előzőekben írtam ,hogy milyen váltostatásokat csináltam az autón.De akkor leírom mégegyszer.A központi elektronikában kiválasztottam ,hogy a rendszám vill.ledes vagy halogén legyen és kikapcsoltam a rendszám vill kontrolt. A vezérlő elfogadta a kódolást.
Ennek ellenére hibát jelez.,A segítség kérés lényege az lenne,hogy ti mit csinálnátok másképp. Köszönöm.
Üdv mindenkinek.Régi ‐új felhasználó vagyok itt.Már nagyon rég nem léptem be ide.Egy kis segítségre lenne szükségem a nálám rutinosabb vcds felhasználoktól.Adott egy Superb 2 2011 évi.a rendszám világítást szeretném kicserélni halogénről ledesre, de nyílván az autó folyamatossan a rendszer hibáját jelzi.Próbáltan vcds- el központi vezérlőben a led bekapcsolni ez ok.működik.A vill kontroll pedig kikapcsoltam,de mégse jó a dolog.( hosszú kodolás)Valakiknek van infója ,hogy mit kell másképp csinálni,vagy hol találok infót hozzá .A vcds hivatalos ( nem kínai)A ledek se kínaiak hanem eredeti gyári ledes lámpa. Előre is köszönöm a segítséget.
Álló autónál ez ilyen. Octavia fékpedál szépen bemegy, a Yarisé meg koppig beesik egy laza rálépésre. Mozgás közben meg kifejelem a szélvédőt ugyanekkora pedálerőnél.
Csak ez a puhaság az oka a légtelenítésnek, vagy meg volt bontva a fékkör/ABS? Fékpadon jó?
Helló Puha a fék le van légtelenítve a féknyergeknél (nem járó motornál) és álló motornál első puha utána keményedik be járó motornál pedig teljesen padlóig tudom nyomni a féket ami nem az igazi. Arra akartam volna kérdést kapni hogy ezzel a vcds programmal abs output testel tudom e légteleníteni az abs kockát vagy mindenképp szerelőnek kell meg csinálnia?