Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

balabmw Creative Commons License 2019.11.06 0 0 35015

"és még vajon mi kellhet?"

 

Semmi egyéb.

Előzmény: RetroDiesel (35014)
RetroDiesel Creative Commons License 2019.11.06 0 0 35014

Ezt a variációt szívesen kipróbálnám.

Ha jól gondolom, ki kell drótoznom a kábelfejet.... és azután összekötni a K vonalat, és a groundot, megadom a 12voltot és a groundot az órának ahova kéri, és még vajon mi kellhet?

 

Első körben lecserélem az óraegységet egy standard másik működő hasonló korú autóból, amit abban elérek a vagcom-mal.

Ha az kommunikál, ebben az autóban, akkor kábelhiba kizárva.

Délutánra már jön egy donor, amin ezt le tudom tesztelni....

Előzmény: balabmw (35012)
-Tsunami- Creative Commons License 2019.11.06 0 0 35013

Sziasztok, legális vcds-re nincs most valami jó árú beszerzési tippetek?

Saját autóhoz akarok venni, szerintem elég lenne a 3 vines hex can v2 is erre a célra.

240 euro körül láttam most német  kereskedőnél.

Üdv!

 

balabmw Creative Commons License 2019.11.06 0 0 35012

Diagoltam ugyanilyet (033F végűt) asztalon, autó nélkül.

Ezek kellettek hozzá:

 

Kék 26 pines csati:

pin 3 és pin 4: gyújtás +12V

 

Sárga 26 pines csati:
pin 9 és 10 : +12V
pin 18 és 19: Test
pin 20: K-vonal

 

A K-vonalon megy a diag,szerintem ezt kellene ellenőrizned az autóban a diagcsati és a cluster között.

 

Előzmény: RetroDiesel (35011)
RetroDiesel Creative Commons License 2019.11.06 0 0 35011

Én ilyen szinten nem foglalkoztam soha kódolással, csak a hibakiolvasással, és törléssel beállítással. Ezzel valószínűleg ezzel kelleni fog.

A problémám amiért segítséget kérek, hogy semmilyen élő nyelven nem találtam VCDS / VAG COM megoldást a neten...

Azt gondolom, valaki elbarmolt rajta valamit, talán elkódoltak valami kommunikációs csatornát, talán szándékosan, és ezért nem látom az órát, viszont kifogástalanul üzemel minden funkciója.

Az óra típusa: 8d0919033f

Ilyet sem láttam még közelről eddig. Ez egy első generációs "nagy board"os óra, ami csak pár funkciót tud.... nem can bus-os

Előzmény: balabmw (35010)
balabmw Creative Commons License 2019.11.06 0 0 35010

A diagnosztikai vonalon veszett el. Szerintem úgy gondolja.

Előzmény: RetroDiesel (35008)
RetroDiesel Creative Commons License 2019.11.06 0 0 35009

RetroDiesel Creative Commons License 2019.11.06 0 0 35008

Keresgélem, de nem tudom hol lehet....

Előzmény: 409 (35007)
409 Creative Commons License 2019.11.05 0 1 35007

"Vajon hogyan lehetséges ez?"

 

Elveszett. Meg kell keresni, hogy hol.

Előzmény: Tihaner (35006)
Tihaner Creative Commons License 2019.11.04 0 0 35006

Üdvözlök minden fórumozót.

Sajnos akadt egy kis problémám egy régi autóval. A4 1998. A fogyasztásmérőt szerettem volna kalibrálni, de nincs kommunikáció.

Mindennel kommunikál, csak a 17-esen nem talál semmit....

Végső kétségbeesésemben lefuttattam egy teljes scan-t, és egész egyszerűen nincs kilométeróra a rendszerben.

A műszerfal (kilométeróra stb) ennek ellenére kifogástalanul üzemel, immo rendben működik, csak a cluster nem kommunikál az interfésszel.

Vajon hogyan lehetséges ez?

409 Creative Commons License 2019.10.27 0 0 35005

 

 "csak nem az SRI-bol, hanem az 17 instrument menubol kellett  szoszolni a nullazasa"

 

Azt már javították.

Előzmény: cam aro (35004)
cam aro Creative Commons License 2019.10.27 0 0 35004

az op com halott. 

van ra egy frissitesem 2015-bol, de veszodni nem erdemes vele. 

 

a hex can meg ez ev marciusa korul biztos hogy frissult. 

azota nem tudom, valtottunk ujabb verziora. 

ez sem a bolcsek kove.

az e-kezifek pl random nincs passatokhoz. 

 

( szerviz intervallum ment vele utana is. , csak nem az SRI-bol, hanem az 17 instrument menubol kellett  szoszolni a nullazasal. ... ha jol emlekszem. ) 

Előzmény: hngf (34999)
409 Creative Commons License 2019.10.27 0 0 35003

"Olvasgatom, hogy a frissítése megszűnt."

 

Nem szűnt meg, csak ahhoz a feltételhez köti, hogy a csatoló szoftverét is frissíteni kell. A frissítés után a korábbi VCDS szoftverek nem fognak vele működni.

Előzmény: hngf (34999)
Syracusa Creative Commons License 2019.10.27 0 0 35002
https://www.ross-tech.com/vcds/tour/recode_screen.php
Valahol a lap alja-közepe körül.

Csak egy reboot, ez a bcm-nél normál esetben nem igazán történik meg, míg pl egy motorvezérlőnél igen, egy gyújtás le fel ciklusnál. A bcm mindig figyel, akkulevételig.
Előzmény: Autóklímás (35001)
Autóklímás Creative Commons License 2019.10.27 0 0 35001
Szia Syracusa.Igen úgy van kódolva ahogy te is írtad 17,7 be 23,6 ki.Ezt a szoftver resetet nem tudom,hogy kell meg csinálni,de nem is bisztos ,hogy akarom.Nem ér anyit az egész,hogy utánna meg online újra kódoltasam a BCM et ha nem jön össze ,vagy úgy gondolod,hogy ennek nem áll fenn a veszélye.?
Előzmény: Syracusa (34998)
C20NE Creative Commons License 2019.10.27 0 0 35000

Nyugodtan frissítheted ha gyári, eredeti csatolód van. Ami nem fog menni az a nagyon új autók kiolvasása.

Előzmény: hngf (34999)
hngf Creative Commons License 2019.10.27 0 0 34999

Üdv!

 

Legális HEX-CAN csatolóm van úgy 2010 környékéről.

Olvasgatom, hogy a frissítése megszűnt. 17.8 után én nem frissítettem.

 

Kérdés, melyik az utolsó verzió, amelyik erre még jól működően felrakható?

Látom, hogy 2014-15-től már a szervizintervallumot sem tudom ezzel beállítani

Ja, az Op-com-t sem frissítettem talán 2015-től. A kérdés ugyan az.

 

Köszönöm!

Syracusa Creative Commons License 2019.10.26 0 0 34998

Kódolás után egy 'soft reset'-et kellene nyomni a vezérlőnek, ha minden más rendben van, ez megoldja. Kikapcsolt világítás mellett és törölt hibakód után.

A 17,7 lett be, a 23,6 pedig kikapcsolva?

Előzmény: Autóklímás (34997)
Autóklímás Creative Commons License 2019.10.26 0 0 34997
Hát igen pont ez a probléma.Ha BCM tudja,hogy ledes lámpát kell kivezérelni akkor nem szabadna ,hogy hibának vegye a halogén izzók hiányát.A ledes lámpák közül meg mind a kettő világít.Akkor mi a baj?
Előzmény: balabmw (34996)
balabmw Creative Commons License 2019.10.26 0 0 34996

A kivezérlést tudod kódolni a check nem változik.

Előzmény: Autóklímás (34995)
Autóklímás Creative Commons License 2019.10.26 0 0 34995
Még csak anyit,hogy az a furcsa az egészben ha a BCM ben halogén izzóra állítom a rendszám vill akkor a ledek nem is világítanak .Csak ha ledre állítom akkor világít a rendszám vill.tehát a BCM ezek szerint veszi a kódolást.
Autóklímás Creative Commons License 2019.10.26 0 0 34994
Köszönöm a válasz .A 000052110 számú utólagos gyári szettet tettem bele,és hibát jelez,tehát feltételezem nincs benne műterhelés.Ugyhogy lehet ,hogy marad az utólagos műterhelés amit nem szerettem volna ,mert gyári szintűre akartam megcsinálni.Egyébként az autó 2011.05. havi.
Előzmény: Syracusa (34993)
Syracusa Creative Commons License 2019.10.26 0 0 34993

Ezekben nem mindegyik BCM engedi a LED rendszámtábla világítást akkor sem, ha a kódolásban ott van és el is fogadja. 1K0937087Q biztosan nem jelez rá hibát, az egyel korábbiak talán nem. Ha jól emlékszem, 2012 körül volt változás, a madzagozásban biztosan és talán ebben is. Ha szól érte a lámpa check, akkor előtét ellenállásos kell, vagy gyári utólagos szett (000052110), de rá kell kérdezni hogy van-e utóbbiban műterhelés.

Előzmény: Autóklímás (34991)
atuc Creative Commons License 2019.10.26 0 0 34992

Ja. És mi a hibakód?

Előzmény: Autóklímás (34991)
Autóklímás Creative Commons License 2019.10.26 0 0 34991
Szia 409.Köszönöm, hogy próbálsz segíteni.Az autó hátsó lámpáinál csak a világítás ledes a többi nem gyárilag.Az előzőekben írtam ,hogy milyen váltostatásokat csináltam az autón.De akkor leírom mégegyszer.A központi elektronikában kiválasztottam ,hogy a rendszám vill.ledes vagy halogén legyen és kikapcsoltam a rendszám vill kontrolt. A vezérlő elfogadta a kódolást.
Ennek ellenére hibát jelez.,A segítség kérés lényege az lenne,hogy ti mit csinálnátok másképp. Köszönöm.
Előzmény: 409 (34990)
409 Creative Commons License 2019.10.25 0 0 34990

 

 Az nem úgy van, hogy hátul vagy minden led-es, vagy semmi?

 

"Valakiknek van infója ,hogy mit kell másképp csinálni,...."

 

Miután csak Te tudod, hogy eddig mit és hogyan csináltál, honnan tudhatná ezt bárki???

Előzmény: Autóklímás (34989)
Autóklímás Creative Commons License 2019.10.24 0 0 34989
Üdv mindenkinek.Régi ‐új felhasználó vagyok itt.Már nagyon rég nem léptem be ide.Egy kis segítségre lenne szükségem a nálám rutinosabb vcds felhasználoktól.Adott egy Superb 2 2011 évi.a rendszám világítást szeretném kicserélni halogénről ledesre, de nyílván az autó folyamatossan a rendszer hibáját jelzi.Próbáltan vcds- el központi vezérlőben a led bekapcsolni ez ok.működik.A vill kontroll pedig kikapcsoltam,de mégse jó a dolog.( hosszú kodolás)Valakiknek van infója ,hogy mit kell másképp csinálni,vagy hol találok infót hozzá .A vcds hivatalos ( nem kínai)A ledek se kínaiak hanem eredeti gyári ledes lámpa. Előre is köszönöm a segítséget.
Syracusa Creative Commons License 2019.10.24 0 0 34988
Álló autónál ez ilyen. Octavia fékpedál szépen bemegy, a Yarisé meg koppig beesik egy laza rálépésre. Mozgás közben meg kifejelem a szélvédőt ugyanekkora pedálerőnél.
Csak ez a puhaság az oka a légtelenítésnek, vagy meg volt bontva a fékkör/ABS? Fékpadon jó?
Előzmény: Benceaudi (34986)
nemkri Creative Commons License 2019.10.23 0 0 34987

"járó motornál pedig teljesen padlóig tudom nyomni a féket"

Álló helyzetben,vagy menet közben?

Előzmény: Benceaudi (34986)
Benceaudi Creative Commons License 2019.10.23 0 0 34986

Helló Puha a fék le van légtelenítve a féknyergeknél (nem járó motornál) és álló motornál első puha utána keményedik be járó motornál pedig teljesen padlóig tudom nyomni a féket ami nem az igazi. Arra akartam volna kérdést kapni hogy ezzel a vcds programmal abs output testel tudom e légteleníteni az abs kockát vagy mindenképp szerelőnek kell meg csinálnia?

Előzmény: Axe74 (34985)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!